і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Хто я? Хто мої однокласники?

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Вчитель початкових класів

Снов’янської ЗОШ І-ІІ ступенів

Куліш В. М.

2018 р.

Ключові компетентності:

  • учень/учениця висловлює власну думку;

  • говорить у помірному темпі, чітко, виразно, з відповідною силою голосу;

  • дотримується правильної постави;

  • спостерігає за визначеними об’єктами, робить узагальнення за результатами спостережень;

  • співпрацює з однокласниками.

Очікувані результати:

  • учень/учениця з увагою сприймає усні репліки однокласників,вчителя, підтримує і приймає інших;

  • вступає в діалог;

  • сприймає монологічне висловлювання;

  • звертається до однокласників, вчителя на ім’я;

  • взаємодіє в парі та групі для досягнення навчальних цілей;

  • лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу;

  • збирає дані, що відображають ситуації «Скільки дівчаток в нашому класі?», «Скільки хлопчиків в нашому класі?», «Скільки дітей в класі мають однакові імена?»;

  • планує послідовність технологічних операцій та виконує їх з допомогою вчителя чи самостійно;

  • називає адресу, описує місце свого проживання;

  • записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма;

  • малює графічними матеріалами;

  • презентує результати власної творчості;

  • бере участь у сюжетно-рольовій грі;

  • представляє свої вподобання;

  • уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свої думки, шануючи гідність інших;

  • ставиться з повагою до інших;

  • слухає музичний твір, висловлює свої враження і вподобання;

  • передає настрій музичного твору;

  • створює прості медіа продукти з допомогою вчителя.

Матеріали та обладнання:

набір фігурок для визначення настрою, мікрофон, набір демонстраційних карток зі словами, «словникова скарбничка» зі звуковою моделлю слова «хобі», набір демонстраційних карток для визначення кількості дітей, запис пісні М. Ровенка «Ми - першокласники, ми – однокласники»,папір А4, ножиці, кольорові олівці, фломастери, клей ПВА, пензлики для клею, серветки, фотографії дітей, набір кольорового паперу, набір демонстраційних карток для щоденних новин, набір предметних малюнків.

Зміст занять протягом дня

І частина

Ранкова зустріч

Вітання.

  • Доброго ранку, любі хлопчики і дівчатка! Сподіваюсь, ви всі добре відпочили цієї ночі, тож хочу запросити вас до нашого ранкового кола.

В цьому класі друзі всі:

Я і ти, і ми, і ви.

Добрий день тому, хто зліва!

Добрий день тому, хто справа!

Ми – одна сім’я.

В цьому класі друзі всі:

Я і ти, і ми, і ви.

Посміхнись тому, хто зліва.

Посміхнись тому, хто справа.

Ми – одна сім’я.

  • Добрий день!

Вправа «Мій настрій»

Кожна дитина із набору фігур обирає смайл, який відповідає її настрою та пояснює, чому в неї такий настрій.

Щоденні новини

Дитина дня. Повідомлення про дату, місяць, день тижня. Інформація про погоду.

Гра «Зіпсований телефон»

  • Діти, зараз я скажу на вушко Галинці, що стоїть праворуч від мене, відоме вам слово. А ви по черзі пошепки передайте це слово одне одному. Вголос його промовить той, хто стоїть ліворуч від мене, це

Андрійко.

  • Молодці! Наш класний телефон працює добре, і всі ви почули в ньому слово «школа».

  • Скоро ми почнемо вивчати букви, і ви всі зможете прочитати і написати це слово, а дехто з вас може зробити це і зараз. Спробуйте серед слів на картках знайти слово «школа».

( На картках слова «школа», «клас», «дім»)

  • Полічіть, скільки букв в слові «школа».

  • На що схожа перша буква?

  • Вимовимо послідовно звуки в ньому.

  • Поясніть значення цього слова.

  • Діти, ми вже познайомились зі своєю школою, багато знаємо про неї.

Складіть про школу речення. Кожен складене речення скаже в мікрофон.

Обмін інформацією. Вправа «Мікрофон».

  • Наша школа…

  • Розумнички! Дуже цікавими були ваші повідомлення про школу. А зараз ми спробуємо пригадати графічний образ такого важливого для нас слова. А для цього швиденько сядемо за парти.

Гра «Хто найпильніший»

Вчитель демонструє картки зі словами, коли учні розпізнають графічний образ слова «школа», вони плескають в долоньки.

ІІ частина

Робота з набором предметних малюнків

  • Діти, а щоб дізнатися, хто сьогодні в школібуде головним, нам необхідно скласти слово з початкових звуків назв предметів на цих малюнках (умивальник, човен, ножиці, іграшка).

Діалог

  • Отже, головними сьогодні в школі будуть учні. Поділимо слово «учні» на склади.

  • Яким звуком починається це слово?

  • В нашій мові є багато слів, які починаються звуком [ у]. Придумайте такі слова.

  • Кого називають учнями?

  • Як називають учнів, що вчаться в одному класі?

  • Так хто ви ?

  • Сьогодні ви розкажете більше про себе та краще познайомитесь зі своїми однокласниками.

Гра «Весела куля»

Вчителька називає своє ім’я, наступний учень має повторити ім’я вчительки та назвати своє ім’я і т. д.

Визначення кількості дітей у класі, спільних і відмінних ознак між однокласниками

  • Перелічимо, скільки учнів в нашому класі. Для цього всі вийдемо до дошки, станемо рядочком, назвемо числа по порядку. Перший учень – 1, другий – 2, третій – 3 і т. д.

  • (На дошці запис «В класі – 11 учнів»)

  • Вийдіть до дошки всі дівчатка. Миколка, полічи, скільки дівчаток.

(На дошці запис «Дівчат – 4»)

  • Вийдіть до дошки всі хлопчики. Марійко, полічи хлопчиків.

(На дошці запис «Хлопців – 7»)

  • Що у нас є спільне?

  • Що відмінне?

  • Так, хоч між нами є багато спільного, та всі ми різні, кожен з нас неповторний і унікальний. Але попри все, нам добре разом, бо разом ми можемо бавитись, навчатись, і нам не самотньо.

Слухання дитячої пісні М. Ровенка «Ми – першокласники, ми – однокласники»

«Словникова скарбничка»

Із звуків, що ховаються в «Словниковій скарбничці», діти утворюють слово «хобі»

  • Дітки, кому з вас раніше доводилось чути це слово?

  • Коли ви його чули?

  • Як по-іншому можна назвати хобі?

  • У кого з вас є улюблене заняття?

  • Спробуйте за допомогою міміки і жестів показати його.

Гра – пантоміма «Вгадай моє захоплення»

ІІІ частина

Створення паспорта школяра

  • Діти, ви стали дорослими громадянами шкільної спільноти і вам необхідно мати власний документ, який засвідчуватиме це. Такий документ ви сьогодні виготовите власноручно за такою інструкцією:

1. Зігніть аркуш паперу навпіл.

2. Розріжте по зігнутій лінії, дотримуючись правил роботи з ножицями.

3. Зігніть одну частину розрізаного аркуша навпіл.

4. На першій сторінці намалюйте свій портрет, напишіть ім’я.

5. На другій сторінці намалюйте пору року, в яку ви народилися, напишіть дату народження.

6. На третій сторінці напишіть адресу або намалюйте місце свого проживання.

Презентація творчих робіт

ІVчастина

Підсумок дня

Створення колажу «Знайомтеся – це ми»

Діти обводять свої долоньки на кольоровому папері, вирізають, наклеюють на долоньки свої фотографії, підписують, розміщують на колективному колажі.

Виконання учнями улюблених дитячих пісень про школу, однокласників.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Інтегрований навчальний день
  • Додано
    13.08.2018
  • Розділ
    Різне
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    578
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    14
  • Номер матеріала
    KO635844
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь