і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Хто я? Хто мої однокласники?

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Вчитель початкових класів

Снов’янської ЗОШ І-ІІ ступенів

Куліш В. М.

2018 р.

Ключові компетентності:

  • учень/учениця висловлює власну думку;

  • говорить у помірному темпі, чітко, виразно, з відповідною силою голосу;

  • дотримується правильної постави;

  • спостерігає за визначеними об’єктами, робить узагальнення за результатами спостережень;

  • співпрацює з однокласниками.

Очікувані результати:

  • учень/учениця з увагою сприймає усні репліки однокласників,вчителя, підтримує і приймає інших;

  • вступає в діалог;

  • сприймає монологічне висловлювання;

  • звертається до однокласників, вчителя на ім’я;

  • взаємодіє в парі та групі для досягнення навчальних цілей;

  • лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу;

  • збирає дані, що відображають ситуації «Скільки дівчаток в нашому класі?», «Скільки хлопчиків в нашому класі?», «Скільки дітей в класі мають однакові імена?»;

  • планує послідовність технологічних операцій та виконує їх з допомогою вчителя чи самостійно;

  • називає адресу, описує місце свого проживання;

  • записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма;

  • малює графічними матеріалами;

  • презентує результати власної творчості;

  • бере участь у сюжетно-рольовій грі;

  • представляє свої вподобання;

  • уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свої думки, шануючи гідність інших;

  • ставиться з повагою до інших;

  • слухає музичний твір, висловлює свої враження і вподобання;

  • передає настрій музичного твору;

  • створює прості медіа продукти з допомогою вчителя.

Матеріали та обладнання:

набір фігурок для визначення настрою, мікрофон, набір демонстраційних карток зі словами, «словникова скарбничка» зі звуковою моделлю слова «хобі», набір демонстраційних карток для визначення кількості дітей, запис пісні М. Ровенка «Ми - першокласники, ми – однокласники»,папір А4, ножиці, кольорові олівці, фломастери, клей ПВА, пензлики для клею, серветки, фотографії дітей, набір кольорового паперу, набір демонстраційних карток для щоденних новин, набір предметних малюнків.

Зміст занять протягом дня

І частина

Ранкова зустріч

Вітання.

  • Доброго ранку, любі хлопчики і дівчатка! Сподіваюсь, ви всі добре відпочили цієї ночі, тож хочу запросити вас до нашого ранкового кола.

В цьому класі друзі всі:

Я і ти, і ми, і ви.

Добрий день тому, хто зліва!

Добрий день тому, хто справа!

Ми – одна сім’я.

В цьому класі друзі всі:

Я і ти, і ми, і ви.

Посміхнись тому, хто зліва.

Посміхнись тому, хто справа.

Ми – одна сім’я.

  • Добрий день!

Вправа «Мій настрій»

Кожна дитина із набору фігур обирає смайл, який відповідає її настрою та пояснює, чому в неї такий настрій.

Щоденні новини

Дитина дня. Повідомлення про дату, місяць, день тижня. Інформація про погоду.

Гра «Зіпсований телефон»

  • Діти, зараз я скажу на вушко Галинці, що стоїть праворуч від мене, відоме вам слово. А ви по черзі пошепки передайте це слово одне одному. Вголос його промовить той, хто стоїть ліворуч від мене, це

Андрійко.

  • Молодці! Наш класний телефон працює добре, і всі ви почули в ньому слово «школа».

  • Скоро ми почнемо вивчати букви, і ви всі зможете прочитати і написати це слово, а дехто з вас може зробити це і зараз. Спробуйте серед слів на картках знайти слово «школа».

( На картках слова «школа», «клас», «дім»)

  • Полічіть, скільки букв в слові «школа».

  • На що схожа перша буква?

  • Вимовимо послідовно звуки в ньому.

  • Поясніть значення цього слова.

  • Діти, ми вже познайомились зі своєю школою, багато знаємо про неї.

Складіть про школу речення. Кожен складене речення скаже в мікрофон.

Обмін інформацією. Вправа «Мікрофон».

  • Наша школа…

  • Розумнички! Дуже цікавими були ваші повідомлення про школу. А зараз ми спробуємо пригадати графічний образ такого важливого для нас слова. А для цього швиденько сядемо за парти.

Гра «Хто найпильніший»

Вчитель демонструє картки зі словами, коли учні розпізнають графічний образ слова «школа», вони плескають в долоньки.

ІІ частина

Робота з набором предметних малюнків

  • Діти, а щоб дізнатися, хто сьогодні в школібуде головним, нам необхідно скласти слово з початкових звуків назв предметів на цих малюнках (умивальник, човен, ножиці, іграшка).

Діалог

  • Отже, головними сьогодні в школі будуть учні. Поділимо слово «учні» на склади.

  • Яким звуком починається це слово?

  • В нашій мові є багато слів, які починаються звуком [ у]. Придумайте такі слова.

  • Кого називають учнями?

  • Як називають учнів, що вчаться в одному класі?

  • Так хто ви ?

  • Сьогодні ви розкажете більше про себе та краще познайомитесь зі своїми однокласниками.

Гра «Весела куля»

Вчителька називає своє ім’я, наступний учень має повторити ім’я вчительки та назвати своє ім’я і т. д.

Визначення кількості дітей у класі, спільних і відмінних ознак між однокласниками

  • Перелічимо, скільки учнів в нашому класі. Для цього всі вийдемо до дошки, станемо рядочком, назвемо числа по порядку. Перший учень – 1, другий – 2, третій – 3 і т. д.

  • (На дошці запис «В класі – 11 учнів»)

  • Вийдіть до дошки всі дівчатка. Миколка, полічи, скільки дівчаток.

(На дошці запис «Дівчат – 4»)

  • Вийдіть до дошки всі хлопчики. Марійко, полічи хлопчиків.

(На дошці запис «Хлопців – 7»)

  • Що у нас є спільне?

  • Що відмінне?

  • Так, хоч між нами є багато спільного, та всі ми різні, кожен з нас неповторний і унікальний. Але попри все, нам добре разом, бо разом ми можемо бавитись, навчатись, і нам не самотньо.

Слухання дитячої пісні М. Ровенка «Ми – першокласники, ми – однокласники»

«Словникова скарбничка»

Із звуків, що ховаються в «Словниковій скарбничці», діти утворюють слово «хобі»

  • Дітки, кому з вас раніше доводилось чути це слово?

  • Коли ви його чули?

  • Як по-іншому можна назвати хобі?

  • У кого з вас є улюблене заняття?

  • Спробуйте за допомогою міміки і жестів показати його.

Гра – пантоміма «Вгадай моє захоплення»

ІІІ частина

Створення паспорта школяра

  • Діти, ви стали дорослими громадянами шкільної спільноти і вам необхідно мати власний документ, який засвідчуватиме це. Такий документ ви сьогодні виготовите власноручно за такою інструкцією:

1. Зігніть аркуш паперу навпіл.

2. Розріжте по зігнутій лінії, дотримуючись правил роботи з ножицями.

3. Зігніть одну частину розрізаного аркуша навпіл.

4. На першій сторінці намалюйте свій портрет, напишіть ім’я.

5. На другій сторінці намалюйте пору року, в яку ви народилися, напишіть дату народження.

6. На третій сторінці напишіть адресу або намалюйте місце свого проживання.

Презентація творчих робіт

ІVчастина

Підсумок дня

Створення колажу «Знайомтеся – це ми»

Діти обводять свої долоньки на кольоровому папері, вирізають, наклеюють на долоньки свої фотографії, підписують, розміщують на колективному колажі.

Виконання учнями улюблених дитячих пісень про школу, однокласників.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Інтегрований навчальний день

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Мовленнєва майстерність педагога Нової української школи. Вербальний і невербальний імідж»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 години
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти