ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІННОВАЦІЙНОЇ МЕТОДИКИ – ПАЛИЧОК К»ЮЇЗЕНЕРА

Опис документу:
Продовжувати вчити дітей порівнювати дітей групи предметів, користуючись слова: порівну,більше, менше; закріплювати вміння порівнювати предмети за довжиною і шириною; вчити рахувати в межах 3; закріплювати знання кольорів; формувати вміння дітей орієнтуватися в просторі, використовуючи палички К"юїзенера ;розвивати уважність, кмітливість;виховувати інтерес до заняття.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ

З ВИКОРИСТАННЯМ ІННОВАЦІЙНОЇ

МЕТОДИКИ – ПАЛИЧОК К»ЮЇЗЕНЕРА

"На допомогу трьом поросятам"

Довгаль О.Г. вихователь

ІІ молодшої групи ЗДО №7 «Казка»

Скадовської міської ради

Мета: Продовжувати вчити дітей порівнювати дітей групи предметів, користуючись слова: порівну,більше, менше; закріплювати вміння порівнювати предмети за довжиною і шириною;

вчити рахувати в межах 3; закріплювати знання кольорів; формувати вміння дітей орієнтуватися в просторі, використовуючи палички К"юїзенера ;

розвивати уважність, кмітливість;

виховувати інтерес до заняття.

Діти отримують листа .

Вихователь (читає лист): Дітки допоможіть ! Прямо зараз відправляйтесь в подорож. Цікаво, кому це потрібна наша допомога? Як ви думаєте?

На чому ми можемо відправитись в подорож?

Якщо на машині, що ми будемо робити (їхати )?

А якщо на літаку ? (летіти)

А якщо на кораблі? (пливти)

Але ми не знаємо кому потрібна наша допомога, нам потрібно відправитись туди. не знаємо - куди. І транспорт потрібен якийсь чарівний.

Вихователь : Я знаю заклинання, можливо воно нам допоможе.Закрийте оченята, а я його промовлю.

- Чари-бари,карам пари .( діти допомагають промовляти і з"являється "килимок-літачок")

(Діти "сідають" на килимок і "відправляються" в подорож).

А щоб нам не страшно було летіти і швидше пройшов час, давайте про щось поговоримо.

Бесіда з дітьми:

Вихователь: Давайте згадаємо яка зараз пора року? (осінь)

Який зараз місяць ? (листопад)

Чому він так називається ? ( опадає листя)

Зараз початок осені чи кінець ? ( кінець)

Яка пора року настає після осені?( зима).

Який був перший місяць? (вересень)

Чому жовтень так називається ?( жовтіє листя).

Ой. погляньте, птахи летять. Куди вони летять ? (в теплі краї).

Чи всі птахи відлітають? ( ні)

Які птахи відлітають ? ( діти називають)

Які залишаються ? ( відповіді дітей)

Вихователь: Дітки. а як тварини до зими готуються? ( запасають їжу, готують "хатинки")

Як називається "хатинка" білочки? ( дупло)

Де вона знаходиться - вгорі чи внизу ? ( вгорі)

А "хатинка" ведмедя ? ( барліг)

А зайчика ? ( нірка)

Ой здається ми вже приземляємось. Трішки ми засиділись. Давайте розімнемось.

Погляньте , куди це ми потрапили? ( стоїть ялинка, на ній сидить білочка)

Чи можемо ми сказати. що це ліс ? (ні, чому)

Чому ? ( в лісі багато дерев).

Білочко, чи не знаєш ти, хто нас кликав на допомогу?

Білочка: Знаю, але скажу. коли ви мені допоможете. Назбирайте мені, будь ласка, горішки в кошики ( діти складають горішки , відповідно до цифри).

Білочка: Дякую вам, дітки. Перейдіть через озеро і дізнаєтесь, кому потрібна ваша допомога.

(діти переходять через перешкоди на "озеро")

Вихователь: Погляньте, хто це нас зустрічає? Зайчиха на пеньочку.

Зайчиха: Допоможіть мені зібрати моїх неслухняних зайченят, я скажу хто покликав вас на допомогу.

Найбільшого зайчика посадіть позаду пенька, найменшого перед пеньочком, середнього біля пенька( діти виконують завдання).

Зайчиха: Допомога ваша потрібна героям казки.Ось книга з казками "увійдіть" до неї і ви про все дізнаєтесь.

Діти "заходять" у "книгу".

( на килимі купа соломи, гілочок, недобудований будиночок з ЛЕГО, троє поросят)

Вихователь: я здогадалась в яку казку ми потрапили, а ви ? ( Троє поросят). Якщо будинок побудований з соломи, який це будинок ( солом"яний), а якщо з гілочок (дерев"яний), а якщо з цегли ( цегляний).

Поросятка просять дітей збудувати їм і їх друзям будиночок.

Вихователь: Я пропоную збудувати будиночки з кольорових паличок К"юїзенера. (Діти будують будиночки за словесною вказівкою вихователя).

Поросята дякують за допомогу.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Всеосвіта дарує

Три iPhone 12

+20 крутих призів з нашого фірмового магазину

до закінчення залишилось
00
00
00
00