Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 3 КЛАС Г. С. ОСТАПЕНКО ( І- ІІ СЕМЕСТР).

Українська мова

Для кого: 3 Клас

17.08.2021

177

9

0

Опис документу:
Календарно - тематичне планування За Типовою освітньою програмою,розробленою під керівництвом Р.Б.Шияна, до підручника "Українська мова та читання" для 3 класу .(автор Г.С.Остапенко ) 5 годин на тиждень + інтегрований курс з української мови 2 години. План орієнтовний: користуйтеся, виправляйте, коригуйте
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дата

Тема уроку

Сторінки

підручника

Примітки



ТЕМА 1. ПОДОРОЖУЄМО ТА ВІДКРИВАЄМО СВІТ




Тиждень 1. Школа зустрічає!


1

01.09.20

Вхідна діагностична робота

Мова і мовлення

А. Камінчука «Дзвоники». Створення мотиваційного плакату

4-5

2

02.09.20

Уривок з повісті Всеволода Нестайка «Одиниця з обманом». Робота з тлумачним словником

6-7


3

03.09.20

Уривок з повісті В. Нестайка «Одиниця з обманом». Диктант у парі. Гра «Правда чи вигадка».

Усне та писемне мовлення

8-9

4

04.09.20

Уривок з повісті В. Нестайка «Одиниця з обманом». Добір заголовків до уривків

Знайомство з автором. Перегляд фільму про В.Нестайка

10-11




Тиждень 2. Вирушаємо в мандрівку


5

07.09.20

Вірш Марії Хоросницької «Знаєш рідний край?».

Складання списків, обговорення їх у парі. Гра «Диригент»

12-13


6

08.09.20

Ескімоська народна казка «Велика подорож маленького мишеняти». Антоніми та синоніми (повторення)

14-15


7

09.09.20

Вірші «Мрійник» Віри Правоторової та «Хитрунець»

Лесі Мовчун. Робота із заголовками

16-17


8

10.09.20

Створення обкладинки для власної книжки. Вибір персонажа. Написання та оформлення першої глави

18-19


9

11.09.20

Редагування першої глави, виправлення граматичних помилок, створення ілюстрації. Читання книжоксаморобок у групі. Обговорення

18-19




Тиждень 3. Мандрівники та мандрівниці


10

14.09.20

Вірш Євгенії Пірог «Смачні мандри». Ознаки тексту. Тема та ідея тексту. Гра «Що чую, те й роблю»

20-21


11

15.09.20

Уривок із твору Кріса Пакхема «Дивовижні мандрівки тварин». Абзац. План тексту

22-23


12

16.09.20

Стаття Анни Хромової «Софія Яблонська».

Добір підписів до фото .

Запитання — відповіді. Діалог

24-25


13

17.09.20

Вірш Лесі Українки «Прощай, Волинь!». Художні образи.

Знайомство з авторкою

26-27

14

18.09.20

Складання колективної розповіді про мандрівку

27


Тиждень 4. Подорож у казку

15

21.09.20

Уривок з повісті Туве Янссон «Комета прилітає».

Складання списку. Фрази для тих, хто вирушає у мандри

28-29

16

22.09.20

Уривок з повісті Т. Янссон «Комета прилітає».

Написання смс-повідомлення.

30-31


17

23.09.20

Уривок з повісті Т. Янссон «Комета прилітає». Елементи сюжету (зав’язка, розвиток дії, кульмінація, розв’язка)

32-33


18

24.09.20

Уривок з повісті Т. Янссон «Комета прилітає».

Фразеологізми. Знайомство з авторкою

34-35


19

25.09.20

Інсценування уривків із твору

Діагностична робота

36-37


ТЕМА 2. МІЖ МИНУЛИМ І МАЙБУТНІМ

Тиждень 5. Зазирни у минуле

20

28.09.20

Легенди «Діти Лимана», «Дніпро і Десна». Порівняння сюжетів. Правопис власних назв (повторення)

38-39


21

29.09.20

.Легенди мого краю

Як жили динозаври? Комікс

39


22

30.09.20

Уривок із казки Редьярда Кіплінга «Як було написано першого листа». Окличні речення (повторення)

40-41


23

01.10.20

Уривок із казки Р. Кіплінга «Як було написано першого листа». Фрази, якими варто скористатися, коли треба щось попросити. Спонукальні речення (повторення)

42-43

24

02.10.20

Уривок із казки Р. Кіплінга «Як було написано першого листа». Фразеологізми, синоніми (повторення).

