Конспект інтерактивної гри для дітей підготовчої групи з ЗПР.

Опис документу:
Гру можна запропонувати дітям з ЗПР підготовчої групи, або старшим дітям загальноосвітнього дитячого закладу. вона навчить малят встановлювати причинно - наслідкові зв'язки, вгадувати назви предметів за їх призначенням, збирати ціле з частин. Допоможе дітям познайомитися з різними предметами, що вийшли з ужитку і їх призначенням. Сприятиме розвитку мовлення, уяви, уваги, пам'яті, використанню природничих та математичних знань.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Программное содержание:

Програмний зміст:

Вчити дітей встановлювати причинно - наслідкові зв'язки, підбирати предмети за їх призначенням.

- збирати ціле з частин;

- використовувати у відповідях прості речення.

Ознайомити дітей з різними предметами, що вийшли з ужитку і їх призначенням.

Розширити пасивний словник дітей.

Закріпити назви овочів і фруктів, місце їх вирощування, поняття більше-менше, назви кольорів, вміння співвідносити їх; рахунок в межах 10 у прямому та зворотному порядку.

Розвивати уяву, увагу, пам'ять.

Виховувати допитливість, доброзичливе ставлення до навколишнього середовища.

Устаткування і матеріали:

Календар природи. Пісок, вода, пляшки, овочі і фрукти.

Пісочний та електронний годинники; рахунки, калькулятор; лапоть, туфель; свічка, ліхтарик; паличка з дощечкою, запальничка; кам'яний молоток, сучасний; лук і стріли, пістолет; ложка дерев'яна, нержавіюча; стетоскоп, фонендоскоп; глиняний посуд, пляшка; пластинка, диск.

Хід заняття.

1. Діти, яка пора року зараз?

- А літо ви любите?

- Хочете відправитися в подорож в літо?

Для цього у нас є машина часу.

Це не комп'ютер, а пульт управління.

Вибираємо на календарі - Літо.

Давайте подивимося, куди нас може відправити машина часу. (Карта острова) - Вибирають місце на карті, (Відкривє картинку острівної природи).

- Як нам розміститися? (У кожної дитини кружечок, коло відповідного кольору на підлозі). Займайте свої місця…

Всі займають свої місця, одне коло залишається вільним - для вихователя.

Діти радять зайняти вихователю вільне місце.

- починаємо зворотний відлік: 10, 9 ......

Звучить космічна музика ...

2. Ось ми і на місці, нам потрібно озирнутися, і знайти що - небудь їстівне, що може рости на деревах, чи на землі.. (фрукти та овочі). Діти приносять овочі і фрукти, називають їх, кажуть, де вони ростуть.

3. Малята, щоб вимити овочі та фрукти, нам потрібно знайти воду, давайте прислухаємось, з якого боку журчить струмочок?. Діти знаходять воду, набирають у пляшки, визначають:

-в чиїй пляшці найбільше води ....

- брудна або чиста вода;

- чи можна таку воду використовувати, пити. Заберемо воду з собою, а вдома здамо її в лаболаторію.

3. Давайте пошукаємо, що ще тут є цікавого?

-в піску знаходять насіння рослин (обговорюють: насіння якої рослини, для чого потрібне насіння, як його проростити?)

-в піску знаходять черепки глиняної тарілки (складають ціле обговорюють: що це? Хто її зробив? Вона нова? Кому і для чого служила).

4. Сундучок з предметами, розглядають предмети, називають їх, порівнюють з сучасними з валізи.

Пісочний годинник-електронний;

Рахунки - калькулятор;

Лапоть - туфель;

Свічка - ліхтарик;

Паличка з дощечкою - запальничка;

Кам'яний молоток - сучасний;

Лук і стріли - пістолет;

Ложка дерев'яна - нержавіюча;

Стетоскоп - фонендоскоп;

Глиняний посуд – пластикова пляшка;

Платівка - диск.

Діти розповідають, що знають про знайдені предмети та їх призначення, педагог пропонує взяти все з собою.

5. Прийшов час збиратися додому, давайте упаковувати речі. Допоможіть зібрати овочі в один кошик, а фрукти в інший ...

6. Діти набирають на комп'ютері дату: 5. 3. 2020.

Всі стають на свої місця і під музику повертаються назад.

Йдуть мити фрукти і пригощати товаришів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!