Інтегрований урок навчання грамоти для 1 класу

Різне

Для кого: 1 Клас

13.03.2018

4227

155

0

Опис документу:
У цій розробці зінтегровано програмовий матеріал з навчання грамоти і природознавства. Використано декілька нових технологій. Просто і цікаво дітям!
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Інтегрований урок навчання грамоти

Тема дня. Пора року – зима.

Інтегруються предмети: навчання грамоти, природознавство.

Мета тематичного дня:

- закріпити вивчені звуки [г]-[ґ];

- закріплювати вміння писати вивчені букви;

- закріплювати вміння складати звукові моделі слів;

- поглибити , систематизувати і узагальнити знань учнів про пору року зиму та осінь;

- розвивати аудіативні вміння;

- вчити читати букварні тексти цілими словами, правильно інтонуючи речення, різні за метою висловлювання та інтонацією  з орієнтацією на відповідні розділові знаки;

- сприяти розумінню прочитаного; розвитку вміння читати діалоги;

- підвести учнів до вміння самостійно робити висновки, аналізувати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між картинкою і явищем;

-

- сприяти розвитку цілісного сприйняття навколишнього світу;

- дотримуватись правил спілкування під час роботи в парі та групі;

- збагачувати словниковий запас учнів;

- розвивати загальнонавчальні уміння і навички: мовлення, мислення, увагу, пам’ять, інтерес до навчальних предметів;

- виховувати любов до природи; естетичні смаки,вміння насолоджуватись красою рідного краю; бережливе становлення до праці людей, до тварин та рослин.

Предметні компетентності:

  • виділяє потрібний звук у слові та визначає місце його знаходження;

  • будує звукові схеми слів, використовуючи умовні позначення;

  • складає речення за поданими ілюстраціями;

  • вправляється в каліграфічному письмі вивчених літер;

  • самостійно будує зв’язне висловлювання за малюнком ;

  • правильно вимовляє  щілинний звук [г] та проривний [ґ];

  • вилучає «зайвий» із групи об’єднаних за певною ознакою трьох-чотирьох об’єктів ;

  • оцінює словесно результати своєї навчальної діяльності за орієнтирами, даними вчителем (правильно, красиво, що саме; якщо помилився, то в чому, що треба змінити, як уникати подібних помилок у наступній роботі та ін.).

Очікувані результати:

  • учні виділяють звуки [г]-[ґ] в словах;

  • роблять звукові моделі слів ;

  • каліграфічно пишуть вивчені літери і правильно поєднують їх з іншими елементами;

  • правильно будують власні висловлювання;

  • виконують роботу в парі, групі;

  • свідомо читають букварний текст;

  • оцінюють результати своє навчальної діяльності.

  • спостерігають за живою і неживою природою.

Обладнання: ноутбук, телевізор , предметні малюнки, сигнальні картки , роздатковий матеріал для роботи в парі, в групі, аудіозапис пісні.

Хід заняття протягом дня

І Етап орієнтації та мотивація діяльності

1. Створення сприятливої атмосфери.

Стало біло навкруги –
Я розтрушую сніги,
Наганяю холоди,
Води сковую в льоди,
В дружбі з дітьми я всіма.
Здогадались? Я - ....
(Зима)

2. Мотивація - метод кейсів.

-Для кожної групи зима принесла конверти із завданням. Серед поданого матеріалу виберіть той, що стосується зими.

1)

2)

3)

4)

5)

- Поясніть свій вибір. Чи згодні інші групи?

- Зима хоче, щоб ми про це вивчили на сьогоднішніх уроках. Чи згодні ви?

Що ще ви пропонуєте?

ІІ Етап цілепокладання, прогнозування діяльності.

- Складемо план уроку.

ІІІ Етап цілереалізації

1. Актуалізація нових знань.

Слухання пісні "У лісі, лісі темному" (руханка під музику).

2. Робота в прописі.

- Ось така ялиночка виросла у нашому прописі. Серед кульок виберіть ті, на яких записані букви, що ми вивчили на попередніх уроках. (г - ґ).

3. Повторення скоромовки.

- Пригадайте скоромовку з минулого уроку.

Ґава гарно ґаздувала.

Ґоґель - моґель зготувала.

- Які звуки повторюються? Чи схожі вони між собою?

- Порівняймо їх, закривши вушка.

4. Робота в прописі ( в парі).

г ? ґ

...ород ...анок ...уси

...ава ...арбуз а...рус

5. Фізкультхвилинка (для пальчиків).

Раз, два, три, чотири, п’ять (загинаємо пальчики по одному),

Ми у двір пішли гуляти.

Бабу снігову ліпили (імітуємо ліплення грудок),

Пташок крихтами годували (“кришимо хлібець” всіма пальчиками),

З гірки ми потім каталися (ведемо долонькою правої руки по долоні лівої руки),

А ще в снігу валялися (кладемо долоньки на стіл то однією, то іншою стороною).

Всі в снігу додому прийшли (обтрушувався долоньки),

З’їли суп і спати лягли (виробляємо рух уявної ложкою, кладемо руки під щоку).

Джерело: http://dovidka.biz.ua/palchikova-gimnastika-dlya-ditey-u-virshah/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua

6. Бесіда про Святого Миколая (говоріння).

7. Робота з Букварем.

- Чи пов'язана зима із лопатою?

- А з осінню? (Запаси на зиму.)

- Послухайте текст "Восени на городі" і дайте відповіді на запитання.

Аудіювання (за допомогою QR - коду)

1) У бабусі Ганни і діда Кирила город.(+)

2) Внуки Олег, Галинка і малий Ігор.(-)

3) Діти усе літо поливали рослини.(+)

4) - Ото гарбуз!- вигукнула Галинка.(+)

5) Засолимо на зиму грибів.(-)

8. Фізкультхвилинка.

Досить, діти, працювати,

можна трішки пострибати,

покрутитись, повертітись,

на сусіда подивитись.

Можна навіть походити,

ще й руками покрутити.

Відпочили всі, малята?

Нумо дружно працювати.

9. Гра"Розвідники"

10. Діалогічне читання уривку без слів автора (в парі).

11. Робота з ілюстрацією ( у парі).

- Відшукайте на малюнку те, що засолять на зиму.(Огірки.)

- Складіть схему цього слова у парі.

12. Фізкультхвилинка (для очей).

13. Робота в групі.

- А зараз наш "секрет" - це робота в прописі. Давайте повернемось до нашої гості.

- Хочете, щоб ялиночка засяяла? Тоді знайдіть ті кульки, за допомогою яких можна записати слова, що пов'язані із зимою.

(Наприклад, С с - сніг, снігур, сніговик;

З з - зима;

д - діти;

в - вогники;

Т т - танці;

М м - Миколай.)

14. Робота в зошиті Федієнка.

- Запишемо споріднені слова і знайдемо в них спільну частину.

ІV Етап рефлексійно - оцінюючий.

- Чи справдилися ваші очікування від уроку?

- Що найбільше сподобалося робити?

-Що найкраще вийшло?

- Над чим потрібно ще попрацювати?

- Оцініть свою роботу на уроці.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.