Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Порядок передавання документів на зберігання до архіву закладу освіти
»
Взяти участь Всі події

календарне планування 3 клас для дітей з інтелектуальним порушенням

Інклюзивна освіта

Для кого: 3 Клас

31.10.2021

194

38

0

Опис документу:

Календарне планування для дітей з інтелектуальним порушенням 3 клас складено за підручниками "Трудове навчання" -В.К.Сидоренко; "Математика"- Леся Прохоренко; "Українська мова" - Л.Вавіна, А.М.Висоцька.

Перегляд
матеріалу
Отримати код















Календарне планування

для дітей з інтелектуальним порушенням

3 клас









Підготувала вчитель філії «Спаська гімназія»

Савлук Людмила Леонідівна















2021 – 2022 н.р.







Календарне планування

з трудового навчання

3 клас

(Автор В.К.Сидоренко, Н.В.Котелянець, О.В.Агєєва)


п/п

Зміст уроку

Дата

Примітка


1


Вступ. Ознайомлення з матеріалами, інструментами та правилами безпечної праці. Форми і образи природи — зразок для майстра.




Тема: Робота з пластиліном і природними матеріалами



2

Засоби виразності скульптури. Робота з пластиліном. Вироби об’ємної форми. Ознайомлення з рельєфом та барельєфом. Об’єкт праці:  барельєф «Морські мешканці»  (пластилін)



3

Виготовлення із пластиліну об’ємних сюжетних композицій. Ліплення тварин. Об’єкт праці:  композиція «Кішки — мишки»(пластилін)



4

Комбінування природних і пластичних матеріалів. Об’єкт праці:  композиція  «Лісова скульптура» (пластилін + природний матеріал)



5

Комбінування природних і пластичних матеріалів. Об’єкт праці: композиція  «Горіхові фантазії» (пластилін + природний матеріал)




Тема: Робота з папером, пластиліном і з природними матеріалами



6

Згинання та вирізування паперу. Загальні відомості про техніку виготовлення витинанок. Об’єкт праці:  силуетна витинанка «Ажурний метелик»



7-8

Виготовлення серветок у техніці витинанки. Згинання та вирізування паперу. Об’єкт праці: ажурні візерунки у квадраті, крузі.



9

Виготовлення листівок у техніці витинанки. Об’єкт праці:  сюжетна витинанка «Дерево життя».



10

Мозаїка як вид декоративно-прикладного мистецтва. Техніка й послідовність виконання мозаїки.  Об’єкт праці:  мозаїка з паперу.



11

Загальні відомості про виготовлення мозаїки технікою торцювання. Контурне торцювання. Виготовлення мозаїки технікою торцювання.  Об’єкт праці: композиції «Лебідь», «Квіти».



12

Мозаїка з природних та штучних матеріалів. Мозаїка на пластиліні. Рельєф незображення природних форм. Об’єкт праці: композиція «Рибка».



13

Оригамі. Виготовлення об’ємних виробів технікою оригамі. Об’єкт праці: оригамі «Пташина родина»



14

Модульне оригамі. Композиції з модулів «трилисник».  Об’єкт праці: оригамі «Квіти»



15

Квілінг. Загальні відомості про техніку квілінг. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою квілінг. Об’єкт праці:  композиція «Зимова квітка»



16

Проект «Майстерня Діда Мороза»

Об’єкт праці:  вітальна листівка технікою квілінг.




Тема: Аплікація з тканини



17

Вступ. Види та властивості тканин. Прийоми та особливості її з’єднання з папером. Аплікація з тканини. Об’єкт праці:  аплікація з тканини «Слоник»,



18

Види та властивості тканин. Прийоми різання тканини та особливості її з’єднання з папером. Аплікація з тканини. Об’єкт праці:  аплікація з тканини    «Котик»



19

 Аплікація з тканини . Прийоми різання та особливості її з’єднання з папером. Безпека праці. Об’єкт праці:  аплікація з тканини «Совеня».



20

Аплікація як вид художнього оздоблення виробів. Способи з’єднання  тканини з папером. Об’єкт праці:  аплікація з тканини «Кінь».



21

Екскурсія до шкільної майстерні з обробки тканини. Аплікація з тканини.   Продовження роботи над аплікаціями. Галерея дитячих робіт




Тема: Виготовлення й оздоблення об’ємних виробів



22

Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми  відомими техніками та матеріалами. Об’єкт праці:  іграшка на основі циліндра  .



23

Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми  відомими техніками та матеріалами. Об’єкт праці:  іграшка на основі   конуса.



24

Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми  відомими техніками та матеріалами. Об’єкт праці: вітальна листівка до свята  8 Березня.



25

Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми  відомими техніками та матеріалами. Об’єкт праці: підставка для ручок та олівців.




Тема: Декорування виробів



26

 Вишивка- найпоширений вид народного декоративно-прикладного мистецтва. Інструменти і матеріали для вишивки. Безпека праці .    Об’єкт праці:  серветка з бахромою.



27

Вишивання. Мережка – вид ажурної вишивки. Види мережок, їх використання  й  виконання. Об’єкт праці: мережка «одинарний стовпчик».



28

В гостях у декоратора. Декорування виробів. Об’єкт праці: декорування пасхальних яєць.



29 - 30

Проект «Вітання з Великоднем». Декорування виробів.  Способи декорування. Орнамент. Писанка як один із символів України.  Декорування писанок.      Об’єкт праці:  писанка-витинанка



31

В гостях у декоратора. Декорування виробів. Об’єкт праці: декорування  посуду.




Тема: Самообслуговування



32-33

 Вступ до розділу. Самообслуговування. Культура харчування. Правила поведінки за столом. Сервірування святкового столу. Об’єкт праці: складання серветок   «Рибка»,»Вершина», «Парус», »Свічка»



34

Самообслуговування. Одяг. Догляд за одягом. Об’єкт праці: оздоблення сорочки-вишиванки (папір).



35

Самообслуговування. Взуття. Догляд за  взуттям.  Об’єкт праці:оздоблення декоративного чобітка.


















































Календарне планування

з української мови


(автор Л.Вавіна, А.М.Висоцька)

5 годин


п/п

Зміст уроку

Дата

Примітка

1.

Повторення вивченого в 2 класі.

Голосні і приголосні звуки.



2

Школа відчиняє двері нам свої.

Микола Сингаївський. До школи. Я хочу сказати своє слово. За В. Сухомлинським



3

Складання рядів слів за певною змістовою ознакою.



4

Він живий! За Віктором Кавою.



5

Визначення голосних звуків у словах.



6

Він живий! За Віктором Кавою.



7

Приголосні звуки



8

Турботливі друзі. Дмитро Білоус.



9

Визначення приголосних звуків



10

М.Рильський . Вересень. За Остапом Вишнею. Любіть книжку.



11

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за малюнком та опорними запитаннями

( запис в зошиті).



12

Інна Кульська. Книжчина лікарня.



13

Узагальнення та систематизація знань.



14

За Олесем Донченко. Книжка з бібліотеки.



15

Речення. Речення, в яких є повідомлення, запитання, наказ ( питальні, розповідні, спонукальні ).



16

Будь сильним і здоровим. А.Костецький. Як зробити день веселим. В.Ткаченко. Сама. Чому миються водою?



17

Велика буква в першому слові, розділові знаки в кінці речень. Розуміння змісту речення.



18

Умій себе загартувати. Л.Компанієць. Вправи починай.



19

Графічна модель речення. Інтонаційно правильне читання різних за метою висловлювання речень ( за зразком учителя )



20

Немите яблуко.



21

Урок розвитку зв’язного мовлення. Аудіювання (слухання з голосу вчителя різних за метою висловлювання речень).



22

Як поводитися на вулиці. Узагальнення за темою.



23

Мова і мовлення. Мова – засіб спілкування.



24

Щедра осінь. Павло Тичина. Осінь така мила. Дмитро Чередниченко. Рання осінь.



25

Слово – основна одиниця мови.



26

Т.Коломієць. Хліб. Марія Познанська. В саду осіннім.



27

Культура мовлення.



28

Ліна Костенко. Білочка восени.



29

Урок розвитку зв’язного мовлення. Говоріння:

« Допомога дітей удома»



30

За Оксаною Іваненко. Ходить осінь по лісу. Узагальнення вивченого.



31

Звуки і букви. Алфавіт.



32

Людина починається з добра. За Андрієм М'ястковським. Мудра голка.



33

Розташування слів в алфавітному порядку.



34

Олег Буцень. Айстри.



35

Голосні звуки. Позначення їх буквами.



36

Михайло Слабошпицький. Історія з грушкою.



37

Урок розвитку зв’язного мовлення. Тема: « Наша школа».



38

Приголосні звуки. Розпізнавання приголосних звуків у мовленні.



39

Любов Олесюк. Михасів борщ.



40

Позначення приголосних звуків буквами.



41

Яків Пінясов. Хто грамотніший?



42

Склад.



43

Казка. Дружба.



44

Поділ слів на склади. Утворення нових слів



45

Марія Пригара. Чергова. Микола Сингаївський . В мене руки господарки.



46

Перенос слів.



47

Платон Воронько. Причина. Михайло Коцюбинський. Десять робітників.



48

Визначення наголосу у двоскладових і трискладових словах.



49

Володимир Малик. Що для чого треба ? Узагальнення по темі.



50

Наголос.



51

Білосніжна зима. За Василем Мельником. Дядько Мороз.



52

Урок розвитку зв’язного мовлення. Тема: « Київ – столиця України»



53

Олександр Копиленко. На санчатах.



54

Позначення м’якості приголосних буквою і.



55

Марія Підгірянка. Люба доню, хлібця кинь! Допоможемо пташкам.



56

Позначення м’якості приголосних буквою я.



57

Іванна Блажкевич. Узимку.



58

Позначення м’якості приголосних буквою ю.



59

Василь Сухомлинський. Хлопчик хотів приголубити сніжинку.



60

Позначення м’якості приголосних буквою є.



61

Марія Підгірянка. Святий Миколаю. Антін Лотоцький . Гість із неба.



62

Знак м’якшення в кінці слова.



63

Інна Кульська. Грудень.



64

Урок розвитку зв’язного мовлення. Тема: « Моє рідне місто».



65

Іван Франко. З Новим роком.



66

Знак м’якшення ( ь) в середині слова.



67

Іван Франко. Сипле сніг. У долині село лежить.



68

Дзвінкі і глухі приголосні звуки.



69

Микола Клец. Снігурі на калині.



70

Розрізнення дзвінких і глухих приголосних звуків.



71

Народні свята у січні. Йосип Струцюк. З Різдвом Христовим.



72

Узагальнення та систематизація знань. Самостійна робота.



73

Марія Хоросницька. Щедрий вечір.



74

Сполучення приголосних дж, дз.



75

За Олександром Копиленком. У лісі взимку.



76

Правило переносу слів з дж, дз.



77

Євген Гуцало. Зайці



78

Урок розвитку зв’язного мовлення. Тема: « Члени моєї родини».



79

Сполучення букв йо, ьо.



80

Микола Лисич. Лютий і березень. Федір Петров. Від зими до зими.



81

Правила переносу слів з йо, ьо.



82

Мій рідний край – Україна. Іванна Савицька. Україна.



83

Узагальнення та систематизація знань.



84

Контрольна робота. Тема: « Повторення».



85

Слово. Слова, які означають назви предметів.



86

Андрій М'ястківський. Наш рід. Вадим Крищенко. Сорочка.



87.

Слова – назви предметів, які відповідають на питання що?



88

Петро Осадчук. З тобою.



89.

Слова – назви предметів, які відповідають на питання хто?



90

Герб, прапор і гімн України. Марія Городницька. Прапорець.



91

Групування слів-назв предметів за запитаннями хто?,

що ?



92

Київ. Богдан – Ігор Антонич. Батьківщина.



93

Змінювання іменників за числами.



94

Яр Славутич. Калина. Іван Малкович. Якою мовою ми розмовляємо?



95

Велика буква у словах – назвах предметів.



96

Дмитро Павличко. Де найкраще місце на землі?



97

Закріплення вивченого матеріалу.



98

Урок розвитку зв’язного мовлення. Тема :

« Символи України».

Знай, люби і бережи рідну природу. Марійка Підгірянка. Що я люблю. Василь Чухліб. Дикі каченята.






100

Велика буква в кличках тварин.



101

Віктор Дуб. П’ятірка. Дмитро Мегелик. Пташеня.



102

Велика буква в назвах країн, міст, сіл, вулиць, морів, річок.



103

Знахідка. Наталя Забіла. Журавлик.



104

Узагальнення і систематизація знань.



105

Ліси наші друзі. У віхолу і мороз.



106

Слова, які називають дії предметів.



107

Світлана Коляда. Омелюхи.



108

Формування вмінь ставити питання до дієслів.



109

Світлана Коляда. Омелюхи. Закріплення вивченого матеріалу.



110

Пов’язування між собою слів - назв предметів і слів-дій.



111

Весна красна. Оксана Лятуринська. Веснянка. Наталя Забіла. Маленька дівчинка весна.



112

Урок розвитку зв’язного мовлення. Тема: « Мій режим дня».



113

Наталя Забіла. Весна йде. Весняний килим.



114

Пов’язування між собою іменників і дієслів.



115

Наталя Забіла. Ластівки. Соловейко.



116

Узагальнення та систематизація знань.



117

Терень Масенко. Як засинають пташки. Ірина Желенко. Весна і мама.



118

Слова, які називають ознаки предметів.



119

Євген Башенко. Петрусь і подарунки. Віра Гродська. Бабуся.



120

Поєднання іменників з прикметниками.



121

З журналу. Провісники весни.



122

Поєднання іменників з прикметниками.



123

З Катрею Гриневичевою. Тарас Шевченко. Калинова хата Тараса Шевченка.



124

Близькі і протилежні за значенням прикметники.



125

З Катрею Гриневичевою. Тарас Шевченко. Калинова хата Тараса Шевченка.



126

За Оксаною Іваненко. Як малий Тарас учився.



127

Змінювання прикметників за числами.



128

Змінювання прикметників за числами.



129

Тарас Шевченко. Тече вода з-під явора



130

Добір влучних іменників до прикметників і навпаки.



131

Тарас Шевченко. Дивлюсь, аж світає. Защебетав жайворонок. Весна. Садочки зацвіли.



132

Урок розвитку зв’язного мовлення.

Тема : « Тварини – помічники людини».



133

З журналу. Великдень. Оксана Стефанович. На Великдень.



134

Слова – прийменники, слова – сполучники.



135

Марія Чепурна. Крапля сонця. День матері.



136

Пов’язування слів, частин речення і речень за допомогою прийменників.



137

Катерина Перелісна. Уклонюся. Закріплення вивченого матеріалу.



138

Узагальнення та систематизація знань.



139

Речення. Поняття про речення.



140

Надходить літо – радості пора. Леонід Глібов. Літо. Леся Українка. Дощик. Ой ярочки зелененькі.



141

Велика буква в першому слові, розділові знаки.



142

Літо.



143

Розповідні речення, інтонування розповідних речень.



144

Василь Шкляр. Гніздечко.



145

Поширення речень за допомогою питань.



146

Василь Чухліб. Стежинка.



147

Питальні речення.



148

За Василем Сухомлинським. П’ять дубків. Юрій Федькович. По щирості.



149

Зв’язок слів у реченні.



150

Яке диво ці казки . Українська народна казка. Кривенька качечка.



151

Зв’язок слів у реченні.



152

Українська народна казка. Кривенька качечка.



153

Повторення вивченого по темі.



154

Чому гуси миються у воді, коти – на печі, а кури порпаються в поросі.



155

Закріплення вивченого матеріалу.



156

Урок розвитку зв’язного мовлення. Аудіювання по темі « Речення».



157

Наталя Забіла. Сорока білобока.



158

Текст. Поняття про текст.



159

Наталя Забіла . Кого злякалась.



160

Складання розповіді за малюнком.



161

Наталя Забіла . Кого злякалась.



162

Удосконалення складених текстів.



163

Юрій Старостенко. Повінь.



164

Будова тексту.



165

За Зіркою Мензатюк. Писанка.



166

Продовження попередньої теми.



167

Петро Бондарчук. Лютий і Березень.



168

Контрольне списування з друкованого тексту.



169

Василь Сухомлинський. Велике і мале.



170

Аналіз контрольного списування. Узагальнення та

систематизація знань.



171

Українська народна казка. Сірко



172

Повторення вивченого матеріалу.



173

Українська народна казка. Сірко



174

Повторення вивченого матеріалу.



175

Повторення вивченого матеріалу.











Календарне планування

з математики

(Автор Леся Прохоренко, Віра Фесенко, Ганна Соколова)

4 години


п/п

Зміст уроку

Сторінка

Дата

Примітка


Повторення та закріплення вивченого в 2 класі.

Нумерація в межах 20.




1

Нумерація чисел в межах 20.

С.3-5



2

Лічба одиницями, двійками, трійками.

С.5-6



3

Повторення складу числа 9. Розвязування математичних виразів.

С.6




Порівняння чисел. Знаки. Порядкова лічба.




4

Порівняння чисел. Знаки <, >

С.7-8



5

Порівняння чисел. Розв’язування прикладів, задач на порівняння.

С.8



6

Розв’язування задач на порівняння. Обчислення математичних виразів. Робота з геометричним матеріалом.

С.9



7

Складання і розв’язування задач за малюнками. Вправи на порівняння.

С.10



8

Порядковий рахунок. Розв’язування задач на порівняння.

С.10-11



9

Порядковий рахунок. Розв’язування задач на порівняння.

С.11-12



10

Приклади на порівняння. Розв’язування задач на різницеве порівняння.

С.13



11

Складання виразів за зразком . Зворотній рахунок.

С.13-14



12

Порівняння чисел. Розв’язування задач на знаходження остачі.

С.14-15



13

Розв’язування прикладів на збільшення на… креслення відрізків

С.16




Місце числа в числовому ряді.




14

Додавання і віднімання числа 1.

С.16-17



15

Знаходження сусідів числа. Порівняння чисел.

С.17-18



16

Повторення вивченого матеріалу.




17

Контрольна робота 1.





Парні і непарні числа.




18

Знайомство з поняттям парні і непарні числа.

С.18



19

Розв’язування задач і прикладів на порівняння. Обчислення виразів на віднімання.

С.19



20

Визначення парних і непарних чисел в порядку зростання та спадання.

С.20



21

Визначення парних і непарних чисел. Розв’язування задач на порівняння.

С.20-21



22

Парні і непарні числа першого і другого десятка.

С.21-22



23

Парні і непарні числа першого і другого десятка. Вправи на порівняння чисел. Розв’язування задач.

С.23-24



24

Повторення вивченого матеріалу.




25

Контрольна робота 2.





Додавання та віднімання чисел в межах 20 без переходу через десяток.




26

Обчислення математичних виразів в межах 20. Робота з геометричним матеріалом.

С.24-25



27

Назви компонентів при додаванні. Розв’язування прикладів за зразком.

С.25-26



28

Читання виразів на віднімання. Назви компонентів при відніманні.

С.26-27




Додавання та віднімання чисел в межах 20 з переходом через десяток.

Числові вирази на дві дії.




29

Розкладання другого числа на доданки в прикладах з переходом через десяток.

С.27-28



30

Розв’язування задач на зменшення . Обчислення математичних виразів .

С.28



31

Розв’язування прикладів в межах 20 з переходом через десяток

С.28-29



32

Віднімання чисел частинами. Розв’язування задач на знаходження остачі.

С.30



33

Розв’язування прикладів і задач.

С.31-32



34

Повторення вивченого матеріалу.




35

Самостійна робота.





Нумерація в межах 100




36

Склад чисел в межах 100. Запис двоцифрових чисел.

С.32-33



37

Запис та читання чисел в межах 100

С.33



38

Утворення числа 100. Таблиця чисел першої сотні

С.34



39

Обчислювання виразів з переходом через десяток.

С.35



40

Складання виразів, використовуючи дужки

С.35-36



41

Визначення кількість десятків і одиниць.

С.36-37



42

Таблиця додавання і віднімання . Запис чисел за зразком.

С.37-38



43

Додавання і віднімання чисел з переходом через десяток.

С.38



44

Повторення вивченого матеріалу




45

Контрольна робота 3.





Утворення і запис круглих десятків .

Пряма і зворотна лічба

Десятками в межах 100. 1, 10 – лічильні одиниці.




46

Рахування і запис чисел в межах 100.

С.38-39



47

Запис чисел в межах 100.

С.39-40



48

Склад чисел з десятків і одиниць.

С.40



49

Наступне і попереднє числа. Робота з геометричним матеріалом.

С.40-41



50

Порівняння чисел. Розв’язування задач.

С.41-42



51

Розв’язування прикладів і задач в межах 100.

С.42-43



52

Розв’язування задач на знаходження остачі.

С.43-44



53

Повторення вивченого матеріалу. Самостійна робота.





Число і цифра. Кількість цифр і чисел.

Одно -, дво – і трицифрові числа.




54

Число і цифра. Розряди чисел.

С.44-46



55

Читання і запис чисел в межах 100.

С.46



56

Визначення в числах десятків і одиниць.

С.47




Міра вартості. Гроші.




57

Знайомство з поняттям монета , купюра. Робота з геометричним матеріалом.

С.47-48



58

Рахування грошей. 1грн.=100 к.

С.48-49



59

Розв’язування задач на знаходження вартості.

С.49-50



60

Розв’язування задач на знаходження вартості.

С.50



61

Порівняння іменованих чисел.

С.51



62

Повторення вивченого матеріалу.




63

Контрольна робота 4.





Розмін. Заміна.




64

Розв’язування задач на визначення вартості предмету і виразів на порівняння

С.51-53





65

Розв’язування задач на визначення вартості предмету і виразів на порівняння.

С.53



66

Порівняння чисел. Складання задач за малюнком.

С.54



67

Розв’язування задач на знаходження вартості покупки. Робота з геометричним матеріалом.

С.54-55




Час: тиждень, доба, місяць, рік.




68

Знайомство з таблицею часу. Робота з годинником.

С.55-56



69

Робота з годинником. Розв’язування задач на знаходження часу.

С.56



70

Робота з іменованими числами.. Розв’язування задач

С.56-57



71

Розв’язування задач

С.57-58



72

Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом.

С.58



73

Робота з годинником. Визначення часу.

С.59



74

Доба. Тиждень. Місяць.

С.60



75

Повторення вивченого матеріалу.




76

Контрольна робота 5





Дні тижня.




77

Дні тижня.

С.60-61



78

Дні тижня. Розв’язування задач.

С.61-62



79

Календар.

С.62



80

Пори року. Назви місяців.

С.63



81

Розв’язування задач за визначення часу та вартості покупки.

С.63-64



82

Година. Визначення часу за годинником

С.64-65



83

Визначення часу за годинником

С.65



84

Порівняння виразів з іменованими числами. Доба.

65-66



85

Хвилина. Визначення часу за годинником.

С.66-67



86

Визначення часу за годинником.

С.67-68



87

Визначення часу за годинником.

С.68-69



88

Повторення вивченого матеріалу.




89

Контрольна робота 6





Місяць. Рік. Назви місяців за порядком.




90

Знайомство з поняттям «доба», «місяць», «рік»

С.69



91

Кількість днів у кожному місяці. Вивчення назв місяців

С.70



92

Робота з іменованими числами. Обчислення виразів зручним способом.

С.70-71



93

Пори року. Дні тижня. Календар.

С.71-72



94

Математичний диктант.

С.72



95

Початок, тривалість і закінчення події

С.72-73



96

День і ніч.

С.73-74



97

Повторення вивченого матеріалу.




98

Самостійна робота.





Місткість. Літр.




99

Місткість. Літр. Знайомство з різними видами посуду і їх місткістю.

С.74-75



100

Істинні та хибні твердження. Розв’язування задач.

С.75



101

Розв’язування задач на знаходження місткості.

С.76



102

Розв’язування задач на знаходження місткості.

С.76-77



103

Повторення вивченого матеріалу.




104

Контрольна робота 7





Маса. Кілограм.




105

Маса. Терези. 1кг=1000г

С.77-78



106

Запис 1кг,1г.

С.78-79



107

Розв’язування задач на знаходження маси.

С.79-80



108

Порівняння іменованих чисел.

С.80-81



109

Складання задач на знаходження маси.

С.81-82



110

Складання задач на знаходження маси.

С.82



111

Повторення вивченого матеріалу.





Структурні компоненти задачі: умова, числові дані, запитання, розв’язання, відповідь.




112

Знайомство із структурою задачі.

С.83-85



113

Елементи задачі.

С.85-86




Прості арифметичні задачі на різницеве відношення.




114

Прості арифметичні задачі на різницеве відношення.

С.86-87



115

Складання і розв’язування задач на різницеве відношення

С.88



116

Розв’язування прикладів і задач.

С.89-90



117

Віднімання чисел частинами . Розв’язування задач.

С.90



118

Розв’язування прикладів і задач на порівняння.

С.91-92



119

Розв’язування прикладів і задач

С.92



120

Контрольна робота 8





Складені арифметичні задачі на дві дії.




121

Складені арифметичні задачі на дві дії.

С.93-94



122

Розв’язування прикладів і задач

С.94



123

Розв’язування прикладів і задач

С.94-95



124

Розв’язування прикладів і задач. Математичний диктант.

С.95-96



125

Розв’язування прикладів і задач

С.96-98



126

Розв’язування прикладів і задач

С.98



127

Розв’язування прикладів і задач

С.99-100




Точка, пряма,крива, відрізок, промінь, кут, ламана(замкнена, незамкнена)




128

Відрізок, промінь, ламана.

с.100-101



129

Креслення відрізків за допомогою лінійки.

с.101-102



130

Вимірювання довжини відрізка. Розв’язування прикладів і задач.

с.102-103



131

Креслення ламаної.

С.104



132

Повторення вивченого матеріалу




133

Контрольна робота 9





Круг. Куля. Коло.




134

Круг. Куля. Коло. Розв’язування прикладів і задач.

с.104-105




Види кутів.

Визначення кута за допомогою косинця.




135

Кут. Сторони кута. Вершина. Види кутів

с.106-107



136

Креслення кутів за допомогою косинця.

С.107




Прямокутник. Квадрат.




137

Прямокутник. Протилежні сторони прямокутника.

С.108



138

Квадрат .

С.109



139

Повторення вивченого матеріалу.

С.110



140

Повторення вивченого матеріалу.













Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.