Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках»

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ОСВІТНІЙ ПЛАН ДЛЯ ДИТИНИ З ООП до ІПР за розділом "Дитина в соціумі"

Інклюзивна освіта

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

21.08.2020

1217

115

3

Опис документу:
Авторське індивідуальнае освітне планування. Додається до ІПР. Цей план був розроблений за Програмою розвитку для дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю. Він складається кожного кварталу із цілей та завдань (із рекомендованих спеціалістами ІРЦ програм), з урахуванням можливостей та потреб дитини. Кожного місяця проводиться моніторинг знань вихованця.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Індивідуальний навчальний план на вихованця КЗДО №

групи для дітей з порушеннями психологічного розвитку

__________________________________________________

вчителя-дефектолога Янчук Ірини Віталіївни

І квартал 20__ – 20__ н.р.

Освітня лінія ««Дитина в соціумі»

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,
які засвоїв вихованець
за І квартал

  • Формувати інтерес дитини до оточуючого предметного та природного світу.

  • Формувати первинні уявленя про себе: знати своє ім'я та прізвище, знати частини тіла та обличчя людини та їх призначення;

  • Формувати вміння відгукуватися на своє ім'я та прізвище, впізнавати себе та знайомих на фотографіях, в дзеркалі та за голосом.

  • Навчати вмінню користуватися кімнатами групи за призначенням, орієнтуючись на свої потреби.

  • Формувати просторові уявлення.

  • Формувати предметно-маніпулятивні дій з іграшками.

  • Навчати розуміти та виконувати мовні інструкції дорослого (наприклад, «принеси ляльку»).

  • Розширювати коло предметно-ігрових дій.

  • Розвивати емоційну сферу.

Формування елементарних уявлень про навколишнє

Формування первинних уявлень про себе та найближче оточення:

  • вміти виділяти себе, близьких та знайомих людей (родичів, педагогів, дітей групи);

- знайомство з частинами тіла (голова, руки, ноги, шия) та обличчя (очі, ніс, рот, вуха);

- знайомство з предметами особистої гігієни, їх призначенням (мило, зубна щітка, рушник, гребінець );

  • мати уявлення про призначення різних приміщень в дитячому закладі, кімнат у групі (в групі –грають, їдять, навчаються, в роздягальні - переодягаються і т.п.);

  • формувати вміння знаходити іграшку, виділяти її серед інших, виконувати дії з нею за призначенням;

  • впізнавати на малюнку знайомі іграшки;

  • мати уявлення про зимові свята та їх атрибути.

Дидактичні вправи «Покажи де/хто…»

Показувати за допомогою педагога частини тіла та обличчя на собі, ляльці.

Мити руки та витирати їх рушником за зразком та словесною інструкцією.

Предметно-ігрові дії з дидактичною лялькою; «Лото», сюжетними картинками.

Дидактичні вправи: «Подивись, ось…», «Покажи/знайди де?»

Умовні позначення:

О – учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;

СП – спостерігається суттєвий прогрес;

НП – спостерігається незначний прогрес;

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає.

Підпис: вчитель-дефектолог _________________________________ І.В. Янчук

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.