! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Концептуальні засади виховання особистості в умовах інформаційного суспільства

Опис документу:
Доповідь містить рекомендації щодо організації роботи з формування інформаційного простору навчального закладу

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Підготувала Романюк Т.І. Концептуальні засади виховання особистості в умовах інформаційного середовища
Слайд № 1

Підготувала Романюк Т.І. Концептуальні засади виховання особистості в умовах інформаційного середовища

Необхідність створення єдиного інформаційного освітнього простору велике зростання інформаційних потоків; неможливість прийняття оптимальних управл...
Слайд № 2

Необхідність створення єдиного інформаційного освітнього простору велике зростання інформаційних потоків; неможливість прийняття оптимальних управлінських рішень в сучасній ситуації під час стандартизації електронної обробки даних; робота школи на сучасному етапі вимагає оперативного аналізу ситуації для своєчасного коригування ситуації; вимоги вищестоящих організацій до подання нормативних документів, у тому числі й в електронному вигляді.

Чому інформатизація навчання та управління навчальним закладом не відповідають сучасному рівню? По-перше, – це невідповідність підходів до вивчення...
Слайд № 3

Чому інформатизація навчання та управління навчальним закладом не відповідають сучасному рівню? По-перше, – це невідповідність підходів до вивчення інформатики у школі, коли метою навчання є відпрацювання навичок користування комп’ютером. По-друге, вчителі-предметники ще не готові до використання нових технологій По-третє, – це відсутність можливості переходу до використання інформаційних технологій в управлінні навчальним закладом, а також вищестоящими органами управління.

Рис.1
Слайд № 4

Рис.1

Рис.2
Слайд № 5

Рис.2

Рис.3
Слайд № 6

Рис.3

Використання інформаційних технологій у школі спрямовано в першу чергу на: формування та розвиток інтелектуального потенціалу школи; удосконалення ...
Слайд № 7

Використання інформаційних технологій у школі спрямовано в першу чергу на: формування та розвиток інтелектуального потенціалу школи; удосконалення форм і змісту навчально-виховного процесу; упровадження сучасних методів навчання та виховання, які дають можливість враховувати психофізіологічні особливості кожної дитини, сприяють її особистісному розвитку.

Слайд № 8

http://www.nppbillon.ru/images/e-mail.png http://inzider.ru/shownews/picture/big/101162
Слайд № 9

http://www.nppbillon.ru/images/e-mail.png http://inzider.ru/shownews/picture/big/101162

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Соціальне партнерство закладу позашкільної освіти та сім’ї»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Дізнатись більше за посиланням.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись