Сьогодні о 11:00
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Календарно- тематичне планування уроків фізичної культури для роботи з учнями 2 класу НУШ із порушенням інтелектуального розвитку , які навчаються в інклюзивному класі

Інклюзивна освіта

Для кого: 2 Клас

27.10.2019

1873

164

0

Опис документу:
У запропонованому матеріалі надано календарно- тематичне планування уроків фізичної культури для роботи з учнями 2 класу НУШ із порушенням інтелектуального розвитку , які навчаються в інклюзивному класі
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

(За Типовою освітньою програмою, що розроблена під керівництвом О.Я. Савченко для учнів 2 класу з порушенням інтелектуального розвитку)

№ з/п

Тема уроку

Дата

за планом.

Фактична дата.

Примітка

І семестр (48 год)

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА (3 ГОД)

1

ТМЗ. Правила безпеки та поведінки на уроках фізкультури.

*Бесіда: «Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров'я». Формування ключової компетентності – «Соціальна та громадянська компетентність».

Підготовчі вправи: основна стійка, стійка - ноги нарізно.

*Загально-розвивальні вправи на місці. Нахили та повороти голови. Організація правильного дихання під час фізичних навантажень. Залучення до рухливих ігор.

2

*ТМЗ. Бесіда: «Значення і правила виконання ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки та фізкультурної паузи». Підготовчі вправи: стійка широка. *Виконання стройових завдань: «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!»( за допомогою вчителя)

*Загально-розвивальні вправи на місці. Нахили та повороти голови. Організація правильного дихання під час фізичних навантажень. Залучення до рухливих ігор.

3

ТМЗ. Бесіда: «Рухова активність протягом дня. Фізичні вправи та їх вплив на формування фізичних якостей».

*Підготовчі вправи: шикування, виконання стройових завдань: «Кроком руш!», «Клас, стій!»(за допомогою вчителя).

ЗРВ. Колові рухи руками у фронтальній та сагітальній площині. *Виконання стройових завдань: «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!»( за допомогою вчителя)

*Загально-розвивальні вправи на місці. Нахили та повороти голови. Організація правильного дихання під час фізичних навантажень. Залучення до рухливих ігор.

КУЛЬТУРА РУХІВ 3 ЕЛЕМЕНТАМИ ГІМНАСТИКИ (19 ГОД)

4

ОВ. ТМЗ. Бесіда: *«Режим дня. Особиста гігієна». Підготовчі вправи: шикування, команди «У колону по одному — ставай!», «У коло — ставай», «Відставити!».

ЗРВ на місці без предметів.

ЗФП: вправи для м'язів тулуба з вихідних положень стоячи.

*Виконання стройових завдань: «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!»( за допомогою вчителя)

*Загально-розвивальні вправи на місці. Нахили та повороти голови. Організація правильного дихання під час фізичних навантажень. Залучення до рухливих ігор.

5

ОВ. ТМЗ. Підготовчі вправи: розмикання приставними кроками в колоні, у шерензі, у колі.

Загально-розвивальні вправи на місці без предметів.

ЗФП: вправи для м'язів тулуба з вихідних положень сидячи. *Виконання стройових завдань: «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!»( за допомогою вчителя)

*Загально-розвивальні вправи на місці. Нахили та повороти голови. Організація правильного дихання під час фізичних навантажень. Залучення до рухливих ігор.

6

ТМЗ. Організовуючі вправи: розмикання і змикання, повороти на місці «Праворуч!», «Ліворуч!», «Кругом!» (стрибком). Загально-розвивальні вправи на місці. ЗФП: вправи для м'язів тулуба з вихідних положень лежачи. Рухлива гра.

7

Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири).

Загально-розвивальні вправи без предметів (імітаційного характеру).

ЗФП: комплекс для формування правильної постави.

*Виконання стройових завдань: «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!»( за допомогою вчителя)

*Загально-розвивальні вправи на місці. Нахили та повороти голови. Організація правильного дихання під час фізичних навантажень. Залучення до рухливих ігор.

8

ТМЗ. Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири).

Загально-розвивальні вправи без предметів (імітаційного характеру).

ЗФП: комплекс для формування правильної постави.

*Виконання стройових завдань: «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!»( за допомогою вчителя)

* Нахили та повороти голови. Організація правильного дихання під час фізичних навантажень. Залучення до рухливих ігор.

9

ТМЗ: розвиток основних компетентностей у природничих науках і технологіях.

Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири).

Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею.

