Індивідуальний план самоосвіти асистента вчителя 1 класу

Самоосвіта

Для кого: 1 Клас

27.04.2020

4432

272

0

Опис документу:
Даний документ включає в себе щоденний план (з 27.04.2020 по 31.05.2020) для самоосвіти асистента вчителя 1 класу НУШ. Містить посилання на джерела інформації в сфері інклюзивної освіти та НУШ, які допоможуть розширити знання для роботи асистента вчителя в інклюзивному класі.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Індивідуальний план самоосвіти

асистента вчителя 1 класу __________________________

(з 27.04.2020 по 31.05.2020)

п/п

Дата

Зміст роботи

Примітка

1.

27.04.2020

(понеділок)

Перегляд вебінару «Особливості дистанційного навчання дітей з ООП»

https://naurok.com.ua/webinar/osoblivosti-distanciynogo-navchannya-ditey-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami

2.

29.04.2020

(середа)

Перегляд та аналіз презентації «Інклюзія без ілюзій» .

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-zanatta-z-elementami-treningu-inkluzia-bez-iluzij-244263.html

3.

30.04.2020

(червер)

Ознайомлення з презентацією «Роль батьків у впровадженні інклюзивної освіти»

https://naurok.com.ua/prezentaciya-rol-batkiv-u-vprovadzhenni-inklyuzivno-osviti-167083.html

4.

04.05.2020

(понеділок)

Перегляд вебінару «Створення інклюзивного середовища в закладі освіти».

https://naurok.com.ua/webinar/stvorennya-inklyuzivnogo-seredovischa-v-zakladi-osviti

5.

05.05.2020

(вівторок)- 06.05.2020

(середа)

Перегляд всеукраїнської інтернет конференції «Інклюзивна освіта: рівні умови для всіх»

https://naurok.com.ua/conference/inclusion?reg=true#order

6.

07.05.2020

(четвер)

Ознайомлення з матеріалами на тему «Що має знати вчитель про мовні розлади»

https://naurok.com.ua/post/scho-mae-znati-vchitel-pro-movni-rozladi

7.

08.05.2020

(п′ятниця)

Перегляд вебінару «Створення та ведення блогу на платформі «ВСЕОСВІТА»

https://vseosvita.ua/webinar/stvorenna-ta-vedenna-blogu-na-platformi-vseosvita-181.html

8.

12.05.2020

(вівторок)

Опрацювання теми «Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з ООП в інклюзивному класі»

https://www.pedrada.com.ua/article/2348-otsnyuvannya-uchnv-z-osoblivimi-osvtnmi-potrebami

9.

13.05.2020

(середа)

Ознайомлення та аналіз статті

«7 історій, що мотивують».

https://naurok.com.ua/post/7-istoriy-scho-motivuyut

10.

14.05.2020

(четвер)

Робота по темі «Асистент вчителя і дитини - у чому різниця».

https://nus.org.ua/articles/asystenty-vchytelya-i-dytyny-u-chomu-riznytsya-infografika/

11.

15.05.2020

(п′ятниця)

Перегляд вебінару «Розвиток імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями»

https://vseosvita.ua/webinar/rozvitok-impresivnogo-movlenna-u-ditej-z-intelektualnimi-porusennami-167.html

12.

18.05.2020

(понеділок)

Опрацювання теми «Як має працювати команда психолого-педагогічного супроводу в школі.»

https://nus.org.ua/articles/yak-maye-pratsyuvaty-komanda-psyhologo-pedagogichnogo-suprovodu-v-shkoli-infografika/

13.

19.05.2020

(вівторок)

Перегляд вебінару «Співпраця фахівців та батьків дитини із особливими освітніми потребами: основні засади ефективної роботи».

https://vseosvita.ua/webinar/spivpraca-fahivciv-ta-batkiv-ditini-iz-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-osnovni-zasadi-efektivnoi-roboti-128.html

14.

20.05.2020

(середа)

Робота по темі «Інтернет-ресурси для зручної комунікації з учнями в інклюзивному класі»

https://naurok.com.ua/post/internet-resursi-dlya-zruchno-komunikaci-z-uchnyami-v-inklyuzivnomu-klasi

15.

22.05.2020

(п′ятниця)

Ознайомлення з матеріалами «12 практичних ідей з організації роботи в інклюзивному класі»

https://naurok.com.ua/post/12-praktichnih-idey-z-organizaci-roboti-v-inklyuzivnomu-klasi

16.

25.05.2020

(понеділок)

Перегляд вебінару «Розвиток дрібної моторики в першому класі НУШ»

https://vseosvita.ua/webinar/rozvitok-dribnoi-motoriki-v-persomu-klasi-nus-124.html

17.

26.05.2020

(вівторок)

Робота з методичною літературою по темі «Організація інклюзивного навчання в початковій школі».

https://www.pedrada.com.ua/article/2593-nklyuzivna-osvta-v-pochatkovy-shkol-nush#ink_1

18.

27.05.2020

(середа)

Ознайомлення та аналіз статті «Як допомогти дітям вчитися вдома – поради батькам».

https://nus.org.ua/articles/yak-dopomogty-dityam-vchytysya-vdoma-porady-batkam/

19.

28.05.2020

(четвер)

Перегляд вебінару «Ігри та завдання для формування мовленнєвої компетентності НУШ»

https://vseosvita.ua/webinar/igri-ta-zavdanna-dla-formuvanna-movlennevoi-kompetentnosti-nus-116.html

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.