Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Плітки. Конфлікти
»
Взяти участь Всі події

Конспект на тему: "На прогулянці будемо обережними"

Природознавство

Для кого: 1 Клас

01.07.2020

965

92

0

Опис документу:
Мета: Освітня: обґрунтувати учням, ознайомити учнів із правилами безпечної поведінки надворі; наскільки небезпечно самостійно прогулюватися в незнайомих місцях; вчити уникати небезпечних місць у своєму мікрорайоні/населеному пункті; навчати чинити опір тиску незнайомих людейвчити обирати безпечні місця і предмети для ігор удома; формувати вміння і навички, що допоможуть уникнути небезпечних ситуацій удома під час відсутності батьків.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: на прогулянці будемо обережними

Мета:

Освітня: обґрунтувати учням, ознайомити учнів із правилами безпечної поведінки надворі; наскільки небезпечно самостійно прогулюватися в незнайомих місцях; вчити уникати небезпечних місць у своєму мікрорайоні/населеному пункті; навчати чинити опір тиску незнайомих людейвчити обирати безпечні місця і предмети для ігор удома; формувати вміння і навички, що допоможуть уникнути небезпечних ситуацій удома під час відсутності батьків; спонукати учнів до виконання правил поведінки вдома;

Розвивальна: розвивати мислення, уяву, пам’ять, самостінйсть, мовлення, здатність орієнтуватися в складних ситуаціях, реально оцінювати небезпеку;

Виховна: виховувати обачливість, вміння чинити розсудливо, культуру поведінки на вулиці під час прогулянки, спостережливість, виховувати бажання берегти своє здоров’я.

Обладнання: стежини міста, хлопчик Петрик, дівчинка Оленка, наочність: магазини, фабрика, тварини, ліс, невідомі предмети, будинок; небезпечні предмети, смайлики: веселий та сумний.

Хід уроку:

І. Організаційний момент

Подивилися на мене,

Усміхнулися усі:

Всі готові до роботи.

Всі бадьорі. Молодці!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Вправа «Смайлики». 

В: Пропоную вам обрати «Смайл уроку» серед запропонованих на парті (сумний чи веселий). Який в вас настрій: веселий чи сумний? Учням, що обрали «сумні» смайли, раджу налаштуватися на роботу.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

В: Погляньте уважно на дошку. Сьогодні вона дещо змінилась. Замість звичайних ліній, букв та цифр з’явилася стежина. А розташована вона у місті обережність. Чому саме така назва? Незабаром дізнаємось. А допоможе нам в цьому Петрик. Він не зовсім маленький – 5 років, але він вже готується самостійно на прогулянку, під час якої потравить до своєї подружки Оленки. Ми маємо допомогти безпечно дійти до дівчинки та не потрапити на лихо. Допоможемо? (Так).

ІV. Вивчення нового матеріалу

В: Петрик взяв з полички свій новий м’ячик і вирушив на прогулянку стежиною. «Оленка буде в захваті від мого м’яча», – міркував хлопчик. Проте йому здалось, що через ліс шлях значно скоротиться. Чому б ні? «Піду но я лісом, – сказав Петрик.

В: Яка небезпека може чатувати на хлопчика? (Заблукати, зустріти диких звірів). Чи варто йому йти через ліс? (Ні). Небезпека в лісі чатує на кожному кроці, проте необхідно знати правила поведінки, що б її уникнути. Пригадаємо, як варто поводитись в лісі? Чи все ми пригадали й нічого не забули нагадає мудра тітонька Сова.

-Які ж правила поведінки в лісі нагадала тітонька Сова? (Відповіді дітей). А Петрик тим часом передумав йти лісом і рушив далі стежиною. Ось він минув фабрику, аж раптом чує:

Аж раптом заговорив незнайомий юнак: «Гей, хлопчику. Ходім зі мною. Пригощу ціукеркою,а в автомобілі залишились ще. Хочеш?»

В: І Петрику сподобалась пропоиція.

-Вони з шоколадом? – запитав хлопчик.

-Звісно, - відповів той.

В: Діти потрібно зупинити Петрика. Що йому загрожує? (Викрадення). В чому може бути небезпека для дітей під час спілквання з незнайомцями розкаже тітонька Сова та її помічник (перегляд відео):

переглянутого? (Висловлювання дітей). Думаю Петруку слід взяти цукерку у незнайомця. До того ж вона шоколадна….(Ні. Не можна. Незнайомець його може викрасти). Пам’ятаємо: при зутсрічі з незначомцем:

  1. оцінити ситуацію

  2. відійти на безпечну відстань

  3. припинити спілкування

  4. піти в безпечне місце

-Ні. Я не візьму цукерку, – вирішив Петрик.

В: Ось він крокує далі. Позад нього магазин і раптом на стежині котики та песики. «Діти, можна підійти до тварин?»,– запитує він вас. (Ні. Вони можуть бути хворі, дикі або вкусити).

«Ви маєте рацію», – сказав малюк.

В: Поки Петрик прямою стежиною пропоную нам відпочити.

В: Оце так! Тим часом Петрик А тим часом його прогулянка вже добігає кінця і варто трішки скуштувати солоденьке. Він вирішив зайти до магазину, але раптом помітив чиїсь речі. Можливо їх забули? Подібне може трапитися. Швидко нагадаємо Петрику про небезпеку невідомих предметів? (Висловлювання дітей).серед них є гострі. Назвіть їх. Що про це говорить мудра тітонька Сова зараз дізнаємось:

В: Які правила допоможуть нам уникнути подібної біди?(Висловлювання дітей).

В: Які ж ви кмітливі, діти. Гарні та корисні поради даєте. Але Петруку потрібна знову ваша допомога. Нещодавно в місті з’явився новий атраціон: великі гойдалки, швидкі каруселі. Чому б не спробувати? (Відповіді дітей).

В: Вірно! Петрику варто подумати краще перш ніж без дорослих іти на гойдалки. Раптом трапиться біда. Що ж мені здається він вирушив далі, так і не покатавшись на атраціонах. Йому залишилось зовсім трішки. Іде, іде Петрик і нарешті бачить будинок Оленки. Ось Оленка гостинно запрошує Петрика. Сподіваємось вони чудово відпочинуть, а ми тим часом пограємо у гру «Це безпечно?».

Мета: учити дітей дотримуватись безпеки користування предметами, надавати перевагу безпечним видам діяльності, підтримувати свідоме ставлення до особистої безпеки; формувати уявлення про небезпечні для здоров’я предмети; розвивати увагу, пам’ять, мислення, мовлення; виховувати у дітей обережність щодо предметів, які можуть зашкодити власній безпеці.

Хід гри: вчитель викликає 2 учнів дод дошки.1-й учень має серед запропонованих предметів обрати лише безпечні, а 2-й учень небезпечні.

В: Правильно. Варто пам’ятати: щоб не зашкодити здоров’ю варто дотримуватись безпечної поведінки.

Підсумок уроку

В: який щойно був урок? (Я досліджую світ)

В: Про що ми говорили? (Про безпечну поведінку).

В: Як дотримуватись безпеки7 (Висловлювання дітей).

В: Кому ми допомагали на уроці? Як саме? (Висловлювання дітей).

В: В кого змінився настрій прошу підійти до дошки і замінити смайлик, а в коло залишився незмінним залишаються за партою.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.