Інноваційна школа

Опис документу:
Конкурсна робота цільової обласної програми "Інноваційні школи Черкащини"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Розділ I Оптимальність матеріально-технічної бази навчального закладу для забезпечення якісної освіти
Слайд № 2

Розділ I Оптимальність матеріально-технічної бази навчального закладу для забезпечення якісної освіти

150,4 м. кв. Школа, яка бажає відрізнятись від стандарту повинна мати свою ауру, свій дух, свою неповторність. Внутрішній інтер'єр школи повинний н...
Слайд № 3

150,4 м. кв. Школа, яка бажає відрізнятись від стандарту повинна мати свою ауру, свій дух, свою неповторність. Внутрішній інтер'єр школи повинний налаштовувати на відпочинок, виховувати любов до культури та краси, бути "дверима" до пізнання історії та побуту народів своєї Батьківщини. Ми робимо все, щоб дітям було цікаво навчатись і приємно знаходитись на перервах в комфортній і затишній атмосфері саме нашого закладу. 98,0 м. кв. 139,6 м. кв.

Успішне засвоєння учнями матеріалу з природознавства та біології, набуття ними практичних умінь і навичок по вирощуванню рослин і догляду за тварин...
Слайд № 4

Успішне засвоєння учнями матеріалу з природознавства та біології, набуття ними практичних умінь і навичок по вирощуванню рослин і догляду за тваринами, розвиток спостережливості і працьовитості великою мірою залежать від практичних робіт і спостережень, які учні ведуть за живими об'єктами безпосередньо в природі. Саме для цього у школі були створені куточки живої природи. Добре обладнані,вони завжди привертають увагу учнів, котрі з великим бажанням проводять у ньому спостереження та догляд за рослинами і тваринами. 185,6 м. кв. 58,6 м. кв.

сл На першому поверсі школи обладнано туалети для дівчат, хлопців та працівників закладу. 4,0 м. кв. 12,3 м. кв. 12,3 м. кв.
Слайд № 5

сл На першому поверсі школи обладнано туалети для дівчат, хлопців та працівників закладу. 4,0 м. кв. 12,3 м. кв. 12,3 м. кв.

На другому поверсі школи обладнано сучасними меблями 2 гардеробні кімнати, для учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів. Тут школярі можуть залишити в...
Слайд № 6

На другому поверсі школи обладнано сучасними меблями 2 гардеробні кімнати, для учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів. Тут школярі можуть залишити верхній одяг, змінне взуття та спортивну форму. 38,5 м. кв. 13,0 м. кв.

Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа - своєрідна перша нота шкільного життя. І якою буде ця нота, зал...
Слайд № 7

Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа - своєрідна перша нота шкільного життя. І якою буде ця нота, залежить саме від нас, учителів. Наше завдання: зрозуміти кожну особистість та виявити до неї повагу. Кабінет початкових класів. Яким він має бути? Вчителі Лозуватської школи вважають, що кабінет має бути таким, щоб дітям було затишно. Щоб дитина відчула, що її тут люблять, їй завжди допоможуть, на неї чекають. Щоб на все життя запам’яталась перша вчителька та просторий чистий клас. Крім того, в школі діти повинні переключатися на навчання, тому кабінет повинен цьому сприяти. Отож, серед учнів молодших класів було оголошено конкурс «В якому класі я хочу навчатися?». Вразило те, що майже на кожному малюнку були квіти, куточки живої природи. Це не дивно, адже виховати дитину, забуваючи про природу, безглуздо. Порадившись з батьками, було вирішено, що це мають бути класи – пори року: клас – Зима, клас – Весна, клас – Літо та Осінь. 56,5 м. кв.

Клас – Зима Клас – Весна 35,0 м. кв. 35,0 м. кв.
Слайд № 8

Клас – Зима Клас – Весна 35,0 м. кв. 35,0 м. кв.

Клас – Літо Клас – Осінь 35,0 м. кв. 35,0 м. кв.
Слайд № 9

Клас – Літо Клас – Осінь 35,0 м. кв. 35,0 м. кв.

Саме до кабінету української мови та літератури приходять учні, щоб більше дізнатися на уроках та позакласних заходах про давнє минуле українського...
Слайд № 10

Саме до кабінету української мови та літератури приходять учні, щоб більше дізнатися на уроках та позакласних заходах про давнє минуле українського народу, про звичаї та обряди, почути співуче українське слово. Створюючи цей кабінет, ми пам‘ятали, що основна мета уроків української мови та літератури полягає у вихованні учнівської молоді на традиціях, звичаях, фольклорних джерелах свого народу, рідного краю, національної культури. Тому і багатий він на тематичні куточки народознавства. Ми дбаємо про те, щоб молоде покоління вільно володіло державною мовою, увібрало в себе найкращі надбання народу, вчилося на прикладах митців культури. Адже досягнення національного генія надихають учнів на віру в свої сили і можливості, на нові звершення в ім’я України, формують національну гордість і гідність. 52,5 м. кв.

Кабінети англійської та німецької мов в школі для учнів – це маленький “закордон”. Адже в штучних умовах у ньому передано дух країни, що вивчається...
Слайд № 11

Кабінети англійської та німецької мов в школі для учнів – це маленький “закордон”. Адже в штучних умовах у ньому передано дух країни, що вивчається. Головною метою оформлення класних кімнат було створити комфортних психологічний клімат, що відіграє важливу роль у процесі освоєння предмету і розвитку творчого потенціалу учнів. Тут учні вивчають сценарії до театральних вистав, виготовляють іграшки, удосконалюють навички та вміння у спілкуванні англійською та німецькою мовами. 35,9 м. кв. 53,0 м. кв. 35,0 м. кв.

Світ схожий на книгу. І той, хто знає тільки свою країну, прочитав в ній лише першу сторінку. Джонатан Свіфт Таким висловом нас зустрічає кабінет с...
Слайд № 12

Світ схожий на книгу. І той, хто знає тільки свою країну, прочитав в ній лише першу сторінку. Джонатан Свіфт Таким висловом нас зустрічає кабінет світової літератури. Урок світової літератури надзвичайно багатогранний. І насамперед – це урок образного сприйняття світу як найбільш яскравого і доступного для дитини. Він стимулює працювати уяву, фантазію, розвиває розумові, пізнавальні, творчі здібності, формує особистість. Зробіть перший крок – і ви потрапите в чудовий літературний світ, який оповитий таємничістю, привабливістю, захопленням. У стінах нашого кабінету формується всебічно розвинена особистість школяра. 53,0 м. кв.

Оформляючи кабінет історії, ми намагалися відтворити різні епохи у розвитку людства. Набір старожитностей та традиційної народної атрибутики дають ...
Слайд № 13

Оформляючи кабінет історії, ми намагалися відтворити різні епохи у розвитку людства. Набір старожитностей та традиційної народної атрибутики дають можливість відчути працюючим тут подих століть, аромат історичних епох, підкреслюють неповторний колорит місцевого історичного середовища. Важливе значення має оформлення передньої стінки, яку складають державна символіка України. Органічним доповненням є портрети видатних історичних постатей, вислови про історію відомих людей. Вони закладають у підсвідомість розуміння того, що історія – це процес діяльності людей, руху суспільства в часі й просторі та його постійного переосмислення, пошук пояснення того, що відбувається на наших очах. 52,0м. кв.

В 2015 н.р. в Лозуватській школі був створений та обладнаний кабінет музичного мистецтва,  який дає змогу вчителю з даного навчального предмету про...
Слайд № 14

В 2015 н.р. в Лозуватській школі був створений та обладнаний кабінет музичного мистецтва,  який дає змогу вчителю з даного навчального предмету проводити тут і уроки, і індивідуально-групові заняття в позаурочний час.   В кабінеті є телевізор, піаніно, що дає змогу вчителю проводити уроки у спілкуванні з «живою» музикою, створено куточок з музичними інструментами для дітей, що дозволяє створювати дітям невеличкий шумовий супровід до музичних творів. Кабінет забезпечений портретами відомих українських та зарубіжних композиторів різних епох, твори яких вивчаються на уроках музики та музичного мистецтва. Створено кабінет з метою формування основ музичної культури школярів як частини їх духовно-моральної культури, що передбачає єдність особистісного, пізнавального, комунікативного й соціального розвитку учнів, виховання в них емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва і життя. 34,5 м. кв.

Окреме місце у формуванні здорового способу життя засобами шкільної освіти займають різноманітні форми групової роботи, зокрема – тренінг, який заб...
Слайд № 15

Окреме місце у формуванні здорового способу життя засобами шкільної освіти займають різноманітні форми групової роботи, зокрема – тренінг, який забезпечує активну участь та творчу взаємодію учасників між собою та педагогом. Тому, для успішного впровадження освіти на засадах розвитку життєвих навичок протягом 2014-2015 н. р. було обладнано кабінет основ здоров'я - тренінговий кабінет. 50,8м. кв.

Географічний кабінет займає провідну роль у вивченні курсу географії в школі. Географічний кабінет нашої школи – це спеціально обладнане приміщення...
Слайд № 16

Географічний кабінет займає провідну роль у вивченні курсу географії в школі. Географічний кабінет нашої школи – це спеціально обладнане приміщення з раціонально-логічним розміщенням комплекту наочності та технічних засобів навчання, меблями, які стимулюють і забезпечують ефективність процесу вивчення географії. Кабінет інформатики – це творча лабораторія, яка обладнана сучасною комп’ютерною технікою і мультимедійними засобами, забезпечена інформаційно-методичним матеріалом. Ефективність використання кабінету інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі залежить не тільки від сучасності його обладнання, наповненості програмно-апаратними засобами навчання та іншими навчально-методичними матеріалами, а й значною мірою від комплексу організаційно-методичних заходів, спрямованих на підвищення ефективності навчального процесу, які проводяться у навчальному закладі. 52,0 м. кв. 56,6 м. кв.

Завітаємо до шкільного кабінету фізики. Відомо, що вигляд кабінету, меблі, середовище, в якому працюють діти, впливає на їхнє ставлення до предмета...
Слайд № 17

Завітаємо до шкільного кабінету фізики. Відомо, що вигляд кабінету, меблі, середовище, в якому працюють діти, впливає на їхнє ставлення до предмета, засвоєння знань, формування духовних цінностей, виховання дисципліни. При оформленні кабінету фізики основним наочним обладнанням є інформаційні стенди. Матеріали у шкільних стендах завжди знаходиться перед очима учнів, допомагаючи їм у навчанні. Оформлення кабінету математики в школі сприяє досягненню високих результатів викладання, підвищенню ефективності праці вчителя та учнів, вдосконалення навчально-виховної роботи з предмета.   У кабінеті математики основним наочним обладнанням є інформаційні стенди. Використали і портрети математиків, які додали особливу атмосферу інтер'єру та стали невід'ємною частиною оформлення класу. А в якості постійної експозиції над шкільною дошкою розташували панно «Латинський і грецький алфавіт». 53,0 м. кв. 53,0 м. кв.

“Вище за всі умоглядні знання та мистецтва стоїть уміння здійснювати досліди. І ця наука є царицею наук”, -таким висловом Роджера Бекона ми запрошу...
Слайд № 18

“Вище за всі умоглядні знання та мистецтва стоїть уміння здійснювати досліди. І ця наука є царицею наук”, -таким висловом Роджера Бекона ми запрошуємо всіх відвідати кабінет хімії. Одним із шляхів інтенсифікації навчального процесу з цього предмета є вдосконалення шкільного хімічного експерименту, яке неможливе без сучасно обладнаного кабінету. В ньому проводиться навчально-виховна, позакласна, методична, науково-дослідницька робота. Кабінет хімії відповідає вимогам охорони праці, техніки безпеки, гігієни та санітарії. Він створює атмосферу затишку і бажання вчитися. 53,0 м. кв.

Важливу роль у творчому підході вчителя до організації та проведення уроку, у використанні різних прийомів, методів і форм викладання, у доцільному...
Слайд № 19

Важливу роль у творчому підході вчителя до організації та проведення уроку, у використанні різних прийомів, методів і форм викладання, у доцільному користуванні інноваційних технологій у навчально-виховному процесі відіграє шкільний методичний кабінет. Це оперативний центр усієї методичної роботи з педагогічними кадрами, центр творчої думки педагога. Структура і наповнюваність кабінету продумані та створені так, що матеріали, які знаходяться в ньому, розміщені раціонально і зручно для використання. Тут кожен учитель може знайти собі методичну літературу за фахом, методичні рекомендації щодо проведення сучасного уроку та виховних заходів. У нашому закладі створено такі умови для впровадження колективної та індивідуальної роботи педагогів, що успіх кожного члена колективу сприяє досягненню загальної мети – створення сучасного навчального закладу ХХІ століття. 56,2 м. кв.

Шкільна бібліотека обслуговує своїх читачів протягом усіх тих років, що вони відвідують навчальний заклад. Вже давно вона перестала сприйматися як ...
Слайд № 20

Шкільна бібліотека обслуговує своїх читачів протягом усіх тих років, що вони відвідують навчальний заклад. Вже давно вона перестала сприйматися як місце видачі підручників та художньої літератури. На сьогодні це потужне інформаційне середовище здатне задовольнити потреби найвибагливішого користувача. Любов до читання дитині прищеплюють в сім’ї, а в школі її тільки розвивають і заохочують. Як би там не було, далеко не останню роль у формуванні любові до читання відіграє і оформлення шкільної бібліотеки, адже вона є оазисом спілкування, місцем, де можна знайти застосування своїм здібностям або отримати психологічну і моральну підтримку. 129,0 м. кв.

Від організації ігрового простору залежить результат навчальної діяльності учнів. Підвищена рухова активність – це біологічна потреба росту і розви...
Слайд № 21

Від організації ігрового простору залежить результат навчальної діяльності учнів. Підвищена рухова активність – це біологічна потреба росту і розвитку молодших школярів. А створення ігрового простору сприяє задоволенню розвитку фізичних, емоційних, психічних процесів, розвитку пізнавальної активності. Ігрова діяльність дає можливість вступати дітям у вільні контакти з друзями, об’єднуватись у групи за інтересами. 105,0 м. кв.

Важливу роль у процесі навчання відіграє зона релаксації, де діти мають можливість відпочити від фізичних та розумових навантажень. З цією метою бу...
Слайд № 22

Важливу роль у процесі навчання відіграє зона релаксації, де діти мають можливість відпочити від фізичних та розумових навантажень. З цією метою була створена спальна кімната, кольорова гама якої заспокоює, відновлює сили учнів для подальшої роботи.Колірні рішення в інтер’єрі роблять значний вплив на розвиток здібностей дітей. Колір кімнати може заспокоювати гіперактивних дітей, робити більш ініціативними флегматичних малюків. У нашій спальній кімнаті колірні дизайнерські експерименти не виходять за рамки правил: підлога темніша за стіни і не викликає дискомфорту у дітей. Тут панує спокій і тиша, тому малюки залюбки відпочивають від фізичних навантажень. 52,2 м. кв.

Нервова система дітей молодшого шкільного віку вразлива, і тому для подальшого встановлення та закріплення врівноваженої взаємодії процесу збудженн...
Слайд № 23

Нервова система дітей молодшого шкільного віку вразлива, і тому для подальшого встановлення та закріплення врівноваженої взаємодії процесу збудження та гальмування потрібно подбати про раціональну взаємодію навантаження та спокою в процесі організації навчальної діяльності. Це місце, де дитину ніхто не потурбує доти, звісно в позаурочний час, поки вона сама не захоче спілкуватися з колективом. У дітей молодшого шкільного віку психічні процеси недовготривалі, тому часу, як правило, на такі усамітнення не потрібно багато. Але це дасть змогу вчителеві помітити стан дитини і подолати деякі проблеми. Кімната усамітнення – для цього найкраще місце. 11,3 м. кв.

Актова зала – візитна картка школи! Сюди приходять люди різного віку, різні за поглядами – на масштабну культурно – мистецьку подію школи, для відп...
Слайд № 24

Актова зала – візитна картка школи! Сюди приходять люди різного віку, різні за поглядами – на масштабну культурно – мистецьку подію школи, для відпочинку, розрядки та підняття настрою. Матеріально-технічне забезпечення, звукове та світлове обладнання дозволяє якісно та регулярно проводити не лише різноманітні розважальні заходи, але й відкриті уроки, виховні години, збори тощо. Зрозуміло , що актова зала збирає глядачів з метою доведення до них певної інформації. Для реалізації цього найголовнішим елементом зали є сцена, на якій відбуваються основні події, задля яких і збираються всі глядачі або відвідувачі залу. Тобто сцена в актовій залі – це столиця в державі, до якої , від якої і довкола котрої тече вся енергія і відбуваються життя маленької країни під назвою «Актова зала». Урочистою, нарядною, величною – багато в чому таку атмосферу залу робить саме завіса. Кожна сцена має свою індивідуальність, і завіса покликана її належним чином підкреслити. Вона - свого роду одяг для сцени. 150,0 м. кв.

У вересні 2014 року на другому поверсі школи було створено кабінет під назвою «Студія мистецтв». У такому кабінеті учні мають змогу займатися різни...
Слайд № 25

У вересні 2014 року на другому поверсі школи було створено кабінет під назвою «Студія мистецтв». У такому кабінеті учні мають змогу займатися різними видами мистецтва: театральне, музичне, художнє мистецтво а також від віднедавна проходять уроки сучасної та класичної хореографії 49,6 м. кв.

У кабінеті практичного психолога допомогу та розуміння  може знайти як учень школи, так і вчитель. Велика увага приділяється питанню профорієнтації...
Слайд № 26

У кабінеті практичного психолога допомогу та розуміння  може знайти як учень школи, так і вчитель. Велика увага приділяється питанню профорієнтації, попередженню адиктивної та девіантної поведінки. Шкільним психологом надається інформація та допомога у підготовці загальношкільних заходів. У психологічному кабінеті забезпечується своєчасне і систе­матичне вивчення психофізичного, соціального розвитку дітей, мотивів їхньої поведінки і діяльності з урахуванням вікових та інтелектуальних особливостей. Кабінет діє з метою виявлення і створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку і саморозвитку дітей, сприяє виконанню освітніх і ви­ховних завдань навчальних закладів системи освіти. 12,4 м. кв.

Шкільна пора, безумовно , одна з найбільш трепетних життєвих моментів нашого життя . У ці роки ми не тільки пізнаємо різні науки , але і вперше див...
Слайд № 27

Шкільна пора, безумовно , одна з найбільш трепетних життєвих моментів нашого життя . У ці роки ми не тільки пізнаємо різні науки , але і вперше дивимося на себе як на особистість , від якої залежить не тільки наше майбутні , а й майбутні нашої країни. Коли проводиш в стінах школи більшу частину свого часу , потихеньку починаєш розуміти наскільки вона тобі дорога . В шкільному спортивному залі учні мають змогу не тільки веселилися , грати в різні ігри , а й серйозно підходити до кожного спортивного нормативу. Бруси, батути , кільця для гри в баскетбол , скакалки та інші спортивні снаряди є невід’ємною частиною нашого спортивного залу. Урізноманітнити види спортивної діяльності можна на спортивному майданчику, де діти грають у футбол, проводять спортивні змагання, естафети. 271,3 м. кв. 1,5 га

Рослини висадили у вигляді кількох дендрокуточків по різні боки школи. Навколо школи було насаджено багато декоративних кущів: ялівець козачий, сам...
Слайд № 28

Рослини висадили у вигляді кількох дендрокуточків по різні боки школи. Навколо школи було насаджено багато декоративних кущів: ялівець козачий, самшит, калина, бузок, спірея. Особливо красиво виглядає розташована ліворуч від школи алея спірей – улюблене місце фотографування учнів. Навесні вона цвіте красивим білим цвітом, цвітіння триває аж до літа. А восени кущі набувають чарівного помаранчево-бордового забарвлення. 9,2 га

Біля школи по обидва боки парадного входу розташовані два великі квітники – візитна картка закладу, що підкреслює інтер’єр споруди, її призначення....
Слайд № 29

Біля школи по обидва боки парадного входу розташовані два великі квітники – візитна картка закладу, що підкреслює інтер’єр споруди, її призначення. Красується тут волошка синя, айстра садова, майорці стрункі, агератум, петунія гібридна, портулак велико-квітковий, флокси, чорнобривці, щириця хвостата, сальвія звичайна, хризантеми. Зважаючи на те, що доглядати влітку під час канікул за квітником складно, рослини підібрані не дуже вибагливі, з урахуванням періоду цвітіння. 9,2 га

Для забезпечення інклюзивного навчання перед входом до школи на сходах обладнано пандус.
Слайд № 30

Для забезпечення інклюзивного навчання перед входом до школи на сходах обладнано пандус.

Розділ II Достатність інформаційно-технічних ресурсів для забезпечення якісної освіти
Слайд № 31

Розділ II Достатність інформаційно-технічних ресурсів для забезпечення якісної освіти

В школі працює один кабінет інформатики – це творча лабораторія, яка обладнана сучасною комп’ютерною технікою і мультимедійними засобами, забезпече...
Слайд № 32

В школі працює один кабінет інформатики – це творча лабораторія, яка обладнана сучасною комп’ютерною технікою і мультимедійними засобами, забезпечена інформаційно-методичним матеріалом. В кабінеті розміщено 10 комп’ютерів для роботи учнів - монітор 17 LG L 1742S-BF black TFT, системний блок GARANT PMB 1400/2Gb/250/DVDRW/ATX (з розрахунку 1 комп’ютер на одного учня) – 2008 р. та 1 для вчителя - монітор 19 LG W 1934S-SN silver TFT, системний блок GARANT PMB 1400/2Gb/250/DVDRW/ATX - 2008 р.. Вчителі – предметники, класні керівники широко в своїй роботі використовують мультимедійний комплекс та акустичну систему. 13 педагогів школи в своєму кабінеті мають ноут-буки. Школа в своїй роботі використовує 5 принтерів. Навчальний заклад підключений до безпровідної мережі Інтернет (провайдер Інтертелеком - 0479992106) - модем CDMA SIERA U595 з кабелем подовжувачем USB 2.03 м., швидкість 100К/с. В кабінеті інформатики наявне базове програмне забезпечення, а саме: Відеоінтерпретатор алгоритмів пошуку та сортування. Київ, 2004. Операційна система ASPLINUX 9.2 Greenhorn. ABBYY Lingvo x3. Windows Vista Starter,2007. Antivirus Pro. Panda security, 2009. ABBYY FineReader OCR 9.0, 2007. Pragma. MACHINE TRANSLATION SOFTWARE for Windows 98/Me/NT2000/XP/Vista. 2008.

Інформаційний ресурсний центр в Лозуватської ЗОШ І-ІІІ ступенів знаходиться в бібліотеці. Це структурний підрозділ, що включає фонд книг, інформаці...
Слайд № 33

Інформаційний ресурсний центр в Лозуватської ЗОШ І-ІІІ ступенів знаходиться в бібліотеці. Це структурний підрозділ, що включає фонд книг, інформаційні технічні засоби, має в наявності педагогічно зумовлений комплекс обладнання і меблів, читальний зал із робочими зонами, в яких створені умови для індивідуальної роботи та розвитку навчально-пізнавальної діяльності учнів, підвищення професійного рівня вчителів. В бібліотеці наявний документально-інформаційний фонд, що включає різноманітні носії інформації, відповідні автоматизовані інформаційні технології, які забезпечують ефективний пошук та використання інформації не тільки даної шкільної бібліотеки, але й вихід до регіональних та національних фондів. Також в бібліотеці наявна медіатека. У медіатеці учні залучаються до зовсім нового для них виду самостійної освітньої діяльності роботи з інформацією: вербальною, образною у формі певних образів реальних предметів та умовних образів, що використовуються в різних галузях знань (відеоінформація, аудіоінформація, звукова, графічна, символічна, текстова інформація). Вчителі в медіатеці отримують відомості щодо педагогічної та методичної літератури про нові засоби навчання та їх використання. Тут створено умови для індивідуальної роботи вчителя з перегляду, оцінки, відбору засобів навчання, потрібних безпосередньо на уроці або в позаурочний час.

В навчальному закладі наявне прикладне програмне забезпечення для підтримки навчально-виховного процесу з наступних предметів: Алгебра. “Система лі...
Слайд № 34

В навчальному закладі наявне прикладне програмне забезпечення для підтримки навчально-виховного процесу з наступних предметів: Алгебра. “Система лінійних рівнянь”. Київ, 2004. Історія. “Міфи народів світу”. Київ, 2004. Біологія . “Людина”. Київ, 2004. Хімія 8-9 клас. – “Мальва”, 2004. Українська література. “Письменники-лауреати Шевченківської премії. 2014 р. Фізика 7-9 клас. Квазар-мікро, 2004. Географія України. Атлас для 8-9 класів. Барладін, 2004. Фізика 10-11 клас. Квазар-мікро, 2005. Фізична культура. Олімпійське сузір’я України. 2012. Історія України.” Атлас”. Київ, 2004. Всесвітня історія. “Атлас 9 клас”. Київ, 2004. Географія. “Материки та океани. Київ, 2002. Всесвітня історія. “Атлас 8 клас”. Київ, 2004. Алгебра 8 клас. “Енвер”. Астрономія 11 клас. Інститут педагогіки АПН України, 2007. Геометрія 8 клас. “Мальва”, 2008. Програмний комплекс з математики та фізики “GRAN”. Київ.

Опис контенту сайту Лозуватської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Шполянської районної ради Черкаської області Адреса сайту lozuvatkaschool.a...
Слайд № 35

Опис контенту сайту Лозуватської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Шполянської районної ради Черкаської області Адреса сайту lozuvatkaschool.at.ua Головна сторінка нашого сайту познайомить Вас із його меню та проблемою, над реалізацією якої працює школа. Розділи допоможуть знайти цікаві матеріали до уроків, позакласної та виховної роботи. У кожному з них гість більше зможе дізнатися про його власника. Особливо цікаво буде ознайомитися з історією нашої школи в розділі, який так і названо. Інформацію про учителів подано в розділі «Педагогічний колектив», опис досвіду їхньої роботи, цікаві розробки уроків, презентації до виховних заходів розміщено на «Сторінках вчителів». А «Новини» висвітлюють інформацію про проведені заходи . Упродовж декількох років наша школа тісно співпрацює з Корпусом Миру. Завдяки активності та наполегливості волонтера Поли Озборн Лозуватська ЗОШ стала єдиною школою в Україні, яка перемогла одразу в 3-ох престижних проектах. Про це можна дізнатися в розділі «Робота волонтера». Серед безлічі дитячих занять у навчальному закладі важливе місце займає учнівське самоврядування, яке, забезпечуючи участь усіх школярів в управлінні справами колективу свого класу та школи, стає моделлю елементів дорослого життя, формою усвідомлення подальшої активної життєвої позиції. Про його діяльність ви прочитаєте на сторінці «Учнівське самоврядування». «Ліга старшокласників» розкаже про участь учнів школи у різних проектах. У розділі «Батьківський комітет»

батьки зможуть знайти для себе багато цікавого. Інформацію про проведення ЗНО, особливості реєстрації та підсумки незалежного оцінювання випускники...
Слайд № 36

батьки зможуть знайти для себе багато цікавого. Інформацію про проведення ЗНО, особливості реєстрації та підсумки незалежного оцінювання випускники отримають із розділу «Інформація про ЗНО». «Шкільна бібліотека» познайомить школярів та педагогів із новинками художньої та методичної літератури. З метою досягнення сучасного рівня якості освіти меню сайту доповнено рубрикою «Дистанційне навчання». Нам є ким і чим пишатися. «Наші досягнення» і розкажуть про переможців предметних олімпіад, конкурсів, спортивних змагань. Та, мабуть, кожному цікаво буде перегорнути сторінки «Фотоальбомів». На цих світлинах і відображено життя нашої школи. На сайті розміщена також інформація про нього, каталог статей та файлів. А свої відгуки гість може залишити у розділі «Гостьова книга».

Учні та педагогічні працівники забезпечені навчальною та довідковою літературою в наступній кількості: Кількість підручників – 1356; Кількість худо...
Слайд № 37

Учні та педагогічні працівники забезпечені навчальною та довідковою літературою в наступній кількості: Кількість підручників – 1356; Кількість художньої літератури – 6518; Методична література – 82; Періодичні видання – 1143; Передплату фахових газет та журналів здійснюють 17 вчителів в 28 виданнях.

Розділ III Спроможність педагогічного колективу забезпечити якісну освіту
Слайд № 38

Розділ III Спроможність педагогічного колективу забезпечити якісну освіту

Директор школи Рябокінь Яна Олександрівна, 1985 р. н., освіта повна вища, закінчила Черкаський національний університет ім.. Б. Хмельницького 2007 ...
Слайд № 39

Директор школи Рябокінь Яна Олександрівна, 1985 р. н., освіта повна вища, закінчила Черкаський національний університет ім.. Б. Хмельницького 2007 р. за спеціальністю “Вчитель української мови, літератури, світової літератури та англійської мови”. У 2010 р. здобула другу вищу освіту за спеціальністю “спеціаліст з банківської справи” закінчивши Черкаський інститут банківської справи Університету банківської справи Національного банку України. Педагогічний стаж 10 років. З 2005 по 2010 р.р. працювала вчителем англійської мови в Капустинському НВК. В період з 2010 по 2013 роки переведана в Лозуватську загальноосвітню школу I-III ступенів на посаду заступника директора з виховної роботи. З 2013 року обіймає посаду директора Лозуватської ЗОШ.

Кадровий потенціал Лозуватської ЗОШ визначається у відповідності з обсягом педагогічного навантаження і нормативами штатного розпису. Чисельність п...
Слайд № 40

Кадровий потенціал Лозуватської ЗОШ визначається у відповідності з обсягом педагогічного навантаження і нормативами штатного розпису. Чисельність педагогічних працівників школи у поточному навчальному році становить 17 осіб, у т.ч. директор – 1, заступники директора – 2, педагог-організатор – 1, практичний психолог - 1 Заступник директора з начально-виховної роботи, Згурська Олена Ігорівна, 1989 р. н., освіта повна вища. 2011 року закінчила Уманський державний університет ім. П. Тичина за спеціальністю “Вчитель української мови і літератури, зарубіжної літератури, практичний психолог”. Педагогічний стаж 7 років. З 2009 по 2011 р.р. працювала в Сигнаївському НВК на посаді вчителя української миви та літератури, практичного психолога. З 2011 року педагогічну діяльність продовжила на посаді вчителя української мови та літератури, педагога-організатора на базі Лозуватської загальноосвітньої школи I-III ступенів. На початку 2014 -2015 н. р. переведена на посаду заступника директора з виховної роботи. У жовтні 2016 року призначена на посаду заступника директора з навчально-виховної роботи.

Освітній рівень працівників на такому рівні: повна вища освіта – 15 осіб базова вища освіта – 2 особи Із них мають педагогічний стаж роботи: до 3-х...
Слайд № 41

Освітній рівень працівників на такому рівні: повна вища освіта – 15 осіб базова вища освіта – 2 особи Із них мають педагогічний стаж роботи: до 3-х років – 2 (11,8%) від 3 до 10 років – 4 (23,5%) від 10 до 20 років – 4 (23,5%) від 20 і більше – 7 (41,2%) Мають кваліфікаційні категорії: вищу – 11 (64,7%) першу – 2 (11,8%) другу – 2 (11,8%) бакалавр – 2 (11,8%) Присвоєно педагогічне звання: «вчитель-методист» - 2 (11,8%) «старший вчитель» - 2 (11,8%) Педагогічні працівники пенсійного віку – 2 (11,8%) Учителі, які викладають предмети не за фахом – 2 (11,8%) Всі педагогічні працівники школи своєчасно проходять курси підвищення кваліфікації при Черкаському ОІПОПП.

В 2015-2016 навчальному році вчитель англійської мови Рябокінь Я. О. стала переможцем районного та учасником обласного етапу конкурсу «Учитель року...
Слайд № 42

В 2015-2016 навчальному році вчитель англійської мови Рябокінь Я. О. стала переможцем районного та учасником обласного етапу конкурсу «Учитель року 2016» ввійшовши в шістку кращих педагогів.

Капустян Надія Іванівна, вчитель хімії та біології посіла II місце у всеукраїнському конкурсі “Новорічна композиція”
Слайд № 43

Капустян Надія Іванівна, вчитель хімії та біології посіла II місце у всеукраїнському конкурсі “Новорічна композиція”

Слайд № 44

Відсотковий показник по відношенню до загальної кількості педагогів закладу складає 29%.
Слайд № 45

Відсотковий показник по відношенню до загальної кількості педагогів закладу складає 29%.

Журнал “Математика” – Припіяло С. О., Г. Збарах, М. Темченко.“Розвязування ірраціональних нерівностей”. Авторська програма курсу за вибором для учн...
Слайд № 46

Журнал “Математика” – Припіяло С. О., Г. Збарах, М. Темченко.“Розвязування ірраціональних нерівностей”. Авторська програма курсу за вибором для учнів 10-х класів математичного й фізико-математичного профілів. №18, вересень 2014 року.

Жувака Н. А., Рябокінь Я. О.Фотоальбом “Довга історія майбутньог” – 127 с., 2014 р. Згурська О. І. Методичний посібник “Використання ІКТ на уроках ...
Слайд № 47

Жувака Н. А., Рябокінь Я. О.Фотоальбом “Довга історія майбутньог” – 127 с., 2014 р. Згурська О. І. Методичний посібник “Використання ІКТ на уроках української мови. Фонетика”.– 43 с., 2012 р. Рябокінь Я. О. Методичний посібник “Використання гри на уроках англійської мови “.– 55 с., 2013 р. Ратушня І. В. Методичний посібник “Вивчайте німецьку мову з задоволенням”.– 84 с., 2012 р.

Припіяло С. О. Методичний посібник “Розв’язування ірраціональних нерівностей – 49 с., 2010 р. Припіяло А. М. Зошит для лабораторних робіт з фізики ...
Слайд № 48

Припіяло С. О. Методичний посібник “Розв’язування ірраціональних нерівностей – 49 с., 2010 р. Припіяло А. М. Зошит для лабораторних робіт з фізики для учнів 8 класу. – 59 с., 2015 р. Припіяло А. М., Припіяло С. О. Методичний посібник “Координати і вектори”. – 64 с., 2013 р. Жувака Н. А. Методичний посібник Посібник для вчителів початкових класів на тему “Ігрові вправи до уроків навчання грамоти”. – 92 с ., 2013 р.

Жувака Н. А. Методичний посібник Посібник для вчителів початкових класів на тему “Ігрові вправи до уроків навчання грамоти”. – 173с ., 2016 р. Іщен...
Слайд № 49

Жувака Н. А. Методичний посібник Посібник для вчителів початкових класів на тему “Ігрові вправи до уроків навчання грамоти”. – 173с ., 2016 р. Іщенко Н. В., Шудрова Л. І Методичний посібник ”. – 40 с ., 2016 р. Капустян Н. І.. Відеоуроки за повістю Марка Твена “Пригоди Тома Сойєра”– 95с ., 2014 р. Припіяло А. М. Зошит для лабораторних робіт з фізики для учнів 7 класу. – 39 с., 2015 р.

Свої творчі доробки вчителі школи друкують у різних періодичних виданнях: Журнал «Географія і туризм» - «Мотивація навчальної діяльності учнів з ге...
Слайд № 50

Свої творчі доробки вчителі школи друкують у різних періодичних виданнях: Журнал «Географія і туризм» - «Мотивація навчальної діяльності учнів з географії у 8 класі» (вчитель Присяжненко Л. О.) 2015 р.; Журнал «Учитель початкової школи» - “Із класу в клас мандруєм крок за кроком. Що разу в іншу потрапляєм пору року. №3 2016р. (вчитель Шудрова Л. І.); Журнал «Англійська мова і література» - розробка уроку «Тварини» 4 клас (вчитель Рябокінь Я. О.) 2016 р.; Журнал «Англійська мова і література» - розробка уроку «Велика Британія» 5 клас №25-26 вересень 2016 (вчитель Рябокінь Я. О.); Журнал «Англійська мова і література» - розробка уроку «Боротьба з вогнем” 11 клас(вчитель Рябокінь Я. О.) 2016 р.; Журнал «Українська мова і література» - серія уроків до розділу «Фонетика» (вчитель Згурська О. І.) 2015 р. Журнал “Біологія” – розробка уроку “Гриб смачний, але життя дорожче!” 7 клас №11 квітень 2012 (вчитель Кравець Н. У.) Журнал “Німецька мова в школі” – розробка уроку “Австрія” 9 клас №9 вересень 2011 (вчитель Ратушня І. В.) Журнал “Фівзика в школах України” – розробка уроку “ І жартома, і всерйоз” № 10 травень 2011 р. (вчитель Припіяло А. М.)

Слайд № 51

Педагогічний колектив школи приймає активну участь у науково-педагогічних проектах: Корпус Миру З 2010 по 2012 р.р в рамках проекту молодіжного Роз...
Слайд № 52

Педагогічний колектив школи приймає активну участь у науково-педагогічних проектах: Корпус Миру З 2010 по 2012 р.р в рамках проекту молодіжного Розвитку Корпусу Миру в школі працювала волонтер з Америки Паола Осборн. Мета такої співпраці полягала в допомозі школярам підготуватися до активної участі у соціальному та економічному житті сучасної України, допомагаючи їм набути навичок, необхідних для ведення здорового способу життя і формування активної громадянської позиції. Волонтер у школі проводила спортивні, позакласні заходи та реалізувала проекти за напрямками пропагування здорового способу життя та громадського виховання, організовувала змістовне дозвілля для молоді (драматичні гуртки, спортивні заходи, туристичні походи).

Завдяки активності та наполегливості Поли Лозуватська ЗОШ стала єдиною школою в Україні, яка перемогла одразу в 3-ох престижних проектах. Проект во...
Слайд № 53

Завдяки активності та наполегливості Поли Лозуватська ЗОШ стала єдиною школою в Україні, яка перемогла одразу в 3-ох престижних проектах. Проект водних ресурсів допоміг нам встановили у школі 2 кулери та очисний фільтр для питної води в шкільній їдальні. За проект «Громадські ресурси» отримали грант із США. На ці кошти було зроблено ремонт в одному з приміщень школи для бібліотеки та читального залу. 

Оскільки ми школа еколого-натуралістичного спрямування, то проект «Врятуємо дендропарк!» був нашою місією. Отримавши грант ми закупили матеріали та...
Слайд № 54

Оскільки ми школа еколого-натуралістичного спрямування, то проект «Врятуємо дендропарк!» був нашою місією. Отримавши грант ми закупили матеріали та збудували нову альтанку , і провели акцію “Чиста планета – здоров'я майбутнього!” Слід зауважити, що учні нашої школи вели активне листування з однолітками зі штату Флорида. Вони взяли участь у міжнародному конкурсі на кращий лист другу «Опиши свою країну». Учні-початківці перемогли в цьому конкурсі і отримали цінні подарунки - це 4 ноутбуки. Тепер наші учні зможуть спілкуватись не лише в письмовій формі, а й в режимі ОНЛАЙН.

Габріела Агілар з Мексики “GoCamps” У рамках Року англійської мови в Україні Громадська організація GoGlobal разом з Посольством Сполучених Штатів ...
Слайд № 55

Габріела Агілар з Мексики “GoCamps” У рамках Року англійської мови в Україні Громадська організація GoGlobal разом з Посольством Сполучених Штатів Америки в Україні, Міністерством освіти і науки України, компанією Microsoft та партнерами працює над розробкою нового формату дитячих пришкільних таборів – таборів з поглибленим вивченням англійської мови. Проект отримав назву «GoGlobal camps». Таку ініціативу підтримала і Лозуватська загальноосвітня школа I-III ступенів. Як винагороду за активну та плідну співпрацю з GoGlobal всі школи-переможці отримали своїх волонтерів, яких громадська організація запросила в Україну. Лозуватська ЗОШ отримала одразу двох волонтерів: Ольга Шкварило з м. Вінниця

Освіта для сталого розвитку З 2013 року Лозуватська ЗОШ розпочала свою співпрацю з Швейцарським проектом “Глобальний план дій”. Мета такої участі п...
Слайд № 56

Освіта для сталого розвитку З 2013 року Лозуватська ЗОШ розпочала свою співпрацю з Швейцарським проектом “Глобальний план дій”. Мета такої участі полягала в навчанні учнів умінням та навичкам будувати власне життя та життя у сім’ї, місцевої громади з урахуванням потреб сталого розвитку шляхом розробки та запровадження в практику діяльності загальноосвітніх шкіл України нового напряму освіти. Освіта для сталого розвитку передбачає формування у людей сталого, екологічно доцільного стилю повсякденного життя у домашньому господарстві, школі та місцевій громаді, що передбачає насамперед: -зменшення викидання сміття й марних витрат сировини; -раціональне споживання енергії та води; -збільшення частки екологічних продуктів у щоденних покупках тощо Так, з метою реалізації вищепоставлених завдань було вирішено ввести в 1 та 2 класах по 1 годині на впровадження курсу за вибором “Моя щаслива планета” (уроки для стійкого розвитку)

Організація методичної роботи в школі Директор школи Заступник директора з навчально-виховної роботи Методична рада Методичні об’єднання Суспільно-...
Слайд № 57

Організація методичної роботи в школі Директор школи Заступник директора з навчально-виховної роботи Методична рада Методичні об’єднання Суспільно-гуманітарного циклу Природничо-математичного циклу Вчителів початкових класів Класних керівників Психологічна служба Бібліотека Школа молодого вчителя

Згідно з принципами і положеннями нормативних і директивних документів про освіту, методична робота в школі спрямована на розвиток творчої особисто...
Слайд № 58

Згідно з принципами і положеннями нормативних і директивних документів про освіту, методична робота в школі спрямована на розвиток творчої особистості педагогів, на удосконалення навчально-виховного процесу з метою формування особистості дитини, досягнення учнями гармонії в сучасному суспільстві. Вже декілька років поспіль педагогічний колектив школи активно працює та втілює в життя проблему:«Пошуки шляхів оптимізації навчально-виховного процесу». Всі вони залучені до методичних груп. В школі працює 4 методичні об’єднання: суспільно-гуманітарного циклу, природничо-математичного циклу, початкових класів, класних керівників. З метою допомоги молодим педагогам в школі організовано наставництво.

За останні 2 року в навчальному закладі проводились моніторингові дослідження: Навчальних досягнень учнів – 2014-2015 н. р; Діяльності класних коле...
Слайд № 59

За останні 2 року в навчальному закладі проводились моніторингові дослідження: Навчальних досягнень учнів – 2014-2015 н. р; Діяльності класних колективів – 2015-2016 н. р. Інтелектуальних здібностей учнів з математики, географії, історії, німецької мови – 2014-2015 н. р; Інтелектуальних здібностей учнів з зарубіжної літератури, англійської мови, основ здоров’я, хімії, фізичної культури – 2015-2016 н. р; Інтелектуальних здібностей учнів з української мови та літератури, основ здоров’я, – 2016-2017 н. р; Методичної роботи – 2015-2016 н. р.; Стартового рівня навчальних досягнень з математики учнів 5 класу – 2014-2015 н. р., 2015-2016 н. р., 2016-2017 н. р. Рівня вихованості учнів – 2014-2015 н. р. Проведені моніторингові дослідження дали змогу виявити рівень успішності навчальних досягнень учнів з різних предметів, визначити самопочуття учнів в класному колективі та рівні проведення класних заходів, ефективність методичної роботи в начальному закладі та рівень вихованості учнівських колективів.

Розділ IV Оптимальність організації та результативність навчально-виховної діяльності навчального закладу
Слайд № 60

Розділ IV Оптимальність організації та результативність навчально-виховної діяльності навчального закладу

Лозуватська загальноосвітня школа на І–ІІІ ступенів здійснює планування своєї діяльності на підставі Законів України «Про освіту», «Про загальну се...
Слайд № 61

Лозуватська загальноосвітня школа на І–ІІІ ступенів здійснює планування своєї діяльності на підставі Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положення про загальноосвітній навчальний заклад, власного Cтатуту, забезпечує одержання учнями загальної середньої освіти на рівні Державних стандартів: Державний стандарт початкової загальної освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 №462; Державний стандарт початкової загальної освіти зі змінами, затвердженими колегією Міністерства освіти і науки України від 20.10.2005 протокол №10/1-2 «Про підсумки переходу початкової школи на новий зміст та структуру навчання»; Державний стандарт базової та повної загальної освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 №1392; Державний стандарт базової та повної середньої освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2004 №24, зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 №766). Робочий навчальний план закладу включає інваріантну складову, сформовану на державному рівні, та варіативну складову. Інваріантна складова Типового навчального плану  реалізовуватиметься у повному обсязі. Вивчення предметів здійснюється за чинними програмами відповідно до Переліку програм, підручників та навчальних посібників, рекомендованих МОН України для користування у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016-2017 навчальному році.

Варіативна  складова  навчального  плану   використана  з  урахуванням  індивідуальних  особливостей   учнів,   їх   здібностей   та   бажання   ба...
Слайд № 62

Варіативна  складова  навчального  плану   використана  з  урахуванням  індивідуальних  особливостей   учнів,   їх   здібностей   та   бажання   батьків, у 10-11класах з метою реалізації профільного навчання та успішної підготовки випускників до ЗНО. Варіативна складова використовується на: - збільшення кількості годин на вивчення окремих предметів інваріантної складової; - курсів за вибором.  З метою поглиблення знань, розвитку творчих здібностей дітей варіативну частину навчального плану використано наступним чином: в 1 класі використано 1 годину на реалізацію інваріантної складової з англійської мови та 1 годину на впровадження курсу за вибором “Моя щаслива планета” (уроки для стійкого розвитку), 1 годину на реалізацію інваріантної складової з української мови; в 2 класі використано 1 годину на реалізацію інваріантної складової курсу за вибором “Моя щаслива планета” (уроки для стійкого розвитку); - в 3 класі використано 1 годину на реалізацію інваріантної складової з української мови; у 5 класі з метою розширення світогляду учнів, розвитку вміння володіти німецькою мовою; - у 8 класі використано 1 год. на вивчення інваріантної складової з англійської мови; - у 9 класі передбачено 1 год. на вивчення інваріантної складової з англійської мови.

При вивченні предмету «Захист Вітчизни» у 10 класі проводиться поділ на групи для вивчення медико – санітарної підготовки – 1,5 год. Години варіати...
Слайд № 63

При вивченні предмету «Захист Вітчизни» у 10 класі проводиться поділ на групи для вивчення медико – санітарної підготовки – 1,5 год. Години варіативної складової у 11 класі передбачені на реалізацію інваріантної складової: 1 год. з англійської мови; 1 год. з історії України. При вивченні предмету «Захист Вітчизни» проводиться поділ на групи для вивчення медико – санітарної підготовки – 1,5 год. Години варіантної складової впроваджено з урахуванням гранично допустимого навантаження на одного учня.

З 2010 року в Лозуватській ЗОШ свою роботу розпочав шкільний сайт (lozuvatkaschool.at.ua) який повноцінно функціонує та своєчасно поповнюється. Том...
Слайд № 64

З 2010 року в Лозуватській ЗОШ свою роботу розпочав шкільний сайт (lozuvatkaschool.at.ua) який повноцінно функціонує та своєчасно поповнюється. Тому для досягнення сучасного рівня якості освіти меню сайту було вирішено поповнити рубрикою «Дистанційне навчання». Саме дистанційна форма навчання відкриває можливості для учнів, які пропускають школу з поважних причин (змагання, конкурси, або хвороба та інше) та особливо для тих, хто за станом здоров’я навчається індивідуально, якісно задовольнити власні потреби в здобутті освіти. Бажання навчатися і вміння працювати самостійно - це дуже важливо, тому що саме від цих двох рис залежить ефективність всього навчального процесу.

