• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Дошкілля
  • Конспект інтегрованого заняття : «Казку створимо самі» (Складання казки про писанку. Моделювання на комп’ютері)

Конспект інтегрованого заняття : «Казку створимо самі» (Складання казки про писанку. Моделювання на комп’ютері)

Опис документу:
Інтегроване заняття з елементами медіаосвіти в старшій групі з метою формування основ медіаграмотності: здатність займатися медіатворчістю, вміння застосовувати навички роботи з аудіовізуальною технікою. Заняття є в змісті парціальної Програми "Медіасвіт для дошкільнят" (для дітей старшого дошкільного віку), яка має гриф МОНУ від 19червня 2019р.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: «Казку створимо самі»

(Складання казки про писанку. Моделювання на комп’ютері)

Інтегроване заняття з елементами медіаосвіти в старшій групі

https://www.youtube.com/watch?v=YbO_aJFRon0

Чашка Т. М., вихователь

Купянський ЗДО №2

Харківська область

Мета: Формувати основи медіаграмотності: здатність займатися медіатворчістю, вміння застосовувати навички роботи з аудіовізуальною технікою.

Завдання:

  1. Розвивати медіакомпетентність у дітей старшого дошкільного віку.

  2. Розвивати вміння логічно, граматично правильно висловлювати свої думки.

  3. Розвивати фантазію, пам'ять, мислення, увагу, творчість, креативність.

  4. Виховувати інтерес до культурної спадщини та повагу до традицій українського народу, уважність, доброзичливість.

Матеріал і обладнання: мультимедійне обладнання, фотоапарат цифровий, «зйомочний майданчик» - стіл для зйомки діафільму, мольберт, атрибути (персонажі до казки площинні, маски героїв); аудіозапис пісень про писанку; яйце; малюнки писанок , картки з символами писанок.

Попередня робота:

  • Бесіда про писанки

  • Розгляд символів писанок та розуміння їх значення

  • Дидактична гра «Відгадай символ»

  • Бесіда про кольори та їх символічне значення

  • Інсценування казки « як яєчко писанкою стало»

  • Вивчення віршів про писанки

  • Малювання декоративне «Писанки»

Хід заняття:

1 частина – вступна

Вихователь: Діти, уявіть собі, що ви потрапили на кіностудію. Хто знає, що таке «кіностудія»? Що там відбувається?

  • У нас сьогодні є нагода спробувати себе в ролі творців: ми будемо знімати мультфільм (діафільм). А про що він буде, ви дізнаєтесь, якщо відгадаєте загадку:

Я кругленьке і біленьке

Та з усіх боків гладеньке.

Можу і розбитися,

Можу і зваритися,

А ще можу також

В птаха перетворитись (яйце)

Вихователь: Ось яйце біленьке в мене на долоньці – як земля маленька у промінні сонця. Думаєте легко землю розписати? Треба добре серце й чисту душу мати. Якщо яйце розписати, яким воно стане? Як називається таке яйце? (писанкою). Хто з вас вірш про писанку знає?

Читання віршів про писанку дітьми за власним вибором

2 частина – основна

Вихователь: Ми з вами малювали писанки. Ось вони ( демонструє роботи дітей). Які красиві, різні за кольором, з якимись символами. А як ви можете пояснити, що значать ці символи?

Дидактична гра «Відгадай символ»

Дидактична вправа «Що означають кольори»

Вихователь: Дякую вам, ви добре працювали, правильно відповідали. А скажіть, будь-ласка, як зявилась писанка?(відповіді дітей).

Мотивація медіадіяльності

  • Давайте створимо казку –мультфільм про яйце, яке писанкою стало й покажемо її нашим гостям.

Медіатворчість дітей ( діти інсценують казку, проводять зйомку кадрів – сценок за змістом казки)

3 частина - заключна

Вихователь: А тепер підходьте до монтажного столу, ставайте навколо мене й будемо робити монтаж кадрів. (демонстрація процесу монтажу діафільму в програмі Power Point )

  • Отже, ми змонтували кадри, залишилось тільки назвати казку. Як би ви назвали казку? (діти пропонують назви казки)

  • Чому тварини малювали на писанці символи сонця, землі та води? (припущення дітей)

4 частина – рефлексія медіадіяльності

Перегляд діафільму з озвучуванням.

Вихователь: Чи сподобалась вам казка? Чи сподобалось вам працювати на кіностудії? Що саме вам сподобалось робити?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»