• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Педагогіка
  • Інтегроване заняття (художня література, ознайомлення з природою, мовленнєве спілкування, раннє читання, ліплення) " До нас Зайчик прискакав"

Інтегроване заняття (художня література, ознайомлення з природою, мовленнєве спілкування, раннє читання, ліплення) " До нас Зайчик прискакав"

Опис документу:
Рекомендовано проводити заняття із дітьми молодшої групи. Під час заняття використовуються такі інноваційні технології. як педагогічна технологія Овіда Декролі, мнемотехніка.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Інтегроване заняття

(художня література, ознайомлення з природою, мовленнєве спілкування, раннє читання, ліплення)

Тема: До нас Зайчик прискакав

Програмовий зміст: Розширювати знання дітей про диких тварин (зайця): назву, зовнішній вигляд, особливості поведінки. Продовжувати вчити описувати іграшку за запитанням вихователя.

Продовжувати ознайомлювати дітей з творами дитячої художньої літератури. Формувати вміння уважно слухати уважно і розуміти віршовані твори, та розуміти їх за допомогою зображень,чітко й виразно вимовляти їх по пам’яті.

Закріпити слова з раннього читання ПЕС, ЛИСИЦЯ, ЇЖАК та співвідносити їх з відповідними картинками.

Продовжувати вчити передавати форму в ліпленні, ліпити предмети простої форми (морква) за допомогою дій: розкочування солоного тіста між долоньками та обробку його пальцями, відтворюючи форму предметів.

Розвивати зв’язне мовлення, мислення, увагу, пам'ять, спостережливість.

Матеріал: іграшка зайчика, зображення для вивчення вірша, матеріали до дидактичної гри «Знайди будиночок для тваринки»,солоне тісто, дошки для ліплення, серветки.

Хід заняття

- Діти, подивіться скільки до нас сьогодні завітало гостей. Давайте привітаємось з ними.

- Доброго ранку!

Психологічна гімнастика

Ось так сонечко встає – високо, високо! – піднімають руки вгору.

Ввечері сонечко зайде – низенько-низенько - опускають руки, присідають.

Весело, весело сонечко сміється – діти стрибають.

А під сонечком нам всім весело живеться – плескають в долоні.

- Діти, коли я сьогодні ішла до дитячого садка, то зустріла Зайчиказабрали морквину, він заблукав)

-Так, мабуть з ним трапилось щось неприємне. Давайте, спробуємо його розвеселити. Як можна це зробити? (з ним можна погратися, дати цукерку, морквину, або подарувати щось)

  • Щоб підняти зайчику настрій можна сказати гарні слова.

  • Який ти зайчику гарний, добрий, яка в тебе ніжна шубка,тепла, як приємно до неї торкатися!

  • Як можна назвати зайчика?(побігайчик, пострибайчик)

  • Яка в зайчика шубка?(тепла,пухнаста). Влітку вона сіра, а взимку біла. Чому?

  • Який хвостик у зайчика?(маленький). А ще він називається куций.

  • Що вміє зайчик робити?(стрибати, бігати, ховатися за кущиком)

  • Діти, Зайчик сказав мені на вушко, що любить слухати вірші про себе. Я пропоную вам вивчити вірш про зайця. Вчити ми будемо його за допомогою картинок

До нас зайчик прискакав

І морквинку відшукав.

Він морквинку гризь, гризь, гризь.

Поскакав собі у ліс.

До нас зайчик прискакав

І морквинку відшукав.

Він морквинку гризь, гризь, гризь.

Поскакав собі у ліс.

  • Діти,про кого вірш?(про зайчика)

  • Що зайчик відшукав?

  • Що зробив з морквиною?(він її гризь, гризь, гризь)

  • А коли зїв моркву куди поскакав?

  • Послухайте ще раз вірш(повторно розказую вірш)

  • Хто хоче повторити?(1-2 дитини)

  • Діти, в нашого зайчика є друзі і зайчик просить нас відшукати їх будиночки

Дидактична гра» Знайди будиночок для тваринки»

Мета: Закріпити слова з раннього читання ПЕС, ЛИСИЦЯ, ЇЖАК. Продовжувати вчити співвідносити назви з малюнками. Розвивати мову, мислення, пам'ять. Виховувати посидючість.

Фізкультхвилинка «На полянці зайці танцювали»

  • А зараз я пропоную для зайчика зліпити його улюблену страву: моркву.

  • Давайте пригадаємо, як ми будемо ліпити моркву: з шматочка солоного тіста скачаємо прямим розкочуванням товсту ковбаску, а потім пальчиком розкачайте кінець ковбаски – вийде гострий кінець моркви. В інший кінець моркви застроміть зелену гілочку.

Ліплення моркви дітьми за столами.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
3
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!