і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Характеристики на 30 учнів

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ХАРАКТЕРИСТИКА

учениці 4-Б класу

школи І-ІІІ ступенів № 294

Чепуріної Дар’ї

Школу відвідує з 2013 року. Маючи високий рівень підготовки до школи, до навчання ставилась відповідально та сумлінно. Усвідомлює необхідність відвідування школи. Виважено ставиться до оцінювання власної діяльності. Завжди цікавиться думкою вчителя щодо своєї роботи. Самокритична. Має гарну пам'ять, виразне мовлення. Гарно говорить українською мовою. Здатна планувати власну роботу.

Охоче приймає участь у всіх заходах як класних так і шкільних. Працелюбна. У навчанні наполеглива та терпляча. Впевнено просувається до поставленої мети.

Була постійним учасником Всеукраїнських конкурсів, на­городжена дипломами різних рівнів.

У школі дотримується усіх правил поведінки. Емоційно стійка. Має загострене почуття справедливості. Вимоглива до себе. Серед учнів класу є формальним лідером не лише дівчат. Користується прихильністю учнів протилежної статі. Займається балетом.

Директор

Вчитель

ХАРАКТЕРИСТИКА

учня 4-Б класу

школи І-ІІІ ступенів № 294

Косолапова Даніїла

Даніїл – досить комунікабельний хлопець, тому з адаптацією в 1 класі особливих проблем він не мав. Маючи гарну підготовку та загальну ерудованість, гідно засвоював шкільну програму протягом навчання.

Активно працює на усіх без винятку уроках. Завжди готовий продемонструвати свої знання. Охоче висловлює власну думку, аргументуючи її. Особливий азарт викликають математичні змагання. Не охоче виконує завдання, що потребують посидючості, стриманості, мовчання. Дуже емоційний, завжди говорить те, що думає. Має достатній словниковий запас. Може зв’язано розповісти про події у своєму житті.

З однолітками спілкується активно. Завжди в оточенні дітей. Надає перевагу рухливим іграм. Прислухається до зауважень, підтримує охайний зовнішній вигляд протягом дня. Дотримується прийнятих у класі правил поведінки і спілкування. Займається спортом.

Родина активно співпрацює зі школою у вихованні дитини.

Директор

Вчитель

ХАРАКТЕРИСТИКА

учня 4-Б класу

школи І-ІІІ ступенів № 294

Фурніченко Дениса

Денис почав відвідувати школу 6-річному віці. У навчанні виявляє наполегливість та схильність до виконання письмових завдань. Має достатній словниковий запас. Здатний працювати в одному темпі з усім класом, у разі повної сконцентрованості на завданні. Легко відволікається, що заважає вчитися. В основний поняттях часу зорієнтований.

З однолітками спілкується без напруження. Жвавий, охочий до рухливих ігор. Друзів та партнерів для ігор обирає сам. Ініціативний, часто виступає з цікавими пропозиціями щодо часопроводження.

Охоче працює на уроках художньо-естетичного циклу.

До зауважень вчителя ставиться з розумінням. Приймає їх як керівництво до дій. Постійно працює над собою. Намагається стати краще, адаптувати свою поведінку до дисциплінарних вимог, прийнятих у класі.

Директор

Вчитель

ХАРАКТЕРИСТИКА

учня 4-Б класу

школи І-ІІІ ступенів № 294

Шила Максима

Максим, один з тих учнів, про якого можна лише мріяти. Спокійний, посидючий, старанний у роботі. Може зв’язано розповісти про події у своєму житті. Зберігає високу працездатність протягом всього уроку. Надає перевагу урокам математики. У виконанні навчальних завдань проявляє себе як наполегливий учень. Якщо у нього щось не виходить, то дуже хвилюється, але завдання не кидає, просить пояснити ще раз, і знову береться за виконання.

Активний у спілкуванні з однолітками. З задоволенням приходить на допомогу однокласникам. Виконує доручення у класі. Охоче приймає схвальні оцінки своєї роботи, негативні сприймає як поштовх до вдосконалення.

Емоційний, чуйний, людяний, поважає старших, правдивий у ставленні до себе та до інших. У Максима переважає гарний настрій, але якщо емоції перемагають, настрій швидко змінюється.

Директор

Вчитель

ХАРАКТЕРИСТИКА

учениці 4-Б класу

школи І-ІІІ ступенів № 294

Басанець Софії

Софія відвідує школу № 294 з 2013 року. Протягом навчання показала високу працездатність та схильність до творчих завдань. У навчанні наполеглива, старанна. Легко відволікається, тому потребує забезпечення навчальної діяльності. Софія повністю розуміє навчальний матеріал і легко виділяє істотні ознаки. Має гарну пам’ять. Швидко запам’ятовує вірші та правила. Письмові завдання не любить, але до завдань ставиться відповідально. Зацікавлена в оцінюванні власної діяльності педагогом.

Комунікабельна, легко звертається за допомогою до старших. Активна у спілкуванні з однолітками, сама вибирає собі партнерів для ігор і занять. Має постійних подруг у класі. Рідко пропускає заняття.

Софія практично завжди має гарний настрій, весела. Дівчинка жвава та рухлива.

Директор

Вчитель

ХАРАКТЕРИСТИКА

учениці 4-Б класу

школи І-ІІІ ступенів № 294

Теплюк Вікторії

Вікторія - представниця зразкової учениці. Вона завжди спокійна, охайна та готова до навчання. На уроках уважна, завжди слухає пояснення вчителя. При виникненні навчальних ускладнень на уроці, докладає зусилля для їх подолання. Зв’язано висловлює власні думки. Здатна працювати в одному темпі з усім класом. Особливе задоволення приносять уроки математики. Хоча жваво працює і на уроках гуманітарного спрямування.

З однокласниками вибудувала дружні відносини. Сама виступає ініціатором ігор. У Вікторії є постійні друзі в класі. З шаною відноситься до вчителя, здатна звернутися до нього за допомогою. Підтримує охайний зовнішній вигляд протягом дня. Дотримується прийнятих у класі правил поведінки і спілкування.

Проявляє зацікавленість у позитивній оцінці. Любить виконувати доручення, чергувати та добре справляється з цим. Уроки пропускає рідко, шкільну програму засвоює добре.

Директор

Вчитель

ХАРАКТЕРИСТИКА

учениці 4-Б класу

школи І-ІІІ ступенів № 294

Коцубенко Ілони

Ілона вступила до 1 класу шестирічною дівчинкою у 2013 році. Мала гідну підготовку до школи. За час навчання значно «виросла» у своїх знання та вміннях. Дівчинка має гуманітарний склад розуму. Не шкодує зусиль на подолання навчальних труднощів, якщо вони навіть трапляються. Може переказувати зміст тексту або розповіді вчителя своїми словами. Пише розбірливо, дотримується основних вимог до оформлення письмових робіт. Здатна працювати в одному темпі з усім класом.

Щира, відкрита для спілкування дівчинка. Активна у спілкуванні з однокласниками, сама вибирає собі партнерів для ігор. Любить лідирувати у іграх. Сама встановлює правила. Нетерпляча, рухлива, охоче відвідує уроки фізичного виховання. До вчителя ставиться шанобливо. Знає та виконує дисциплінарні вимоги прийняти у класі. Дуже емоційна, не завжди здатна стримувати емоції. Проявляє зацікавленість до позитивної оцінки своєї діяльності. Уроки пропускає дуже рідко.

Директор

Вчитель

ХАРАКТЕРИСТИКА

учениці 4-Б класу

школи І-ІІІ ступенів № 294

Кондратчук Олександри

Олександра прийшла до школи шестирічною дівчинкою, маючи належну підготовку. Протягом навчання значно виросла у своїх знаннях та вміннях. Саша охоча до навчання, але рідко звертається за допомогою до вчителя. Це стає причиною помилок. Має достатній словниковий запас. Легко переказує текст. Часто самостійно складає розповіді. Може здійснювати прості мисленнєві операції в голові без опори на наочний матеріал. Зберігає задовільну працездатність протягом всього уроку.

Активна у спілкуванні з однолітками. Найчастіше виступає ініціатором ігор серед дівчат, але й часто залучає хлопців. Має постійних друзів у класі. Емоційна, але емоції контролює. Часто проявляє творчість у роботі. Охоче малює, співає, любить танцювати. Впевнена у власній талановитості.

За час навчання проявила себе дисциплінованою ученицею, яка намагається виконувати вимоги дорослих, виявляє ініціативу у підтриманні дисципліни.

Саша ласкава, весела дівчинка. Спілкування з нею робить людину кращою.

Директор

Вчитель

ХАРАКТЕРИСТИКА

учня 4-Б класу

школи І-ІІІ ступенів № 294

Блазія Тимофія

Вступаючи до школи Тимофій мав високий рівень підготовки. Та за час навчання жодного разу не виявив байдужості до викладеного на уроці матеріалу. Завжди уважний на уроці. Легко сприймає навчальний матеріал. Завдання виконує швидко та правильно. Дуже рідко зустрічає труднощі в навчанні. Любить працювати самостійно та над індивідуальними завданнями. Здатний працювати в одному темпі з усім класом. Часто задає темп роботи у класі.

Активний у спілкуванні з однокласниками. Постійно в оточенні дітей. З повагою ставиться до вчителя, дотримуючись його дисциплінарних вимог. Підтримує охайний зовнішній вигляд протягом дня. Контролює свої емоції. З цікавістю ставиться до оцінювання власної діяльності.

Уроки пропускає рідко. Шкільну програму засвоює швидко.

Кори­стується повагою серед викладачів. Має авторитет серед товаришів. Має багато друзів, підтримує дружні стосунки з багатьма учнями. Займається спортом.

Директор

Вчитель

ХАРАКТЕРИСТИКА

учня 4-Б класу

школи І-ІІІ ступенів № 294

Книжникова Олексія

Вступаючи до першого класу Олексій мав високий рівень підготовки. Тому особливих труднощі у навчанні він не мав. У навчанні старанний, уважний, допитливий. Може зосередитись на задачі і не відволікатись у процесі її розв’язання. На уроці демонструє здатність узагальнювати знання, що має. Має проблему з охайністю письма, намагається дотримуватись основних вимог до оформлення письмових робіт. Зберігає працездатність протягом всього уроку.

Активний у спілкуванні з однокласниками, сам вибирає собі партнерів для ігор та занять. Має постійних приятелів у класі. Може звертатись з проханням до вчителя. Прислухається до зауважень та вимог, намагається їх виконувати. Підтримує охайний зовнішній вигляд протягом дня.

Уроки практично не пропускає, працездатність протягом усього дня. Здатний впоратись з чергуванням по класу. Проявляє зацікавленість у позитивній оцінці. Шкільну програму засвоює добре. Займається спортом

Директор

Вчитель

ХАРАКТЕРИСТИКА

учня 4-Б класу

школи І-ІІІ ступенів № 294

Шаповала Павла

Паша гарно адаптувався до навчання у школі. У навчанні виявив себе старанним та наполегливим. Особливо захоплено розв’язує конкретні завдання. Надзвичайно добрий, завжди приходить на допомогу однокласникам. Знає і намагається виконувати усі вимоги вчителя. З охотою читає, обговорює прочитане.

Активний у спілкуванні з однолітками. Сам вибирає собі партнерів для ігор. Не провокує конфліктів з однокласниками. Має постійних приятелі у класі. Може звертатись з проханням до вчителя. Володіє собою у ситуаціях, які вимагають зосередженості, мовчання або обмеження руху. Здатний впоратись з чергуванням по класу. Проявляє зацікавленість у позитивній оцінці власної діяльності. Переживає через зниження оцінки або критичні зауваження. Має у класі багато друзів. Емоційний у дружбу з дітьми вкладає серце. Щиро переживає за кожного. Користується авторитетом серед дівчат.

Директор

Вчитель

ХАРАКТЕРИСТИКА

учня 4-Б класу

школи І-ІІІ ступенів № 294

Міщука – Тараканова Семена

Семен для свого вік дуже серйозний хлопець. Чітко відмежовує гру і навчання. Може зосередитись на задачі і не відволікатись у процесі її розв’язання. Розуміє вимоги вчителя та намагається їх виконувати. На уроці демонструє здатність узагальнювати знання, що має. Може переказувати зміст тексту або розповіді вчителя своїми словами. Пише розбірливо, виконує основні вимоги до письма. Має достатній словниковий запас.

Під час ігор демонструє доброзичливість, азартний, охочий до лідерства. Може звертатись з проханням до вчителя. Під час відповіді біля дошки контролює рух тіла. Здатний впоратись з обов’язками чергового. Успішно засвоює шкільну програму. Хлопчик рухливий, дуже любить уроки фізичного виховання. Постійно рухається, заряджаючи своєю енергією все навколо. Має яскраво виражені лідерські якості. Завжди знаходиться в оточенні як хлопців так і дівчат. Дуже комунікабельний не має перешкод у спілкуванні як з дорослими так і з однолітками.

Директор

Вчитель

ХАРАКТЕРИСТИКА

учня 4-Б класу

школи І-ІІІ ступенів № 294

Селінного Дмитра

Дмитро вступив до першого класу у 2013 році шестирічним хлопчиком. Хлопець повністю усвідомлював свої обов’язки , як школяра. Виявляє бажання вчитися. До труднощів ставиться легко, намагається їх подолати підвищеною роботою. Дмитро дає реальну оцінку власним навчальним досягненням, хоча інколи є прояви завищеної самооцінки.

Навчальний матеріал сприймає добре. Надає перевагу усним завданням. Але багато працює над покрашенням якості письма. Добре розвинена пам'ять. Вміє виразно читати та декламувати вірші. Власні думки висловлює правильно та точно, на запитання дає повну відповідь.

Якщо в Дмитра щось не виходить легко звертається за допомогою до вчителя. Легко приходить на допомогу своїм однокласникам.

Під час ігор демонструє доброзичливість, азартний, охочий до лідерства. Може звертатись з проханням до вчителя. Під час відповіді біля дошки контролює рух тіла. Здатний впоратись з обов’язками чергового. Успішно засвоює шкільну програму.

Директор

Вчитель

ХАРАКТЕРИСТИКА

учня 4-Б класу

школи І-ІІІ ступенів № 294

Короля Дмитра

Дмитро вступив до школи _______. Розпочав своє навчання у першому класі Дмитро в іншій школі.

Під час навчання показав себе здібним учнем. Особливий хист має до математики. Хоча з задоволенням виконує завдання на уроках мистецького циклу. Розуміє і виконує вказівки вчителя на уроці без нагадування. Може здійснювати прості мисленнєві операції в голові без опори на наочний матеріал. Зв’язано висловлює свої думки, хоча в мові часто зустрічаються русизми. Завдання виконує швидко, в одному темпі з усім класом.

Легко влився в колектив, чому сприяла природна комунікабельність Дмитра. З однокласниками спілкується легко та активно. Конфлікти не провокує, але здатен себе захистити. З шаною відноситься до вчителя, дотримуючись необхідних дистанцій у спілкуванні з ним. Контролює свої емоції. Але переживає через негативну оцінку або зауваження. Шкільну програму засвоює добре.

Директор

Вчитель

ХАРАКТЕРИСТИКА

учня 4-Б класу

школи І-ІІІ ступенів № 294

Милосердова Кирила

Кирилло –дитина, що їх називають «непрочитана книга». Щодня можна дізнатись про нього щось нове. У навчанні старанний, наполегливий. Намагається точно та швидко виконувати завдання вчителя. На уроці демонструє здатність узагальнювати знання, що має. Може переказати зміст тексту або розповіді вчителя своїми словами. Пише розбірливо, виконує основі вимоги до письма. При виникненні навчальних ускладнень на уроці, докладає зусилля для їх подолання.

Активний у спілкуванні з однолітками, сам вибирає собі партнерів для ігор і занять. Не провокує конфліктів з однолітками, не б’ється першим. Має постійних приятелів у класі. З шаною відоситься до вчителя, дотримуючись необхідних дистанцій у спілкуванні з ним. Підтримує охайний зовнішній вигляд протягом дня.

Контролює свої емоції. Рідко пропускає заняття. Проявляє зацікавленість до позитивної оцінки. В міру переживає за оцінку і критичні зауваження. Шкільну програму засвоює успішно.

Директор

Вчитель

ХАРАКТЕРИСТИКА

учня 4-Б класу

школи І-ІІІ ступенів № 294

Гладовського Даніїла

Учень навчається в даній школі з 1 класу. За час навчання зарекомендував себе як старанний, здібний, але пасивний, некомунікабельний учень. Має хороші здібності по засвоєнню навчального матеріалу. Пам'ять розвинена. Увага – нестійка. До уроків готується несистематично. Не проявляє інтересу до навчання. Має схильність до предметів природничого циклу. Мовлення розвинуте добре. Мова виразна, думки висловлює чітко, словниковий запас – значний. Уміє логічно мислити, аналізувати, робити правильні висновки. 
     Переважають такі риси характеру: байдужість, ввічливість, врівноваженість, принциповість, справедливість. У дружньому спілкуванні не займає лідерські позиції. Активної участі в громадському житті класу не бере. До доручень ставиться безвідповідально. 
     Не має вад здоров'я. 
     Вихованням дитини займається бабуся. Регулярно відвідує школу.

Директор

Вчитель

ХАРАКТЕРИСТИКА

учня 4-Б класу

школи І-ІІІ ступенів № 294

Гейка Назара

За час навчання Назар виявив себе як беззаперечний лідер класу і колективу хлопців зокрема. Хлопець досить ерудований, при вступі до школи мав високий рівень підготовки. Тому особливих труднощів у навчанні у нього не виникало. Єдине до чого Назару довелось прикласти зусиль – охайність письма. Він легко подолав це, навчившись зосереджуватись на своїй роботі. Завжди приймає участь у роботі на уроці на всіх, без виключення предметах.

Охоче бере участь у роботі з самообслуговування та різноманітних позакласних заходах. Назар любить працювати, усвідомлюючи суспільну значущість роботи та необхідність її виконання. З великою охотою чергує у класі та їдальні, виконує доручення вчителя.

Активно спілкується з однокласниками. Вміє повести за собою, налаштувати дітей на ті дії, які допомагають йому у досягненні мети. Під час виконання групового завдання часто бере ініціативу на себе, співпрацює з іншими дітьми.

Назарій практично завжди має гарний настрій. Швидко забуває образи, але не пробачає несправедливості.

Директор

Вчитель

ХАРАКТЕРИСТИКА

учениці 4-Б класу

школи І-ІІІ ступенів № 294

Толкач Анастасії

Анастасія знаходиться у постійному русі. Енергійна, допитлива, добра дівчинка. На уроках приймає активну участь у роботі. Може зв’язано розповісти про події в своєму житті. Розуміє та виконує вказівки вчителя на уроці без нагадування. Має достатній словниковий запас. Особливо охоче виконує математичні завдання. Швидко рахує. Полюбляє командні змагання, завжди щиро вболіває за свою команду. Темп роботи має високий.

Дуже комунікабельна, має друзів та подруг у класі. Виявляє лідерські якості, любить керувати колективом. Прислухається до думки оточуючих про себе. З шаною відноситься до вчителя, легко звертається за допомогою до старших. Завжди охайна. Володіє своїми емоціями. Охоче допомагає однокласникам та вчителю. Заняття пропускає дуже рідко. Проявляє зацікавленість до позитивної оцінки. Шкільну програму засвоює добре та швидко.

Директор

Вчитель

ХАРАКТЕРИСТИКА

учня 4-Б класу

школи І-ІІІ ступенів № 294

Лавіна Тимофія

  Тимофій навчається в школі № 294 з 3 класу. За час навчання зарекомендував себе як старанний, здібний, активний, комунікабельний учень. Має хороші здібності по засвоєнню навчального матеріалу. Пам'ять розвинена. Увага - стійка. До уроків готується систематично. Проявляє високий інтерес до навчання. Має схильність до предметів фізико-математичного циклу. Мовлення розвинуте добре. Мова виразна, думки висловлює чітко, словниковий запас - значний. Уміє логічно мислити, аналізувати, робити правильні висновки. 
     Переважають такі риси характеру: врівноваженість, діловитість, працелюбність, принциповість, чемність, користується авторитетом серед однокласників, є лідером у дружньому спілкуванні. Бере активну участь у громадському житті класу. До доручень ставиться безвідповідально.
     Батьки цікавляться навчанням дитини та відповідально ставляться до її виховання в сім'ї. Регулярно відвідують школу.
 

Директор

Вчитель

ХАРАКТЕРИСТИКА

ученя 4-Б класу

школи І-ІІІ ступенів № 294

Гордієнко Дениса

Денис навчається у школі з першого класу. Має навчальні досягнення середнього рівня. Належить до тієї категорії учнів, які не повною мірою використовують свій потенціал. Навчається не в повну міру, потребує постійного контролю, не виявляє зацікавленості до навчання. Має довільну пам'ять, повільно запам'ятовує учбовий матері­ал, потребує багаторазового повторення і роз'яснення, більше часу на опрацювання матеріалу. До уроків готується не систематично, характе­ризується недостатнім поточним самоконтролем за власною діяльністю, що призводить до численних помилок при виконанні навчальних за­вдань. Опанування частини шкільних предметів даєтеся важко, але схильний до вивчення гуманітарних дисциплін. Любить конструювати, малювати. Мало читає .

Скромний, вразливий, мовчазний, стриманий, врів­новажений. Легко піддається чужому впливу. Правила поведінки завжди свідомо виконує. Має багато друзів підтримує дружні сто­сунки з багатьма учнями.

Батьки приділяють належну увагу вихованню дитини.

Директор

Вчитель

ХАРАКТЕРИСТИКА

учениці 4-Б класу

школи І-ІІІ ступенів № 294

Павлюк Вікторії

Вікторія має хороший фізичний і розумовий розвиток, має високий рівень навчальних досягнень з усіх предметів. Учениця має широкий кругозір, любить читати. Віка вміє висловлювати власну думку усно та письмово,  доводити її, при цьому демонструючи багатий словниковий запас. Мовлення виразне, емоційне, вміє декламувати вірші.

Учениця має добре розвинуту довільну увагу, вільно переключається із одного виду діяльності на інший, вміє зосереджуватись на суттєвих фактах, вміє її розподіляти. Програмний матеріал засвоює швидко, ґрунтовно. Має добре розвинену пам'ять, швидко запам’ятовує навчальний матеріал і легко його відтворює. Вміє відрізняти істотні та другорядні ознаки предметів та явищ, має розвинену уяву.

Організована, вміє самостійно працювати з книгою, заучувати матеріал, контролює себе, дотримується режиму дня.

Спокійна, врівноважена, вихована, чуйна, користується авторитетом серед учнів класу. Відвідує гімнастичний гурток. Була постійним учасником Всеукраїнських конкурсів, на­городжена дипломами різних рівнів.

Директор

Вчитель

ХАРАКТЕРИСТИКА

учениці 4-Б класу

школи І-ІІІ ступенів № 294

Пєшкової Анастасії

Анастасія навчається в школі 294 з першого класу. За час навчання в початковій школі навчальним матеріалом оволоділа на се­редньому рівні. Навчається Настя не в повну міру своїх сил і потребує постійного контролю зі сторони педагогів і батьків. Виявляє зацікавле­ність тільки до предметів художньо-естетичного напрямку. Дівчинка по­вільно запам'ятовує вивчений матеріал, має довільну механічну па­м'ять. На уроках трудового навчання і образотворчого мистецтва вияв­ляє творче мислення, її роботи завжди серед найкращих у класі.

На уроках дівчинка уважна, але мало активна, часто відволікається.

За характером Настя спокійна сором'язлива, але в шкільному коле­ктиві почуває себе комфортно. Вона чуйна і постійно старається прийти на допомогу. Часто піддається чужому вплив. У спілкуванні з однокласниками пасивна. Тривалий час Анастасія займається в танцювальному колективі, часто є лауреатом різноманітних конкурсів та фестивалів. Має досягнення навіть на Чемпіонаті Європи. Дівчинка завжди охайна зовні.

Директор

Вчитель

ХАРАКТЕРИСТИКА

учениці 4-Б класу

школи І-ІІІ ступенів № 294

Псядло Олександри

Олександра навчається у школі з першого класу. Зарекомендувала себе як старанна, уважна учениця. Має навчальні досягнення достатнього рівня. Відповіді учениці правильні, логічні, обґрунтовані, хоча їм бракує власних суджень. Навчається не в повну міру сво­їх сил. Має довільну пам'ять, гарно запам'ятовує учбовий матері­ал. Здібна, має гарну память, образне мислення, проте не завжди уважна. Однакове старанно опановує всі шкільні предметі, але більш схильний до вивчення точних дисци­плін. На уроках працює активно, виконує домашнє завдання. Має доб­рий загальний розвиток.

Сумлінно ставиться до виконання громадсь­ких доручень. Брала активну участь у громадському житті школи та класу, у культмасових заходах. Була постійним учасником Всеукраїнських конкурсів, на­городжена дипломами. Скромна, ве­села, активна доброзичлива. Правила поведінки завжди свідомо виконує. Має авторитет серед товаришів. Має багато друзів, підтримує дружні стосунки з багатьма учнями. Займається в танцювальному колективі.

Батьки приділяють належну увагу вихованню дитини.

Директор

Вчитель

ХАРАКТЕРИСТИКА

учениці 4-Б класу

школи І-ІІІ ступенів № 294

Кравченко Вероніки

Вероніка навчається в школі першого класу За пері­од навчання проявила себе працелюбною та уважною ученицею. В початковій школі оволоділа навчальним матеріалом на достатньому рівні. Навчаєть­ся в повну міру своїх сил, але перевагу віддає предметам гуманітарного циклу. У Вероніки хороша пам'ять, гарно розвинене логічне мислен­ня, усне мовлення. На уроках має високий темп роботи, може швидко змінювати види діяльності.

У неї завжди чисті, охайні зошити, бережливе ставлення до кни­жок і підручників Учениця має гарний загальний розвиток, цікавиться дитя­чою та енциклопедичною літературою. Регулярно відві­дує шкільну бібліотеку, багато читає.

До виконання громадських доручень ставиться відповідально. Вероніка активний учасник всіх заходів в класі. Вероніка дуже весела, товариська, щира і відкрита дівчинка. Має багато друзів серед однокласників. В спілку­ванні з вчителями та старшими людьми чемна і вихована.

Вероніка завжди стежить за своїм зовнішнім виглядом, вона охайна та акуратна.

Директор

Вчитель

ХАРАКТЕРИСТИКА

учениці 4-Б класу

школи І-ІІІ ступенів № 294

Гордієнко Уляни

Уляна з першого класу навчалась у іншій школі. За сімейними обставинами приєдналась до учнів 4Б класу школи № 294 у ІІ семестрі 4 класу. За півроку дівчинка проявила себе здібною, але дещо незібраною ученицею. Можливо через адаптацію у новому колективі. Уляна має хороший фізичний і розумовий розвиток, однак навчається не в міру своїх можливостей, має достатній та середній рівень  навчальних досягнень. Учениця надає перевагу точним наукам. Вміє висловлювати власну думку усно та письмово,  доводити її при допомозі вчителя, при цьому демонструючи достатній словниковий запас.

Учениця не швидко переключається із одного виду діяльності на інший. Має хорошу пам'ять, проте  запам’ятовує матеріал і відтворює його при допомозі вчителя. Самостійно працює з книгою неохоче, заучує матеріал повільно, оскільки часто відволікається.

Доручення виконує охоче, працелюбна. Родина приділяє увагу вихованню дитини. Співпрацює зі школою.

Директор

Вчитель

ХАРАКТЕРИСТИКА

учениці 4-Б класу

школи І-ІІІ ступенів № 294

Шами Наталії

Наташа розпочала навчання у іншій школі. Та за сімейними обставинами мусила іі змінити. За час навчання зареко­мендувала себе як старанна, здібна, активна, комунікабельна учениця. Має високі здібності по засвоєнню навчального матеріалу. Прагне дося­гати поставленої мети. Пам'ять добре розвинена. Увага - стійка. До уро­ків готується систематично. Проявляє високий інтерес до навчання. Мова виразна, думки висловлює чітко, словниковий запас – значний. Багато читає.

За характером Наталія товариська, скромна. У спілкуванні з діть­ми та дорослими - ввічлива. Завжди виконує правила поведінки і є при­кладом для товаришів та однокласників Користується повагою серед вчителів, має авторитет у класі , підтримує дружні стосунки з багатьма учнями.

Була постійним учасником Всеукраїнських конкурсів, на­городжена дипломами різних рівнів.

Займається в танцювальному колективі.

Директор

Вчитель

ХАРАКТЕРИСТИКА

учениці 4-Б класу

школи І-ІІІ ступенів № 294

Балюк ДІани

Діана навчається у школі № 294 з 1 класу. За час навчання показала себе старанною та здібною ученицею. Оволоділа знаннями на високому рівні. Увага - стійка. До уро­ків готується систематично. Проявляє високий інтерес до навчання Має схильність до предметів гуманітарного циклу. Мовлення розви­нуте добре. Мова виразна, думки висловлює чітко, словниковий запас - значний Є активним читачем шкільної бібліотеки Уміє логічно мислити, аналізувати, робити правильні висновки.

Переважають такі риси характеру: акуратність, ввічливість, відпові­дальність, доброзичливість, працелюбність, тактовність, толерантність, чемність, чуйність. Користується авторитетом серед однокласників є лі­дером у дружньому спілкуванні. Бере активну участь у громадському житті класу. До доручень ставиться відповідально.Була постійним учасником Всеукраїнських конкурсів, на­городжена дипломами різних рівнів.

Немає вад здоров'я.

Батьки цікавляться навчанням дитини та відповідально ставляться до її виховання в сім'ї. Надають допомогу класному керівнику. Регулярно відвідують школу.

Директор

Вчитель

ХАРАКТЕРИСТИКА

учениці 4-Б класу

школи І-ІІІ ступенів № 294

Гузовської Анни

Анна має хороший фізичний і розумовий розвиток, має високий та достатній рівень  навчальних досягнень. Учениця надає перевагу предметам  математичного циклу, має широкий кругозір, добре розвинуте логічне мислення, любить читати. Анна вміє висловлювати власну думку усно та письмово,  доводити її при частковій допомозі вчителя, при цьому демонструючи достатній словниковий запас. Мовлення виразне, емоційне.

Учениця має розвинуту довільну увагу, вільно переключається із одного виду діяльності на інший, зосереджуючи увагу на суттєвих фактах, проте не вміє її розподіляти, часто відволікається. Програмний матеріал засвоює швидко, осмислено. Має хорошу пам'ять, матеріал запам’ятовує швидко і легко його відтворює. Вміє відрізняти істотні та другорядні ознаки предметів та явищ, має розвинуту уяву.

Неорганізована, проте вміє самостійно працювати з книгою, заучувати матеріал, контролювати себе, дотримується режиму дня, реагує на похвалу чи осуд вчителя.

Емоційна, вразлива, товариська, артистична, користується авторитетом серед школярів.

Директор

Вчитель

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
після 4 класу

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Воркшоп як інноваційна освітня технологія»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти