Поглибити поняття дітей про державні символи. Формувати уявлення про Україну, як суверенну державу, що має свої кордони, єдину та цілісну країну. Сприяти формуванню відчуття незалежності, переможності та правил поведінки і безпеки під час військового стану. Уточнювати алгоритм дій за ознаками повітряної тривоги. Спонукати дітей відчувати гордість за свою країну, розуміти значення української мови, її милозвучність в художніх творах. Активізувати мовлення за допомогою мнемо таблиці та методу ТРВЗ «мозковий штурм». Закріпити вміння ділити слово на склади, виконувати звуковий аналіз слова. Вправляти у порядковій та оберненій лічбі, викладанні натурального числового ряду в межах п’яти та в межах десяти відповідно до віку, називати числа сусіди та вирішувати мовні задачі. Розрізняти та називати грошову одиницю України та інших держав ,називати номінал банкноти. Вдосконалювати у дітей вміння та навички роботи з кольоровим піском, розвивати дрібну моторику рук ,художній смак, творче мислення, виховуватиестетичні почуття, бажання дотримуватися правил дизайну. Сприяти та підтримувати стан спокою у дітей, первинні навички бути зібраними, відповідальними, зосередженими та дружніми. Розвивати вміння проявляти показники сформованості соціально – громадянської компетентності. Виховувати відчуття гордості та поняття про незалежність, бажання посильно допомагати та прискорювати перемогу, вбачати свою значимість та чітке розуміння безпечності.