+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »

КОЛЬОРОВІ ПРИГОДИ

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Інтегроване заняття З розвитку мовлення та культури спілкування + логіко-математичний розвиток + художньо-продуктивна діяльність(малювання, музика)

ТЕМА: «КОЛЬОРОВІ ПРИГОДИ»

МЕТА: Вчити малят уважно слухати речення та корегувати їх зміст;сприяти розвитку мовлення та логічного мислення; вправляти дітей у словотворенні, удосконалювати вміння змінювати слова відповідно до числа;закріпити знання про назви кольорів та сприйняття їх; закріпити навички вправляння з олівцями; розвивати увагу,зорову та слухову пам'ять, орієнтування; виховувати спостережливість, охайність виконання роботи, бажання дізнаватися нове; викликати позитивні емоції та естетичне задоволення. І індивідуальна робота з малюками.

ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА: Читання та обговорення твору Н. Забіли «Олівець – малювець», закріплювати основні кольори,визначати кольори різних предметів у процесі ігор та образотворчих робіт.

ОБЛАДНАННЯ: набори олівців, лялька, макети будиночків, повітряні кульки різні за кольором, аудіо записи.

ХІД ЗАНЯТТЯ:

На столиках приготовлені макети будинків з прив’язаними повітряними кульками до них, а в руках вихователя кольорові олівці,показує їх дітям.

--- Що це?(олівці). Правильно, малята,це -- олівці. Які вони?(маленькі, кольорові, довгасті, дерев’яні, тощо). Погляньте уважно на олівчики: вони всі однакові зоа розміром та формою, але різні…За чим?(за кольором). Так. Давайте назвемо колір кожного олівчика – братика!(дорослий показує по черзі дітям олівці, вони називають його колір). Молодці. Хто нам скаже що можна робити олівцями, для чого вони?(щоб малювати, писати, розфарбовувати). Правильно. Кожен олівчик, здавалось б, такий маленький, а от намалювати та розфарбувати ним можна ой як багато всього!

Дидактична гра « Один – багато»

Спонукати дітей утворити від названих іменників нову форму множини в родовому відмінку.

Один м’яч – багато м’ячів, один кубик – багато кубиків, олівець – багато олівців, стіл – багато столів, стілець = багато стільців,книжка – багато книжок,тощо.

--- У руках художника кожен олівець знає своє місце і малює – фарбує все так, як треба. А хто не знає, куди який колір потрібен, от у того олівці можуть хитрувати і пустувати --- і тоді можуть вийти неправильні малюнки.

Вихователь розпочинає розповідь.(садовить перед малюками ляльку).

От жила собі якось одна дівчинка Еліна. Вона дуже полюбляла малювати, фарбувати. Та одна біда, зовсім не уважна і розфарбовувала, як прийдеться. І в неї вийшли дивні малюнки. Ви тільки послухайте, що то були за малюнки і допоможіть виправити, щоб було правильно.

Дидактична гра «Помилку знайди – правильний колір назви!»

Читаю малятам речення. Діти мають уважно прослухати кожне речення, знайти невідповідність у ньому і повторити речення, змінивши в ньому слово – назву кольору на інше, яке логічно відповідає змісту тексту.

  • Надворі йшов чорний сніг.(надворі йшов білий сніг);

  • Стовбур дерева був міцним, зеленим.(стовбур дерева був міцним, коричневим);

  • На пеньку сидів жовтий зайчик.(на пеньку сидів білий зайчик);

  • На подвір’ї бігали червоні курчата(на подвір’ї бігали жовті курчата);

  • У склянці був синій морквяний сік (у склянці був оранжевий морквяний сік);

  • Небо було ясне, коричневе(небо було ясне, блакитне).

ФІЗХВИЛИНКА: «Малювати вміємо» (під спокійну музику, діти повторюють рухи відповідно до слів вірша)

Олівці взяли малята --- вміють дітки малювати:

Сонця круг малюють швидко

І трикутну пірамідку,

Огірок малий, довгастий

І лисички хвіст пухнастий,

Дощик – краплями – штрихами,

Ясні зорі – крапочками,

Гору ось таку - високу.

Обрій ось такий - широкий…

Малювали ми, трудились.

Ручки й пальчики стомились.

Продовжую розповідь:--- Але Еліна хоче також розфарбувати правильно, щоб малюнки були гарні і сподобались друзям. Мама подарувала їй будиночки для ігор, та вони не кольорові, але є на них повітряні кульки. Мама сказала Еліні, що будинок має бути такого кольору, як кулька. Вона засмутилася, боячись що не впорається.

--- Дітки а ви хочете допомогти ляльці Еліні? Щоб її друзям сподобались будинки і вони захотіли гратися з нею?

--- Молодці, малята! Я гадаю, що вмієте добре малювати та розфарбовувати малюнки, і не будете зображати червоний огірок або зелену булку. Зараз час олівцям потрапити до рук своїх малих господарів.

Чи може ви стомились і не хочете малювати?(малята дають заперечну відповідь). Ну добре тоді до справи. Погляньте на кульки на будиночках, якого вони кольору?(діти називають потрібні кольори).

Самостійна робота дітей під спокійну музику. Індивідуальна допомога при потребі. Розгляд дитячих робіт.(разом з лялькою).

Лялька Еліна дякує вам за допомогу і вирішила подарувати вам повітряні кульки, адже в неї тепер є кольорові будиночки, якими вона може зі своїми друзями пограти.(дітки беруть кульки).

В підсумок заняття малюки виконують танок з повітряними кульками.

Опис документу:
Інтегроване заняття З розвитку мовлення та культури спілкування + логіко-математичний розвиток + художньо-продуктивна діяльність(малювання, музика)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Емоційна ефективність учителя: теорія і практика»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти