Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників ЗДО і ЗЗСО за новим профстандартом
»
Взяти участь Всі події

конспект інтегрованого заняття з елементами образотворчої діяльності, з використанням творів В. О. Сухомлинського і К. В. Білокур "Трояндова краса"

Образотворче мистецтво

Для кого: Дошкільнята (5-6 років), 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас

12.09.2020

240

3

1

Опис документу:
Навчати спостерігати за об`єктами природи, передбачати негативні наслідки свого втручання в її світ; поглиблювати знання про твори В. О. Сухомлинського і К. В. Білокур. удосконалювати уміння чітко відповідати на питання; формувати здатнвсть робити висновки. розвивати спостережливість, уміння бачити естетичні ознаки об`єктів; формувати уміння відображати предмет у різних видах образотворчої діяльності.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

«Трояндова краса»

(конспект інтегрованого заняття з елементами образотворчої діяльності, з використанням творів В. О. Сухомлинського і К. В. Білокур)

Пізнавальний розвиток:

  • навчати спостерігати за об`єктами природи, передбачати негативні наслідки свого втручання в її світ;

  • поглиблювати знання про твори В. О. Сухомлинського і К. В. Білокур.

Мовленнєвий розвиток:

  • удосконалювати уміння чітко відповідати на питання;

  • формувати здатнвсть робити висновки.

Художньо-естетичний розвиток:

  • ровивати спостережливість, уміння бачити естетичні ознаки об`єктів;

  • формувати уміння відображати предмет у різних видах образотворчої діяльності.

Креативний розвиток:

  • збагачувати практичний і теоретичний досвід;

  • здійснювати самостійний вибір.

Емоційно-ціннісний розвиток:

  • виховувати емоційно-ціннісне ставлення до природи.

Соціально-моральний розвиток:

  • з повагою ставитись до культурної спадщини нашого народу;

  • поважати думки та вподобання інших дітей.

Фізичний розвиток:

  • виховувати звичку доводити розпочату справу до кінця, отримувати кінцевий результат своїх зусиль.

Матеріали: гофрований папір, пластилін, серветки, двосторонній скотч; репродукції картин

К. Білокур і В. Сухомлинського, підбірка записів музичних творів.

Хід заняття

Вих-ль: (Вітається з дітьми) У наш садок завітали незвичайні гості і я хочу вас із ними познайомити. (Проведення спостереження за живими квітами троянд...).

У всьому світі люди визнали, що ця квітка є дуже красивою і ніжною. Різні поети, письменники і художники намагалися відобразити троянду у своїх творах. До речі, а хто такий поет?

Діти: Це — людина, яка пише вірші.

Вих-ль: Вірно. Давайте послухаємо одного вірша про троянду (читає дитина):

Я квітка ніжна, як весна

Я різні сукні маю

Все літо пишна й запашна,

Я й осінь зустрічаю.

Буваю кольору зорі,

Лимона барву маю,

І снігу зимної пори,

І вишнею палаю.

А хто такий письменник?

Діти: Це той, хто пише казки та оповідання.

Вих-ль: Молодці! Нещодавно ми з вами читали два оповідання про троянду, написані одним чудовим письменником, який був також учителем і дуже любив діток. Пам`ятаєте хто це?

Діти: Василь Сухомлинський.

Вих-ль: Правильно! А як називаються ці оповідання?

Діти: “Намальована троянда” і “Гаряча квітка”.

Вих-ль: А сьогодні я познайомлю вас з іще одним цікавим оповіданням про цю квітку, яке називається “Якби я стала невидима” (читання оповідання під музичний супровід).

А тепер хочу вас запитати:

  • Що хотіла побачити дівчинка? (Відповіді дітей)

  • Чому для цього їй хотілося стати невидимою? (Відповіді дітей)

  • А чи помітили ви, чому троянда не розтуляє пелюсток, яка вона? (Відповіді дітей)

  • А як ви думаєте, що означає бути сором`язливим? (Відповіді дітей)

Сором`язливість пов`язана з такою рисою, як скромність. Бути скромним — це означає не виставляти себе на показ. Тому троянда, хоча і дуже красива, але вона - скромна. Як раз в цьому і є справжня краса. І красу слід берегти!

А зараз я хотіла б з вами пограти. Ця гра покаже нам з вами як можна оберігати красу.

(ПСИХОГІМНАСТИКА + ЕМПАТІЯ)

Уявіть себе гарною трояндою вранці. В неї ще закриті пелюстки, вона спить (Діти зображують). Але ось починає пригрівати сонечко, квітка просинається, розпускає пелюстки, посміхається і починає повертатися під легеньким вітерцем у всі боки... (Музика). Підставляє пелюстку (долоньку) для бджілки, яка хоче зібрати медок. Все так гарно наколо, чудово.., але тут несподівано з`являється хлопчик... Він хоче зірвати квітку (вас) і понести до себе додому, щоб подарувати матусі. Ви хочете, щоб вас зірвали?

Діти: Ні.

Вих-ль: Так ось наступного разу, коли ви схочете зірвати якусь квітку, пригадайте нашу гру...

і залишіть її рости і радіти сонечку. А вона вам за це буде щодня посміхатися (діти посміхаються) і махати листочками (діти махають ручками).

Прекрасно! А тепер скажіть мені, кого називають художником?

Діти: Того, хто малює картини.

Вих-ль: А чи пам`ятаєте, як звуть цю художницю? (показ портрету).

Діти: Так! Катерина Білокур.

Вих-ль: Добре. А давайте пригадаємо, що вона дуже любила і часто малювала у своїх картинах?

Діти: Квіти.

Вих-ль: Цікаво те, що в роботах цієї художниці теж можна побачити троянди. Давайте розглянемо дві її картини, з якими нещодавно ми почали знайомитись і спробуємо відшукати на них троянди. (Діти розглядають картини “Натюрморт з глечиком і колосками” і “Квіти за тином”...).

Ну що ж, раз ви такі молодці, тепер пропоную вам уявити себе в ролі творців. На минулих заняттях ми навчались тому, як різними способами можна виготовити троянди. Давайте згадаємо що це за способи. З яких саме матеріалів?

Діти: З паперових смужок, з серветок, з пластиліну.

Вих-ль: А тепер ми з вами уявимо себе в ролі флористів. Флористи — це люди, які виготовляють з живих або штучних квітів красиві композиції. Кожен з вас виготовить по одній або більше квітці, а потім усі ваші троянди ми помістимо в один кошик, утворивши цікаву композицію.

Ну що ж, до роботи...

(Діти виготовляють квіти способами, які обирають самостійно... В кінці готові троянди розміщують на спільне тло з намальованим кошиком).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.