+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Інтегровані уроки "День смайлика"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Організація тематичного навчання молодших школярів

Автор: Ведель Олена Миколаївна,

вчитель початкових класів, Бориспільської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ст. №3,

Тема День Смайлика

Мета: ознайомити дітей з історією виникнення і створення смайлика, їх символічне значення, доречне використання в неформальній дружній переписці; сприяти розвитку інтересу до завдань художньо естетичного характеру; учити розгадувати зашифровані тексти,, працювати в парах та групах;

Освітні галузі: математична; мовно-літературна; технологічна; інформативна; соціальна і здоров’язбережувальна; громадянська.

Обладнання: блокноти – смайлики, папір, ножиці, клей, шаблони, плакати.

І. Ранкова зустріч

1. Вітання

Діти утворюють коло. У кожного в руці зображення смайлика. Руки у дітей схрещені. На слові «Привіт» руки дітей перехрещуються в інший бік і міняються смайликами. Таку вправу повторюємо 3 рази.

2. Вправа «Мікрофон»

Діти розповідають про емоцію на смайлику, який опинився в їхній руці і порівнюють її з власною на даному етапі.

3. Руханка «Смайлики»

Режим доступу

https://www.youtube.com/watch?v=GoWUYA2E-Pw

4. Об’єднання в групи за зображенням смайлика

4.1.Розгадування ребуса в групах

С

’’

‘‘

(Смайлик)

ІІ. Ознайомлення учнів з темою

  • Смайли вітають, смайли вітаються, смайли зустрічаються... Смайли оточують нас у повсякденні звідусіль. Хто ж і коли вигадав той самий перший смайл? Сьогодні ми дізнаємося що означає смайлик з історією його виникнення, дослідимо де і коли можна його застосовувати, а де недоречно. Про план роботи на сьогоднішній день нам також розкажуть смайлики.

ІІІ. Робота над темою дня

1.1.Робота з тлумачним словником

Смайл, сма́йлик - схематичне зображення людського обличчя, що використовується для передачі емоцій.

Перший емотікон — двокрапка, яка супроводжується дефісом і круглою дужкою, був відісланий 19 вересня 1982 року професором психології Скоттом Фалманом.

Американский художник Харві Болл в грудні 1963 року вперше зобразив усмішку у вигляді двох крапок і дуги в жовтому крузі.

    1. Робота над текстом за стратегією «Знаю (+), не знаю(-), хочу дізнатися більше(?)»

19 вересня 1982 професор Скотт Фалман вперше запропонував використовувати три символи, що йдуть підряд - двокрапка, дефіс і закриваючу дужку, для позначення «усміхненого обличчя» в тексті, який набирається на комп'ютері. Це було серйозним поповненням електронного лексикону.

Історія зберегла той самий лист, який Фалман відправив на місцеву електронну дошку оголошень, яка була прототипом сьогоднішніх форумів і в той час була основним засобом спілкування між співробітниками університету. 

Історичному повідомленню передувала довга дискусія, в якій учасники обговорювали питання, які символи варто використовувати для того, щоб показувати, що повідомлення носить гумористичний характер. Потрібно сказати, що повідомлення, в якому вперше був використаний «смайлик», було знайдено лише в 2002 році, в архівах дошки оголошень, які збереглися на плівці. У «цифрових археологічних розкопках», які були організовані виключно з метою знайти це повідомлення і тим самим визначити дату народження «смайлика» , брало участь кілька ентузіастів : - ).

За понад 30 років свого існування «смайлик» став незмінним атрибутом електронного спілкування, і багато хто вже не може уявити, як можна було б без нього обходитися. «Смайлик» замінює те, чого не дістає в спілкуванні за допомогою чату або електронної пошти - інтонацію голосу й міміку. «Смайли» допомагають краще зрозуміти співрозмовника, вловити його настрій, зрештою, вони просто забавні і викликають позитивні емоції.

2.1.Робота в блокнотах- смайлах

Випишіть із довідки слова, які завжди пишемо з великої літери. Поясніть орфограми. Що означають ці власні назви?

(Прізвища, імена і по батькові пиши з великої літери)

3.Вправа «Я думаю….»

- Проводимо дослідження. Де на вашу думку можна застосовувати смайли, а де ні? (Застосовуємо стратегію «Ручка посередині». Всі учасники групи кладуть свою ручку посередині стола, ручку забирає той учасник, котрий висловив свою думку).

- Пишемо ЕСМ повідомлення.

- Пишемо привітання.

- Хочемо виразити, щось без слів.

- Пишемо заяву.

Доречне використання смайликів

В неформальній дружній переписці

  • Смішні жовті личка доречні в особистій переписці, де ви ділитеся не стільки інформацією, скільки настроєм. При допомозі смайлика ви посмієтеся над жартом, поспівчуваєте. Тут емоціям саме місце.

Коли емоції йдуть через край

  • Іноді в нашому житті трапляється, щось дуже важливе, почуття нас переповнюють. Тоді ми свої емоції викладаємо смайликами.

Коли краще обійтися без смайликів

В ділових паперах

  • В ділових паперах як то заявах, звітах. Тут ми використовуємо слова, а не смайлики.

При спілкуванні з іноземцями

  • Особливо це стосується смайліа- жестів. Наприклад, , яким ми виражаємо схвалення в деяких країнах він означає грубість.

5.Робота в парах (працюємо в блокнотах- смайлах)

5.1.Напишіть один одному ЕСМ повідомлення використавши смайлики.

5.2. Розшифруйте слова

с

к

а

й

п

с

м

а

р

т

ф

о

н

г

а

д

ж

е

т

КОД

а

о

й

к

п

м

р

ф

н

д

г

ж

с

т

е

у

  • До якої групи слів належать подані слова(нові, застарілі, загальновживані)? Чому?

  • Нові слова. У нашому мовленні з’явилися недавно.

5.3.Зашифруйте за допомогою коду загальновживані односкладові слова.

  • Рак, маг, жук, сто, пес, гак.

6. Робота в групах

6.1. Виготовлення лепбука «Смайлик»

6.2. Виміряйте довжину усмішки дітей вашої групи. Додайте отримані результати. Перетворіть просте іменоване число в складне.

6.3. Виготовлення колективного плаката «Довжина усмішки учнів 2-Б класу»

7. Практична робота «Виготовлення каштанчика- смайлика»

- Відгадайте загадку

Що за диво? На гіллі
їжачки ростуть малі.
В них гостренькі колючки
та зелені кожушки. (Каштани)

  • Де ви зустрічали це дерево?

  • У парку нашої школи.

  • Сьогодні ми перетворимо папір на каштани-смайлики.

Інструкція

  • Обвести шаблони

  • Вирізати по контуру

  • Наклеїти в послідовності (великий круг, малий круг, шапочка, очі, намалювати посмішку)

  • Прикріпити на виставку.

  • Що спільного в ваших роботах?

  • Однакові фігури.

  • Чим вони відрізняються?

  • Кожен смайлик особливий.

  • Чому так трапилося?

  • Не схожі наші смайлики, бо ми також не схожі.

ІV. Підсумок дня

Робота в блокнотах- смайлах

Розкажи про свій день у школі використовуючи лише смайлики.

 — радість, сміх, веселощі.

 —смуток, незадоволення.

 — гарний настрій.

 — здивування, шок.

Шаблони для виготовлення каштана- смайлика

Шаблони для лепбука

Шаблони для лепбука

Література та інтернет ресурси

  1. Большакова І. Міжпредметна інтеграція змісту навчання//Початкова освіта.-2013-№40(712)-с.4

  2. Інтегроване навчання та міжпредметні зв’язки на уроках: спільне, відмінне, особливості реалізації Електронний ресурс- Режим доступу: http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/33139/

  3. Чекіна О.Ю. Інтегровані уроки у початковій школі.- Х.: Вид. група №Основа»,2011

Інтернет ресурси

https://www.youtube.com/watch?v=GoWUYA2E-Pw

руханка

pinterest.com/pin/480548222732435931/

рисунки смайликів

http://tsikave.ostriv.in.ua/publication/code-5CBC31FC8EE67/list-22AE31EDF27

текст про історію смайлика

Опис документу:
19 вересня - День смайлика. В минулому році ми з дітьми цікаво і змістовно провели два інтегровані уроки на яких ми познайомилися з історією смайлика. Хочу поділитися ідеями проведення цього дня. Смайлик став частиною СМС повідомлень , а отже і частиною нашого життя. Буду рада, якщо він стане комусь у пригоді.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток цифрового інтелекту учителя: путівник по цифрових інструментах в ефективній організації і проведенні освітнього процесу»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн