+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Календарне планування "Природознавство" 3 клас

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ПРИРОДОЗНАВСТВО

(68 годин, 2 години на тиждень)

За підручником І. Грущинська, Видавничий дім «Освіта», 2013

Протягом навчального року передбачається 6 тематичних

контрольних робіт (по 3 роботи у кожному семестрі).

Види перевірки

І семестр

ІІ семестр

1.

Практичні роботи

4

3

2.

Навчальні проекти

3

1

3.

Екскурсії

1

2

4.

Контрольні роботи

3

3

5.

Тематичні атестації

3

3

уроку

Дата

Зміст навчального матеріалу

Корекція

Погоджено

Примітки

І СЕМЕСТР

1

Вступ. Різноманітність природи. Пізнання природи людиною.

ВОДА

2

Вода в природі.

3

Властивості рідин на прикладі води. Значення трьох станів води для життя на Землі. Температура плавлення льоду та кипіння води. Практична робота №1 Порівняння властивостей води та інших рідин.

4

Вода — розчинник. Розчинні та нерозчинні речовини.

Практична робота №2. Дослідження розчинності речовин, що використовують у побуті.

5

Прісна та морська вода. Розподіл запасів прісної води на Землі.

6

Як людина використовує властивості води?

7

Охорона водойм .

8

Узагальнюючий урок по темі «Вода».

ПОВІТРЯ

9

Газоподібні речовини. Повітря як суміш речовин, його склад та властивості. Практична робота №3. Дослідження властивостей газоподібних речовин на прикладі повітря.

10

Розширення повітря під час нагрівання, теплопровідність, пружність.

11

Рух повітря. Поняття про виникнення вітру.

12

Як людина використовує властивості повітря?

Охорона повітря .

13

Контрольна робота №1. «Вода. Повітря»

14

Аналіз контрольної роботи. Навчальний проект №1. Звідки береться пил?

15

Узагальнюючий урок за темою «Повітря».

КОРИСНІ КОПАЛИНИ. ҐРУНТИ

16

Поняття про гірські породи, які використовує людина, їхня різноманітність.

17

Види корисних копалин (тверді, рідкі та газоподібні).Як добувають корисні копалини? Практична робота №4. Ознайомлення з колекцією корисних копалин.

18

Види корисних копалин. Використання корисних копалин в господарській діяльності людини.

19

Навчальний проект №2. «Шукачі скарбів» (корисні копалини рідного краю).

20

Ґрунт. Склад ґрунту. Практична робота №5. Виявлення повітря та води у складі ґрунту.

21

Родючість – основна властивість ґрунту. Хто живе у ґрунті? Роль живих організмів в утворенні ґрунту .

22

Контрольна робота №2.

23

Аналіз контрольної роботи Значення і охорона ґрунтів.

24

Узагальнюючий урок по темі. «Гірські породи. Ґрунти»

ЕНЕРГІЯ В НАШОМУ ЖИТТІ

25

Паливні корисні копалини (вугілля, нафта, газ, торф) та їхнє використання людиною.

26

Невичерпні джерела енергії (Сонце, вітер і вода) та їх використання людиною.

27

Побутові прилади, які споживають енергію.

28

Урок-екскурсія. Тепло у твоєму домі (шкільна котельня, магазин електроприладів).

29

Поняття про збереження тепла та електроенергії у побуті.

30

Контрольна робота №3.

31

Аналіз контрольної роботи. Узагальнюючий урок за темою «Енергія в нашому житті»

32

Навчальний проект №3. «Ми – гноми-економи!» (як зберегти тепло і світло в нашому домі)

Перевірено ЗДНВР О.А. Рябоконь

ІІ семестр

ЖИВІ ОРГАНІЗМИ ТА СЕРЕДОВИЩЕ

ЇХНЬОГО ІСНУВАННЯ

33

Рослини — живі організми. Різноманітність рослин.

34

Хвойні рослини. Квіткові рослини Практична робота №6. Розпізнавання квіткових рослин за наочністю.

35

Однорічні та багаторічні рослини.Умови розвитку рослин.

36

Пристосування рослин до різних умов середовища (світло, тепло, вода, родючість ґрунту).

37

Культурні рослини.

38

Урок-екскурсія. Культурні рослини(город, квітник, сад, теплиця)

39

Навчальний проект «Теплиця на моєму підвіконні»

40

Контрольна робота №4. Розмноження квіткових рослин.

41

Значення рослин у природі та для людини. Узагальнюючий урок за темою «Рослини».

42

Аналіз контрольної роботи. Різноманітність тварин . Комахи. Розмноження та розвиток тварин, піклування про потомство.

43

Різноманітність тварин. Риби. . Розмноження та розвиток тварин, піклування про потомство.

44

Різноманітність тварин Земноводні і плазуни. . Розмноження та розвиток тварин, піклування про потомство.

45

Різноманітність тварин Птахи. Піклування про потомство.

46

Звірі (ссавці). Піклування про потомство.

47

Рослиноїдні, м’ясоїдні, всеїдні тварини. Ланцюги живлення.

48

Пристосування тварин до життя в різних умовах.Свійські та дикі тварини.

49

Узагальнюючий урок за темою «Тварини». Екскурсія в природу.

50

Гриби — живі організми. Будова грибів.

Значення грибів у природі.

51

Бактерії. Значення бактерій для природи і для життя людини.

52

Червона книга України. Охорона рослинного і тваринного світу.

53

Заповідні території рідного краю. Державні заповідники. Ботанічні сади.

54

Контрольна робота №5. «Живі організми та середовища їхнього існування»

55

Аналіз контрольної роботи. Навчальний проект «Який дар природи для людини найцінніший»( повітря, вола, тварини, рослини, корисні копалини)

56

Екскурсія. Різноманітність рослин і тварин рідного краю.

ЛЮДИНА ТА ЇЇ ОРГАНІЗМ

57

Організм людини. Системи органів тіла людини та їхнє значення для життя людини.

58

Опорно-рухова система.

59

Травна система. Харчування. Правила здорового харчування.

Практична робота №7. Складання раціону здорового харчування.

60

Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання.

61

Кровоносна система. Значення крові в організмі людини.

62

Шкіра. Значення шкіри для організму людини та її гігієна.

63

Нервова система. Значення нервової системи для організму людини.

64

Органи чуття. Гігієна органів чуття .

65

Контрольна робота №6. Нервова система.

66

Аналіз контрольної роботи.

Правила здорового способу життя.

67

Урок-екскурсія. Твоє здоров’я (аптека)

68

Підсумковий урок за рік. Навчальний проект « Добра справа для природи»

Перевірено

ЗДНВР О.А. Рябоконь

5

Опис документу:
Календарно-тематичне планування уроків природознавства у 3 -му класі, складено відповідно до вимог оновленої навчальної програми.Орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів.Користуйтесь

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Емоційна ефективність учителя: теорія і практика»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн
590 грн