Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Календарне планування Фізична культура 2 клас .

Фізична культура

Для кого: 2 Клас

21.03.2021

372

34

0

Опис документу:
Вказані основні види діяльності на уроці, ключові компетентності, змістові лінії та очікувані результати кожного уроку фізичної культури. Складено згідно вимог до календарного планування,вміщених у посібнику "Абетка директора".
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Фізична культура 2 клас (3 год. на тиждень)

IІсеместр

з/п

Зміст заняття

Змістові лінії

Ключові компетентності

Очікувані результати

Дата уроку

49

О.В. ТМЗ: бесіда «Безпечна поведінка для себе та однокласників у воді». «Правила безпеки під час занять плаванням».

ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на місці. Імітаційні вправи.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

-вільне володіння державною мовою;

-соціальна та громадянська компентність

Знаннєвий компонент: називає правила безпечної поведінки у воді;

Діяльнісний компонент: дотримується рухового режиму протягом дня

виконує імітаційні вправи

Ціннісний компонент: оцінює стан свого здоров’я

19.01

50

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на місці.

Вправи для оволодіння рухами ногами у плаванні. Рухливі ігри та естафети .

РД

ІЗД

-навчання впродовж життя;

-соціальна та громадянська компентність

Знаннєвий компонент:пояснює значення і правила ранкової гімнастики для фізичного розвитку та здоров'я людини

Діяльнісний компонент: виконує ранкову гімнастику

грає ігри

Ціннісний компонент: оцінює результати своїх навчальних досягнень

21.01

51

О.В. ТМЗ: Загально-розвивальні вправи на відчуття правильної постави. ЗФП. Пересування на лижах: лижні ходи, повороти, спуски,підйоми, гальмування.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

- культурна компетентність;

-громадська та соціальна компетентність

Знаннєвий компонент: називає основні фізичні якості людини

Діяльнісний компонент: дотримується рухового режиму дня

Ціннісний компонент: оцінює важливість збереження і зміцнення здоров’я

22.01

52

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на відчуття правильної постави.

ЗФП. Катання на санках.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

-вільне володіння державною мовою;

-математична компетентність;

Знаннєвий компонент:добирає вправи для формування правильної постави

Діяльнісний компонент: виконує фізичні вправи для формування правильної постави

спуск на санчатах

грає ігри

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

26.01

53

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на відчуття правильної постави.

ЗФП.Катання на санчатах. Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

-спілкування державною мовою

Знаннєвий компонент : добирає вправи для формування правильної постави

Діяльнісний компонент: виконує фізичні вправи для формування правильної постави

грає ігри

спускається з гірки на санчатах

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

28.01

54

О.В. ТМЗ Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс вправ для формування правильної постави.

ЗФП. Різновиди ходьби та бігу.

Передача баскетбольного м’яча .

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

--спілкування державною мовою;

- навчання впродовж життя

Знаннєвий компонент : добирає вправи для формування правильної постави

Діяльнісний компонент: виконує фізичні вправи для формування правильної постави

передає м’яч партнеру

стрибає зі скакалкою

Ціннісний компонент : оцінюють результати своїх навчальних досягнень

29.01

55

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс вправ для формування правильної постави.

ЗФП. Різновиди ходьби та бігу.

Кидки баскетбольного м’яча з-за голови із різних положень.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

-уміння вчитися впродовж життя;

-математична компетентність;

Знаннєвий компонент: називає основні фізичні якості людини, фізичні вправи та їх вплив на формування фізичних якостей

Діяльнісний компонент: виконує вправи для розвитку фізичних якостей

бере на себе різні ролі у грі

стрибає зі скакалкою

Ціннісний компонент : оцінюють результати своїх навчальних досягнень

2.02

56

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс вправ для формування правильної постави.

ЗФП. Різновиди ходьби та бігу.

Передача баскетбольного м’яча .

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

-спілкування державною мовою;

-математична компетентність

Знаннєвий компонент : пояснює значення і правила ранкової гімнастики для фізичного розвитку та здоров'я людини

Діяльнісний компонент:виконує загальнорозвивальні вправи в русі, вправи зі скакалкою

бере участь в іграх,естафетах

Ціннісний компонент : оцінюють результати своїх навчальних досягнень

4.02

57

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами. ЗФП. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на носках, п'ятах. Лазіння по гімнастичній лаві в різних напрямках.

Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

- спілкування державною мовою;

-математична компетентність

Знаннєвий компонент : називає вправи для розвитку фізичних якостей

Діяльнісний компонент : виконує вправи для розвитку фізичних якостей

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

5.02

58

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами.

ЗФП. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на носках, п'ятах. Лазіння по гімнастичній лаві в різних напрямках.

Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

-культурна компетентність;

- математична компетентність

Знаннєвий компонент: знає правила особистої гігієни молодшого школяра

Діяльнісний компонент : виконує комплекс вправ для ранкової гімнастики

вправи на гімнастичній лаві

грає ігри

Ціннісний компонент : оцінюють результати своїх навчальних досягнень

9.02

59

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами.

ЗФП. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на носках, п'ятах. Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами.

Рухливі ігри та естафети..

РД

ІЗД

- спілкування державною мовою;

-математична компетентність

Знаннєвий компонент : добирає вправи для розвитку плоскостопості

Діяльнісний компонент: виконує фізичні вправи для розвитку фізичних якостей

стрибає через перешкоди

грає ігри

Ціннісний компонент : оцінюють результати своїх навчальних досягнень

11.02

60

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами.

ЗФП. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на носках, п'ятах. Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

- спілкування державною мовою;

-громадянські та соціальні компетентності;

Знаннєвий компонент: знає вправи для розвитку координації

Діяльнісний компонент: : виконує фізичні вправи для розвитку фізичних якостей

стрибає через перешкоди

грає ігри

Ціннісний компонент : оцінюють результати своїх навчальних досягнень

12.02

61

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс вправ для формування правильної постави.

ЗФП. Різновиди ходьби та бігу.

Танцювальні кроки.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

- спілкування державною мовою;

Знаннєвий компонент: знає бігові вправи

Діяльнісний компонент :виконує бігові вправи і танцювальні кроки

виконує різні ролі у грі

Ціннісний компонент : оцінюють результати своїх навчальних досягнень

16.02

62

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс вправ для формування правильної постави.

ЗФП. Різновиди ходьби та бігу.

Танцювальні кроки.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

- спілкування державною мовою;

-громадянські та соціальні компетентності

Знаннєвий компонент :знає вправи для м'язів шиї

Діяльнісний компонент: виконує вправи для м'язів шиї

володіє технікою танцювальних кроків

грає ігри

Ціннісний компонент : оцінюють результати своїх навчальних досягнень

18.02

63

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами. ЗФП. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на носках, п'ятах. Лазіння по гімнастичній лаві в різних напрямках.

Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

-спілкування державною мовою;

-навчання впродовж життя

Знаннєвий компонент :знає вправи для розвитку витривалості

Діяльнісний компонент:виконує вправи для розвитку витривалості

стрибає через перешкоди

грає ігри

Ціннісний компонент : оцінюють результати своїх навчальних досягнень

19.02

64

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами.

ЗФП. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на носках, п'ятах. Танцювальні кроки.

Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

- спілкування державною мовою;

-інноваційність

Знаннєвий компонент :знає вправи для оволодіння навичками стрибків

Діяльнісний компонент: виконує танцювальні кроки

грає ігри

Ціннісний компонент: оцінює ризики і важливість вміння приймати рішення

23.02

65

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами.

ЗФП. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на носках, п'ятах. Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами. Танцювальні кроки.

Рухливі ігри та естафети..

РД

ІЗД

- спілкування державною мовою;

-навчання впродовж життя

Знаннєвий компонент: знає вправи для оволодіння навичками стрибків

Діяльнісний компонент: виконує вправи для профілактики плоскостопості

володіє технікою танцювальних кроків

бере участь в іграх,естафетах

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

25.02

66

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами.

ЗФП. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на носках, п'ятах. Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами. Танцювальні кроки.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

- спілкування державною мовою;

-громадянські та соціальні компетентності

Знаннєвий компонент: знає вправи для профілактики плоскостопості

Діяльнісний компонент: виконує танцювальні кроки

грає ігри

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

26.02

67

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами.

ЗФП. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на носках, п'ятах.

Танцювальні кроки.

Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

- спілкування державною мовою;

-математична компетентність;

Знаннєвий компонент: знає вправи для розвитку фізичних якостей

Діяльнісний компонент: виконує різновиди ходьби

володіє технікою танцювальних кроків

бере участь в естафетах

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

2.03

68

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами.

ЗФП. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на носках, п'ятах. Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами.

Рухливі ігри та естафети..

РД

ІЗД

- спілкування державною мовою;

-навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент: знає вправи для розвитку витривалості

Діяльнісний компонент: виконує стрибкові вправи та танцювальні кроки

бере участь в іграх

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

4.03

69

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами. ЗФП. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на носках, п'ятах. Танцювальні кроки.

Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

- спілкування державною мовою;

-математична компетентність

Знаннєвий компонент: знає вправи для розвитку фізичних якостей

Діяльнісний компонент: виконує різновиди ходьби

володіє технікою танцювальних кроків

бере участь в естафетах

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

5.03

70

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами. ЗФП. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на носках, п'ятах. Танцювальні кроки.

Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

- спілкування державною мовою;

Знаннєвий компонент: добирає вправи для розвитку плоскостопості

Діяльнісний компонент: виконує різновиди ходьби

володіє технікою танцювальних кроків

бере участь в естафетах

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

9.03

71

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів.

ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.

Вправи з м'ячем. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

- спілкування державною мовою;

-громадянські та соціальні компетентності.

Знаннєвий компонент: добирає вправи з предметами

Діяльнісний компонент: виконує вправи з великим м'ячем

грає ігри

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

11.03

72

О.В. ТМЗ:

Загально-розвивальні вправи без предметів.

ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.

Вправи з м'ячем. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

-громадянські та соціальні компетентності;

-екологічна компетентність;

Знаннєвий компонент: добирає вправи без предметів

Діяльнісний компонент: виконує вправи з великим м'ячем

бере участь в естафетах

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

12.03

73

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Пружні нахили в положенні сидячи. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед.

ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.

Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

- спілкування державною мовою;

-громадянськ та соціальні компетентності;

Знаннєвий компонент: добирає вправи зі скакалкою

Діяльнісний компонент: виконує вправи з великим м'ячем

нахили тулуба з положення стоячи

грає ігри

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

16.03

74

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Пружні нахили в положенні сидячи. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед.

ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.

Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

-спілкування державною мовою;

-культурна компетентність

Знаннєвий компонент: знає елементарні правила гри у футбол

Діяльнісний компонент: виконання вправ з великим м'ячем

бере участь в іграх,естафетах

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

18.03

75

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Пружні нахили в положенні сидячи. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед.

ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.

Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

-спілкування державною мовою;

-культурна компетентність

Знаннєвий компонент: знає вправи для розвитку фізичних якостей

Діяльнісний компонент: виконує вправи з великим м'ячем

грає ігри

володіє те

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

19.03

76

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи в русі. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед.

ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.

Вправи з м'ячем. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

-спілкування державною мовою;

-культурна компетентність

Знаннєвий компонент: Добирає загально розвивальні вправи в русі

Діяльнісний компонент: виконання вправ з великим м'ячем

бере участь в іграх,естафетах

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

30.03

77

О.В. ТМЗ: Загально-розвивальні вправи в русі. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед.

ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.

Вправи з м'ячем. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

-навчання впродовж життя

Знаннєвий компонент: добирає загально розвивальні вправи в русі

Діяльнісний компонент: виконання вправ з великим м'ячем, махових рухів та нахилів тулуба

виконує різні ролі у грі

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

1.04

78

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи в русі. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед.

ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.

Вправи з м'ячем. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

--спілкування державною мовою;

-культурна компетентність

Знаннєвий компонент: добирає вправи у русі

Діяльнісний компонент: виконання вправ з великим м'ячем

стрибає зі скакалкою

бере участь в іграх,естафетах

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

2.04

79

О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі.

ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м.

Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

-математична компетентність;

-культурна компетентність;

Знаннєвий компонент: добирає загальнорозвивальні вправи

Діяльнісний компонент:виконує організовуючі вправи

володіє технікою пришвидшення

працює над розвитком витривалості

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

6.04

80

О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі.

ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м.

Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

-спілкування державною мовою;

-математична компетентність

Знаннєвий компонент: добирає загальнорозвивальні вправи

Діяльнісний компонент: виконує організовуючі вправи

бігає у чергуванні з ходьбою до 1000м

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

8.04

81

О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі.

ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м.

Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

-спілкування державною мовою;

-культурна компетентність

Знаннєвий компонент: добирає загальнорозвивальні вправи

Діяльнісний компонент:виконує організовуючі вправи

бере участь в іграх,естафетах

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

9.04

82

О.В. ТМЗ: ЗРВ в русі.

ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м.

Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

-спілкування державною мовою;

-громадянські та соціальні компетентності

Знаннєвий компонент: добирає ЗРВ в русі

Діяльнісний компонент:виконує повторний біг бере участь в іграх

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

13.04

83

О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі.

ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м.

Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

-спілкування державною мовою;

-математична компетентність;

Знаннєвий компонент: добирає вправи ЗРВ в русі

Діяльнісний компонент:виконує орг.вправи, підтягування у висі

повторний біг

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

15.04

84

О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі.

ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м.

Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

-вільне володіння державною мовою;

Знаннєвий компонент: знає положення тіла у просторі,сіди,виси,упори.

Діяльнісний компонент: виконує присідання,виси,підтягування у висі

контролює дихання під час бігу на довгу дистанцію

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

16.04

85

О.В. ТМЗ:

ЗРВ в русі.

ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м.

Метання малого м’яча з-за голови на дальність.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

- спілкування державною мовою;

-соціальна компетентність

Знаннєвий компонент: знає різновиди ходьби,рухливі ігри

Діяльнісний компонент: виконує орг. вправи,підтягування у висі

метає м’яч на дальність

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

20.04

86

О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі.

ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м.

Метання малого м’яча з-за голови на дальність.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

- екологічна компетентність;

-громадянські тасоціальні компетентності

Знаннєвий компонент: знає загальнорозвиваючі вправи з предметами

Діяльнісний компонент: виконує метання м’яча

пришвидшується з різних вихідних положень

грає ігри

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

22.04

87

О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі.

ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м.

Метання малого м’яча з-за голови на дальність.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

- вільне володіння державною мовою;

-математична компетентність;

Знаннєвий компонент: добирає вправи для формування постави і профілактики плоскостопості

Діяльнісний компонент: виконує пришвидшення

метає м’яч на дальність

грає ігри

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

23.04

88

О.В. ТМЗ: «Загартування як засобу зміцнення здоров’я».

ЗРВ з м’ячами.

ЗФП. Біг із пришвидшеннями за сигналом.

Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні, удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться; ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

- спілкування державною мовою;

-громадянські та соціальні компетентності;

Знаннєвий компонент: знає способи загартовування

Діяльнісний компонент: виконує біг із пришвидшенням

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

27.04

89

О.В. ТМЗ: ).

ЗРВ з м’ячами.

ЗФП. Біг із пришвидшеннями за сигналом.

Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні, удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться; ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

- вільне володіння державною мовою;

-математична компетентність;

Знаннєвий компонент: добирає вправи у русі

Діяльнісний компонент: виконання вправ з великим м'ячем

стрибає зі скакалкою

бере участь в іграх,естафетах

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

29.04

90

О.В. ТМЗ. ЗРВ з м’ячами.

ЗФП. Біг із пришвидшеннями за сигналом.

Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні, удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться; ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

-громадські та соціальні компетентності;

-культурна компетентність;

Знаннєвий компонент: знає правила безпечної поведінки в процесі рухової діяльності

Діяльнісний компонент: виконує підтягування у висі

ведення м’яча

грає ігри

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

30.04

91

О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі.

ЗФП. Прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах; пружні похитування у положенні випаду; прогинання тулуба у положенні лежачи на животі. Різновиди ходьби та бігу зі зміною напрямку руху.

Підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата).Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

-інформаційно-комунікаційна компетентність;

-вільне володіння державною мовою;

Знаннєвий компонент: знає значення і правила ранкової гімнастики

Діяльнісний компонент: виконує вправи для розвитку гнучкості

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

6.05

92

О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі.

ЗФП. Прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах; пружні похитування у положенні випаду; прогинання тулуба у положенні лежачи на животі. Різновиди ходьби та бігу зі зміною напрямку руху.

Підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата).Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

-громадська та соціальна компетентність

Знаннєвий компонент: знає значення і правила ранкової гімнастики

Діяльнісний компонент: виконує вправи для розвитку гнучкості

бере участь в іграх,естафетах

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

7.05

93

О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі.

ЗФП. Прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах; пружні похитування у положенні випаду; прогинання тулуба у положенні лежачи на животі. Різновиди ходьби та бігу зі зміною напрямку руху.

Підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата). Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

-громадська та соціальна компетентність;

-інноваційність;

Знаннєвий компонент: знає вправи для розвитку гнучкості

Діяльнісний компонент: виконує вправи для оволодіння навичками стрибків

підтягується у висі

грає ігри

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

11.05

94

О.В. ТМЗ: «Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності.»

Загально-розвивальні вправи зі скакалкою.

ЗФП. Лазіння; подолання штучних перешкод. Пересування у положенні сіду, зігнувши ноги (у різних напрямах).

Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками). Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

-громадська та соціальна компетентність;

-математична компетентність;

Знаннєвий компонент: знає правила безпечної поведінки під час гри

Діяльнісний компонент: : виконує вправи для оволодіння навичками стрибків

веде м’яч різними частинами підйому

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

13.05

95

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою.

ЗФП. Лазіння; подолання штучних перешкод. Пересування у положенні сіду, зігнувши ноги (у різних напрямах).

Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками). Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

- вільне володіння державною мовою;

-культурна компетентність

Знаннєвий компонент: знає вправи для розвитку гнучкості

Діяльнісний компонент: виконує вправи з м’ячем

грає гру

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

14.05

96

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою.

ЗФП. Лазіння; подолання штучних перешкод. Пересування у положенні сіду, зігнувши ноги (у різних напрямах).

Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

-громадянські та соціальні компетентності;

Знаннєвий компонент: знає вправи для розвитку гнучкості

Діяльнісний компонент: виконує вправи з м’ячем

бере участь в іграх,естафетах

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

18.05

97

О.В. ТМЗ: ЗРВ в русі.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

-спілкування державною мовою;

-громадянські та соціальні компетентності

Знаннєвий компонент: знає значення і правила ранкової гімнастики

Діяльнісний компонент: виконує бігові вправи

грає гру

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

20.05

98

О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі.

ЗФП. Прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах; пружні похитування у положенні випаду; прогинання тулуба у положенні лежачи на животі. Різновиди ходьби та бігу зі зміною напрямку руху.

Підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата).Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

-спілкування державною мовою;

-математична компетентність;

Знаннєвий компонент: знає значення і правила ранкової гімнастики

Діяльнісний компонент: виконує підтягування у висі

бере участь в іграх,естафетах

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

21.05

99

О.В. ТМЗ: «Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності.»

Загально-розвивальні вправи зі скакалкою.

ЗФП. Лазіння; подолання штучних перешкод. Пересування у положенні сіду, зігнувши ноги (у різних напрямах).

Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

-вільне володіння державною мовою;

Знаннєвий компонент: знає вправи для розвитку гнучкості

Діяльнісний компонент: виконує пересування з різних положень

веде м’яч

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

25.05

100

О.В. ТМЗ: ЗРВ в русі.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

- спілкування державною мовою;

-соціальна компетентність

Знаннєвий компонент: знає вправи для розвитку гнучкості

Діяльнісний компонент: : виконує вправи в русі

бере участь в іграх,естафетах

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

27.05

101

О.В. ТМЗ: ЗРВ в русі.

Підсумковий урок за рік.

Рухливі ігри та естафети.

РД

ІЗД

- спілкування державною мовою;

-громадянські та соціальні компетентності;

Знаннєвий компонент: добирає вправи для занять спортом влітку

Діяльнісний компонент: бере участь в іграх,естафетах

Ціннісний компонент: оцінюють результати своїх навчальних досягнень

28.05

21

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.