Знайомство з автором

44-45

Тиждень 6. Захисниками України – слава!

25

05.10.20

Уривок із п’єси Олександра Олеся «Микита Кожум’яка». Звертання (повторення). П’єса. Знайомство з автором

46-47


26

06.10.20

Уривок із п’єси О. Олеся «Микита Кожум’яка».

Виразне читання. Антоніми (повторення)

48-49


27

07.10.20

Уривок із п’єси О. Олеся «Микита Кожум’яка».

Диктант у парі. Перегляд тизеру до мультфільму

50-51


28

08.10.20

Підготовка до інсценування твору. Створення ляльок і декорацій. Виразне читання. Створення афіші

52-53


29

09.10.20

Прем’єра вистави. Рефлексія

52-53



Тиждень 7. Тварини поряд з нами



30

12.10.20

Уривок з повісті Ольги Купріян «Боброго ранку!». Наукова інформація. Звертання (повторення)

54-55

31

13.10.20

Уривок з повісті О. Купріян «Боброго ранку!». Перегляд буктрейлеру. Диктант у парі. Фрази, якими варто скористатися, коли бракує місця. Знайомство з авторкою

56-57

32

15.10.20

Чим особливе інтернет-спілкування? Електронний лист

Вірш Михайла Стельмаха «Бобер». Скоромовки про бобрів. Факт, вигадка та судження.

58-59


33

16.10.20

Науково-популярна стаття Ніни Андрусич «Є секрети у бобра».

Створення та презентація групових проєктів про тварин

60-61




Тиждень 8. Розкажи мені про осінь



34

19.10.20

Які бувають тексти: розповідь, опис, міркування.

Написання продовження тексту на вибір

62-63


35

20.19.20

Дитячі тексти про осінь. Написання власного тексту про осінь. Збагачення активного словника

64-65


36

21.10.20

Вірші «Осінь» Андрія М’ястківського та «Осінній вірш про прогноз погоди» Зоряни Живки. Художні образи.

Рими

66-67


37

22.10.20

Написання, редагування, оформлення та презентація другої глави у книжці-саморобці

68-69


38

23.10.20


Формувальне оцінювання. Згадай перед канікулами

Діагностична робота



70-71





ТЕМА 3. ЧАРІВНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ





Тиждень 9. Несподівані зміни



39

02.11.20

Речення. Головні та другорядні члени речення. Підмет і присудок . Уривок з казки Льюїса Керрола «Аліса в країні Див».

72-73

40

03.11.20

Уривок з казки Л. Керрола «Аліса в країні Див».Підмет і присудок

74-75

41

04.11.20

Уривок з казки Л. Керрола «Аліса в країні Див».

Типи речень. Граматична основа

76-77


42

05.11.20

Уривок з казки Л. Керрола «Аліса в країні Див».

Бесіда за твором

78-79


43

06.11.20

Пісенна імпровізація за сюжетом твору. Знайомство з автором Безпечна поведінка. Пам’ятка

78-79

РЗМ

— с. 10-11

Тиждень 10. Козацька казка

44

09.11.20

Уривок із твору Сашка Лірника «Казка про вдову Ганну Шулячку, чорного козака і страшне закляття». Будова слова. Закінчення

80-81

45

10.11.20

Уривок із твору С. Лірника «Казка про вдову ГаннуШулячку, чорного козака і страшне закляття».

Будова слова. Корінь. Чергування голосних у корені

82-83

46

11.11.20

Уривок із твору С. Лірника «Казка про вдову ГаннуШулячку, чорного козака і страшне закляття». Чергування приголосних у корені

84-85


47

12.11.20

Написання, редагування, оформлення третьої глави у книжці-саморобці

86-87


48

13.11.20

Презентація та обговорення творів, написаних на попередньому уроці

86-87

Тиждень 11. Перетворення у природі

49

16.11.20

Вірш Оксани Лущевської «Літо». Написання власного вірша

88

50

17.11.20

Будова слова: основа, закінчення, корінь, префікс, суфікс Чим ласують миші? Продовження розповіді

89


51

18.11.20

Уривок із твору Юлії Смаль «Казка про Горошку».

Префікси

90-91


52

19.11.20

Уривок із твору Юлії Смаль «Казка про Горошку». Правопис префіксів з- та с-.

92-93


53

20.11.20

Уривок із твору Валентини Вздульської «Велике перевтілення». Службові слова та префікси

94-95

Тиждень 12. Перетворення на кухні

54

23.11.20

Уривок із твору Юлії Смаль «Цікава хімія». Правопис апострофу після префіксів

96-97


55

24.11.20

Рецепти страв із яєць» із книжки Абігайл Вітлі «Кулінарна школа». Фрази, які варто сказати тому, хто їсть. Гра «Одного разу на кухні»

98-99


56

25.11.20

Уривок із твору Зоряни Живки «Ангел на ім’я грушка».

Створення плакату до Дня пам’яті жертв голодоморів

100-101


57

26.11.20

Прислів’я про хліб. Вірш Дмитра Павличка «Зернина». Знайомство з автором. Розрізнення префіксів і прийменників

102-103


58

27.11.20

Інсценування віршів. Створення ляльок, підготовка до вистав Діагностична робота

104-105


ТЕМА 4. ЕНЕРГІЯ

Тиждень 13. Енергія рухає світ

59

30.11.20

Інсценування віршів. Створення ляльок, підготовка до вистав



60

01.12.20

Уривок з вірша Юліана Тувіма «Паротяг». Правопис ненаголошених «е» та «и»

106-107


61

02.12.20

Стаття з дитячої енциклопедії про поїзди. Перевірка ненаголошених голосних у коренях слів

108-109


62

03.12.20

Інфографіка. Практикування в правописі ненаголошених голосних у корені слів

110-111


63

04.12.20

Казка «Найкращі друзі» за публікацією в журналі «Колосок». Диктант у парі.

Вчимося складати власну казку

112-113


64

07.12.20

Складання казки про різні види енергії або сили природи




Дружба — це сила

65

08.12.20

Прислів’я про дружбу. Уривок із твору Нузета Умерова «Мій друг Руслан». Приказки

114-115



66

09.12.20

Уривок із твору Нузета Умерова «Мій друг Руслан». Факти та судження. Складання плану.

Знайомство з автором

116-117



67

10.12.20

Вірш Оксани Сенатович «Ми розбили склянку з чаєм». Перегляд мультфільму про дружбу. Суфікс

118-119


Чекаємо Миколая!

68

11.12.20


Наш театр.

Створення афіші

120



69

14.12.20

Наш театр.Підготовка вистави до Дня святого Миколая

121


70

15.12.20

П’єса Юлії Домашець «Дарунки Миколая».

Спільнокореневі слова (повторення)

122-123


71

16.12.20

П’єса Ю. Домашець «Дарунки Миколая». Добір загадок

124-125


72

17.12.20

П’єса Ю. Домашець «Дарунки Миколая». Фрази, які допомагають порозумітися з іншими

126-127


73

18.12.20

Композиції для музичного супроводу вистави за п’єсою. Навчальний діалог


Тиждень 16. Свято наближається!

74

21.12.20

Уривок із твору Джона Роналда Руела Толкіна

«Листи Різдвяного Діда». Написання листів

128-129


75

22.12.20

Уривок із твору Джона Рональда Руела Толкіна «Листи Різдвяного Діда». Написання листів у парі.

Знайомство з автором

130-131


76

23.12.20

Вірші «Ялинка» Олександра Олеся та «Зростати разом»

Віри Правоторової. Моя книжка.Створення сторінки книжки «Зимівля».

Діагностична робота

132-135


77

24.12.20

Формувальне оцінювання. Згадай перед канікулами

136-137



Перегляд
матеріалу
Отримати код

Українська мова


( 5 години на тиждень)


Тема


Дата


Примітка



76

М. Хоросницька «Звідки в міста назва Львів». Складання речень. Частини мови (Частина 2, впр. 1-7, с. 4-5).




77

«Нова нота» (уривок з повісті) (за С. Дерманським). Імен­ники назви істот і неістот (Ч. 2, впр. 1-6, с. 6-7).




78

«Усе йде шкереберть» (уривок з повісті) (за С. Дерманським). Власні і загальні іменники (Ч. 2, впр. 1-5, с. 8-9).




79

«Концерт для друзів» (уривок з повісті) (за С. Дерманським) (Ч. 2, впр. 1-5, с. 10—11).




80

«Концерт для друзів» (уривок з повісті) (за С. Дерманським). Знайомся: автор (Ч. 2, впр. 6-8, с. 11).




81

«Жахлива почвара» (за казкою Дж. Дональдсон «Ґруффа­лятко»). Однина і множина іменників (Ч. 2, впр. 1-8, с. 12-13).




82

«У пошуках» (за казкою Дж. Дональдсон «Ґруффалят­ко»). Рід іменників (Ч. 2, впр. 1-8, с. 14-15).




83

«Зустріч» (за казкою Дж. Дональдсон «Ґруффалятко»). Рід іменників. Знайомся: авторка (Ч. 2, впр. 1-8, с. 16-17).




84

Наш театр. Підготовка до вистави «Ґруффалятко». Розпо­діл обов’язків. Виготовлення наголовників персонажів (Ч. 2, с. 18-19).




85

Наш театр. Організація вистави «Ґруффалятко».




86

«Ярмаркова метушня» (за казкою 3. Мензатюк «Ярма­рок»), Визначення числа і роду іменників (Ч. 2, впр. 1-6, с. 20-21).




87

«Як зайчик страх продавав» (за казкою 3. Мензатюк «Яр­марок»). Доповнення плану уривка казки (Ч. 2, впр. 1-4, с. 22-23).




88

«Пиріжки від зайчика» (за казкою 3. Мензатюк «Ярма­рок»), Знайомся: авторка (Ч. 2, впр. 1-6, с. 24-25).




89

Моя книжка. Створення сторінки книжки «На ярмарку» (Ч. 2, с. 26).




90

Моя книжка. Створення сторінки книжки «Персонаж ман­друє в невідоме» (Ч. 2, с. 27).




91

Я. Костенко «Пряля». /. Андрусяк «Обурений!». Білий вірш. Г. Остапенко «Що там?». Складання художнього образу снігопаду (Ч. 2, впр. 1—10, с. 28-29).




92

«Конфлікт» (за А. Давидовим). Дискусія (Ч. 2, впр. 1-5, с. 30-31).




93

«Ліс відкриває дітям секрети» (за А. Давидовим). Розбір слів за будовою (Ч. 2, впр. 1-5, с. 32-33).




94

«Несправедливий вирок» (за А. Давидовим). Складання кінцівки казки (Ч. 2, впр. 1-3, с. 34-35).




95

«Несправедливий вирок» (за А. Давидовим) (продовжен­ня). Виготовлення стіннівки «Життя лісу взимку». Знайо­мся: автор (Ч. 2, впр. 4, с. 35).




96

П. Воронько «В лісі є зелена хата». В. Правоторова «Зи­мовий сон». Вірш-безкінечник Л. Мовчун «Сни». Складан­ня тексту-безкінечника (Ч. 2, впр. 1-11, с. 36-37).




97

«Сонолови» (за Р.Далом). Визначення закінчень в імен­ників (Ч. 2, впр. 1-7, с. 38-39).




98

«Що розтроює велетня» (за Р.Далом). Визначення закін­чень в іменників. Знайомся: автор (Ч. 2, впр. 1-7, с. 38-39).




99

Змінювання іменників за відмінками. Колискова «Гойда, гойда-гой, ніченька іде» (Ч. 2, с. 42-43).




100

Діагностична робота




101

Наш театр. Створення відеокліпу до колискової (Ч. 2, с. 44-45).




102

«Сонячний камінь» (за твором Л. Ра). Відмінювання іменників (Ч. 2, впр. 1-5, с. 46-47).




103

«Три запитання про коштовності». Визначення відмінків іменників (Ч. 2, впр. 1-5, с. 48-49).




104

Створення стіннівки «Скарби, які ховає Земля» (Ч. 2, впр. 6, с. 49).




105

Загадки. «Як розгадувати загадки» (Ч. 2, впр. 1-2, с. 50- 51).




106

«Як розгадувати загадки». Складання загадок (Ч. 2, впр. 3- 4, с. 51).




107

«Щоб розгледіти краще» (з книжки Р. Романиишн та А. Лесева). Розбір слів за будовою (Ч. 2, впр. 1-7, с. 52- 53).




108

«Навпомацки» (з книжки Р. Романииіин та А. Лесева).

Записування міркувань (Ч. 2, впр. 1-4, с. 54-55).




109

«Застрибнемо у пейзаж» (за І. Завадовою). Взаємодикту- вання з пам’яті (впр. 1-7, с. 56-57).




110

Моя книжка. «Письмециицький майстер-клас» (за Т. Стус). Створення нової глави для своєї книжки (Ч. 2, с. 58-59).




111

Моя книжка. Продовження створення нової глави для своєї книжки (Ч. 2, с. 58-59).




112

Діагностична робота




113

Три рожеві яблука» (за В. Сухомлинським). Прикметники. Знайомся: автор (Ч. 2, впр. 1-6, с. 60-61).




114

«Мої найкращі іменини» (за А. Ліндгрен) (Ч. 2, впр. 1-4, с. 62-63).




115

«Мої найкращі іменини» (за А. Ліндгрен) (продовження). Складання плану тексту. Прикметники-антоніми. Скла­дання розповіді про свій день народження (Ч. 2, впр. 5—7, с. 63).




116

«Інші іменинні приємності» (за А. Ліндгрен) (Ч. 2, впр. 1- 3, с. 64-65).




117

«Інші іменинні приємності» (за А. Ліндгрен). Знайомся: авторка. Облаштування пошти на мотузці з сусіднім кла­сом (Ч. 2, впр. 4-5, с. 65).




118

К. Міхаліцина «Сонечко бавиться». Т. Шевченко «Встала весна». Олександр Олесь «А вже красне сонечко». Зв'язок прикметників з іменниками (Ч. 2, впр. 1-5, с. 66-67).




119

Незвичайна абетка. «В — весна» (за абеткою- енциклопедією Л. Ушкалова). Змінювання прикметників за родами (Ч. 2, впр. 1-7, с. 68-69).




120

Незвичайна абетка. «Ф — фотографія» (за абеткою- енциклопедією Л. Ушкалова). Істинні та хибні твердження. Утворення словосполучень (Ч. 2, впр. 1-5, с. 70-71).




121

Моя книжка. Створення нового розділу «Персонаж свят­кує день народження» (Ч. 2, с. 72).




122

Моя книжка. Створення нового розділу «Персонаж готує для когось подарунок», «Зустріч персонажа з Шевченком або іншою видатною особою» (Ч. 2, с. 73).




123

«Найбільший у світі портрет Шевченка на висотному бу­динку в Харкові» (із сайту новин). Складання запитань. Добір прикметників до іменників (Ч. 2, впр. 1-9, с. 74-75).




124

«Еволюція портретів» (за книжкою С. Мартіно). Інфог- рафіка (Ч. 2, впр. 1-4, с. 76-77).




125

«Еволюція портретів» (за книжкою С. Мартіно) (продов­ження). Зображення автопортрета в давньоєгипетському або давньогрецькому стилі. Організація фотосесії (Ч. 2, впр. 5—6, с. 77).




126

«Годинникові колеса» (за Г. Сковородою). Знайомся: ав­тор (Ч. 2, впр. 1-2, с. 78).




127

Байка. Федр «Лис та лелека». Читання в особах (Ч. 2, впр. 3-7, с. 79).




128

«Будьмо знайомі!» (за повістю Г. Вдовиченко). Утворення слів за допомогою суфіксів (Ч. 2, впр. 1-5, с. 80-81).




129

«Друзі виручають із халепи» (за повістю Г. Вдовиченко). Взаємодиктування з пам’яті. Знайомся: авторка (Ч. 2, впр. 1-4, с. 82-83).




130

Прислів’я. Лічилки. Складання лічилки (Ч. 2, впр. 1-8, с. 84-85).




131

Наш театр. Як зробити ляльки-підколінники. Поради для ляльководів (Ч. 2, с. 86-87).




132

Згадай перед канікулами (Ч. 2, впр. 1-6, с. 88-89)




133

Діагностична робота




134

Н. Забіла «Сонячно», «Дощ іде». Знайомся: авторка. Діє­слово (Ч. 2, впр. 1-4, с. 90-91).




135

«Маленький гість» (за оповіданням О. Лущевської). Взає­модиктування з пам’яті (Ч. 2, впр. 1-8, с. 92-93).




136

«Подорож» (за оповіданням О. Лущевської). Взаємодикту­вання з пам’яті. Знайомся: авторка (Ч. 2, впр. 1-8, с. 94- 95).




137

Прогноз погоди. С. Дерманський «Мамина робота» (Ч. 2, впр. 1-5, с. 96-97).




138

С. Дерманський «Мамина робота» (продовження) (Ч. 2, впр. 6—7, с. 97).




139

«На сторожі» (за повістю Дж. Стронга). Змінювання дієслів за часами (Ч. 2, впр. 1-6, с. 98-99).




140

«Усміхами» (за книжкою Л. Денисенко) Дієслова- синоніми (Ч. 2, впр. 1-6, с. 100-101).




141

Дискусія «Хто кращі домашні улюбленці: котики чи песи­ки?». І. Андрусяк «Собаче листування», «Котяча справа» (Ч. 2, впр. 1-2, с. 102).




142

М. Павленко «Чорний кіт рихтувався...». М. Савка «Ко­тище». Написання вірша (Ч. 2, впр. 3-4, с. 103).




143

Наш театр. Виготовлення картонних ляльок. Інсценізуван­ня віршів (Ч. 2, с. 104-105).




144

«Погана звичка» (за українською народною казкою «Язи­ката Хвеська») (Ч. 2, впр. 1—3, с. 106-107).




145

Написання не з дієсловами. Складання порад (Ч. 2, впр. 4- 6, с. 106-107).




146

«Оце диво!» (за українською народною казкою «Язиката Хвеська»), Читання в особах (Ч. 2, впр. 1-4, с. 108-109).




147

«Оце диво!» (за українською народною казкою «Язиката Хвеська») (продовження). Добір спільнокореневих слів до дієслів. Складання небувалыцин (Ч. 2, впр. 1-4, с. 108- 109).




148

«Коли це було?» (за українською народною казкою «Язи­ката Хвеська»), Добір дієслів-синонімів (Ч. 2, впр. 1-4, с. 110-111).




148

«Дідусь і пес» (за оповіданням К. Єгорушкіної). Визначен­ня граматичної основи речення (Ч. 2, впр. 1-6, с. 112-113).




149

«Добра справа» (за оповіданням К. Єгорушкіної). Скла­дання речень (Ч. 2, впр. 1-8, с. 114-115).




150

«Нуль відходів» (за Г. Ткачук). Складання пам’ятки (Ч. 2, впр. 1-4, с. 116—117).




151

Моя книжка. «Письменницький майстер-клас» (за Т. Стус). Створення фінальної глави для своєї книжки (Ч. 2, с. 118).




152

Моя книжка. Читання створених книжок (Ч. 2, с. 119).




153

Діагностична робота




154


Буктрейлер. «Як писати слово «знаменитий»?» (за М. МакДоналд). Організація змагання з правопису (Ч. 2, впр. 1-5, с. 120-121).




155

«Побиті рекорди» (за М. МакДоналд). Організація змаган­ня з правопису (Ч. 2, впр. 1-4, с. 122-123).




156

Створення книги рекордів класу (Ч. 2, впр. 4-5, с. 123).




157

«Поламані частини тіла» (за М. МакДоналд). Розпізнаван­ня частин мови у реченнях (Ч. 2, впр. 1-6, с. 124-125).




158

«Домашня лікарня» (за М. МакДоналд). Складання плану оповідання. Переказування оповідання (Ч. 2, впр. 1-4, с. 126-127).




159

«Домашня лікарня» (за М. МакДоналд). Складання плану оповідання. Переказування оповідання (Ч. 2, впр. 1-4, с. 126-127).




160

«Джуді Муді — супергерой» (за М. МакДоналд). Знайом­ся: авторка (Ч. 2, впр. 1-2, с. 128-129).




161

Знайом­ся: авторка (Ч. 2, впр. 1-2, с. 128-129).




162

Шкільна газета. Порівняння різних типів статей (Ч. 2, впр. 1—6, с. 130—131).




163

Створення випуску газети з новинами класу (Ч. 2, впр. 7. с. 131).




164

Пісня Б. Ділана «Назавжди будь молодим». Книжка П. Роджерса за піснею Б. Ділана (Ч. 2, впр. 1-7, с. 132- 133).




165

Створення книжки до однієї із відомих пісень (Ч. 2, с. 133).




166

А. Костецький «Літні турботи». Повторення вивченого матеріалу (Ч. 2, впр. 1-8, с. 134-135).




167

Повторення вивченого матеріалу




168

Наш театр. Підготовка до театралізованої вечірки (Ч. 2, с. 136-137).




169

Наш театр. Підготовка до театралізованої вечірки (Ч. 2, с. 136-137).




170

Наш театр. Підготовка до театралізованої вечірки (Ч. 2, с. 136-137).




171

Наш театр. Організація театралізованої вечірки (Ч. 2, с. 137).




172

Діагностична робота




173

Узагальнення та систематизація знань




174

Підсумок за ІІ семестр.Рік








Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.