Їжте на здоров’я! Культура харчування. Вітаміни, їх значення для здоров’я

Опис документу:
Мета уроку: поглибити знання учнів з основних правил харчування та приготування їжі; розвивати вміння обирати продукти харчування, багаті на вітаміни; формувати мотиваційну установку на споживання корисної для здоров’я їжі, виховувати навички культури і гігієни правильного харчування, бережливого ставлення до свого здоров’я.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Їжте на здоров’я! Культура харчування. Вітаміни, їх значення для здоров’я

Мета уроку: поглибити знання учнів з основних правил харчування та приготування їжі; розвивати вміння обирати продукти харчування, багаті на вітаміни; формувати мотиваційну установку на споживання корисної для здоров’я їжі, виховувати навички культури і гігієни правильного харчування, бережливого ставлення до свого здоров’я.

І. Вступна частина.

1.     Вправа «Коло компліментів».

Діти стають обличчя один до одного, беруться за руки і кажуть комплімент один одному.

2. Вправа «Очікування»

- Сьогодні ми будемо далі вивчати багато цікавого для того щоб бути здоровими.

ІІ Основна частина

Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового).

  1. Назвати тему і завдання уроку.

- Коли людина недоїдає, тобто вживає недостатню кількість їжі, вона буде кволою, непрацездатною, а може і захворіти. Але і переїдання теж шкідливе для здоров’я.

Отож сьогодні ми дізнаємося про те, як же правильно харчуватися, а головне, дізнаємось яка ж їжа корисна.

  1. Повторення правил роботи в групах.

  • Говорити по черзі.

  • Не перебивати того, хто говорить.

  • Критикувати ідею, а не особу, яка її висловила.

  • Дотримуватися правила «піднятої» руки.

  • Поважати всі висловленні думки.

Робота в групах (скласти правила харчування)

Об’єднати дітей у чотири групи. Кожній групі дати картки з одним правилом – деформоване речення. Діти мають скласти це правило і пояснити його.

РЕТЕЛЬНО ПЕРЕЖОВУЙ ЇЖУ. Добре пережована їжа краще перетравлюється в шлунку і принесе більше користі нашому організму.

ЇЖ В ОДИН І ТОЙ ЖЕ ЧАС. Якщо їсти в один і той же час, то шлунок вже почне готуватися заздалегідь до прийому їжі – виділятиме шлунковий сік. А значить їжа принесе більше користі.

ВЖИВАЙ ТІЛЬКИ ЯКІСНІ ПРОДУКТИ. Неякісні продукти шкідливі для організму, навіть можуть призвести до отруєння.

НЕ НАЇДАЙСЯ НА НІЧ. Якщо шлунок переобтяжений їжею, у вас буде поганий сон.

ДОТРИМУЙСЯ ПРАВИЛ ОСОБИСТОЇ ГІГІЄНИ. Дійсно, для того щоб шкідливі бактерії і віруси не зашкодили нашому здоров’ю, ми маємо мити руки перед їжею та мити продукти харчування.

Інформаційне повідомлення (пояснити небезпеку «швидкої їжі»)

- Є ще одне важливе правило, яке стосується «швидкої їжі». Як же бути, коли ми відчуваємо голод: купити хотдог? Голод ми втамуємо, але користі організму не принесемо. Навпаки, нашкодимо йому

  1. Руханка (виконати рухливі вправи)

Як машина без бензину

Не поїде по дорозі,

Так без їжі і дитина

Добре вчитися не в змозі.

Їж лише корисну їжу,

Молоко та соки пий,

Виростеш тоді скоріше.

Будеш дужий і міцний.

  1. Гра «Дешифратор»

  • А як називаються корисні речовини, що дає нам їжа, ви дізнаєтесь погравши у гру:

Закресліть ДРУГУ букву, щоб дізнатись, чарівні речовини, які допомагають нам бути здоровими

ВЕІАТОАРМДІВНЦИ

  1. Робота в парі

Робота з індивідуальними картками. (У запропонованих картках з різними літерами необхідно відшукати слова – назви корисних харчових продуктів).

  • А де ховаються вітаміни, ви дізнаєтесь попрацювавши у парі.

О

В

О

Ч

І

П

Ш

М

Е

Д

Ф

Х

С

О

Ф

Р

У

К

Т

И

К

Е

Л

О

М

Б

Р

О

М

О

Л

О

К

О

Л

Р

К

Т

В

А

Ц

А

Р

И

Б

А

Ж

П

Д

А

Б

М’

Я

С

О

Ц

(Овочі, мед, фрукти, молоко, риба, м’ясо).

    • Як їх звідти дістати? (Їх треба з’їсти).

    • Чому необхідно їсти овочі, фрукти, ягоди?

Об’єднати дітей у дві (або у три) групи. Кожній групі дати аркуш паперу А-4. Запропонувати за 2 хвилини записати якомога більше овочів, фруктів та ягід. Потім по черзі зачитують одну назву, і якщо ця назва є в іншої команди, її викреслюють, вона не повинна повторитися. Виграє та команда, у якої залишиться більше назв.

Практична робота ( розрізняти корисні та шкідливі продукти)

По черзі учні виходять і обирають продукт . Назвати продукти, які корисні, які можна їсти зрідка і які краще не їсти.

Пограти в гру «Збираємо кошика». Вибрати у кабінеті два кути – «кошики». В один діти «складають» продукти, які потрібно вживати, в інший – які не варто вживати або слід вживати зрідка. Вчитель викликає учня і називає йому продукт, а учень прямує до відповідного «кошика». Решта дітей слідкують, щоб «продукт не заблудився». (1 - помідор, хліб, горіхи, сік, молоко, апельсин, огірок, морква, кефір, сир, яйця, яблуко, абрикос, сметана, полуниця, суп, борщ. 2 – цукерки, торт, морозиво, хотдог, гамбургер, кола, чіпси, шоколад, тістечка).

Підсумкове завдання (закріпити отримані знання)

  1. Пограти в гру «Кошик для сміття». Роздати дітям маленькі аркуші паперу і запропонувати написати той шкідливий продукт, який вони часто вживають. Потім аркуш зім’яти і вкинути у кошик для сміття – нехай разом з ним «викинеться» і погана звичка..

  2. Назвати, яку корисну звичку кожен візьме для себе після сьогоднішнього уроку.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
3
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!