Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Концептуальні засади виховання особистості в умовах інформаційного суспільства

Концептуальні засади виховання особистості в умовах інформаційного суспільства

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №FV206100
За публікацію цієї методичної розробки Романюк Тамара Іванівна отримав(ла) свідоцтво №FV206100
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Підготувала Романюк Т.І. Концептуальні засади виховання особистості в умовах інформаційного середовища
Слайд № 1

Підготувала Романюк Т.І. Концептуальні засади виховання особистості в умовах інформаційного середовища

Необхідність створення єдиного інформаційного освітнього простору велике зростання інформаційних потоків; неможливість прийняття оптимальних управл...
Слайд № 2

Необхідність створення єдиного інформаційного освітнього простору велике зростання інформаційних потоків; неможливість прийняття оптимальних управлінських рішень в сучасній ситуації під час стандартизації електронної обробки даних; робота школи на сучасному етапі вимагає оперативного аналізу ситуації для своєчасного коригування ситуації; вимоги вищестоящих організацій до подання нормативних документів, у тому числі й в електронному вигляді.

Чому інформатизація навчання та управління навчальним закладом не відповідають сучасному рівню? По-перше, – це невідповідність підходів до вивчення...
Слайд № 3

Чому інформатизація навчання та управління навчальним закладом не відповідають сучасному рівню? По-перше, – це невідповідність підходів до вивчення інформатики у школі, коли метою навчання є відпрацювання навичок користування комп’ютером. По-друге, вчителі-предметники ще не готові до використання нових технологій По-третє, – це відсутність можливості переходу до використання інформаційних технологій в управлінні навчальним закладом, а також вищестоящими органами управління.

Рис.1
Слайд № 4

Рис.1

Рис.2
Слайд № 5

Рис.2

Рис.3
Слайд № 6

Рис.3

Використання інформаційних технологій у школі спрямовано в першу чергу на: формування та розвиток інтелектуального потенціалу школи; удосконалення ...
Слайд № 7

Використання інформаційних технологій у школі спрямовано в першу чергу на: формування та розвиток інтелектуального потенціалу школи; удосконалення форм і змісту навчально-виховного процесу; упровадження сучасних методів навчання та виховання, які дають можливість враховувати психофізіологічні особливості кожної дитини, сприяють її особистісному розвитку.

Слайд № 8

http://www.nppbillon.ru/images/e-mail.png http://inzider.ru/shownews/picture/big/101162
Слайд № 9

http://www.nppbillon.ru/images/e-mail.png http://inzider.ru/shownews/picture/big/101162

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Доповідь містить рекомендації щодо організації роботи з формування інформаційного простору навчального закладу
  • Додано
    22.02.2018
  • Розділ
    Педагогіка
  • Тип
    Стаття
  • Переглядів
    7894
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    FV206100
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №FV206100
За публікацію цієї методичної розробки Романюк Тамара Іванівна отримав(ла) свідоцтво №FV206100
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти