Мета проєкту:
Розвиток особистості учнів, мотивація їх до навчання, формування творчого мислення, дослідницьких навичок, здатність до самонавчання через здійснення життєвісного підходу під час реалізації інтегрованих Stem-проєктів із різних предметів.
Завдання проєкту: SMART-цілі
S(конкретна)-Висаджування тюльпанів в ґрунт, зберігання рослин взимку, догляд квітів під час росту та цвітіння. Формувати в учнів відповідальність за власну діяльність, за результати своєї праці та вміння працювати в команді.
М(вимірна)-Поєднання отриманих теоретичних знань та їх практична реалізація. Використання дослідницького навчання на основі власних відкриттів.
- Фізика - практичні роботи на тем: “ Важіль в природних умовах”, “Тиск твердого тіла. Способи зменшення сили тиску”; створення найпростішого психрометра та вимірювання відносної вологості повітря;
- Математика - створення математичної моделі пришкільної ділянки, поєднуючи теоретичні знання з практикою; створення власної формули для розрахунку кількості рослин на одиницю площі; показати елементи прикладної математики для розв’язування різноманітних життєвих проблем;
Інформатика – створення 3D макету пришкільної ділянки;
Географія – використовуючи наукове мислення,самостійно чи в групі досліджувати особливості ґрунту та кліматичних умов для висадки квітів; аналізувати і визначати проблеми довкілля; оцінювати значення географії для розв’язання глобальних проблем.
Хімія - на основі аналізу сучасних досліджень та практичного експерименту визначити кислотно-лужний баланс ґрунту пришкільної території. Використовуючи результати визначення рН ґрунтового розчину досліджуваного зразка, визначити заходи хімічної меліорації , які потрібно провести для підвищення або зниження кислотності досліджуваного ґрунту. Підібрати найпродуктивніші добрива, використання якого буде в даному випадку виправданим.
А(досяжна)- використання необхідних цифрових інструментів для засвоєння учасниками проєкту теоретичних знань; розвиток самостійної дослідницької діяльності учнів для реалізації практичних завдань проєкту.
R(актуальна)- поєднання вивчення інформації з різних шкільних предметів для створення одного практичного проєкту дає можливість дітям засвоїти більш детально навчальний матеріал з фізики, математики, хімії, інформатики, географії для розуміння, перетворення та вдосконалення нашого світу.
T(обмежена терміном)-Терміни проведення проєкту: 01.04.2023р.- 31.05.2024р.