Мета: розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати дисциплінованість, взаємодопомогу, бажання виконувати завдання, формувати поняття про гру "Шахи", шахові фігури, шахову дошку. Вчити відповідати на запитання вихователя по темі; розставляти шахові фігури на шахівниці. Здійснювати диференційований підхід.
Матеріал: мобільний телефон, дві корони (чорна, біла), іграшкова ворона, шахівниця, шахові фігури (об’ємні (великі, малі), плоскі (великі, малі)), дидактичні ігри ("Склади фігуру", "Продовж рядок", "Знайди будинок", "Лабіринти", "Якої фігури не стало?"), інтерактивний метод "Асоціативна квітка", два набори шахів, декорація королівства, три дошки.
Попередня робота: читання казок на шахову тему, ознайомлення з шаховою дошкою, шаховими фігурами, дидактичні ігри з логіки, кубики (чорні та білі), гра шахи на комп’ютері, робота з батьками.