Календарне планування 3 клас І семестр

Опис документу:
Календарне та поурочне планування здійснюється вчителем у довільній формі, у тому числі з використанням друкованих чи електронних джерел тощо. Формат, обсяг, структура, зміст та оформлення календарних планів та поурочних планів-конспектів є індивідуальною справою вчителя. Встановлення універсальних у межах закладу загальної середньої освіти міста, району чи області стандартів таких документів є неприпустимим.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

п/п

Тема уроку

Дата

Мова і мовлення

1.

Мова — найважливіший засіб людського спілкування.

2.

Культура усного і писемного мовлення.

3.

Культура спілкування. Практичне засвоєння слів увічливості. Увічливі звертання .

Текст

4.

Текст. Добирання заголовків до тексту

5.

Визначення теми, мети текстів різних типів, добирання до них заголовків

6.

Зв’язок між реченнями в тексті. Частини тексту

7.

Текст-розповідь. Складання розповіді за малюнками

8.

Розвиток зв’язного мовлення. Про що говорить заголовок.

9.

Текст-міркування. Його основні частини .

10.

Спостереження за ознаками художніх, науково-популярних та ділових текстів .

11.

Абзац. Поділ тексту на абзаци. План тексту. Складання розповіді за поданим планом.

12.

Складання текстів-інструкцій до гри та для виготовлення іграшки

13.

Особливості текстів-листів. Складання письмових привітань, запрошень. Правила написання адреси

14.

Контроль та оцінювання знань за темами «Мова і мовлення», «Текст» Тема

Речення

15.

Повторення вивченого про речення. Поділ тексту на речення

16.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за планом і опорними словами

17.

Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Окличні речення. Інтонування речень .

18.

Питальні речення. Побудова питальних речень за змістом розповідних .

19.

Звертання. Розділові знаки при звертаннях

20.

Головні і другорядні члени речення

21.

Закріплення знань про члени речення. Установлення зв’язку слів у реченні. Побудова речень за схемами

22.

Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Речення» . Самостійна робота

Слово. Значення слова.

23.

Слова з прямим і переносним значенням

24.

Слова, що мають кілька значень .

25.

Слова, що звучать і пишуться однаково

26.

Слова, близькі за значенням (синоніми)

27.

Ознайомлення з фразеологізмами

28.

Слова, протилежні за значенням (антоніми)

29.

Перевірна робота. Диктант. Тема

Будова слова

30.

Аналіз перевірної роботи. Закінчення слова

31.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання речень за малюнком і планом

32.

Основа слова

33.

Частини основи

34.

Спільнокореневі слова. Корінь

35.

Розрізнення синонімів, спільнокореневих слів та різних форм одного й того самого слова

36.

Розрізнення слів із коренями, що звучать однаково, але мають різне значення

37.

Чергування голосних [о], [е] з [і] у коренях слів

38.

Чергування приголосних [г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з’], [ц’], [с’]

39.

Розвиток зв’язного мовлення. Колективне складання есе “Село моє”

40.

Вимова і правопис слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях

41.

Ненаголошені [е], [и], які перевіряються наголосом .

42.

Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом .

43.

Мовна тема: «Правопис слів» Тема

44.

Аналіз перевірної роботи. Вимова слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками

45.

Правильна вимова і правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими .

46.

Правило перевірки правопису слів типу просьба, боротьба, кігті, нігті

47.

Розвиток зв’язного мовлення. Упорядкування деформованого тексту

48.

Повторення правопису слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими .

49.

Префікс. Словотворча роль префіксів.

Перевірна робота. Діалог

50.

Префікси і прийменники

51.

Правопис префіксів роз-, без-

52.

Написання префіксів з- (с-)

53.

Апостроф після префіксів .

54.

Закріплення вивченого матеріалу

55.

Перевірна робота. Списування . Тема

56.

Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий переказ тексту за складеним планом.

57.

Суфікс

58.

Закріплення знань про роль суфіксів у словах

59.

Творення слів за допомогою суфікса

- ар

60.

Перевірна робота. Диктант

61.

Аналіз перевірної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів

62.

Розбір слів за будовою

63.

Збіг однакових приголосних звуків на межі кореня та суфікса .

64.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання усного твору за поданим зачином (за основною частиною та за кінцівкою) Тема

п/п

Тема уроку

Дата

ЦІКАВА КНИГА ПРИРОДИ

1.

Вступ до розділу «Цікава книга природи». На порозі чарівниця осінь. «Перший подих осені» (за Алевтиною Волковою)

2.

Листки тендітні та сумні летять,кружляючи крилато. К.Перелісна «Осінні танці»

3.

Осінь,ось вона,осінь! Л. Костенко «Вже брами літа замикає осінь» . «Шипшина важко віддає плоди» (напам'ять)

4.

Хто танцює і грає восени?М.Сингаївський «Осіння гра»

5.

Ми кожну річку і горбок від лиха зберегти повинні. Г. Черінь. «Чи ми з природою єдині». В. Сухомлинський «Соромно перед соловейком»

6.

Урок позакласного читання. Осінь золотая тихо-ніжно ходить

7.

Як гарно,чудово,привітно,ніби в казці,в осінньому лісі. О.Донченко «Лісовою стежкою»

8.

Як гарно,чудово,привітно,ніби в казці,в осінньому лісі. О. Донченко «Лісовою стежкою» (продовження)

9.

Образи природних явищ. «Листопад — ворота зими» (за Алевтиною Волковою)

10.

Підсумковий урок за розділом «Цікава книга природи» Навчальне аудіювання

11.

Урок позакласного читання. Книги, газети, журнали читай — розуму набирай Тема

ВІД СЛОВА ДО КНИГИ

Мова – дивний скарб

12.

Вступ до розділу «Від слова — до книги». Мови нема без народу, і народу без мови нема. «Наша мова» (за Аллою Коваль)

13.

Кожну літеру цінуй!Д.Білоус «Кожну літеру ціни»

14.

Мова барвиста, мова багата. І. Січовик «Мова»

15.

Олександра Савченко «Привчайтеся працювати зі словниками»

16.

Коло читання. І.Андрусяк “Як подружитися з Чакалкою”

17.

Д.Білоус «Дивне розмаїття».

18.

Урок позакласного читання. Мої перші енциклопедії

19.

Нузет Умеров «Диктант»

20.

Урок – свято. «Наша мова - колискова»

21.

Узагальнення знань учнів за темою «Мова — дивний скарб» Тема

Похвала книгам!

22.

Вступ до теми «Похвала книгам!». Як з’явилася книга. «Як з’явилася друкована книга» (за Віктором Дацкевичем)

23.

Урок позакласного читання. «Ці милі, добрі книги»

24.

Книги в Київській Русі. «Як жила книга за часів Київської Русі» (за Олександром Єфімовим)

25.

Перший український майстер книгодрукування. «Друкар книг, перед тим небачених» (за Олександром Єфімовим)

26.

Д. Павличко «Соняшник»

27.

Лідія Повх «У бібліотеці»

28.

Будь допитливим. Олександра Савченко «Чи любиш ти читати журнали?» (напам'ять)

29.

«Бібліотека — затишний дім для зустрічі читача з книгою» (за матеріалами Державної бібліотеки України для дітей)

30.

Підсумковий урок за розділом «Від слова — до книги» Усний переказ

З ЧИСТОГО ДЖЕРЕЛА НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ

Чарівні казки

31.

Вступ до розділу «З чистого джерела народної творчості». «Кирило Кожум’яка» (українська народна казка)

32.

«Кривенька качечка» (українська народна казка)

33.

Урок позакласного читання. «Казка — це диво, сповнене краси» Тема

Народні пісні

34.

Вступ до теми «Народні пісні». «Два півники» (українська дитяча пісенька).

35.

До їжі вовк,а до роботи заєць.«Грицю, Грицю» (жартівлива народна пісня).

36.

Традиції українського народу. «Пісенька житнього віночка» (українська народна пісня)

37.

Прислів’я вчить, як на світі жить. Прислів’я

38.

Золоті зернята народної мудрості. Скоромовки. Загадки.

39.

Урок позакласного читання. Урок — свято “Просимо казку в гості”

40.

Підсумковий урок за розділом «З чистого джерела народної творчості»

ЛІТЕРАТУРНІ КАЗКИ

Й П `ЄСА – КАЗКА

41.

Вступ до розділу «Літературні казки й п’єса-казка». В. Бичко «Казка-вигадка». А. Дімаров «Для чого людині серце»

42.

А. Дімаров «Для чого людині серце» (продовження)

43.

Коло читання. В.Голобородько Рукавичка” “Спека”

44.

В. Скомаровський «Чому в морі вода солона?»

45.

Юрій Ярмиш «Місто дружних майстрів» (скорочено)

46.

Юрій Ярмиш «Місто дружних майстрів»(продовження)

47.

Юрій Ярмиш «Місто дружних майстрів»

48.

Урок позакласного читання. Казки українських письменників. Тема

п/п

Тема уроку

Дата

РОЗДІЛ 1. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 2 клас

1.

Усна і письмова нумерація чисел першої сотні. Випадки додавання і віднімання,пов’язані з нумерацією чисел

2.

Нумерація чисел у межах 100. Переставний і сполучний закони додавання. Довжина,маса,місткість, час як властивості предметів навколишнього світу. Задачі на знаходження суми трьох доданків

3.

Прийоми усного додавання і віднімання у межах 100. Додавання і віднімання чисел частинами. Позначення геометричних фігур буквами латинського алфавіту. Задачі на різницеве порівняння

4.

Зв'язок дій додавання і віднімання. Рівняння . одиниці вимірювання довжини – сантиметр,дециметр,метр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Побудова відрізка заданої довжини. Задачі на знаходження невідомого доданка.

5.

Рівняння . Задачі на знаходження невідомого зменшуваного,від’ємника. Співвідношення між одиницями довжини. Порівняння іменованих чисел. Коло,круг.

6.

Додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд. Залежність результатів додавання і віднімання від зміни одного з компонентів. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць,сформульовані у непрямій формі. Периметр прямокутника

7.

Перевірка додавання відніманням. Складання і розв’язування обернених задач.

8.

Додавання суми до числа. Задачі на дві дії (додавання і віднімання). Одиниці вимірювання часу. Дії з іменованими числами.

9.

Доба. Година. Хвилина. Секунда. Визначення часу за годинником.

10.

Віднімання суми від числа. Задачі на різницеве порівняння. Порівняння іменованих чисел. Визначення часу за годинником.

11.

Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Задачі на дві дії (додавання і віднімання), які є комбінаціями простих задач вивчених видів. Дії з іменованими числами

12.

Табличне множення і ділення. Взаємозв’язок між множенням і діленням. Назви компонентів і результатів множення. Переставний закон множення. Прості і складені задачі на табличне множення. Периметр квадрата.

13.

Табличне множення і ділення. Назви компонентів і результати дії ділення. Числові рівності та нерівності. Задачі на збільшення (зменшення) числа у кілька разів. Задачі на кратне порівняння двох чисел. Периметр прямокутника

14.

Рівняння на знаходження невідомих компонентів дій множення і ділення. Задачі на знаходження невідомих – множника,діленого,дільника. Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів дій

15.

Повторення таблиць множення і ділення. Використання таблиці для розв’язування задач і знаходження значень виразів

16.

Властивості множення і ділення. Множення числа на 0 і 1. Ділення на одиницю. Ділення нуля. Порядок дій. Задачі на 2-3 дії різних ступенів,які є комбінаціями простих задач вивчених видів

17.

Множення і ділення числа на 10. Ділення рівних чисел. Задачі на 2-3 дії різних ступенів,які є комбінаціями простих задач вивчених видів(самостійна робота)

18.

Контрольна робота № 1 Тема

РОЗДІЛ 2. Нумерація чисел у концентрі «тисяча». Усне та письмове додавання у межах 1000

19.

Аналіз контрольної роботи. Трицифрове число. Утворення трицифрового числа (101 – 199). Читання і запис трицифрових чисел. Задачі на 2- 3 дії різних ступенів,які є комбінаціями простих задач вивчених видів

20.

Утворення трицифрового числа. Читання і запис трицифрових чисел. Лічба сотнями. Порівняння сотень. Додавання і віднімання сотнями. Складання задачі за коротким записом

21.

Місце числа у натуральному ряді. Попереднє і наступне числа. Порівняння чисел на основі порядку їх слідування у натуральному ряді. Задачі на 2-3 дії різних ступенів,які є комбінаціями простих задач вивчених видів

22.

Читання чисел, записаних у розрядній таблиці. Розряд сотень. Додавання і віднімання на основі розрядного складу чисел. Розв’язування складеної задачі

23.

Читання і запис чисел у розрядній таблиці. Розрядний склад числа. Запис числа у вигляді суми розрядних доданків. Визначення загальної кількості сотень,десятків,одиниць у трицифрових числах. Міліметр.

24.

Додавання віднімання на основі розрядного складу числа. Одиниця вимірювання довжини – кілометр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини

25.

Розв’язування і порівняння задач,що містять групу взаємопов’язаних величин. Знаходження периметра квадрата і прямокутника

26.

Одиниця вимірювання маси – тонна. Співвідношення між одиницями вимірювання маси. Задачі на зведення до одиниці(перший вид)

27.

Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці (самостійна робота)

28.

Контрольна робота № 2 Тема

29.

Аналіз контрольної роботи. Додавання і віднімання числа 1 (170 +1;187-1). Попереднє і наступне числа у натуральному ряді. Істинні і хибні числові рівності нерівності. Задачі на дві дії першого ступеня

30.

Додавання на основі десяткового складу числа. Знаходження значення виразу при заданих значеннях змінної. Задачі на дві дії першого ступеня

31.

Віднімання на основі десяткового складу числа. Ознайомлення з групами взаємопов’язаних величин,які перебувають у пропорційній залежності:загальний виробіток,продуктивність праці,час роботи.

32.

Додавання і віднімання на основі десяткового складу числа. Рівняння, у яких права частинами подана числовим виразом. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці

33.

Додавання і віднімання круглих чисел. Розширена задача на зведення до одиниці(перший вид)

34.

Порівняння сотень. Додавання і віднімання сотнями. Уявлення про нерівності зі змінною. Складені задачі на 2 – 4 дії,які є комбінацією вивчених виразів простих задач

35.

Додавання і віднімання способом округлення. Складенні задачі на 2-4 дії,які є комбінацією вивчених видів простих задач

36.

Усне додавання трицифрових чисел виду 240+430. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці. Розв’язування задачі виразом

37.

Усне віднімання трицифрових чисел виду 480-250. Задача на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків

38.

Усне додавання і віднімання трицифрових чисел виду 240+430;480-250. Складання задачі за коротким записом. Розв’язування нерівностей.

39.

Додавання круглих чисел на основі правила додавання числа до суми. Задачі, що містять величини,які перебувають у пропорційній залежності: загальний виробіток,продуктивність праці,час роботи.

40.

Віднімання круглих чисел на основі правила віднімання числа від суми. Прості та складені іменовані числа. Порівняння іменованих чисел.Задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач

41.

Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 230+80. Розв’язування рівнянь. Складені задачі на 2- 4 дії,які є комбінацією вивчених видів простих задач

42.

Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 230-80. Розв’язування рівнянь. Задачі на обчислення довжини сторони прямокутника за відомим периметром і довжиною іншої його сторони

43.

Закріплення знань про віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 420-70. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій

44.

Додавання і віднімання вивчених видів.

Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків

45.

Додавання і віднімання вивчених видів. Розв’язування задач

46.

Додавання і віднімання вивчених видів. Складені задачі на 2-4 дії,які є комбінацією вивчених видів простих задач (самостійна робота)

47.

Контрольна робота №3 Тема

48.

Аналіз контрольної роботи. Алгоритм виконання письмового додавання. Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через розряд

49.

Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через розряд. Розпізнання кола і круга за істотними ознаками. Творча робота над задачею

50.

Алгоритм виконання письмового віднімання. Письмове віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд. Задачі на знаходження периметра прямокутника

51.

Письмове додавання трицифрових чисел у випадку,коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам. Складання задач на дві дії за поданим виразом. Істинні та хибні висловлювання

52.

Письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел із переходом через розряд. Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць

53.

Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел із переходом через розряд

54.

Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд. Рівняння,в яких один із компонентів є числовим виразом. Розв’язування простих задач способом складання рівняння

55.

Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд(виду 100-17) . Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць

56.

Письмове додавання і Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел (з переходом через розряд). Прості та складені задачі на визначення тривалості події,часу початку і часу закінчення події

57.

Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел. Знаходження числового значення виразу при заданих значеннях змінної. Визначення тривалості події,часу початку і часу закінчення події

58.

Закріплення письмових прийомів додавання і віднімання чисел у межах 1000. Розв’язування рівнянь. Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць.

59.

Усне та письмове додавання і віднімання чисел у межах 1000. Порівняння іменованого числа та суми іменованих чисел. Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків

60.

Усне та письмове додавання і віднімання чисел у межах 1000. Розпізнання геометричних фігур на кресленні. Задачі на знаходження периметра квадрата. Розширена задача на спосіб зведення до одиниць

61.

Усне та письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел. Складені задачі на 2-4 дії,які є комбінацією вивчених видів простих задач (самостійна робота)

62.

Контрольна робота № 4

РОЗДІЛ 3. Усне множення і ділення чисел у межах 1000. Властивості множення і ділення

63.

Аналіз контрольної роботи. Переставний закон множення.

Задачі на кратне порівняння добутків

64.

Сполучний закон множення. Розв’язування простих задач способом складання рівнянь Тема

п/п

Тема уроку

Дата

I семестр

У майстернях графіка та живописця

1.

У майстерні художника-графіка.

2.

Штрихи осені

3.

Ритм хвиль

4.

У майстерні живописця

5.

Дарунки природи

6.

Кружляє листопад

7.

Барви осені

8.

Осінні враження

У майстернях скульптора, архітектора і народних майстрів

9.

У майстерні скульптора. Ліпимо звірят

10.

Світ рослин у рельєфі

11.

Гармонія архітектурних форм. Ляльковий театр

12.

Місто майбутнього

13.

Краса народних виробів

14.

Вироби гончарів (дивовижна ваза)

15.

Новорічні сувеніри

16.

Перевір свої досягнення.Новорічний карнавал

п/п

Тема уроку

Дата

II семестр

В гостях у художників: пейзажиста, анімаліста, портретиста, майстра натюрморту

17.

Жанри образотворчого мистецтва.

18.

Види пейзажів

19.

Уявний краєвид

20.

Речі чарівників.

21.

Спорт очима художників

22.

Види портретів

23.

Веселий танок.

24.

Анімалістичний жанр

25.

Птахи в польоті

Улюблені сюжети в мистецтві.

Художник і театр

26.

Краса побуту

27.

Світ казок в ілюстраціях.

28.

Художник у театрі.

29.

Магія бутафорії.

30.

Театральний костюм

31.

Лялька в театрі.

32.

Театральна афіша.

33.

Картинна галерея

34

Перевір свої досягнення.

35.

Художні загадки.

п/п

Тема уроку

Дата

I семестр

Вступ ( 1 год)

1.

Як людина пізнає природу?

Вода (9 год)

2.

Які незвичайні властивості має звичайна вода?

3.

Де на Землі міститься вода?

4.

Як знайти на карті частини Світового океану?

5.

Яке значення води в житті людини?

6.

Як охороняти безцінний скарб

Землі – воду?

7.

Практичні завдання. Дослідження розчинності речовин, що використовуються у побуті. Опріснення водойм

8.

Навчальний проект. Вода – руйнівник, чи вода рятівник?

9.

Екскурсія до річки

10.

Перевір,як ти вмієш застосовувати свої знання про воду ТО

Повітря(5 год)

11.

Які властивості має повітря? Практичн1 завдання .Виявлення властивостей повітря.

12.

З чого складається повітря?

13.

Чому повітря рухається?

14.

Як повітря впливає на природу Землі?

15.

Як потрібно охороняти повітря від забруднення? Практичне завдання. Встановлення джерел забруднення повітря.

Гірські породи. Ґрунт (9 год)

16.

Що таке гірські породи?

17.

Що таке корисні копалини?

18.

Яке значення мають корисні копалини для життя людей?

19.

Чим ґрунти відрізняються від гірських порід?

20.

Яке значення мають ґрунти у природі і для життя людей?

21.

Як поліпшити родючість ґрунту?

22.

Практичні завдання. Ознайомлення з колекцією корисних копалин. Виявлення складу ґрунту.

23.

Навчальний проект. Корисні копалини рідного краю

24.

Перевір,як ти вмієш застосовувати свої знання про гірські породи та ґрунти ТО

Сонце – джерело енергії на Землі (5 год)

25.

Що таке енергія і для чого вона потрібна? Яке значення має сонячна енергія для життя на Землі?

26.

Які джерела енергії є невичерпними?

Як використати енергію Сонця?

27.

Як «приручити» вітер? Як примусити воду виробляти енергію?

28.

Як зберегти тепло та енергію в побуті?

29.

Навчальний проект. Економне використання тепла і світла у побуті

Живі організми та середовища їхнього існування (27 год)

30.

Які ознаки мають рослини?

31.

Які рослини – квіткові?

32.

Які рослини називають хвойними?

п/п

Тема уроку

Дата

I семестр

Вступ

1.

Вступ. Ознайомлення з матеріалами, інструментами та правилами безпечної праці. Форми і образи природи — зразок для майстра

Робота з пластиліном і природними матеріалами

2.

Робота з пластиліном. Вироби об’ємної форми. Виготовлення барельєфа «Морські мешканці»

3.

Виготовлення із пластиліну об’ємних сюжетних композицій. Ліплення тварин. Композиція «Кішки — мишки»

4.

Комбінування природних і пластичних матеріалів. Лісова скульптура

5.

Комбінування природних і пластичних матеріалів. Горіхові фантазії

Робота з папером, пластиліном і з природними матеріалами

6.

Витинанка. Силуетна витинанка «Ажурний метелик»

7.

Витинанка. Згинання та вирізування паперу. Ажурні візерунки у квадраті, крузі

8.

Витинанка. Витинанка «Дерево життя»

9.

Витинанка. Витинанка «Дерево життя» (продовження)

10.

Мозаїка.Виготовлення мозаїки технікою торцювання

11.

Мозаїка на пластиліні. Рельєфне зображення природних форм.

12.

Мозаїка на пластиліні. Ваза з квітів.

13.

Оригамі. Виготовлення виробів технікою оригамі. «Пташина родина»

14.

Квілінг. Загальні відомості про техніку квілінг. Новорічна прикраса «Зимова квітка»

15.

Квілінг. Загальні відомості про техніку квілінг. Новорічна прикраса «Зимова квітка» (продовження)

16.

Проект «Майстерня Діда Мороза»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн
490 грн