• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Гра
  • Ігри для дітей " Реалізація міжпредметних зв'язків математики та англійської мови через ігрові технології"

Ігри для дітей " Реалізація міжпредметних зв'язків математики та англійської мови через ігрові технології"

Опис документу:
Даний навчальний посібник містить розробки ігрових технологій на уроках математики з елементами англійської мови і має за мету допомогти вчителеві якомога швидше та краще підготуватися до уроків. Встановлюючи зв’язки між математикою та англійською мовою, ми розвиваємо логічне мислення учнів, пов’язане з формуванням інтелектуальних умінь і навичок, ведемо до формування самостійності мислення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
« Реалізація міжпредметних зв’язків через ігрові технології у процесі вивчення нумерації»          
Слайд № 1

« Реалізація міжпредметних зв’язків через ігрові технології у процесі вивчення нумерації»          

Даний навчальний посібник містить розробки ігрових технологій на уроках математики з елементами англійської мови і має за мету допомогти вчителеві ...
Слайд № 2

Даний навчальний посібник містить розробки ігрових технологій на уроках математики з елементами англійської мови і має за мету допомогти вчителеві якомога швидше та краще підготуватися до уроків.

ВСТУП Суспільна потреба спонукає сучасну школу, а саме, початкову ланку освіти, її вчителів і педагогів-науковців до пошуку нових педагогічних ідей...
Слайд № 3

ВСТУП Суспільна потреба спонукає сучасну школу, а саме, початкову ланку освіти, її вчителів і педагогів-науковців до пошуку нових педагогічних ідей і технологій, до поширення і впровадження передового педагогічного досвіду. Ігрові технології з елементами англійської мови дають змогу легко привернути увагу й тривалий час підтримувати в учнів інтерес до важливих математичних властивостей і явищ, на яких у звичайних умовах зосередити увагу не завжди вдається. Навчальний матеріал з математики, викладений із використанням ігрових ситуацій дає набагато кращі результати, ніж традиційна форма викладення матеріалу. Щоб реалізувати міжпредметні зв’язки в початковій школі, ми поєднали уроки математики з елементами англійської мови для дітей. Встановлюючи зв’язки між математикою та англійською мовою, ми розвиваємо логічне мислення учнів, пов’язане з формуванням інтелектуальних умінь і навичок, ведемо до формування самостійності мислення.

Слайд № 4

«Продовж лічбу». Зміст гри. Вчитель: “Друзі, до нас на урок завітала качечка Duck. Вона хоче переконатись, що ви вмієте рахувати до 20”. Качечка Du...
Слайд № 5

«Продовж лічбу». Зміст гри. Вчитель: “Друзі, до нас на урок завітала качечка Duck. Вона хоче переконатись, що ви вмієте рахувати до 20”. Качечка Duck: “Hello!”. Duck починає лічбу (11, 12), учень продовжує (13, 14…). Далі Duck називає будь-яке число (в межах вивченого матеріалу) і пропонує учням (то одному, то другому) продовжити лічбу. Перемагає той учень (ряд учнів), який не помилився або допустив найменше помилок. Можна пропонувати лічбу і в зворотному порядку. Hello!

Left Right   4 5 7 80 T E I 50 R L F 20 N G H 54 87 25 27 84          
Слайд № 6

Left Right   4 5 7 80 T E I 50 R L F 20 N G H 54 87 25 27 84          

Звільни пташку В одному лісі поселився злий чаклун(wizard), який зачарував пташок( birds). Тепер вони не можуть ні співати, ні літати. Лише ви, діт...
Слайд № 7

Звільни пташку В одному лісі поселився злий чаклун(wizard), який зачарував пташок( birds). Тепер вони не можуть ні співати, ні літати. Лише ви, діти можете допомогти цим птахам( birds) , вставивши число, щоб рівність була правильною. (56-49)∙ =21 4∙3+ =17 (97-89)∙ = 64 6∙ +7=25 36: ∙ 5=20

Допоможи Червоній Шапочці Яка стежка безпечніша для Червоної Шапочки (Little Red Riding Hood)? По якій стежці треба йти, щоб не зустрітись із вовко...
Слайд № 8

Допоможи Червоній Шапочці Яка стежка безпечніша для Червоної Шапочки (Little Red Riding Hood)? По якій стежці треба йти, щоб не зустрітись із вовком(wolf)? 24:6+17=21 18:3+25=31 4•3+8=20 4•6-4=21 27:3+16=25 4•8-7=25 2•9+6=24 18:2+11=19 4•8+11=43

Івасик Телесик На дошці прикріплено малюнок Івасика, який тримає табличку із записаним на ній числом та кілька малюнків гусенят із записаними на ни...
Слайд № 9

Івасик Телесик На дошці прикріплено малюнок Івасика, який тримає табличку із записаним на ній числом та кілька малюнків гусенят із записаними на них прикладами. Яке гусеня(goose) взяло Івасика на крила? 9•9+1-14 9•9+16 81:9+88 36-17+85 7•9+35 128-7•3 97

Допоможи Попелюшці Яка стежка правильна для Попелюшки(Cinderella)? По якій стежці (road) треба йти, щоб зустрітись з Принцом? 10+90-20=70 70+20-50 ...
Слайд № 10

Допоможи Попелюшці Яка стежка правильна для Попелюшки(Cinderella)? По якій стежці (road) треба йти, щоб зустрітись з Принцом? 10+90-20=70 70+20-50 =40 35-30+47=52 60+30+10=100 20+20+20=60 70+30-50=60 100-40-40=30 96-63-20=13 20+30+30=80 80-30-20=30 10+70-40=40 87+13-65=35 1 2 3

Курочка та півник На дошці зображенні малюнки курочки(hen) та півника(cock),які тримають числа. Нижче прикріплені зернятa (grains) з прикладами на ...
Слайд № 11

Курочка та півник На дошці зображенні малюнки курочки(hen) та півника(cock),які тримають числа. Нижче прикріплені зернятa (grains) з прикладами на них. Курочка та півник клюють лише ті зернята, на яких відповіді прикладів збігаються з їхніми числами. 116 121 9•9+40 80+4•9 9•8+49 156-4•7 (4+3)+8•9 7•7+72 7•7+67 4•3+109 6•8+68

90 75 71 63 66 64 67 82 86 68 76 83 87 61 73 89 81 72 74 88 65 77 84 79 80 69 78 62 70 85
Слайд № 12

90 75 71 63 66 64 67 82 86 68 76 83 87 61 73 89 81 72 74 88 65 77 84 79 80 69 78 62 70 85

Слайд № 13

Слайд № 14

“Полічи предмети” На набірному полотні малюнки різних предметів ( 3 книжки, 2 ручки, 1 олівець, 4 портфелі). Вчитель запитує: “Скільки всього книжо...
Слайд № 15

“Полічи предмети” На набірному полотні малюнки різних предметів ( 3 книжки, 2 ручки, 1 олівець, 4 портфелі). Вчитель запитує: “Скільки всього книжок (books)? Ручок (pens)? Олівців(pencils)? Портфелів(bags)? Усього предметів? Чого більше?” Діти відповідають парами: один українською мовою, інший – англійською.

“Допоможи Єноту” Вчитель: “Крихітка Єнот (raccoon), що зветься Sam, хоче набрати солодкої осоки на вечерю. Допоможи Sam пройти через місток на прот...
Слайд № 16

“Допоможи Єноту” Вчитель: “Крихітка Єнот (raccoon), що зветься Sam, хоче набрати солодкої осоки на вечерю. Допоможи Sam пройти через місток на протилежний берег річки, називаючи цифри, написані на дощечках, англійською мовою (One, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten). А потім так само повернутись назад.”

+ “Збільшити і зменшити на 1” Зміст гри. Утворюються дві команди. Учитель називає будь-яке число англійською мовою, учні першої команди по черзі на...
Слайд № 17

+ “Збільшити і зменшити на 1” Зміст гри. Утворюються дві команди. Учитель називає будь-яке число англійською мовою, учні першої команди по черзі називають число, яке утвориться при зменшенні даного числа на 1 , а учні іншої команди – число, яке вийде в результаті збільшення даного числа на 1. Наприклад, учитель називає число 7: “Seven”. Учні першої команди: “Six”(6), другої: “Eight”(8). У грі перемагає команда, яка жодного разу не помилялася або помилялась найменше. -

“Складемо поїзд” Учитель викликає до дошки по черзі учнів. Кожен з них виконує роль вагона, називає свій номер українською мовою, потім англійською...
Слайд № 18

“Складемо поїзд” Учитель викликає до дошки по черзі учнів. Кожен з них виконує роль вагона, називає свій номер українською мовою, потім англійською. Наприклад, перший викликаний учень говорить: “Я перший вагон; number one”. Другий учень, виконуючи роль другого вагона, чіпляється до першого вагона (кладе руку на плече учня, що стояв попереду). Називає свій порядковий номер: “Number two”, інші встановлюють, скільки вагонів стало: “Один та один буде два”. Потім чіпляється третій вагон, і всі діти по сигналу говорять приклад на додавання: “Два та один це три”. Потім вагони (учні) відчіплюються по одному, а клас утворює приклади на віднімання: “Три без одного – це два; Два без одного – це один”. 1 2 3 4 5 6

“Поверни втрачені числа” Собачка Dog вчився рахувати, але раптом налетів вітер і забрав із собою деякі числа. Dog засумував. Допоможи йому відновит...
Слайд № 19

“Поверни втрачені числа” Собачка Dog вчився рахувати, але раптом налетів вітер і забрав із собою деякі числа. Dog засумував. Допоможи йому відновити числовий ряд. 2 4 5 8 10

“Утвори числовий ряд” Зміст гри: Грають дві команди. У кожного учня – картки з цифрами. За сигналом вчителя команди повинні утворити числовий ряд з...
Слайд № 20

“Утвори числовий ряд” Зміст гри: Грають дві команди. У кожного учня – картки з цифрами. За сигналом вчителя команди повинні утворити числовий ряд зліва направо (потім справа наліво), при цьому кожен учень називає своє число англійською мовою: “One, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten”. Виграє команда, яка швидко і правильно виконає завдання.

“Засели будиночки” Зміст гри: Вчитель: “У будиночку House жили цифри. Повертаючись із прогулянки, деякі з них заблукали. Допоможи кожній цифрі пове...
Слайд № 21

“Засели будиночки” Зміст гри: Вчитель: “У будиночку House жили цифри. Повертаючись із прогулянки, деякі з них заблукали. Допоможи кожній цифрі повернутись у свій House. Впиши їх у порожні кімнати.”

“Злови м’яч” Зміст гри: учитель називає будь-яке число, наприклад, «Four», а учень повинен назвати «сусідів»: «Three and five» , а потім кидає м’яч...
Слайд № 22

“Злови м’яч” Зміст гри: учитель називає будь-яке число, наприклад, «Four», а учень повинен назвати «сусідів»: «Three and five» , а потім кидає м’яч товаришу, називаючи інше число.

“Допоможи друзям” Допоможи двом друзям: мишці Mouse та жабці Frog вставити пропущені числа
Слайд № 23

“Допоможи друзям” Допоможи двом друзям: мишці Mouse та жабці Frog вставити пропущені числа

“Додай яблучка” У маленьких слоненяток (elephants) зараз сніданок (breakfast). Щоб вони росли великими і здоровими, їм дають груші (pears) та яблук...
Слайд № 24

“Додай яблучка” У маленьких слоненяток (elephants) зараз сніданок (breakfast). Щоб вони росли великими і здоровими, їм дають груші (pears) та яблука (apples): по 9 (nine) фруктів (fruits) кожному. Слоненята швидко розібрали всі груші (pears), а яблука (apples) залишились. Домалюй стільки яблук (apples), щоб на кожній тарілці було всього 9 (nine) фруктів.

“Допоможи вишити серветку” Лисички-сестрички вишивають на серветках горошинки. Кожній потрібно вишити всього сім (seven) горошинок. Але у них закін...
Слайд № 25

“Допоможи вишити серветку” Лисички-сестрички вишивають на серветках горошинки. Кожній потрібно вишити всього сім (seven) горошинок. Але у них закінчились нитки, і вони не встигли закінчити роботу. Допоможи лисичкам (foxes). Домалюй на серветках стільки зелених (green) горошинок, щоб на кожній їх було всього сім (seven). Полічи, скільки зелених (green) горошинок ти домалював на кожній серветці.

“Прикрась ялинку” Білочка (squirrel) і зайчик (hare) готують гірлянди до Нового року. В кожній гірлянді повинно бути по вісім (eight) ліхтариків. Д...
Слайд № 26

“Прикрась ялинку” Білочка (squirrel) і зайчик (hare) готують гірлянди до Нового року. В кожній гірлянді повинно бути по вісім (eight) ліхтариків. Допоможи їм закінчити роботу. Зафарбуй ліхтарики, що залишились, жовтим (yellow) кольором. Скільки рожевих (pink) і жовтих (yellow) ліхтариків у кожній гірлянді?

“Неуважний учень” Котику Cat дали завдання у школі. Але оскільки він був неуважним, то не може його виконати. Допоможіть йому: прочитайте нерівност...
Слайд № 27

“Неуважний учень” Котику Cat дали завдання у школі. Але оскільки він був неуважним, то не може його виконати. Допоможіть йому: прочитайте нерівності та домалюйте необхідну кількість фігур.

“Назви склад числа” Зміст гри:Грають три команди. Кожній команді вчитель пропонує гілочку із пропущеними числами і називає центральне число англійс...
Слайд № 28

“Назви склад числа” Зміст гри:Грають три команди. Кожній команді вчитель пропонує гілочку із пропущеними числами і називає центральне число англійською мовою. На кожній гілочці діти мають записати і назвати пари чисел українською мовою, які утворять центральне число (Наприклад: учитель: «Seven», діти: «Один і шість, шість і один, два і п’ять, п’ять і два, три і чотири, чотири і три». Виграє команда, яка не допустить поилок. Гру можна провести і таким способом: Вчитель називає центральне число українською мовою, а діти називають пари чисел англійською мовою (Наприклад: вчитель: «Сім», діти: «One and six, six and one, two and five, five and two, three and four, four and three»).

«Веселі сімейки» Зміст гри: В чарівних будиночках Houses поселились друзі (friends). В кожному будиночку House живуть тварини, яких ми можемо об’єд...
Слайд № 29

«Веселі сімейки» Зміст гри: В чарівних будиночках Houses поселились друзі (friends). В кожному будиночку House живуть тварини, яких ми можемо об’єднати за якоюсь спільною ознакою. Наприклад: звірі, комахи, свійські тварини, птахи, риби. Згадай склад чисел і визнач, яка сімейка в якому будиночку House живе.

«По порядку номерів» Зміст гри: дві команди по 10 чоловік шикуються шеренгами обличчям до класу. У вчителя є два комплекти карток різного кольору з...
Слайд № 30

«По порядку номерів» Зміст гри: дві команди по 10 чоловік шикуються шеренгами обличчям до класу. У вчителя є два комплекти карток різного кольору з числами від 357 до 367 (можна використовувати будь-які варіанти чисел). Перед початком гри вчитель перемішує картки кожного комплекту і по одній прикріплює на спини, що грають. Жоден з гравців не знає, яке число на його картці. Довідатися про це кожен може, запитавши у сусіда про розташування свого числа відносно числа сусіда. При цьому сусід може казати: “before me” (переді мною) або “after me” (після мене). Таким чином має утворитись правильний числовий ряд. Команда, що виконала завдання швидше і точніше, виграє.

“Злови метелика. Catch a butterfly” Зміст гри: на дошку вивішується ілюстрація із зображенням лугу й макети метеликів. Вчитель: “На луг прилетіли м...
Слайд № 31

“Злови метелика. Catch a butterfly” Зміст гри: на дошку вивішується ілюстрація із зображенням лугу й макети метеликів. Вчитель: “На луг прилетіли метелики (butterflies). Нумо ловити їх. Let’s catch them” На кожному метелику (butterfly) написаний розрядний склад певного трицифрового числа. У кожного з учнів є жовтий метелик (yellow butterfly), на зворотному боці якого записані числа. Один з викликаних до дошки учнів ловить метелика, прикріпленого на ниточці, на якому вказаний розрядний склад числа, решта учнів піднімають (ловлять) тих метеликів, на яких написані числа, відповідні розрядному складу, говорячи при цьому “I caught” (Я зловив).

«Звільни пташку» Зміст гри: “Пташки (birds) потрапили у клітку. Давайте випустимо їх на волю. Let’s free them. Але для цього потрібно виконати певн...
Слайд № 32

«Звільни пташку» Зміст гри: “Пташки (birds) потрапили у клітку. Давайте випустимо їх на волю. Let’s free them. Але для цього потрібно виконати певні завдання.” Учні беруть пташку з клітки і зі зворотного боку читають завдання (наприклад, порахуй сотнями до 800, назви число, в якому 5 сот. 2 дес. та 6 од, і т. п.). Якщо учень правильно відповість на запитання, то пташка летить (переставляється) на дерево, якщо неправильно – повертається назад в клітку.

“Допоможи вибрати” Зміст гри: Вчитель: “Які кубики повинен взяти собачка Dog, щоб отримати число 528?” 20 100 8 500 80 50
Слайд № 33

“Допоможи вибрати” Зміст гри: Вчитель: “Які кубики повинен взяти собачка Dog, щоб отримати число 528?” 20 100 8 500 80 50

“Знайди м’яч” Зміст гри: Вчитель: “Наш dog Rex (собачка Рекс) загубив свій улюблений ball (м’ячик). А щоб його знайти, треба пройти лабіринт і прок...
Слайд № 34

“Знайди м’яч” Зміст гри: Вчитель: “Наш dog Rex (собачка Рекс) загубив свій улюблений ball (м’ячик). А щоб його знайти, треба пройти лабіринт і прокласти числовий ряд від 5 до 500.”

“Допоможи друзям зустрітись Зміст гри: Вчитель: “Друзі пінгвіни (friends penguins) , блукаючи лабіринтом, загубились. Давайте допоможемо їм зустріт...
Слайд № 35

“Допоможи друзям зустрітись Зміст гри: Вчитель: “Друзі пінгвіни (friends penguins) , блукаючи лабіринтом, загубились. Давайте допоможемо їм зустрітись. Для цього потрібно прокласти числовий шлях від 3 до 300

“У кого більше цеглин” Щоб побудувати дім (house), Tom and Jerry привезли багато цегли. І стали вони думати, в кого ж дім буде більшим. Як же їм до...
Слайд № 36

“У кого більше цеглин” Щоб побудувати дім (house), Tom and Jerry привезли багато цегли. І стали вони думати, в кого ж дім буде більшим. Як же їм допомогти? А ви можете сказати Тому і Джері (Tom and Jerry), хто більше цегли привіз?

«ДВАНАДЦЯТЬ МІСЯЦІВ» Гра проводиться індивідуально. Дитина під ритм ударів м'ячем об землю промовляє: «Я знаю 12 місяців: січень (January)— один (o...
Слайд № 37

«ДВАНАДЦЯТЬ МІСЯЦІВ» Гра проводиться індивідуально. Дитина під ритм ударів м'ячем об землю промовляє: «Я знаю 12 місяців: січень (January)— один (one), лютий (February) — два(two), березень(March) — три(three), квітень(April) — чотири(four), травень(May) — п'ять(five), червень(June) — шість(six), липень(July) — сім(seven), серпень(August) — вісім(eight), вересень(September) — дев'ять(nine), жовтень(October) — десять(ten), листопад (November)— одинадцять(eleven), грудень(December) — дванадцять(twelve)». Переможцем вважається той, хто назвав усі місяці підряд і не випустив м'яча.

Допоможіть мешканцям лісу зібрати свій урожай. Білочці(squirrel) та зайчику(hare) потрібно зібрати стільки горішків (nuts) або морквин(carrot), щоб...
Слайд № 38

Допоможіть мешканцям лісу зібрати свій урожай. Білочці(squirrel) та зайчику(hare) потрібно зібрати стільки горішків (nuts) або морквин(carrot), щоб сума цифр дорівнювала номеру кошика. "Зберемо урожай" 56 62 5 11 9 22 13 1 8 2 21 23 16 7 29 14

Зміст гри. На дошці намальовано будиночки (houses)із віконцями (windows), в яких записані приклади з пропущеними цифрами. Учні повинні записати їх....
Слайд № 39

Зміст гри. На дошці намальовано будиночки (houses)із віконцями (windows), в яких записані приклади з пропущеними цифрами. Учні повинні записати їх. “ Заскли віконечка ”

Жабки(Frogs) пропонують нам погратися. По класу розкидані “купини” з прикладами. Учитель називає число, а учасники гри прагнуть знайти відповідну “...
Слайд № 40

Жабки(Frogs) пропонують нам погратися. По класу розкидані “купини” з прикладами. Учитель називає число, а учасники гри прагнуть знайти відповідну “купину”. Виграє той, хто займе “купинку” правильно. “ Спритні стрибки ” 11 -4 49 - 8 22 + 9 21 - 6 8 + 14 19 +4

Тітонька сова (owl) зробила на дошці записи і запропонувала своїм учням (pupils) знайти помилку. Допоможіть відшукати помилку кмітливим учням. Знай...
Слайд № 41

Тітонька сова (owl) зробила на дошці записи і запропонувала своїм учням (pupils) знайти помилку. Допоможіть відшукати помилку кмітливим учням. Знайди помилку 33+30   63 27+36 19+44 39+26 36+37 43+20 17+46 25+38 27+46 59+4

Вийшла курка (hen)за поріг Погуляти у дворі. А за нею хлоп’ятка й дівчатка Жовтенькі курчатка (yellow chikens) Квокче їм курка: «Кудах – тах – тах,...
Слайд № 42

Вийшла курка (hen)за поріг Погуляти у дворі. А за нею хлоп’ятка й дівчатка Жовтенькі курчатка (yellow chikens) Квокче їм курка: «Кудах – тах – тах, Не ховайтесь у кущах». Курка клює кілька разів (учитель стукає олівцем по парті різним учням, а вони рахують мовчки і кажуть, скільки разів він стукнув. У цю гру можна грати в масках. Куркою може стати будь - яка дитина. «Квочка та курчата»

8 На листках кленових Лиска (Fox) написала такі числа. Вітер злий розкидав листя (leaves). Треба взнати,де їх місце? 10 1 3 5 7 2 6 «Знайди пропуще...
Слайд № 43

8 На листках кленових Лиска (Fox) написала такі числа. Вітер злий розкидав листя (leaves). Треба взнати,де їх місце? 10 1 3 5 7 2 6 «Знайди пропущене число»

Лиска(Fox) числа тут лишила Й прочитати їх просила. Треба числа (numbers) ці назвати Й про «сусідів» (neighbors) розказати. Учень бере одну картку,...
Слайд № 44

Лиска(Fox) числа тут лишила Й прочитати їх просила. Треба числа (numbers) ці назвати Й про «сусідів» (neighbors) розказати. Учень бере одну картку, на якій одноцифрове число, називає його і записує «сусідів» на дошці. «Сусіди числа»

Зміст гри: Допоможи Winnie-the-Pooh (Вінні-Пуху) записати в клітинках числа так, щоб рівність була правильною. «Не дай впасти повітряним кулькам» 4...
Слайд № 45

Зміст гри: Допоможи Winnie-the-Pooh (Вінні-Пуху) записати в клітинках числа так, щоб рівність була правильною. «Не дай впасти повітряним кулькам» 4+ =8 7+ =9 +2=5

В лісовій школі білочка(squirrel), зайчик(hare), їжачок(hedgehog) розв’язують приклади. Підкралася хитра лисичка(fox) і вкрала цифри. Допоможіть зв...
Слайд № 46

В лісовій школі білочка(squirrel), зайчик(hare), їжачок(hedgehog) розв’язують приклади. Підкралася хитра лисичка(fox) і вкрала цифри. Допоможіть звіряткам відновити приклади. «Віднови числа» 10- = 7

Весела мавпочка (monkey) написала числа і пропонує вам підкреслити в кожному рядку по три числа, що в сумі складають останнє число ряду. «Числа - б...
Слайд № 47

Весела мавпочка (monkey) написала числа і пропонує вам підкреслити в кожному рядку по три числа, що в сумі складають останнє число ряду. «Числа - бешкетники» 6 5 3 1 2 7 10 (6 + 3 +1; 7 + 2 + 1; 5 + 4 + 1) 8 4 1 3 7 6 5 17 4 8 3 9 1 6 2 13 6 2 10 7 8 5 6 23 2 0 1 3 1 3 9 3 15

До дошки викликають 3 гравці з кожного ряду. Вони ведуть свої літаки ( planes) за курсом, що зашифрований у прикладах, до кожного з яких надано три...
Слайд № 48

До дошки викликають 3 гравці з кожного ряду. Вони ведуть свої літаки ( planes) за курсом, що зашифрований у прикладах, до кожного з яких надано три варіанти відповіді. Пілоти (pilots)повинні показати стрілочкою правильний шлях руху літака. Кожна команда допомагає своєму командиру(captain). « Визнач маршрут літака»

Ось Зайчик(hare). Він приклади дома розв’язував. Ні мамі(mother), ні таткові(father) їх не показував. Ви їх перевірте – чи відповідь правильна? Сам...
Слайд № 49

Ось Зайчик(hare). Він приклади дома розв’язував. Ні мамі(mother), ні таткові(father) їх не показував. Ви їх перевірте – чи відповідь правильна? Самостійно працюємо – часу не гаємо! «Перевір роботу Зайчика» 6 – 1 = 5 7 +1=6 3 + 1 = 2 4 – 1 = 5 7 – 1 = 6 8 + 1 = 9 8 – 1 = 8 9 – 1 = 7 9 + 1=9 10 – 1 = 9

Мурчик і Гавчик ходили до лісу(forest) по гриби(mushrooms). Тепер не можуть відшукати правильний шлях. Якою дорогою тваринам дістатися до свого дом...
Слайд № 50

Мурчик і Гавчик ходили до лісу(forest) по гриби(mushrooms). Тепер не можуть відшукати правильний шлях. Якою дорогою тваринам дістатися до свого дому? Назвіть номер цієї дороги(road). ВІДШУКАЙ ПРАВИЛЬНИЙ ШЛЯХ 1 2 3 4 5

ВІДНОВИ НОМЕРИ БУДИНКІВ З непомітної хмарини (cloud) Серед сонячної днини — Дошик(rain). Пострибав(jump) він по городу, У ставках(pond) побрижив во...
Слайд № 51

ВІДНОВИ НОМЕРИ БУДИНКІВ З непомітної хмарини (cloud) Серед сонячної днини — Дошик(rain). Пострибав(jump) він по городу, У ставках(pond) побрижив воду(water) — Дощик. Парасольками(umbrellas) розкрився І раптово десь подівся — Дощик. Засміялось все навколо: Берег, річка, луг і поле — Дощик. Дощик позмивав номери будинків. Здогадайтесь, які номери були зазначені на будинках. 5 2 3 1 8 4

ПРУДКИЙ ЗАЙЧИК Уночі зайці(hares) вирушили на город за морквою(carrot). Вони не знали, що господарі зібрали врожай. Залишилася одна морквинка. Поди...
Слайд № 52

ПРУДКИЙ ЗАЙЧИК Уночі зайці(hares) вирушили на город за морквою(carrot). Вони не знали, що господарі зібрали врожай. Залишилася одна морквинка. Подивіться уважно, кому із зайчиків вона дісталася. А також з'ясуйте, скільки зайчиків залишилося голодними?

На гіллячках, на тоненьких, Поки день ще не погас, Сироїжки та опеньки Білка(squirrel) сушить про запас. Учитель звертається до дітей з пропозицією...
Слайд № 53

На гіллячках, на тоненьких, Поки день ще не погас, Сироїжки та опеньки Білка(squirrel) сушить про запас. Учитель звертається до дітей з пропозицією допомогти білочці відібрати найсмачніші гриби(mushrooms). На грибах записані приклади на множення та ділення. Смачними будуть ті, відповідь яких менша за число 27. «ДОПОМОЖИ БІЛОЧЦІ ЗІБРАТИ ГРИБИ» 3·5 54:6 4·7 4·5 6·7 36:6 40:5 45:9 8·4

На підлозі мишка(mouse) Підібрала книжку(book). Сторінки гортала, До дірок читала. Зажурилась мишка(mouse)- Як привести книгу до ладу… Вставте у «д...
Слайд № 54

На підлозі мишка(mouse) Підібрала книжку(book). Сторінки гортала, До дірок читала. Зажурилась мишка(mouse)- Як привести книгу до ладу… Вставте у «дірочки» відповідні числа, щоб рівності стали правильними. «ПОЛАТАЙ ДІРКИ» 3· =21 6· =18 2· =12 5· =20 4· =16 4· =24

На дошці картки - "відерця" з відповідями до прикладів. Викликані учні шукають і обчислюють приклад із вказаною відповіддю та відправляють у "відер...
Слайд № 55

На дошці картки - "відерця" з відповідями до прикладів. Викликані учні шукають і обчислюють приклад із вказаною відповіддю та відправляють у "відерце". Виграє той учень, який швидко та без помилок розв'яже свої приклади і складе всі картки - "рибки“(fish) у "відерце“(bucket). Рибалки 16 19 28+3-15 36-20+3 45+7-36 58-26-13 4+15-3 4+15+0 87-68+0 99-15-68 99-15-71 15+19-18

Пироги для бабусі Бабуся (grandmother) любить пироги з сиром і маком. З сиром мають відповідь виразу 25, а з маком – 20. Допоможіть Червоній шапочц...
Слайд № 56

Пироги для бабусі Бабуся (grandmother) любить пироги з сиром і маком. З сиром мають відповідь виразу 25, а з маком – 20. Допоможіть Червоній шапочці (Little Red Riding Hood) визначити де які пироги, обчисливши дані приклади. 2·9+6= 4·8-4= 27:3+16= 24: +17= 4·3+8= 18:3+25= 4·8-7= 4·6-4= 18:2+11=

Знайди коротший шлях Червона шапочка (Little Red Riding Hood) вирішила відвідати свою бабусю (grandmother). Допоможіть їй знайти найкоротший шлях д...
Слайд № 57

Знайди коротший шлях Червона шапочка (Little Red Riding Hood) вирішила відвідати свою бабусю (grandmother). Допоможіть їй знайти найкоротший шлях до будинку бабусі. 3 · 4 + 3 : 3 + 23 4 · 7 – 16 : 3 · 8

Допоможіть птахам Пташки (birds) стурбовано кричали. Уночі був сильний вітер і гнізда попадали на землю. Пташки просять Червону Шапочку (Little Red...
Слайд № 58

Допоможіть птахам Пташки (birds) стурбовано кричали. Уночі був сильний вітер і гнізда попадали на землю. Пташки просять Червону Шапочку (Little Red Riding Hood) і нас допомогти їм. На дереві є номери, а на гніздечку записано приклад. Треба обчислити приклад і з'єднати з правильним номером, щоб гніздечко не впало. 1 9 7 2 6 8 3 10 10-9= 7-5= 4+2= 4+4= 6+3= 9-6= 10-3= 8+2=

Позбирай горішки Білочка (squirrel) тікала від лисички (fox) і розсипала горішки (nuts). Допоможіть білочці позбирати горішки, обчисливши приклади....
Слайд № 59

Позбирай горішки Білочка (squirrel) тікала від лисички (fox) і розсипала горішки (nuts). Допоможіть білочці позбирати горішки, обчисливши приклади. -3=5 -2=8 +7=10 4+ =9 10- =5 3+ =4

ВИСНОВКИ Мета сучасної освіти полягає не стільки в передачі конкретної інформації знань, скільки в сприянні саморозвитку дітей, підготовці їх до ма...
Слайд № 60

ВИСНОВКИ Мета сучасної освіти полягає не стільки в передачі конкретної інформації знань, скільки в сприянні саморозвитку дітей, підготовці їх до майбутнього самостійного життя, активної участі в праці, реалізації своїх можливостей. Для цього кожна дитина повинна отримати якісну освіту. Здобуття знань, умінь і навичок починається ще із дошкільного періоду, проте у молодшому шкільному віці закладається та основа, від якої залежить подальше успішне навчання. Формування учня самостійною, ініціативною, вдумливою особистістю може бути успішним, якщо потурбуватися про це з першого проведеного уроку. Ефективне засвоєння знань передбачає таку організацію пізнавальної діяльності учнів, за якої навчальний матеріал стає предметом активних розумових і практичний дій кожної дитини. Тому для цього необхідно на уроках використовувати відповідні методи навчання. Дидактичні ігри або ігрові ситуації під час вивчення нумерації в початкових класах можна використовувати на будь-якому етапі уроку. Завдяки ігровому методу до систематичної розумової праці вдається залучити всіх учнів (навіть пасивних), дати їм змогу відчути успіх, повірити в свої сили. Проте завжди потрібно пам’ятати, що будь-яка дидактична гра ефективною буде лише за певних умов: якщо у ній поєднано два елементи – пізнавальний та ігровий; якщо вирішує певне конкретне завдання, яке під силу її учасникам; дидактичні ігри повинні утворювати систему, яка передбачає їх певну послідовність і поступове ускладнення.

Ігрові технології з елементами англійської мови дають змогу легко привернути увагу й тривалий час підтримувати в учнів інтерес до важливих математи...
Слайд № 61

Ігрові технології з елементами англійської мови дають змогу легко привернути увагу й тривалий час підтримувати в учнів інтерес до важливих математичних властивостей і явищ, на яких у звичайних умовах зосередити увагу не завжди вдається. Тому можна зробити висновок, що навчальний матеріал з математики, викладений із використанням ігрових ситуацій дає набагато кращі результати, ніж традиційна форма викладення матеріалу. Використовувати ігрові технології у навчальному процесі потрібно усім педагогам, тому що їх метою є ніщо інше, як допомогти малим школярам навчитись планувати свою роботу; організовано працювати; учитись запитувати і відповідати; пізнавати не лише себе, але й інших; аналізуючи, знаходити головне; правильно доводити свою думку; доповнювати, продовжувати, завершувати; учитись порівнювати; іти від причини до наслідку; навчитись контролювати й оцінювати. Як засвідчує практика, така організація здобуття знань дає змогу максимально активізувати навчально-пізнавальну діяльність учнів на уроках математики і водночас сприяє не тільки підвищенню якості навчання, а й забезпеченню психологічного комфорту кожної дитини вже з перших днів навчання у школі. Зазначимо також, що в процесі проведення уроків математики з елементами гри реалізуються ідеї співдружності, змагання, самоуправління, виховання відповідальності кожного за результати своєї праці, а основне – формується мотивація навчальної діяльності й інтерес дітей до математики. В процесі нашої роботи ми відмітили зростання пізнавального інтересу учнів до вивчення математики та англійської мови під впливом міжпредметних зв'язків.

Міжпредметні зв'язки стимулюють потяг до знань, укріплюють інтерес до вищевказаних предметів, розширюють зацікавленість, поглиблюють знання, сприяю...
Слайд № 62

Міжпредметні зв'язки стимулюють потяг до знань, укріплюють інтерес до вищевказаних предметів, розширюють зацікавленість, поглиблюють знання, сприяють становленню інтересів. Використання міжпредметної інтеграції робить процес навчання різноманітним, цікавим, емоційно забарвленим, творчо насиченим. Забезпечується висока активність школярів у використанні знань з одного предмету на уроках з іншого і навпаки, цікаво і просто поєднуючи теоретичні знання з їх практичним застосуванням. Таким чином, міжпредметні зв'язки - це сучасний принцип навчання, який впливає на відбір і структуру навчального матеріалу цілого ряду предметів, посилюючи системність знань учнів, активізує методи навчання, орієнтує на застосування комплексних форм організації навчання, забезпечуючи єдність навчально-виховного процесу. Можна сміливо стверджувати, що використання міжпредметних зв’язків є одним з напрямків особистісної орієнтації освіти і забезпечує розвиток нового, творчого покоління громадян нашої держави. Таким чином, міжпредметні зв’язки через ігрові технології координують навчальну інформацію з різних предметів, надаючи їй узагальнення і спрямовання у процесі формування змісту педагогічної освіти.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
490 грн
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись