Закріпити знання дітей про характерні ознаки восени. Вправляти у поділі речень на слова. Продовжувати роботу по закріпленню уміння розрізняти основні одиниці мовлення та вчити правильно користуватися термінами та позначеннями « речення», « слово», « звук», « склад». Залучати до моделювання речень у роботі зі схемами. Розвивати вміння проводити звуковий аналіз слів, розрізняти голосні, тверді та м’які приголосні, співвідносити слово із заданою моделлю. Продовжувати вчити ділити слово на склади, закріпити уміння називати слово із заданим звуком. Формувати початкові вміння злитого читання двобуквених закритих ( голосний + приголосний) і відкритих
( приголосний + голосний). Удосконалювати вимову звуків –ч-. –ш- у чистомовках і скоромовках. Розвивати увагу, відчуття єдності, комфортності на занятті. Створювати позитивно емоційний фон, старанність, налаштовувати дітей на спільну роботу. Сприяти розвитку пояснювального мовлення, удосконалювати образне мислення, звукову культуру мовлення, фонематичний слух. Виховувати інтерес до занять, вміння співпрацювати з товаришем, бажання вчитись.