ЗФП: вправи на положення тіла у просторі: сіди (на п'ятах, зігнувши ноги), упори присівши. Вправи для м'язів тулуба з вихідних положень сидячи.

*Загально-розвивальні вправи на місці. Залучення до рухливих ігор.

10

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м’ячем. Комплекс фізкультурної паузи.

Вправи на положення тіла у просторі: упори лежачи, лежачи ззаду.

ЗФП: присідання, виси.

*Виконання стройових завдань (за допомогою вчителя)

*Загально-розвивальні вправи на місці. Нахили та повороти голови. Залучення до рухливих ігор.

11

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м’ячем. Комплекс фізкультурної паузи.

Вправи на положення тіла у просторі: упори лежачи, лежачи ззаду.

ЗФП: присідання, виси.

Рухлива гра.

12

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м’ячем. Комплекс фізкультурної паузи.

Вправи на положення тіла у просторі: упори лежачи, лежачи ззаду.

ЗФП: присідання, виси.

*Виконання стройових завдань: «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!»( за допомогою вчителя)

*Загально-розвивальні вправи на місці. Нахили та повороти голови. Організація правильного дихання під час фізичних навантажень. Залучення до рухливих ігор.

13

О.В. ТМЗ: «Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності».

Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики.

ЗФП: підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата). *Виконання стройових завдань: «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!»( за допомогою вчителя). *Загально-розвивальні вправи на місці. Нахили та повороти голови. Залучення до рухливих ігор.

14

О.В. ТМЗ: «Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності».

Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики.

ЗФП: підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата). *Виконання стройових завдань. *Загально-розвивальні вправи на місці. Залучення до рухливих ігор.

15

О.В. ТМЗ: «Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності».

Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики.

ЗФП: підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата). *Виконання стройових завдань. *Загально-розвивальні вправи на місці. Залучення до рухливих ігор.

16

О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій).

Загально-розвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування правильної постави.

ЗФП: вправи на положення тіла в просторі. Елементи акробатики: групування лежачи.

*Виконання стройових завдань. *Загально-розвивальні вправи на місці. Хода похідним кроком. Передача предмета з руки в руку. Залучення до рухливих ігор.

17

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування правильної постави.

ЗФП: вправи на положення тіла в просторі. Елементи акробатики: групування лежачи.

*Виконання стройових завдань. *Загально-розвивальні вправи на місці. Хода похідним кроком. Передача предмета з руки в руку. Залучення до рухливих ігор.

18

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування правильної постави.

ЗФП: вправи на положення тіла в просторі. Елементи акробатики: групування лежачи.

*Виконання стройових завдань. *Загально-розвивальні вправи на місці. Хода похідним кроком. Передача предмета з руки в руку. Залучення до рухливих ігор.

19

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування правильної постави.

ЗФП: вправи на положення тіла в просторі. Елементи акробатики: групування лежачи.

Рухлива гра .

20

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс фізкультурної паузи.

ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням.

Елементи акробатики: групування сидячи, перекати у групуванні, перекид боком. Вправи для м'язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів.

*Виконання стройових завдань. *Загально-розвивальні вправи на місці. Хода похідним кроком. Передача предмета з руки в руку. Залучення до рухливих ігор.

21

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс фізкультурної паузи.

ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням, приставним кроком правим і лівим боком.

Елементи акробатики: групування сидячи, перекати у групуванні, перекид боком. Вправи для м'язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів.

*Виконання стройових завдань. *Загально-розвивальні вправи на місці. Хода похідним кроком. Передача предмета з руки в руку. Залучення до рухливих ігор.

22

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс фізкультурної паузи.

ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням, приставним кроком правим і лівим боком.

Елементи акробатики: групування сидячи, перекати у групуванні, перекид боком. Вправи для м'язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів.

Рухлива гра.

РУХОВА ДІЯЛЬНІСТЬ (25 ГОД.)

23

О.В. ТМЗ: «Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій).»

*Загально-розвивальні вправи без предметів.

*Ходьба на носках, п'ятах. навичками пересувань: ходьба широкими кроками, зі зміною частоти кроку. Біг з високим підніманням стегна. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад. За допомогою вчителя) . Передача предмета з руки в руку. Залучення до рухливих ігор.

24

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею.

Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад, крок галопу. *Загально-розвивальні вправи без предметів.

*Ходьба на носках, п'ятах. навичками пересувань: ходьба широкими кроками, зі зміною частоти кроку. Біг з високим підніманням стегна. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад. За допомогою вчителя) . Передача предмета з руки в руку. Залучення до рухливих ігор.

25

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з прапорцями. Загально-розвивальні вправи в русі.

Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад.

*Загально-розвивальні вправи без предметів.

*Ходьба на носках, п'ятах. навичками пересувань: ходьба широкими кроками, зі зміною частоти кроку. Передача предмета з руки в руку. Залучення до рухливих ігор.

26

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами.

Ходьба на носках, п'ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді.

ЗФП. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілки, зі зміною напрямку, лазіння; подолання штучних перешкод. *Загально-розвивальні вправи без предметів.

Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад. За допомогою вчителя) . Передача предмета з руки в руку. Залучення до рухливих ігор.

27

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами.

Ходьба на носках, п'ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді.

ЗФП. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілки, зі зміною напрямку, лазіння; подолання штучних перешкод.

*Рухливі ігри та естафети( за допомогою вчителя)

28

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами.

Ходьба на носках, п'ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді.

ЗФП. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілки, зі зміною напрямку, лазіння; подолання штучних перешкод.

*Рухливі ігри та естафети( за допомогою вчителя)

29

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручем.

ЗФП. Ходьба «змійкою». «Човниковий» біг 4 х 9 м.

Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад; крок галопу.

*Рухливі ігри та естафети( за допомогою вчителя)

З0

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручем.

ЗФП. Ходьба «змійкою». «Човниковий» біг 4 х 9 м.

Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад; крок галопу.

Рухливі ігри та естафети( за допомогою вчителя)

31

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою.

ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Ходьба «змійкою», ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук. Біг з різних вихідних положень.

Метання малого м’яча у щит (мішень).

Рухливі ігри та естафети.

32

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою.

ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Ходьба «змійкою», ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук. Біг з різних вихідних положень.

*Метання малого м’яча у щит (мішень).

Рухливі ігри та естафети.

33

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою.

ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Ходьба «змійкою», ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук. Біг з різних вихідних положень.

Метання малого м’яча у щит (мішень).

Рухливі ігри та естафети.

34

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Комплекс для формування правильної постави.

*ЗФП. Стрибки у довжину з місця. Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках)

Рухливі ігри та естафети( за допомогою вчителя)

35

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Комплекс для формування правильної постави.

* ЗФП. Стрибки у довжину з місця. Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках)

Рухливі ігри та естафети( за допомогою вчителя)

36

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Комплекс для формування правильної постави.

*ЗФП. Стрибки у довжину з місця. Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках)

Рухливі ігри та естафети( за допомогою вчителя)

37

Загально-розвивальні вправи зі обручем. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. «Човниковий» біг 4 х 9 м, 3 х 10 м. Нахили тулуба в різних напрямках у положенні стоячи.

*Рухливі ігри та естафети( за допомогою вчителя)

38

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі обручем.

ЗФП. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. «Човниковий» біг 4 х 9 м, 3 х 10 м.

*Рухливі ігри та естафети( за допомогою вчителя)

39

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі обручем.

ЗФП. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. «Човниковий» біг 4 х 9 м, 3 х 10 м.

*Рухливі ігри та естафети.

40

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами. Комплекс фізкультурної паузи.

*ЗФП. Стрибки у глибину з висоти до 40 см з м’яким приземленням( за допомогою вчителя).

Рухливі ігри та естафети.

41

О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість».

Загально-розвивальні вправи з обручами. Комплекс фізкультурної паузи.

*ЗФП. Стрибки у глибину з висоти до 40 см з м’яким приземленням( за допомогою вчителя)

Рухливі ігри та естафети..

42

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами. Комплекс фізкультурної паузи.

*ЗФП. Стрибки у глибину з висоти до 40 см з м’яким приземленням( за допомогою вчителя).

Рухливі ігри та естафети.

43

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами.

ЗФП. Стрибки на місці з поворотами на 45, 90, 180 градусів.

*Передача м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення. Рухливі ігри та естафети( за допомогою вчителя)

44

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами.

ЗФП. Стрибки на місці з поворотами на 45, 90, 180 градусів.

*Передача м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча ( за допомогою вчителя) Рухливі ігри та естафети.

45

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами.

ЗФП. Стрибки на місці з поворотами на 45, 90, 180 градусів.

Передача м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча правою та лівою рукою з одночасними кроками

*Рухливі ігри та естафети.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Схожі матеріали