Під час корекційно-розвиткових занять використовувалися ігрові методи та індивідуальні форми роботи. В результаті занять направлених на формування знань про властивості предметів та їх розташування у просторі Сергій вміє:
- відтворити на обмеженій площині розміщення одного реального предмета відносно інших за зразком і за словесною інструкцією;
- пояснювати на малюнку, візерунку, схемі розміщення предмета та його частин відносно інших;
- відтворювати контурне зображення форм за допомогою паличок, геометричних фігур і ін. (з використанням наочного трафарету).
Труднощі:
- відтворювати контурне зображення форм за допомогою паличок, геометричних фігур і ін. (без використання наочного трафарету).
Розвиток логічного мислення. Вміє:
- виділяти суттєві властивості предметів;
- знаходити спільне і відмінне в предметах;
- класифікувати та групувати предмети;
- виділяти суттєві властивості предметів;
- знаходити спільне і відмінне в предметах;
- класифікувати та групувати предмети;
- розрізняти та самостійно добирає протилежні за значенням поняття.
- за допомогою дорослого називає послідовно пори року та дні тижня;
- самостійно встановлює зв’язки між .змінами погоди в різні пори року та змінами в житті рослин, тварин і діяльності людей.
- самостійно розмістити послідовність зображених подій (4-5 картинок);
- обґрунтувати обрану послідовність, описати послідовність подій.
Труднощі:
- встановлювати відношення між відомими предметами і поняттями (рід-вид);
- послідовність назв місяців в році... ... ...