Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З МАТЕМАТИКИ 3 КЛАС А. ЗАЇКА ( І- ІІ СЕМЕСТР).

Математика

Для кого: 3 Клас

17.08.2021

253

21

0

Опис документу:
Календарно - тематичне планування За Типовою освітньою програмою,розробленою під керівництвом Р.Б.Шияна, до підручника "Математика " для 2 класу .(автор Антоніна Заїка, Світлана Тарнавська ) 4 годин на тиждень План орієнтовний: користуйтеся, виправляйте, коригуйте
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дата

Тема уроку

Сторінки

підручника

Примітки



Повторення вивченого за 2 клас


1

01.09.20

Вхідна діагностична робота.

Повторення вивченого у 2 класі.


2

02.09.20

Нумерація чисел в межах 100. Усна і письмова нумерація. Завдання на порівняння чисел. Задачі на знаходження суми, різниці. Многокутники.

3-5


3

03.09.20

Порівняння чисел. Назви чисел при додаванні і відніманні . Пряма, промінь, відрізок. Розв’язування задач .

6-8

4

04.09.20

Додавання чисел. Способи обчислення значення суми чисел. Числовий промінь. Складання і розв’язання задач .

8-10


5

07.09.20

Віднімання чисел. Способи обчислення значення різниці чисел. Порівняння чисел за допомогою числового променю. Складені задачі на знаходження суми і різниці.

11-14


6

08.09.20

Взаємозв’язок між додаванням і відніманням чисел. Задачі на різницеве порівняння величин (чисел).

14-16


7

09.09.20

Переставний закон додавання. Складена задача на 2 різні дії.

16-18


8

10.09.20

Перевірка правильності виконання арифметичних дій додавання і віднімання. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Знаходження невідомих компонентів додавання й віднімання. Проведення прямих через одну, дві точки.

19-21


9

11.09.20

Порозрядне додавання і віднімання. Способи усного додавання і віднімання чисел. Одиниці довжини. Складена задача на 2 дії обох ступенів.

21-23


10

14.09.20

Діагностична робота



Множення і ділення .Табличні випадки множення і ділення

11

15.09.20

Множення і ділення чисел. Назви чисел під час множення і ділення. Їх взаємозв’язок. Задачі, що містять множення і ділення.

24-27


12

16.09.20

Одиниці маси (кілограм, центнер), місткості (літр). Задачі на збільшення і зменшення числа в кілька разів.

27-29


13

17.09.20

Переставний закон множення. Обчислення значень виразів, що містять множення і ділення Складена задача на знаходження суми двох добутків.

29-32


14

18.09.20

Особливі випадки множення і ділення. Задачі, що містять трійку взаємопов’язаних величин .

32-35


15

21.09.20

Перевірка множення і ділення . Одиниці часу. Знаходження невідомих компонентів множення і ділення. Таблиці множення і ділення.

35-37

16

22.09.20

Перевір себе.

38-39


17

23.09.20

Діагностична робота



Таблиці множення і ділення

18

24.09.20

Таблиці множення і ділення з числом 6. Порівняння складених іменованих чисел

40-42


19

25.09.20

Кути многокутника. Обчислення значень виразів. Залежність результату множення від зміни одного з множників. Кути многокутника. Прямий кут, непрямі кути.

42-46


20

28.09.20

Арифметичні дії з простими іменованими числами, поданих в одиницях довжини, маси.

46-50


21

29.09.20

Таблиці множення і ділення з числом 7. Короткий запис тексту задачі. Календар.

50-53


22

30.09.20

Визначення температури. Тренувальні вправи.

Обчислення значень виразів. Прямий і непрямий кути.

54-56


23

01.10.20

Множення і ділення з числом 8. Додавання і віднімання простих іменованих чисел, поданих в одиницях довжини, маси, місткості, часу. Складені задачі на зведення до одиниці.

57-59


24

02.10.20

Таблиці множення і ділення з числа 9. Вирази зі змінною. Одиниці маси.

59-63


25

05.10.20

Перевір себе.

63-65


26

06.10.20

Квест-урок «Пригоди з табличним множенням і діленням»

66-67


27

07.10.20

Діагностична робота



Нумерація чисел у межах 1000

28

08.10.20

Сотня. Лічба сотнями. Прямокутник, квадрат. Їх істотні ознаки. Задачі на знаходження невідомого доданку.

68-71


29

09.10.20

Додавання і віднімання круглих сотень. Побудова прямокутника (квадрата) за допомогою креслярських інструментів. Визначення способів схематичного перетворення інформації.

71-74


30

12.10.20

Побудова прямокутника (квадрата) за допомогою креслярських інструментів. Визначення способів схематичного перетворення інформації.



31

13.10.20

Розряд сотень. Розрядні числа. Утворення трицифрових чисел. Складені задачі. Відображення тексту задачі в схемах.

75-78


32

15.10.20

Утворення трицифрових чисел. Складені задачі. Відображення тексту задачі в схемах.



33

16.10.20

Нумерація чисел. Утворення трицифрового числа (з наступного і попереднього). Вирази зі змінною.

78-81


34

19.10.20

Читання й запис трицифрових чисел. Складена задача на знаходження суми двох добутків.

82-83


35

20.19.20

Розрядний склад трицифрового числа. Складені задачі на знаходження різниці двох добутків (на різницеве порівняння двох добутків.)

83-85


36

21.10.20

Розрядний склад трицифрового числа. Складені задачі на знаходження різниці двох добутків (на різницеве порівняння двох добутків.)

83-85


37

22.10.20

Нумерація чисел. Одиниці вартості.

86-88


38

23.10.20

Загальна кількість одиниць, десятків і сотень у трицифровому числі. Дії додавання і віднімання на основі нумерації.

88-90


39

02.11.20

Порівняння чисел у межах 1000. Розв’язування пар задач, взаємопов’язаних за змістом.

90-92


40

03.11.20

Порівняння трицифрових чисел. Обчислення значень виразів. Задачі на знаходження четвертого пропорційного.

93-95


41

04.11.20

Порівняння трицифрових чисел. Обчислення значень виразів. Задачі на знаходження четвертого пропорційного.



42

05.11.20

Перевір себе.



43

06.11.20

Діагностична робота



Арифметичні дії з числами в межах 1000 на основі нумерації

44

09.11.20

Додавання і віднімання числа 1. Доповнення нерівностей . Коло, круг, куля. Розв’язування задач.

98-100


45

10.11.20

Додавання і віднімання числа 1. Доповнення нерівностей . Коло, круг, куля. Розв’язування задач.



46

11.11.20

Додавання і віднімання на основі складу чисел.Числові рівності. Обчислення значень виразів із буквою.

100-102


47

12.11.20

Рівняння. Розв’язок рівняння. Розв’язування задач .

103-105


48

13.11.20

Розв’язування рівнянь. Записування чисел у вигляді суми розрядних доданків.

105-107


49

16.11.20

Розв’язування рівнянь. Записування чисел у вигляді суми розрядних доданків.



Додавання і віднімання чисел у межах 1000 без переходу через розряд

50

17.11.20

Сполучний закон додавання. Побудова прямокутника.

107-109


51

18.11.20

Додавання чисел виду 540+200,540+20,360+40.

Додавання числа до суми..

109-111


52

19.11.20

Розв’язування рівнянь і задач



53

20.11.20

Додавання чисел виду 400+320, 40+320,40+360.

Додавання суми до числа.

112-114


54

23.11.20

Коло і круг. Складання і розв’язування задач.



55

24.11.20

Віднімання числа виду 520- 200,830 – 20.Віднімання числа від суми. Периметр трикутника.

114-115


56

25.11.20

Віднімання числа від суми. Периметр трикутника.



57

26.11.20

Додавання чисел виду 520+340. Порівняння виразу і числа

116-117


58

27.11.20

Нерівності зі змінною .Радіус і діаметр кола. Обчислення значень виразів

117-119


59

30.11.20

.Радіус і діаметр кола. Обчислення значень виразів



60

01.12.20

Віднімання чисел виду 470-320. Віднімання суми від числа .

119-122


61

02.12.20

Розв’язування нерівностей. Таблиця додавання..

122-124


62

03.12.20

Складання і читання рівностей на додавання. Дії з іменованими числами



63

04.12.20

Перевір себе

124-126


64

07.12.20

Діагностична робота



Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд

65

08.12.20

Додавання і віднімання виду 90+ 30,150 – 70.Суміжні сторони прямокутника



66

09.12.20

Складання і розв’язання задачі за таблицею



67

10.12.20

Додавання і віднімання круглих трицифрових чисел. Порівняння іменованих чисел

129-130


68

11.12.20


Формула периметра прямокутника. Розв’язування рівнянь

130-132


69

14.12.20

Складання і розв’язування задач за малюнком



70

15.12.20

Обчислення виразів виду 230 + 70, 230 + 170, 300 – 70,

300 – 170. Розв’язування задач



71

16.12.20

Залежність зміни суми від зміни доданка. Обчислення значень виразів на 2 дії.

134-136


72

17.12.20

Додавання чисел виду 360 + 70, 40 +270.Записування чисел у вигляді суми розрядних доданків.

136-138


73

18.12.20

Резервний урок



74

21.12.20

Резервний урок



75

22.12.20

Резервний урок



76

23.12.20

Резервний урок



77

24.12.20

Резервний урок




Перегляд
матеріалу
Отримати код

Математика


( 5 години на тиждень)


Тема


Дата

76

Додавання чисел виду 580 + 240. Порівняння виразів. Складання і розв’язування задач (Частина 2, №№ 1-15, с. 4-7).


77

Залежність зміни різниці від зміни від’ємника. Обчис­лення значень виразів. Розв’язування рівнянь і задач (Ч. 2, №№ 16-27, с. 7-9).


78

Одиниці довжини. Кілометр. Розв’язування рівнянь і задач (Ч. 2, №№ 28-40. с. 10-13).


79

Віднімання чисел виду 420 - 70. Дії з іменованими чис­лами. Розв’язування рівнянь і задач (Ч 2, №№ 41-51, с. 13-15).


80

Дії з іменованими чис­лами. Розв’язування рівнянь і задач (Ч 2, №№ 41-51, с. 13-15).


81

Віднімання чисел виду 450 - 290. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 52-61, с. 15-18).


82

Залежність зміни різниці від зміни зменшуваного. Відні­мання чисел способом округлення. Порівняння виразів. Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 62-67, с. 18-19).


83

Вимірювання на місцевості (практична робота) (Ч. 2, №№ 68-71, с. 19-21).


84

Формула периметра квадрата. Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 72-80, с. 21-23).


85

Додавання і віднімання чисел способом округлення. Розв’язування задач двома способами (Ч. 2, №№ 81-89, с. 24-26).


86

Виготовлення фоторамки (практична робота) (Ч. 2, №№ 90-94, с. 27).


87

Перевір себе (Ч. 2, №№ 95-106, с. 28-29).


88

Узагальнення й систематизація знань учнів. Діагностич­на робота.


89

Множення і ділення чисел. їх взаємозв’язок. Обчислення довжини відрізків. Робота з діаграмою (Ч. 2, №№ 107- 117, с. 30-32).


90

Переставний і сполучний закони множення. Перевірка множення. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 118-127, с. 33-34).


91

Множення з числами 1 та 0. Дії з іменованими числами. Розв’язування рівнянь і задач (Ч. 2, №№ 128-139, с. 35- 37).


92

Ділення з числами 1 та 0. Ділення рівних чисел. Скла­дання і обчислення виразів. Розв’язування рівнянь і задач (Ч. 2, №№ 140-152, с. 37-39).


93

Частини цілого. Утворення, читання і запис. Дріб з чисе­льником 1 (Ч. 2, №№ 154-159, с. 40-41).


94

Утворення й запис частин числа, об’єкта (практична робо­та). Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 160-167, с. 41—43).


95

Множення і ділення чисел на 10, 100 Розв’язування і порівняння задач. Робота з геометричним матеріалом (Ч. 2, №№ 168-179, с. 43-46).


96

Ділення чисел виду 40 : 20, 400: 200. Одиниці довжини (Ч. 2, №№ 180-190, с. 47-49).


97

Порівняння чисел. Визначення розміру частини круга (практична робота). Складання і розв’язування задачі за таблицею (Ч. 2, №№ 191-200, с. 50-52).


98

Одиниці довжини. Міліметр. Вимірювання довжини відрізків. Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 201-215, с. 52- 55).


99

Знаходження частини від числа. Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 216-226, с. 56-57).


100

Одиниці маси. Грам. Тонна. Зважування й відвантажу­вання предметів (практична робота) (Ч. 2, №№227-234, с. 58-60).


101

Одиниці маси. Розв’язування задачі за блок-схемою. Розв’язування рівнянь (Ч. 2, №№ 235-242, с. 60-62).


102

Розв’язування рівнянь


103

Розв’язування задач


104

Знаходження числа за значенням його частини. Обчислен­ня значень виразів. Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 243- 254, с. 62-65).


105

Знаходження числа за значенням його частини. Обчислен­ня значень виразів. Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 243- 254, с. 62-65).


106

Доба. Тиждень. Місяць. Рік. Робота з календарем.

Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 255-264, с. 65-67).


107

Доба. Тиждень. Місяць. Рік. Робота з календарем.

Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 255-264, с. 65-67).


108

Перевір себе (Ч. 2, №№ 265-274, с. 67-69).


109

Узагальнення й систематизація знань учнів. Діагностич­на робота.


110

Урок-змагання


111

Доба. Тиждень. Місяць. Рік. Робота з календарем.

Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 255-264, с. 65-67).


112

Доба. Тиждень. Місяць. Рік. Робота з календарем.

Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 255-264, с. 65-67).


113

Перевір себе (Ч. 2, №№ 265-274, с. 67-69).


114

Узагальнення й систематизація знань учнів. Діагностич­на робота.


115

Письмове додавання трицифрових чисел. Перетворення іменованих чисел


116

Письмове додавання трицифрових чисел. Перетворення іменованих чисел. Дії з іменованими числами (Ч. 2, №№275-285, с. 67-71).


117

Дії з іменованими числами (Ч. 2, №№275-285, с. 67-71).


118

Письмове віднімання трицифрових чисел. Вирази із бук­вами. Визначення часу за годинником. Дії з іменованими числами (Ч. 2, №№ 286-295, с. 72-74).


119

Перевірка додавання і віднімання. Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 296-305, с. 74-75).


120

Алгоритм письмового додавання, якщо сума розрядних одиниць дорівнює 10. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 306-315, с. 76-78).


121

Алгоритм письмового віднімання, якщо в розряді чисел 0 одиниць. Дії з іменованими числами. Розв’язування за­дач (Ч. 2, №№ 316-325, с. 78-80).


122

Одиниці часу. Година. Хвилина. Секунда. Визначення часу за годинником.. Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 326- 335, с. 80-82).


123

Одиниці часу. Година. Хвилина. Секунда. Визначення часу за годинником.. Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 326- 335, с. 80-82).


124

Визначення часу за годинником у другій половині доби. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 336-344, с. 82-84).


125

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через один розряд. Визначення часу за годинником. Складання і розв’язування задачі за даними таблиці (Ч. 2, №№ 345-365, с. 84-88).


126

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через один розряд. Визначення часу за годинником. Складання і розв’язування задачі за даними таблиці (Ч. 2, №№ 345-365, с. 84-88).


127

Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через один розряд. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 345-354, с. 86-88).


128

Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через один розряд. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 345-354, с. 86-88).


129

Утворення й запис частин числа, об’єкта (практична робо­та). Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 160-167, с. 41—43).


130

Утворення й запис частин числа, об’єкта (практична робо­та). Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 160-167, с. 41—43).


131

Порівняння чисел. Визначення розміру частини круга (практична робота). Складання і розв’язування задачі за таблицею (Ч. 2, №№ 191-200, с. 50-52).


132

Робота з геометричним матеріалом (Ч. 2, №№ 168-179, с. 43-46).


133

Ділення чисел виду 40 : 20, 400: 200. Одиниці довжини (Ч. 2, №№ 180-190, с. 47-49).


134

Порівняння чисел. Визначення розміру частини круга (практична робота). Складання і розв’язування задачі за таблицею (Ч. 2, №№ 191-200, с. 50-52).


135

Одиниці довжини. Міліметр. Вимірювання довжини відрізків. Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 201-215, с. 52- 55).


136

Одиниці довжини. Міліметр. Вимірювання довжини відрізків. Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 201-215, с. 52- 55).


137

Урок-квест­­­


138

Розв’язування задач


139

Знаходження частини від числа. Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 216-226, с. 56-57).


140

Одиниці маси. Грам. Тонна. Зважування й відвантажу­вання предметів (практична робота) (Ч. 2, №№227-234, с. 58-60).


141

Одиниці маси. Розв’язування задачі за блок-схемою. Розв’язування рівнянь (Ч. 2, №№ 235-242, с. 60-62).


142

Знаходження числа за значенням його частини. Обчислен­ня значень виразів. Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 243- 254, с. 62-65).


143

Знаходження числа за значенням його частини. Обчислен­ня значень виразів. Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 243- 254, с. 62-65).


144

Знаходження числа за значенням його частини. Обчислен­ня значень виразів. Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 243- 254, с. 62-65).


145

Доба. Тиждень. Розв’язування задач


146

Місяць. Рік. Робота з календарем.

Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 255-264, с. 65-67).


147

Перевір себе (Ч. 2, №№ 265-274, с. 67-69).


148

Узагальнення й систематизація знань учнів. Діагностич­на робота.


148

Письмове додавання трицифрових чисел. Перетворення іменованих чисел. Дії з іменованими числами (Ч. 2, №№275-285, с. 67-71).


149

Письмове додавання трицифрових чисел. Перетворення іменованих чисел. Дії з іменованими числами (Ч. 2, №№275-285, с. 67-71).


150

Письмове додавання трицифрових чисел. Перетворення іменованих чисел. Дії з іменованими числами (Ч. 2, №№275-285, с. 67-71).


151

Письмове віднімання трицифрових чисел. Вирази із бук­вами. Визначення часу за годинником. Дії з іменованими числами (Ч. 2, №№ 286-295, с. 72-74).


152

Письмове віднімання трицифрових чисел. Вирази із бук­вами. Визначення часу за годинником. Дії з іменованими числами (Ч. 2, №№ 286-295, с. 72-74).


153

Перевірка додавання і віднімання. Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 296-305, с. 74-75).


154


Алгоритм письмового додавання, якщо сума розрядних одиниць дорівнює 10. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 306-315, с. 76-78).


155

Алгоритм письмового додавання, якщо сума розрядних одиниць дорівнює 10. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 306-315, с. 76-78).


156

Алгоритм письмового віднімання, якщо в розряді чисел 0 одиниць. Дії з іменованими числами. Розв’язування за­дач (Ч. 2, №№ 316-325, с. 78-80).


157


Одиниці часу. Година. Хвилина. Секунда. Визначення часу за годинником.. Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 326- 335, с. 80-82).


158

Визначення часу за годинником у другій половині доби. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 336-344, с. 82-84).


159

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через один розряд. Визначення часу за годинником. Складання і розв’язування задачі за даними таблиці (Ч. 2, №№ 345-365, с. 84-88).


160

Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через один розряд. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 345-354, с. 86-88).


161

Знаходження частки способом послідовного ділення. Порівняння виразів. Розв’язування задач (Ч. 2, №№ 569- 579, с. 128-130).


162

Тренувальні вправи (Ч. 2, №№ 580-587, с. 130-131).


163

Арифметичні дії над числами в межах 1000.

Розв’язування задачу/. 2, №№ 588-595, с. 131-132).


164

Перевір себе (Ч. 2, №№ 596-604, с. 132-134).


165

Узагальнення й систематизація знань учнів. Діагностич­на робота.


166

Повторення (Ч. 2, №№ 605-608, с. 134).


167

Повторення (Ч. 2, №№ 609-614, с. 135).


168

Повторення (Ч. 2, №№ 615-619, с. 136).


169

Повторення (Ч. 2, №№ 620-623, с. 137).


170

Резервний урок.


171

Резервний урок.


172

Резервний урок.


173

Мої математичні успіхи (Ч. 2, №№ 1-15, с. 138-139).


174

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.












Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.