• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Логопед
  • Інноваційний підхід в корекційно-педагогічній роботі з учнями, що мають порушення процесів читання та письма.

Інноваційний підхід в корекційно-педагогічній роботі з учнями, що мають порушення процесів читання та письма.

Опис документу:
Презентація розкриває причини та симптоматику дисграфії та дислексії молодших школярів, висвітлює помилки, зумовлені несформованістю фонетико-фонематичних процесів та лексико-граматичної сторони мови. Матеріал розкриває етапи роботи по виправленню порушень читання та письма.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Інноваційний підхід в корекційно-педагогічній роботі з учнями, що мають порушення процесів читання та письма Презентацію підготувала вчитель-логопе...
Слайд № 1

Інноваційний підхід в корекційно-педагогічній роботі з учнями, що мають порушення процесів читання та письма Презентацію підготувала вчитель-логопед Ковальова Н.Д.

Дислексія – часткове специфічне порушення процесу читання, зумовлене несформованістю (порушенням) вищих психічних функцій, що проявляються помилкам...
Слайд № 2

Дислексія – часткове специфічне порушення процесу читання, зумовлене несформованістю (порушенням) вищих психічних функцій, що проявляються помилками стійкого характеру. Дисграфія – часткове специфічне порушення процесу письма.

Слайд № 3

Дисграфічні помилки
Слайд № 4

Дисграфічні помилки

Етапи роботи Розвиток фонематичного сприйняття (диференціація фонем): робота по уточненню і закріпленню звуків проводиться з опорою на різні аналіз...
Слайд № 5

Етапи роботи Розвиток фонематичного сприйняття (диференціація фонем): робота по уточненню і закріпленню звуків проводиться з опорою на різні аналізатори (мовнослуховий, мовноруховий, зоровий та ін.). Розвиток мовного аналізу та синтезу: формується уміння визначати кількість, послідовність і місце слів у реченні. Розвиток складового аналізу та синтезу: формується уміння виділяти голосні звуки в слові, засвоюється основне правило складового поділу. Розвиток фонематичного аналізу та синтезу : розвивається уміння виділяти звук на фоні слова, визначати його місце по відношенню до інших звуків. Формування морфологічних і синтаксичних узагальнень: розвиток функцій словозміни і словотворення, робота над морфологічним аналізом слова, робота зі спільнокореневими словами, уточнення структури речень. Формування зорового аналізу та синтезу, зорової пам’яті. Формування просторових уявлень.

Проба Хеда
Слайд № 6

Проба Хеда

Графічний диктант
Слайд № 7

Графічний диктант

Закресли неправильні букви
Слайд № 8

Закресли неправильні букви

Назви перекреслену букву
Слайд № 9

Назви перекреслену букву

Виділи букви, накладені одна на одну
Слайд № 10

Виділи букви, накладені одна на одну

З яких букв взято елементи?
Слайд № 11

З яких букв взято елементи?

Чим різняться букви?
Слайд № 12

Чим різняться букви?

Чим схожі букви?
Слайд № 13

Чим схожі букви?

Співвідношення букв зі схожими предметами
Слайд № 14

Співвідношення букв зі схожими предметами

Слайд № 15

Слайд № 16

Робота з текстом
Слайд № 17

Робота з текстом

Пальчикова гімнастика
Слайд № 18

Пальчикова гімнастика

Ключ до успіху
Слайд № 19

Ключ до успіху

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.