До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
5
міс.
1
7
дн.
1
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Інтернет-залежність - як актуальна проблема сучасності

Опис документу:
Інтернет-залежність як актуальна проблема сучасності

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Слайд № 2

Вправа: «Позитив та негатив» Мета: з'ясувати уявлення студентів про позитивні та негативні сторони при користуванні комп’ютером Учасники діляться н...
Слайд № 3

Вправа: «Позитив та негатив» Мета: з'ясувати уявлення студентів про позитивні та негативні сторони при користуванні комп’ютером Учасники діляться на дві групи: перша група  вказує про позитивні наслідки використання комп’ютерів; друга  група — про негативні наслідки використання комп’ютерів;

Слайд № 4

Загальні ознаки комп’ютерної залежності Психологічні симптоми: Людині важко самостійно відірватись від роботи або гри на комп’ютері; Якщо хтось або...
Слайд № 5

Загальні ознаки комп’ютерної залежності Психологічні симптоми: Людині важко самостійно відірватись від роботи або гри на комп’ютері; Якщо хтось або щось відволікає від комп’ютера, людина відчуває сильне роздратування; Прийшовши додому або прокинувшись зі сну першим ділом вмикає комп’ютер; Нездатність спланувати завершення сеансу роботи або гри (ще трошки, ще 5 хвилин); Час проведений за комп’ютером змушує залежного відкласти або ігнорувати домашні справи, роботу, навчання, зустрічі, домовленості; Постійний пошук грошей на придбання ігор, обладнання, оплати Інтернету; Завжди є пояснення і виправдання власної пристрасті перед іншими. Дитина обманює, дорослий імітує бурну діяльність; Відчуття емоційного піднесення, ейфорії під час роботи на комп’ютері; Справи поза комп’ютером викликають пригнічений стан (абстиненція); Обговорюється комп’ютерна тематика завжди і зі всіма, хто щось розуміє з даного питання.

Загальні ознаки комп’ютерної залежності Фізичні симптоми: Зап’ястний тунельний синдром — оніміння та зниження чутливості пальців; Сухі очі; Головні...
Слайд № 6

Загальні ознаки комп’ютерної залежності Фізичні симптоми: Зап’ястний тунельний синдром — оніміння та зниження чутливості пальців; Сухі очі; Головні болі (схожі на мігрень); Болі у спині; Недотримання гігієни; Розлади сну. Нехтування власним здоров’ям, гігієною, сном на користь часу, який проведено за комп’ютером. Готовність нерегулярно харчуватись випадковою або одноманітною їжею, не відволікаючись від комп’ютера;

Слайд № 7

пропуски занять через ком­п'ютерну гру чи віртуальне спілкування в мережі Інтернет; просиджування за комп'ютером уночі; приймання їжі за комп’ютеро...
Слайд № 8

пропуски занять через ком­п'ютерну гру чи віртуальне спілкування в мережі Інтернет; просиджування за комп'ютером уночі; приймання їжі за комп’ютером; відсутність інших захоплень, крім комп'ютерних ігор; та віртуальних пошуків у мережі Інтернет віддавання переваги віртуальному спілкуванню; загальний час, проведений за комп’ютером та у мережі, перевищує час виконання домашніх завдань, прогулянок, спілкування з батьками і однолітками, інших захоплень; дитина не уявляє, чим себе зайняти, коли комп'ютер зламався; конфлікти з батьками та їх шантажування у відповідь на заборону проводити час за комп'ютером. Перші признаки залежності дитини/підлітка:

Слайд № 9

Дайте відповідь «Так» або «Ні». 1. Чи відчуваєте Ви занепокоєння через відсутність комп'ютера або Інтернету? 2. Чи відчуваєте Ви потребу в збільшен...
Слайд № 10

Дайте відповідь «Так» або «Ні». 1. Чи відчуваєте Ви занепокоєння через відсутність комп'ютера або Інтернету? 2. Чи відчуваєте Ви потребу в збільшенні часу для роботи за комп'ютером або перебуванню в Мережі Інтернет? 3. Чи були у Вас невдалі спроби контролювати, обмежувати чи припинити використання комп'ютера або Інтернету. 4. Чи відчуваєте Ви себе втомленим, пригніченим або роздратованим при спробі обмежити або припинити користування комп'ютером або Інтернетом? 5. Чи сиділи Ви за комп'ютером або знаходились в on-line більше ніж планували? 6. Чи були у Вас випадки коли ви могли отримати проблеми на роботі, навчанні або іншій сфері через надмірне користування комп'ютером або Інтернетом? 7. Чи траплялось вам приховувати членам сім’ї, друзям або іншим людям час проведення за комп'ютером або у Мережі? 8. Чи використовуєте Ви комп'ютер або Інтернет для того, щоб уникнути проблем або поганого настрою (почуття безпорадності, провини, роздратування, депресії). Анкета Кімберлі Янг

Обмежувати час перебування за комп’ютером – до 30 хв, після чого треба змінити вид діяльності; Установити часовий закон не грати перед сном, після ...
Слайд № 11

Обмежувати час перебування за комп’ютером – до 30 хв, після чого треба змінити вид діяльності; Установити часовий закон не грати перед сном, після їжі й поки не виконані домашні завдання та справи; Контролювати зміст ігор, не допускаючи сюжетів насилля, жорстокості, з елементами культових ритуальних обрядів та образами нечисті; Частіше гуляти з друзями, не забувати, що реальне спілкування важливіше і корисніше від віртуального; Принципово не їсти за комп’ютером; Навчитись правильно ставитись до комп'ютера: як до технічного пристрою, за допомогою якого можливо отримати знання і навички, а не як до засобу отримання емоцій. Поради для профілактики комп’ютерної залежності

1. Комп'ютер потрібно розташувати в кутку чи задньою стінкою до стіни. 2. У приміщенні, де працює комп'ютер, необхідне щоденне вологе збирання. Том...
Слайд № 12

1. Комп'ютер потрібно розташувати в кутку чи задньою стінкою до стіни. 2. У приміщенні, де працює комп'ютер, необхідне щоденне вологе збирання. Тому підлогу в кімнаті не треба накривати килимом. 3. До і після роботи на комп'ютері слід протирати екран спеціальними серветками. 4. Вважають, що наші зелені друзі - кактуси - також допомагають зменшити негативний вплив комп'ютера. 5. Не забувайте частіше провітрювати кімнату. Акваріум або інші ємності з водою збільшують вологість повітря. Правила безпеки при роботі за компютером:

  Вправа «Як би ви вчинили?»
Слайд № 13

  Вправа «Як би ви вчинили?»

Слайд № 14

Слайд № 15

Справжня небезпека не в тому, що комп'ютери почнуть мислити як люди, а в тому, що люди почнуть мислити як комп'ютери…
Слайд № 16

Справжня небезпека не в тому, що комп'ютери почнуть мислити як люди, а в тому, що люди почнуть мислити як комп'ютери…

  • 23.03.2018
  • Педагогіка
  • 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас
  • Презентація
  • 1175
  • 0
  • 7
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Соціальне партнерство закладу позашкільної освіти та сім’ї»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.