Учні школи відвідують заняття Сигнаївської музичної школи на базі Лозуватської ЗОШ по вивченню гри на бандурі, баяні та народного співу.
Слайд № 65

Учні школи відвідують заняття Сигнаївської музичної школи на базі Лозуватської ЗОШ по вивченню гри на бандурі, баяні та народного співу.

Учні 1-4 класів активно беруть участь в постановці різноманітних вистава шкільного лялькового театру “Інтонаційні етюди” (керівник Іщенко Н. В.)
Слайд № 66

Учні 1-4 класів активно беруть участь в постановці різноманітних вистава шкільного лялькового театру “Інтонаційні етюди” (керівник Іщенко Н. В.)

На базі навчального закладу діє танцювальна студія для різних вікових груп “Темп”
Слайд № 67

На базі навчального закладу діє танцювальна студія для різних вікових груп “Темп”

Участь в міжнародних учнівських олімпіадах Кравець Тетяна стала переможцем міжнародного конкурсу “Мій рідний край” за пошуково-дослідницьку роботу ...
Слайд № 68

Участь в міжнародних учнівських олімпіадах Кравець Тетяна стала переможцем міжнародного конкурсу “Мій рідний край” за пошуково-дослідницьку роботу “Творець нових полотен”, зайнявши III місце в номінації “Видатні постаті – гордість України”. (2015 р.) Участь в обласних учнівських олімпіадах Олійник Євгеній у лютому 2016 року зайняв II місце в обласній олімпіаді з біології

В 2011 р. Діхтяренко Т. стала переможцем обласного етапу захисту науково-дослідницьких робіт МАН з темою: “Мистецькознавчі аспекти ляльки в межах у...
Слайд № 69

В 2011 р. Діхтяренко Т. стала переможцем обласного етапу захисту науково-дослідницьких робіт МАН з темою: “Мистецькознавчі аспекти ляльки в межах української художньої культури” та зайняла ІІI місце. 2015-2016 н. р. троє учні 9 класу продемонстрували свої знання в обласній інтернет-олімпіаді з російської мови та зарубіжної літератури. Так, Олійник Євгеній посів почесне I місце, а Діденко Ліза та Діденко Анастасія зайняли два II місця (вчитель Капустян Н. І.). Участь в обласному конкурсі-захисту робіт учнів-членів МАН

Учні, які стали призерами обласних учнівських олімпіад Учні, які стали призерами обласного етапу конкурсу-захисту робіт учнів-членів Малої академії...
Слайд № 70

Учні, які стали призерами обласних учнівських олімпіад Учні, які стали призерами обласного етапу конкурсу-захисту робіт учнів-членів Малої академії наук. Творчі досягнення учнів Спортивні досягнення учнів В 2012 р. Діхтяренко Т. стала переможцем обласного етапу захисту науково-дослідницьких робіт МАН з темою: “Традиційна українська лялька як мистецький об‘єкт” та зайняла ІІ місце. В 2012 р. Черненко Ю. стала переможцем обласного етапу захисту науково-дослідницьких робіт МАН з темою: “Художні особливості поетики модерністських творів Дж. Джойса” та зайняла ІІ місце.

Учні, які стали призерами обласних учнівських олімпіад Учні, які стали призерами обласного етапу конкурсу-захисту робіт учнів-членів Малої академії...
Слайд № 71

Учні, які стали призерами обласних учнівських олімпіад Учні, які стали призерами обласного етапу конкурсу-захисту робіт учнів-членів Малої академії наук. Творчі досягнення учнів Спортивні досягнення учнів В 2012 р. Слизькоух О. стала переможцем обласного етапу захисту науково-дослідницьких робіт МАН з темою: “Оселя – житловий простір людини, місце родинних обрядів, символ добробуту” та зайняла ІІI місце. В 2016 р. Сичов В. став переможцем районного етапу захисту науково-дослідницьких робіт МАН з темою: «Український туризм у контексті глобалізацій них процесів: сучасний етап та перспективи» та був учасником обласного етапу конкурсу.

Творчі досягнення учнів
Слайд № 72

Творчі досягнення учнів

Слайд № 73

Слайд № 74

Спортивні досягнення учнів
Слайд № 75

Спортивні досягнення учнів

Слайд № 76

Слайд № 77

Розділ V Демократизація управління навчальним закладом
Слайд № 78

Розділ V Демократизація управління навчальним закладом

Модель державно-громадського управління Лозуватської ЗОШ I-III ступенів Співпраця з відділом освіти, у справах сім’ї, молоді та спорту, районним ме...
Слайд № 79

Модель державно-громадського управління Лозуватської ЗОШ I-III ступенів Співпраця з відділом освіти, у справах сім’ї, молоді та спорту, районним методичним кабінетом

Залучення учнів і батьків, членів ради школи до обговорення нагальних проблем навчального закладу з метою пошуку та прийняття спільних рішень, утве...
Слайд № 80

Залучення учнів і батьків, членів ради школи до обговорення нагальних проблем навчального закладу з метою пошуку та прийняття спільних рішень, утвердження власних прав та обов'язків є елементами формування громадянського суспільства, в основі якого лежить певна модель державно-громадського управління. Головним завданням державно-громадського управління є забезпечення діалогу структур державного управління з органами громадського самоврядування. Внутрішніми документами, які регулюють діяльність закладу є Статут школи, положення про раду школи, статут органів учнівського самоврядування, положення про батьківський комітет, угоди про співпрацю. Раду школи очолює представник батьків, працює в тісному контакті з адміністрацією школи і громадськими організаціями. Рада доводить свої рішення до батьків або осіб, їх замінюють. Рішення ради вважається правомірним, якщо за його прийняття проголосувало не менше двох третин присутніх членів ради. Основними формами співробітництва з батьками, які впроваджуються у практику роботи х навчального закладу, є батьківські збори класів; засідання батьківського комітету або спільне засідання адміністрації школи та батьківського комітету; участь батьків у педагогічних, методичних та виховних заходах (написання науково-дослідницьких праць, організація екскурсій, зустрічей, випускних вечорів); проведення щорічного дня відкритих навчальних та позанавчальних занять для батьків, дня батьківського самоврядування; анкетування батьків з актуальних питань навчання та виховання.  

Саме шкільне учнівське самоврядування «Єдина родина " є ланкою, яка пов’язує дітей – особистостей у класи – родини, а класи – міста в одну школу – ...
Слайд № 81

Саме шкільне учнівське самоврядування «Єдина родина " є ланкою, яка пов’язує дітей – особистостей у класи – родини, а класи – міста в одну школу – родину. Традиційними стали щорічні конкурси "Клас року", "Учень року". Другий рік поспіль - завершальний етап конкурсу "Учень року" відбувається у формі презентації проектів "Я – особистість XXI століття", до участі в якому залучаються члени Ради школи, класних батьківських комітетів, батьки конкурсантів. Основними критеріями оцінки ефективності державно-громадського управління в Лозувтській ЗОШ можна вважати внесок суб'єктів управління в поліпшення стану і результатів реалізації прав учасників освітнього процесу, якості навчального процесу, позаурочної і позашкільної виховної роботи, їх участь в управлінні.

Самоврядні органи управління Лозуватської ЗОШ I-III ступенів До самоврядних органів управління школи входять: Учнівське самоврядування; Піклувальна...
Слайд № 82

Самоврядні органи управління Лозуватської ЗОШ I-III ступенів До самоврядних органів управління школи входять: Учнівське самоврядування; Піклувальна рада; Батьківський комітет школи; Рада школи; Рада профілактики правопорушень; Шкільний наркологічний пост; Загальношкільні батьківські збори.

Графічна модель учнівського самоврядування “Єдина родина” Прем'єр-міністр Міністерства Міністерство освіти Міністерство культури Міністерство поряд...
Слайд № 83

Графічна модель учнівського самоврядування “Єдина родина” Прем'єр-міністр Міністерства Міністерство освіти Міністерство культури Міністерство порядку Міністерство інформації Міністерство Фізкультури і спорту Міністерство праці Міністерство добрих і корисних справ Президент Діти – учасники життя, а не сторонні спостерігачі!

Взаємодія Лозуватської ЗОШ з органами місцевого самоврядування та громадськістю В школі склалася система взаємодії і співпраці з громадськістю села...
Слайд № 84

Взаємодія Лозуватської ЗОШ з органами місцевого самоврядування та громадськістю В школі склалася система взаємодії і співпраці з громадськістю села, позашкільними закладами, органами місцевого самоврядування. Центром цієї системи є Рада школи, яка визначає головні напрямки розвитку школи, координує і спрямовує роботу всіх ланок в навчально-виховній та фінансово-господарській роботі. Одним з головних напрямків діяльності школи – робота з батьками. Це – і надання допомоги у виховній, навчальній роботі, залучення їх до повноцінного життя класу, школи. Тісний зв'язок школи з іншими культурно-просвітницькими організаціями села – будинком культури, сільською бібліотекою. За їх спільною участю готуються та проводяться різноманітні акції та заходи. Зокрема відзначення Дня Перемоги, проведення Дня села, організації концертів художньої самодіяльності, проведення читацьких наукових конференцій тощо. У школі діє учнівське самоврядування «Єдина родиа», яке тісно співпрацює з адміністрацією закладу. Ця організація має свій Статут, в якому відображаються права та обов’язки учасників учнівського самоврядування. В кожному класі існує батьківський комітет, який вирішує організаційні питання класу. Члени батьківського комітету беруть участь у загальних засіданнях Ради школи, виносять свої пропозиції щодо покращення навчально-виховного процесу.

Розділ VI Оптимальність соціального захисту учасників освітнього процесу
Слайд № 85

Розділ VI Оптимальність соціального захисту учасників освітнього процесу

Організація медичного обслуговування учнів та педагогічних працівників Медичні послуги в школі надає сільський ФАП. Медичний заклад надає практичну...
Слайд № 86

Організація медичного обслуговування учнів та педагогічних працівників Медичні послуги в школі надає сільський ФАП. Медичний заклад надає практичну допомогу класним керівникам в проведенні бесід, заходів профілактичного та інформаційного характеру. В кожному класному журналі є листи здоров’я. Систематично учні школи проходять медичні огляди фахівцями Шполянської районної поліклініки. Здійснюється профілактичне щеплення та вакцинація учнів, ведеться постійний моніторинг епідемічної ситуації в навчальному закладі. Всі працівники школи щорічно проходять професійний медичний огляд в районній поліклініці з відповідним записом у санітарній книжці та отриманням допуску до роботи в школі.

Організація харчування учнів У Лозувтській ЗОШ щоденно здійснюється одноразове гаряче харчування. Вартість такого обіду становить 7 грн. Гарячим ха...
Слайд № 87

Організація харчування учнів У Лозувтській ЗОШ щоденно здійснюється одноразове гаряче харчування. Вартість такого обіду становить 7 грн. Гарячим харчуванням охоплено 95 дітей. За кошти сільської ради харчуються 39 осіб (учні 1-4 класів). За бюджетні кошти – 22 особи (16 учнів, сім’ї яких отримали статус малозабезпечених, 5 учні діти учасників АТО, 1 дитина, яка знаходиться під опікою). У меню учнів систематично включаються страви з м'яса, риби, молока. Щодня учні вживають овочі та фрукти. Проводиться анкетування батьків з питань якості харчування, асортименту страв, санітарно-гігієнічних норм. Результати опитувань і пропозицій виносяться для обговорення на батьківських зборах і з кухарем їдальні Гегельською Г. С. Контроль за видачу страв здійснюють чергові вчителі. Класними керівниками проводиться позакласна, виховна робота з учнями по вихованню культури харчування і відповідальності за збереження свого здоров'я. Всі приміщення укомплектовані необхідним устаткуванням. До харчоблоку підключено гарячу та холодну воду на яку встановлено очисний фільтр. Восени 2016 року проведено капітальний ремонт харчоблоку, придбано нові меблі, мийки для миття посуду.

32 м. кв. 86,0 м. кв. 12,0 м. кв.
Слайд № 88

32 м. кв. 86,0 м. кв. 12,0 м. кв.

. Соціальна підтримка дітей школи здійснюється на основі Конвенції про права дитини, Законів «Про поліпшення виховання, навчання, соціального захис...
Слайд № 89

. Соціальна підтримка дітей школи здійснюється на основі Конвенції про права дитини, Законів «Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт і дітей, які залишилися без піклування батьків», «Про охорону дитинства», «Про освіту», «Сімейного кодексу», «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», «Про пенсійне забезпечення», Постанови кабінету міністрів №226 від 05.04.1994 року. В Лозуватській загальноосвітній школі I-III навчається 113 дітей, з них – 1 дитина позбавлена батьківського піклування, 20 дітей з багатодітних сімей, 4 дітей-інвалідів, 16 дітей з малозабезпечених сімей та 22 дітей з неповних сімей. З метою виявлення соціально-незахищених дітей кожного року в навчальному закладі проводиться соціальна паспортизація. Педагогічний колектив школи систематично працює в напрямку забезпечення соціальної підтримки дітей з соціально вразливих категорій. Діти пільгових категорій безкоштовно щорічно отримують гаряче харчування. оздоровлюються за бажанням в пришкільному таборі денного перебування. Всі діти пільгових категорій кожен рік запрошуються в гуртки та секції, де більшість з них й займається. З вересня 2016 року в школі свою роботу розпочала психологічна служба. Щороку з нагоди Дня інваліда учні навчального закладу беруть участь в конкурсі-виставці робіт з декоративно-прикладного мистецтва. За активну участь та за зразкове виконання творчих робіт учні нагороджуються цінними подарунками. Забезпечення соціальної підтримки дітей-сиріт, дітей з малозабезпечених сімей та інших учнів із соціально вразливих категорій

Забезпечення інклюзивного навчання Лозуватська ЗОШ I-III ступенів здійснює організацію інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потре...
Слайд № 90

Забезпечення інклюзивного навчання Лозуватська ЗОШ I-III ступенів здійснює організацію інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами. Враховуючи особливості навчання дітей з вадами опорно-рухового апарату в навчальному закладі: обладнано пандус біля центрального входу школи; на першому поверсі школи обладнано туалети; забезпечено постійний психолого-педагогічний супровід; активізовано дистанційне навчання; проведення виховних , показкласних, позашкільних заходів у школі із залученням таких дітей (за їх згодою) .

Розділ VII Спроможність навчального закладу у подальшому виконувати роль базової школи
Слайд № 91

Розділ VII Спроможність навчального закладу у подальшому виконувати роль базової школи

Концепція розвитку навчального закладу Працювати над втіленням в життя вимог законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», виконання...
Слайд № 92

Концепція розвитку навчального закладу Працювати над втіленням в життя вимог законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», виконання постанови кабінету Міністрів «Про перехід загальноосвітніх навчально-виховних закладів на новий зміст освіти», концепцію профільного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах. Постійно працювати над вимогами до сучасного уроку. Використовувати на уроках елементи новітніх технологій при викладанні предметів. Забезпечувати охорону життя усіх учасників навчально-виховного процесу. Поновлювати та зберігати навчально-матеріальну базу. Постійно вести профілактичну роботу з метою попередження правопорушень серед дітей та підлітків. Удосконалювати роботу з педагогічними кадрами, систематично підвищувати їх майстерність, дбати про їх творчі ініціативи. Зміцнення матеріально-технічної бази школи.

Модель розвитку навчального закладу як базової школи Класні колективи Школа сприяння здоров’ю Педагогічна рада Наркологічний пост Класні керівники ...
Слайд № 93

Модель розвитку навчального закладу як базової школи Класні колективи Школа сприяння здоров’ю Педагогічна рада Наркологічний пост Класні керівники Шкільна бібліотека Методична рада Батьківський всеобуч

Схема підвозу учнів
Слайд № 94

Схема підвозу учнів

Інвестиційні потреби школи Інвестиція в оснащення шкільної кабінетів фізики,хімії, географії, біології. Мультимедійна дошка. Заходи з енергозбереже...
Слайд № 95

Інвестиційні потреби школи Інвестиція в оснащення шкільної кабінетів фізики,хімії, географії, біології. Мультимедійна дошка. Заходи з енергозбереження (заміна вікон).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
3
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!