Конспект ігрового практикума для учнів 5 - 6 класів "Законодавство, яке мене захищає"

Опис документу:
Ігровий практикум для учнів 5 - 6 класів. Мета :закріпити знання учнів про основні положення Конвенції ООН про права дитини, формувати у них навички використання отриманих знань при вирішенні реальних життєвих ситуацій.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

«ЗАКОНОДАВСТВО, ЯКЕ МЕНЕ ЗАХИЩАЄ»

( ІГРОВИЙ ПРАКТИКУМ )

МЕТА: закріпити знання учнів про основні положення Конвенції ООН

про права дитини, формувати у них навички використання отри-

маних знань при вирішенні реальних життєвих ситуацій.

ОБЛАДНАННЯ: Конвенція ООН про права дитини, уривки з народних

казок, малюнки дітей, анкета.

Х І Д П Р А К Т И К У М А

  • ПРИВІТАННЯ – ЗНАЙОМСТВО

Учні називають своє ім*я і будь-яке право (наприклад, «Я –Денис,

у мене є право на освіту», « Я – Ольга, у мене є право …).

  • ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ «КОНВЕНЦІЯ ПРО ПРАВА ДИТИНИ-

ГОЛОВНИЙ МІЖНАРОДНИЙ ДОКУМЕНТ ЩОДО ЗАХИСТУ ДІТЕЙ»

Інформаційне повідомлення знайомить учнів з історією прийняття

Конвенції , її метою, завданнями, стислою характеристикою.

  • КОНКУРС «ПРАВА ДИТИНИ В МАЛЮНКАХ»

Учні отримали завдання проілюструвати статті Конвенції ООН про

права дитини.

  • ВІКТОРИНА

«ЧИ ОБІЗНАНИЙ ТИ З КОНВЕНЦІЄЮ ПРО ПРАВА ДИТИНИ»

  • ІГРОВИЙ ПРАКТИКУМ

  • «ПОРУШЕННЯ ПРАВ КАЗКОВИХ ГЕРОЇВ У КАЗКАХ»

Учитель зачитує уривки із казок , а учні визначають , які права порушені.

  • ФОРУМ ВІДКРИТИХ ДУМОК

«ЩО МОЖУТЬ ЗРОБИТИ ДІТИ ДЛЯ ЗАХИСТУ СВОЇХ ПРАВ»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»