матеріал

Конспект

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

Конспект інтегрованого заняття "Подорож з сніжною кулею"

Опис документу:
Розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, зв’язне мовлення та мовне дихання. Виховувати любов до природи, бережне ставлення до тварин. Поповнювати знання дітей про величину предметів «великі», «малі», та їх кількість (один, багато). Систематизувати та формувати знання дітей про диких тварин (білка, заєць, лисиця, ведмідь) способом життя та живлення. Продовжувати вчити дітей описувати звірят за картками-схемами К. Крутій, О. Білан. Вводити в словник дітей слова синоніми.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №7 «Оленка»

Подорож з сніжною кулею

(конспект інтегрованого заняття: мовлення, природа, математика)

Молодший дошкільний вік

Гаврилюк І. В. вихователь

Нетішин 2018

Подорож з сніжною кулею

Мета: розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, зв’язне мовлення та мовне дихання.

Виховувати любов до природи, бережне ставлення до тварин, бажання доглядати за ними.

Поповнювати знання дітей про величину предметів «великі», «малі», та їх кількість (один, багато). Систематизувати та формувати знання дітей про диких тварин (білка, заєць, лисиця, ведмідь) способом життя та живлення. Продовжувати вчити дітей описувати звірят за картками-схемами К. Крутій, О. Білан. Вводити в словник дітей слова синоніми. Вправляти у вимові звука [М] промовляючи чистомовку.

Обладнання: Д.: фланелеграф, картина «У зимовому лісі», снігова куля, хмаринка, картки-схеми К. Крутій, О. Білан, іграшки (заєць, білка, лисиця); Р.: картки смужки, горіхи (великі, малі), д/г «Нагодуємо звірят».

Хід заняття:

Привітання

Станьте діти всі рівненько

І послухайте гарненько

Посміхніться всі до мене

Посміхніться і до себе

Привітайтесь: «Добрий день!»

Нехай гарно розпочнеться день!

Сюрпризний момент.

На підвіконні групової кімнати знаходимо снігову кулю.

Вихователь: Щось холодом подуло! Звідки? Я погляну. Подивіться до нас закотилася снігова куля, вона запрошує нас вирушити у подорож до лісу. – Діти, а на чому ми можемо вирушити у подорож?

Дидактична гра «На чому подорожуємо?»

(Відповіді дітей)

  • Я пропоную відправитися у подорож на чарівній хмаринці.

  • Давайте станемо усі на хмаринку, заплющіть очі -1, 2, 3 на хмаринці до лісу вирушаємо ми!

(Звучить музика)

  • Ось ми і у лісі. Зійдіть усі з хмаринки. Давайте роздивимося, яка пора року?

Дидактична гра «Зима яка?»

Доторкніться по черзі до снігової кулі і скажіть – зима яка?

(Відповіді дітей)

Вихователь: Подивіться хто це під деревом сидить? (Зайчик)

Дидактична гра «Опиши звіра» (за картками-схемами К. Крутій, О. Білан)

- Хто це?

- Де живе?

- Якого розміру?

- Якого кольору хутро?

- Який у нього хвостик?

- Що є на голові?

- Чим харчується?

А наша снігова куля пропонує описати ще одного звіра, а якого ви дізнаєтесь відгадавши загадку.

В темному лісі проживає

Довгий хвіст пухнастий має

Їй на місці не сидиться,

Як зовуть її… (Лисиця)

- Хто це?

- Де живе?

- Якого розміру?

- Якого кольору хутро?

- Який у нього хвостик?

- Що є на голові?

- Чим харчується?

Вихователь: діти прислухайтеся, що це за шум? Та це ж білочка на дереві. Діти білочка на вухо мені сказала, що вона старанно працювала, заготовляла запаси на зиму, зібрала багато горіхів, але вони всі різні за розміром. Білочка просить нас допомогти їй посортувати горіхи.

Дидактична гра «Посортуємо горішки»

Перед вами у мисочках лежать горішки, роздивіться їх.

Покладіть на верхню смужку великі горішки, а на нижню смужку викладіть маленькі горішки. – скільки великих горішків? А скільки маленьких? Для кого великі горішки? (Для мами білки) А для кого маленькі горішки? (Для маленького білченятка)

Вихователь: Білочка дякує нам за те, що ми допомогли їй посортувати горішки, а зараз вона пропонує повеселитися і зігрітися.

Фізкультхвилинка

Раз! Два! Пострибали

Три! Чотири рівно стали

Лапки вліво, лапки вправо,

Лапки вгору всі підняли

Всі тихесенько присіли

Потім знову підвелись

І кружились, веселились

Усміхнулись!

Ось і білочка зігрілась.

Вихователь: Діти чуєте, це ведмедик реве ,ще не може заснути. Можливо він голодний, і через це не спить? А давайте ми почастуємо всіх звірят у лісі.

Дидактична гра «Хто що їсть?»

У вас на столиках лежать картки із світлинами звірят, роздивіться їх, а у мисочках лежать частування, покладіть для кожного із них те, що вони їдять.

  • Що їсть зайчик?

  • Що їсть лисичка?

  • Що любить ведмедик?

  • А що лисичка?

Молодці! Покладіть усе в мисочку. Підійдіть до мене. Ведмедик ще не спить, тому давайте покажемо йому яка ж буває зима.

Промовляння чистомовки.

А зараз послухайте………. Повторіть за мною

Ма-ма-ма іде зима. (носиком вдихнули і видихнули в трубочку)

Мі-мі-мі ми всміхаємось зимі. (носиком вдихнули і видихнули в трубочку)

Мо-мо-мо ми зиму любимо. (носиком вдихнули і видихнули з трубочку)

(Звук завірюхи)

Вихователь: Діти зима і справді починає лютувати, нам час повертатися в садочок.

Стаємо усі на хмаринку 1, 2, 3 на хмаринці у садочок повертаємось ми!

Ось ми і у групі.

  • Куди нас запросила куля?

  • Кого ми зустріли у лісі?

  • Що полюбляють їсти білка, лисиця, зайчик, ведмедик?

Для кулі дуже сподобалася подорож, і вона хоче ще з нами пограти у рухливі ігри на прогулянці.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

матеріал

Конспект

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)