Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Природотерапія для дітей, що постраждали внаслідок воєнних дій
»
Взяти участь Всі події

Колесо життєвого балансу для учнів

Психологія

17.01.2022

129

12

0

Опис документу:

Колесо життєвого балансу
допомагая визначити зону свого найближчого розвитку.
Але для дітей шкільного віку воно не підійде.
Але ж тема корисна!
Я створила інше колесо - для дітей!
Це прекрасний матеріал для роботи з учнями середньої та старшої школи .
Індивідуальні і групові консультації можуть стати сходинкою до наступної роботи психолога і покращити життя дитини!

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Щоб оцінити, в якому стані знаходяться важливі для вас частини життя . з дорослими часто працюємо з Колесом Балансу.

☯️ Ось вирішила створити колесо балансу для школярів.

Мета : виявити сфери, які варто коригувати, щоб бути щасливіше. Ця вправа наглядно продемонструє загальну картину життя на данний момент.

Завдання:

Пропоную:
Намалюйте коло й розділіть його на 8 - 10 частин (сфер життя):

Кожну сферу оцініть за 10 бальною шкалою.

0 – центр - незадовільний.

10 - кожна крайня точка – максимально задовольняє все в ній як є.

Для когось оцінки «6» - влаштовують - поставить 10 в колі оцінок.

А в когось одна «9» і це в колесі відзначається на рівні 6.

Все залежить на скільки це вас турбує.



Я завжди ✨ Підкреслюю місця сили, ресурсу та опори.

Обговорюю сфери, де менше 5, або найменші значення у дитини .

Шукаємо, що допоможе підняти, покращити ці сфери.



Ви можете замінити, або зменшити кількість сфер.
Я вибрала дві схожі сфери – оцінки і знання. Пояснюю: Часто існує розбіжність в оцінках в ту чи іншу сторону. Іноді оцінки занижені на думку учня. Можливо це суб’єктивно, але це турбує, знижує мотивацію до навчання та ін. Іноді дитина ерудована, але оцінки низькі. Надихнути на досягнення можна дитину. Інколи навпаки, завищені оцінки. Є можливість усвідомити що цінніше – знання чи оцінки: що знадобиться в майбутньому.
Відношення в класі, з вчителями, батьками, друзями теж вирішила роз’єднати. Для пошуку опори, якщо є в одній з них прогалина дуже важливо.

Виокремила емоційний стан і по результатам проведенних консультацій бачу, що це правильно. При роботі в групі розглядаємо які бувають емоції, пропоную прослідкувати кілька днів і відстежити, яких емоцій було більше.

Та чи дійсно варто було стільки часу ходити ображенним, чи роздратованим, або сумним. Це допомагає замислитись та вийти на більший позитив.

Дуже вразила шкала «Задоволеність життям»
В моєму досвіді було багато таких результатів:
всі шкали приблизно на рівні 9. А ця шкала на рівні 3-6.
Ось і тема для міркування про цінність того , що маєшь.



Можна запропонувати батькам :
👉 Спробуйте провести з дитиною разом.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.