Конспект інтегрованого заняття в старшій логопедичній групі Тема: «Пригоди Портфеліка»

Опис документу:
Цілі і завдання: Розпочати роботу з формування в дітей позитивного ставлення до навчання в школі, створення проекту свого найближчого майбутнього. Заохочувати дошкільнят до виконання певних установлених правил. Ознайомити із призначенням шкільного приладдя. Активізувати у мовленні слів, що позначають шкільні приладдя. Розвивати спостережливість, увагу, зорову й слухову пам'ять, мислення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Купянський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №2 «Орлятко»

комбінованого типу Куп’янської міської ради Харківської області

Конспект інтегрованого заняття в старшій логопедичній групі

Тема: «Пригоди Портфеліка»

Вихователь Т. М. Чашка

Купянськ-2019

Цілі і завдання: Розпочати роботу з формування в дітей позитивного ставлення до навчання в школі, створення проекту свого найближчого майбутнього. Заохочувати дошкільнят до виконання певних установлених правил. Ознайомити із призначенням шкільного приладдя. Активізувати у мовленні слів, що позначають шкільні приладдя. Розвивати спостережливість, увагу, зорову й слухову пам'ять, мислення.

Обладнання: Мультимедійне устаткування, презентація «Шкільні правила», коректурна таблиця «Йдемо до школи», портфель, шкільні приладдя (зошити, книга-підручник, пенал, ручка, олівець, ластик, лінійка), віршовані загадки про шкільні приладдя.

Хід заняття:

  1. Організаційний момент. Сюрпризний момент з портфеликом.

Діти стоять у колі на килимі. Вихователь створює сюжетну лінію заняття:

  • Сьогодні по дорозі в дитячий садок, біля світлофора. Я побачила… (даємо змогу дітям висловити власні припущення щодо побаченого). Не вгадали! Я побачила портфель. Ось такий старенький звичайний портфелик (показати портфель). Лежить він на вулиці такий сумний, самотній, нікому не потрібний. До кого не звернеться, ніхто його не бере.

Він у мене спитав : «Тітонько. Я не ваш?»

Я йому: «Ні, не мій. Але почекай, портфелику. Не плач. У мене в групі є хлопчики й дівчатка, які вже готуються піти у школу. Вони найстарші у садочку. Я думаю вони будуть дуже раді познайомитись з тобою. Я не помилилась, діти?

  1. Ознайомлення з призначенням шкільного приладдя

Діти стоять навколо столу на килимі. На столі лежить портфель. Вихователь пропонує заглянути в портфелик й дізнатися, що він приніс.

  1. Чи в лінійку, чи в клітинку

Чистим був, та за хвилинку

Мерехтить від цифр і літер

Здогадались що це, діти? (зошит)

Вихователь: Для чого потрібен зошит? (відповіді дітей)

  1. Дістаю я гаманець,

Ні, це сумочка для мами…

Ой, помилка. Обізналась…

Це звичайнісінький пенал

Діти роздивляються що в ньому : ручка, олівець, ластик

  1. Лиш помилка суне носа-

На підмогу її просим.

Потанцює. Покружляє –

І помилки вже немає (ластик, гумка)

  1. Щоб лінію накреслити,

Чи риску рівно провести

Її на аркуш накладемо (лінійка)

Ну а далі олівцем

Просто риску проведемо.

  1. Я беру в свою правицю

Із пенала помічницю

Їй писати я навчуся (ручка).

  1. Її шанує кожен

Вона повідати може

Про все на білім світі

Дорослому й дітям (книжка-підручник)

Вихователь: Як ви думаєте, куди йшов Портфелик? ( у школу). А що таке школа? (відповіді дітей)

  • Так, школа – це така будівля, де діти навчаються, отримують знання. А чи знаєте ви правила шкільного життя? Портфелик всі правила шкільні знає. Я думаю, що він залюбки нам про них розкаже. Сідайте скоріш на стільці, малята. Давайте поглянемо всі на екран. Портфелик хоча й виглядає не ново, проте слово «Компютер» йому знайомо. Гаджет сучасний старому портфелю часто в нагоді стає.. Тож всім увага!

  1. Презентація-ознайомлення з шкільними правилами

Є порядки свої і закони у всьому.

Правил багато. На це ти зважай.

Щоб школярем стати самому,

Головні шкільні правила швидше пізнай.

Робота з коректурною таблицею

Лексична вправа «Добери слова»

  • Шкільні речи – це…

  • Електричні прилади – це…

  • Меблі – це..

  • Живі істоти – це…

Лексична вправа «Продовж речення»

  • В пеналі лежать..

  • У рюкзак складають…

Лексична вправа «Знайди слова»

  • Які починаються з однієї букви П, К, Р

  • У яких є звук У

  1. Заключна частина

Вихователь пропонує дітям встати у коло на килимі

Давайте у коло станемо знов,

Треба нам правила всі пригадати.

Я буду жестами вам їх представляти

Вам же потрібно їх відгадати.

Вихователь показує жести: піднята рука, руки складені одна на одну, палець на губах і таке інше. Діти пригадують правило цей жест позначає.

  • Що ж, діти, залишаємо Портфелика у групі? Будемо з ним ми час від часу грати, а зараз вам час відпочивати.

https://www.youtube.com/watch?v=txSdXhT8Ol8 Заняття у старшій логопедичній групі: «Пригоди Портфелика: шкільні правила»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»