• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Образотворче мистецтво
  • Інтегрований підхід до навчання з математики і образотворчого мистецтва, спрямований на гармонійний розвиток сучасного школяра як запорука розвитку розумових здібностей, обдарованості та здатності використовувати набуте у практиці

Інтегрований підхід до навчання з математики і образотворчого мистецтва, спрямований на гармонійний розвиток сучасного школяра як запорука розвитку розумових здібностей, обдарованості та здатності використовувати набуте у практиці

Опис документу:
Інтегрований підхід до навчання з математики і образотворчого мистецтва, спрямований на гармонійний розвиток сучасного школяра як запорука розвитку розумових здібностей, обдарованості та здатності використовувати набуте у практиці. Розглянута математика як теоретична база для створення математичних малюнків, дизайнерських проектів, з метою розширити загальнокультурний кругозір на прикладах кращих зразків мистецтва.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Інтегрований підхід до навчання з математики і образотворчого мистецтва, спрямований на гармонійний розвиток сучасного школяра як запорука розвитку...
Слайд № 1

Інтегрований підхід до навчання з математики і образотворчого мистецтва, спрямований на гармонійний розвиток сучасного школяра як запорука розвитку розумових здібностей, обдарованості та здатності використовувати набуте у практиці 2018 н.р. Методичний семінар з обміну досвідом вчителя ОТМ КПЛ №171 “Лідер” Рогожинськоі Лідіі Михайлівни

Слайд № 2

Слайд № 3

Слайд № 4

Слайд № 5

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

Слайд № 11

Слайд № 12

Слайд № 13

Слайд № 14

Слайд № 15

Слайд № 16

Слайд № 17

Слайд № 18

Слайд № 19

Слайд № 20

Слайд № 21

Слайд № 22

Слайд № 23

Слайд № 24

Корисна творчість Малюнок відволікає від поганих думок, вивільняє приховану енергію, сублімує її. Він робить монотонний і важкий день різноманітніш...
Слайд № 25

Корисна творчість Малюнок відволікає від поганих думок, вивільняє приховану енергію, сублімує її. Він робить монотонний і важкий день різноманітнішим, яскравішим. Необов’язково бути художником. Треба просто отримувати задоволення від процесу. Криві лінії – бог з ними. Неправильні пропорції – я так бачу. Бляклі або, навпаки, занадто яскраві кольори – такий у мене настрій сьогодні. В цьому і є кайф – малювати все, що хочеться, і як хочеться, абсолютно не вміючи цього робити. Але що дивно, чим більше ви будете малювати, тим краще виходитиме. Рука стане твердішою, уява працюватиме сильніше.

Що малювати?
Слайд № 26

Що малювати?

Добре для розрядки підходять такі напрямки як зентангл і дудлніг  Дудлінг (Doodle, doodles, doodle art) – означає каракулі. Тобто, по суті, ви малю...
Слайд № 27

Добре для розрядки підходять такі напрямки як зентангл і дудлніг  Дудлінг (Doodle, doodles, doodle art) – означає каракулі. Тобто, по суті, ви малюєте примітивні фігурки, які схожі на рослини, тварин, побутові предмети, будиночки та інше. Можна малювати закарлюки, гачки, спіральки, рисочки. Навіть каляки-маляки. Як у пісні: “Точка, точка, кома – вийшла пика смішна”. Хм, :), цікаво, що кожен з нас уявляє, чуючи слово “закарлюка”? Це дуже весело, і є абсолютно кожному. Трохи нагадує вигадування піктограм. Можна довільно заповнювати лист. Хоча є фахівці, що створюють в цьому стилі шедеври, але іноді досить змальовувати вже готові зразки або пофантазувати на їх рахунок. Зентангл (Zentangle, zentangle art) може здатися на перший погляд складніше. Але це тільки так здається. Напрямок спочатку означало врівноважений прямокутник, що відображено в назві. Сенс полягає в тому, щоб заповнювати прямокутні області різними повторюваними візерунками. Таке творчість нагадує медитацію. Згодом воно розвинулося. Заповнювати стали не тільки прямокутники, а й інші фігури. Зараз з чергуються візерунків становлять великі картини. У стилі зентангл часто малюють мандали (це не лайка).

Слайд № 28

Слайд № 29

Слайд № 30

  • 05.06.2019
  • Образотворче мистецтво
  • 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас
  • Презентація
  • 114
  • 0
  • 4
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Як підготувати успішну особистість: евристичні технології в освітньому процесі»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись