• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Дошкілля
  • Ігри та вправи, спрямовані на розвиток у дітей навичок спільної діяльності, почуття колективізму, розуміння індивідуальних особливостей інших людей, формування уважного, доброзичливого ставлення долюдей і один до одного.

Ігри та вправи, спрямовані на розвиток у дітей навичок спільної діяльності, почуття колективізму, розуміння індивідуальних особливостей інших людей, формування уважного, доброзичливого ставлення долюдей і один до одного.

Опис документу:
Вироблення чуйності до переживань іншого. Для цієї вправи вам знадобляться кілька фотографій. Добре, якщо ці фотографії принесуть самі діти, але в цьому разі слід простежити, щоб кожній дитині дісталася не та фотографія, яку принесла вона сама. Діти складають розповіді про людей, зображених на фотографії. Особливу увагу слід звернути на те, що в даний момент відчуває ця людина, які можливі причини цих переживань.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ігри та вправи, спрямовані на розвиток у дітей навичок спільної діяльності, почуття колективізму, розуміння індивідуальних особливостей інших людей, формування уважного, доброзичливого ставлення долюдей і один до одного

Біографія за фотографією"

Мета. Вироблення чуйності до переживань іншого.

Для цієї вправи вам знадобляться кілька фотографій. Добре, якщо ці фотографії принесуть самі діти, але в цьому разі слід простежити, щоб кожній дитині дісталася не та фотографія, яку принесла вона сама. Діти складають розповіді про людей, зображених на фотографії. Особливу увагу слід звернути на те, що в даний момент відчуває ця людина, які можливі причини цих переживань.

Поводир"

Мета. Розвивати почуття відповідальності за іншу людину, довіри один до одного.

Вправи виконуються в парах.

Спочатку ведучий водить веденого з пов'язкою на очах, відчуваючи почуття керівництва і відповідальності за його безпеку. Потім діти міняються ролями.

Квітка - семицвітка"

Мета. Сприяти розвиткові уміння робити правильний вибір, співпрацювати з однолітками.

Для цієї гри знадобиться квітка-семицвітка, а також червоні та жовті фішки. Кожен, зірвавши квітку, може задумати одне заповітне бажання. Розповісти про нього можна лише тоді, коли пелюстка облетить „увесь світ". По черзі діти кружляють з пелюстками разом з іншими.

Якщо загадане бажання пов'язане із задоволенням її особистих потреб - дитина одержує жовту фішку, якщо воно має суспільне значення - червону. Зібравши в кінці гри усі фішки, можна визначити рівень морального розвитку групи, але не варто говорити про дітям, оскільки в подальшому вони можуть приховувати свої заповітні бажання, підлагоджуючись під оцінки дорослих.

Казка"

Мета. Сприяти кращому усвідомленню себе, оцінці своїх кращих якостей.

Дитині пропонується вигадати казку про людину, яку звуть так само, як і її, спираючись на значення і звучання імені.

Наприклад, Марина - морська, казка про дівчинку, яка живе у морі.

Приділи увагу іншому"

Мета. Вчити дітей висловлювати своє позитивне ставлення до інших людей, вчити приділяти і приймати знаки уваги.

Діти стають у коло і по черзі говорять, щось позитивне одному з учасників гри. Знаками уваги можуть відзначитися особистісні якості, зовнішність, манера поведінки тощо. У відповідь дитина говорить: „Дякую, я теж думаю, що я..." (повторює сказане їй, а потім вона підкріплює це ще однією похвалою на свою адресу: „А ще я думаю, що я...").

Назви свої сильні сторони"

Мета. Розвивати уміння думати про себе у позитивному плані.

Кожна дитина протягом кількох хвилин має розповідати про свої сильні сторони - про те, що вона любить, цінує й приймає, про те, що дає їй почуття впевненості у собі.

Не обов'язково говорити тільки про позитивні риси характеру. Важливо, щоб дитина говорила прямо, не принижуючи своїх хороших якостей.

Близнюки"

Мета. Допомогти усвідомити й прийняти індивідуальні особливості власні й особливості інших людей.

Обігрується сюжет, коли всі навколо стали абсолютно однаковими. Однаково мислять, одягаються тощо. Після гри проводиться обговорення, чи сподобалося бути всім однаковими, у чому полягали труднощі.

Компліменти"

Мета. Допомогти дитині побачити свої позитивні сторони, відчути, що вона приймається й цінується іншими дітьми.

Гра починається зі слів: „Мені подобається в тобі..." Дитина говорить цю фразу усім учасникам гри, дітям і дорослим. Інші учасники також говорять компліменти решті, намагаючись, щоб ці компліменти були різні.

Спиною один до одного"

Мета. Вчити виділяти характерні особливості зовнішності людини.

Двоє дітей впродовж однієї хвилини дивляться один на одного, потім повертаються спиною. Спочатку одна дитина описує зовнішність

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
3
міс.
1
5
дн.
1
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!