Конкурс «Школа юного пілота»

Опис документу:
Закріплення теми «Аеропорт» (аеровокзал, аеродром, ангар, злітна смуга). Ознайомлення дітей з професіями працівників повітряного транспорту (пілот, штурман, стюардеса), формування поняття про особливості їх праці. Закріплення знань про види повітряного транспорту.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Конкурс «Школа юного пілота»

за темою: «Професії працівників повітряного транспорту»

(для дітей старшого дошкільного віку)

Мета: Закріплення теми «Аеропорт» (аеровокзал, аеродром, ангар, злітна смуга). Ознайомлення дітей з професіями працівників повітряного транспорту (пілот, штурман, стюардеса), формування поняття про особливості їх праці. Закріплення знань про види повітряного транспорту. Розвиток уяви, уваги, спостережливості, логічного мислення, зв’язної мови. Розвивати інтерес до світу професій.

Обладнання: листи паперу А-4, фломастери, набір карток «Хмаринки»; індивідуальні картки, картки зі словами; картинки з льотної тематики, костюми, вогнегасники (2 шт.), аудіо запис, телевізор для показу слайд-шоу «Професії повітряного транспорту», посвідчення (10 шт.),.

ХІД ГРИ

Інструктор: Вас вітає «Школа юного пілота». По-перше, скажіть будь ласка, звідкіля ви?

Дитина 1. Ми з Донецької області.

Дитина 2. З Ясинуватського району.

Разом. З СЕЛИЩА ОЧЕРЕТИНЕ.

Інструктор: Проводити заняття у «Школі юного пілота» буду я – інструктор Мілова Тетяна Борисівна. А слідкувати за правильністю виконання завдань буде наша строга комісія. Тож давайте привітаємо її оплесками. Якщо ви впораєтеся гарно з усіма завданнями,то отримаєте посвідчення про закінчення «Школи юного пілота».

Інструктор: Одже «Школи юного пілота» розпочинає свою роботу.

Завдання 1.

1. Як називаються люди, які збираються у подорож на літаку? (Пасажири).

2. А де знаходяться літаки? (В аеропорту)

3. Де люди чекають відправлення літака ? ( Аеровокзал)

3. Де пасажири купують квитки на літак? (У авіакасах).

4

ропорт

. Чи можна заносити в літак велику валізу? (Ні).

5. А як вона потрапляє до літака? (Спеціальними транспортерами).

6. Як пасажири потрапляють до літака? (По трапу).

7. Як називаються маленькі, круглі вікна? (Ілюмінатори).

8. Як називається смуга, з якої злітають літаки? (Злітна смуга)

9. Як назвати узагальнюючим словом людей, які працюють на літаку? (Екіпаж)

10. Як називається приміщення, де ремонтують літаки? (Ангар).

Інструктор: Скажіть будь ласка хто входе до екіпажу літака? (Пілот, штурман, механік, стюардеса)

(Вмикається слайд із зображенням пілоту)

  • Хто це? (Пілот).

  • Де працює пілот? (У кабіні пілотів у літаку).

  • Що він робить? (Керує літаком).

  • Яке значення має професія пілота? Для чого вона потрібна? (Щоб перевозити людей та вантаж на дальні відстані).

Завдання 2. Класифікація літаків (мал.1)

Інструктор:Кожен пілот повинен добре розбиратися у різновидах літаків. Я вважаю, що і ви їх знаєте. Посередині аркуша намальований літак. Літаки розрізняють за їх призначенням.

Слуховий диктант

П

Г

С

В

В

Г

Мал.1. Класифікація літаків

  • Якщо літак перевозить пасажирів, то це - …….. літак. (пасажирський). Який перший звук в слові ПАСАЖИРСЬКИЙ? Який це звук? (приголосний, твердий). Тому у першому віконці ми напишемо літеру «П» чорним фломастером.(напишемо літеру «П» у лівому верхньому віконечку)

  • Якщо літак приймає участь у спортивних авіа-шоу, то це - …….. літак. (спортивний). Який перший звук в слові СПОРТИВНИЙ? Який це звук? (приголосний). У третьому віконці ми напишемо літеру «C» фіолетовим фломастером. .(напишемо літеру «С» у лівому середньому віконечку)

  • Якщо літак виконує сільсько-господарські роботи: оприскує поля, гасить пожежу, то це - …….. літак. (господарський, твердий). Який перший звук в слові ГОСПОДАРСЬКИЙ? Який це звук? (приголосний). У четвертому віконці ми напишемо літеру «Г» зеленим фломастером.

(напишемо літеру «Г» у правому верхньому віконечку)

  • Якщо літак перевозить вантаж, то це - ……. Літак. (вантажний). Який перший звук в слові ВАНТАЖІВНИЙ? Який це звук? (приголосний, твердий)). У другому віконці ми напишемо літеру «В» помаранчевим фломастером. .(напишемо літеру «В» у лівому нижньому віконечку)

  • Якщо літак приймає участь у воєнних діях, перевозить солдат, бойову техніку, то це - …….. літак. (військовий). Який перший звук в слові ВІЙСЬКОВИЙ? Який це звук? (приголосний,м’який ). Тому у п’ятому віконці ми напишемо літеру «В» синім фломастером. (напишемо літеру «В» у правому середньому віконечку)

  • Останній вид повітряної техніки, яка теж може бути пасажирською, вантажною, господарською, воєнною – гелікоптер. Який перший звук в слові ГЕЛІКОПТЕР? Який це звук? (приголосний,твердий). У четвертому віконці ми напишемо літеру «Г» червоним фломастером.

(напишемо літеру «Г» у правому нижньому віконечку)

Завдання 3. Виготовлення літака з аркуша

Інструктор: А зараз ми з вами будемо справжніми конструкторами, ми за допомогою аркуша виготовимо свій власний літак. Але це не проста робота, вона потребує уваги та чіткості у конструюванні деталей. Якщо цього не дотримуватися, може відбутися катастрофа. А для того, щоб не переплутати літаки, на правому крилі літачка напишіть, будь ласка, своє ім’я.

Завдання 4. Вправа «Хмаринка»

Інструктор: Ви дуже гарно справилися з цим завданням. Давайте з вам подивимося на небо. Яка погода для польотів? (Ясна) Подивіться як багато чудових хмаринок. Давайте з вами пофантазуємо, нащо вони схожі. (Відповіді дітей)

Завдання 5. Ігрова вправа «Політ літака»

Інструктор: Візьміть, будь ласка, кожен власний літак. Хлопчики-пілоти, на стартову смугу! Побачимо, чий літак пролетить далі за усіх. (визначають переможця).

  • А зараз черга дівчаток. Дівчатка-пілоти, на старт! (визначають переможця). Гра повторюється 2-3 рази.

Завдання 6. Естафета «Загаси пожежу»

Інструктор: на нашому літачку один із пасажирів загубив олівець, ліхтарика у нього не було і він вирішив , щоб його знайти, підпалити серветку. Одразу спрацював сигнал «ПОЖЕЖА».

Наше завдання: загасити пожежу.

Як тільки сигнал закінчується, це означає що пожежа ліквідовано.

Інструктор: Зараз ми з вами ознайомимось ще з однією професію.

  • Скажіть будь ласка, а хто ще знаходиться в кабіні літака? (Штурман)

  • Чим займається штурман? (Розробляє маршрут польоту).

  • Яке значення має ця професія? (Щоб літаки не заблукали і знали, куди їм летіти).

Завдання 7. Вправа на увагу «Знайди та обведи літеру»

Інструктор:Кожен штурман повинен бути уважним, отже він працює з мапою та складає маршрут польоту. Зараз ми перевіримо, чи гідні ви стати штурманами? За 2 хв. Ви повинні знайти та обвести усі літери «А» серед набору слів на льотну тематику (літак, пілот, аеропорт, каса, штурман, стюардеса, парашут, гелікоптер, крило, турбіна, штурвал)

Інструктор:Про пілота та штурмана ми все з’ясували, а як ви вважаєте, хто допомагає пасажирам під час польоту? Цей фахівець – бортпровідник або стюардеса. Готові до питань? (Вихователь показує малюнок із зображенням стюардеси)

  • Де працює стюардеса? (У салоні літака).

  • Чим вона займається? (вказує місце у літаку, розносить напої та їжу, газети та журнали; якщо холодно пасажиру, принесе ковдру).

  • Навіщо нам потрібна ця професія? (Щоб допомагати пасажирам під час польоту).

Завдання 8. Естафета «Спритні стюардеси»

Інструктор А зараз покажуть стюардеси нащо вони здатні.

Задача: «змійкой» пронести рознос з чашкою та газетою, передати наступному гравцю.

Інструктор:Молодці діти. Як ви вважаєте, яка професія пілота, штурмана, механіка чи стюардеси найважливіша? Усі ці люди піклуються, щоб наш політ був приємним. Як на мою думку ви всі добре впоралися з завданнями, але ж у нас є строга комісія. Що вона скаже? Слово надається журі.

Журі: Ви гідно вправились з завданнями для юних пілотів. Тому кожен з вас отримує посвідчення, яке підтверджує, що наші хлопці стали справжніми пілотами, штурманами та механіками, а дівчатка - стюардесами…

( нагороджується кожна дитина посвідченням ).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
1
дн.
1
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!