і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Історія методу проектів

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1800 грн
540 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №YC821427
За публікацію цієї методичної розробки Романюк Тамара Іванівна отримав(ла) свідоцтво №YC821427
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Підготувала Романюк Т.І., учитель Нововолинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4

Слайд № 2

Джон Дьюї (англ. John Dewey, 20 жовтня 1859 – 1 червня 1952) — американський філософ, психолог та реформатор освіти. Дьюї був значною постаттю в філософії прагматизму та засновником функціональної психології, пропагандистом прогресивного та прогресивно-популістського напрямку в області навчання. Узято з Вікіпедії

Слайд № 3

Проект — це особливий вид пізнавальної діяльності та результат, що характеризуються такими ознаками:

Слайд № 4

Класичним визначенням етапів проектування можна вважати твердження Дж. К. Джонса про те, що процес проектування проходить у своєму розвитку такі етапи: дивергенції (розширення меж проектної ситуації з метою забезпечення достатньо широкого простору для пошуку розв’язання проблеми); трансформації (створення принципів і концепцій); конвергенції (вибір оптимального варіанта з багатьох альтернативних)

Слайд № 5

Автори навчально-методичного посібника «Освітні технології» О. М. Пєхота,А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін. виділяють наступні етапи методу проектів: 1. Підготовка (визначення теми й мети проекту). 2. Планування: а) визначення джерел, засобів збору, методів аналізу інформації, засобів представлення результатів; б) встановлення критеріїв оцінки результату й процесу. 3. Збір інформації (спостереження, робота з літературою, анкетування, експеримент). 4. Аналіз (аналіз результатів, формулювання висновків). 5. Подання й оцінка результатів (усний, письмовий звіт, оцінка результатів і процесу дослідження)

Слайд № 6

І. Іонова, виділяючи етапи проектування, акцентує увагу на діяльнісному аспекті й пропонує таку структуру методу проектів:

Слайд № 7

С. Сисоєва виділяє етапи методу проектів, розмежовуючи діяльність учителя та учнів, і пропонує наступні кроки діяльності з проектування: 1) вибір теми проекту (у межах визначеної тематики), його типу, кількості учасників; 2) учителю необхідно продумати можливі варіанти проблем; 3) проблеми висуваються учнями за допомогою вчителя (запитання, ситуації тощо); 4) розподіл завдань по групах, обговорення можливих методів дослідження, пошуку інформації, творчих рішень; 5) самостійна робота учасників проекту щодо вирішення індивідуальних чи групових дослідницьких, творчих завдань; 6) захист проектів; колективне обговорення, експертиза, 7) оголошення результатів зовнішньої оцінки, формулювання висновків

Слайд № 8

П. Мудров, досліджуючи проектну діяльність, акцентує увагу на важливості підготовчих її ланок (кроки 1–6), тому в структурі методу проектів виділяє такі етапи:

Слайд № 9

Російські дослідники з даної проблематики, зокрема Варакіна І. І., Парецкова С. В., Степанова Т. М. схематично представляють типологію проектів наступним чином:

Слайд № 10

Підходи до поняття “проект” Автор Сутність поняття “проект” О. Пометун, Цільовий акт діяльності, в основу якого покладено інтереси людини. А. Цимбалару Низка спланованих заздалегідь послідовних дій, спрямованих на досягнення результату проектування. С. Кримський Систематична форма організації діяльності у взаємозв’язку її теоретичних та практичних аспектів. І. Єрмаков Результативна дія, прототип, прообраз передбачуваного або можливого об’єкта, стану. А. Самохіна Цілісна, складна робота, яка включає різні види діяльності, де оцінюється кінцевий продукт. І. Зимня Творча діяльність, проблемна за формою представлення матеріалу, практична за формою його застосування, інтелектуально насичена за змістом, яка відбувається в умовах постійного конкурсу думок. П. Архангельський Організація і виконання певного цільового завдання.

Слайд № 11

Підходи до поняття “проект” (продовження) Л. Гур’є Змістовно обґрунтована і документально оформлена ініціатива, яка спрямована на досягнення освітніх цілей у межах певного часу. В. Бурков, Д. Новиков Обмежена в часі цілеспрямована зміна окремої системи з установленими вимогами до якості результатів, можливими рамками витрат засобів і ресурсів та специфічною організацією. І. Чечель Дидактичний засіб пізнавальної діяльності, розвитку креативності мислення і водночас формування певних особистісних якостей. Є. Полат Узагальнена модель визначення способу досягнення поставленої мети, алгоритму пізнавальної діяльності. “Словник російської мови” розроблений план спорудження, попередній текст будь-якого документа, задум чи план. “Радянський енциклопедичний словник” сукупність документів (розрахунків, креслень та ін.) для створення будь-якого спорудження чи виробу.

Слайд № 12

Дякую за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
У статті подано трактування поняття "метод проектів" дослідниками цієї проблеми. Описано історію розвитку цього методу та застосування у педагогіці.
  • Додано
    22.02.2018
  • Розділ
    Педагогіка
  • Тип
    Стаття
  • Переглядів
    7839
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    YC821427
  • Вподобань
    0
Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
3600 грн
1080 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №YC821427
За публікацію цієї методичної розробки Романюк Тамара Іванівна отримав(ла) свідоцтво №YC821427
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти