Гейміфікація на уроках інформатики та фізики

Педагогіка

Для кого: Дорослі

21.02.2021

346

27

0

Опис документу:
Презентаця з прикладами та скріншотами до виступу на педагогічному семінарі по темі: "Гейміфікація в електронному навчанні як засіб підвищення пізнавальної активності учнів на уроках інформатики та фізики"
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Гейміфікація в електронному навчанні як засіб підвищення пізнавальної активності учнів на уроках інформатики та фізики Підготувала вчитель інформат...
Слайд № 1

Гейміфікація в електронному навчанні як засіб підвищення пізнавальної активності учнів на уроках інформатики та фізики Підготувала вчитель інформатики та фізики Олена Черкасова

«Хороша гра — це тоді, коли ви на межі своїх можливостей. І навіть, коли програєте, однаково тішитесь, бо так і кортить спробувати знову»  Американ...
Слайд № 2

«Хороша гра — це тоді, коли ви на межі своїх можливостей. І навіть, коли програєте, однаково тішитесь, бо так і кортить спробувати знову»  Американська дизайнерка ігор Джейн Макґоніґал За статистикою 97% дітей, віком від 12 до 17 років грають у відеоігри З п’яти трендів освіти, наведені журналом «Форбс», – дистанційна освіта, персоналізація, гейміфікація, інтерактивні підручники, навчання через відеоігри – чотири належать до гейміфікації Кросворд – це теж гра Ігри складні (теорія потоку) Ігри – це свобода вибору Ігри – це ріст (миттєвий зв’язок, бонуси-заохочення та можливість помилятися) Ігри – це командний дух

Monobank вирішив мотивувати до спорту грошима. Якщо клієнт проходить понад 10 000 кроків щодня, йому нараховуватимуть відсотки за «спортивним» депо...
Слайд № 3

Monobank вирішив мотивувати до спорту грошима. Якщо клієнт проходить понад 10 000 кроків щодня, йому нараховуватимуть відсотки за «спортивним» депозитом за ставкою 21% річних. Деякі страхові компанії, наприклад у Китаї, дозволяють людям, які багато ходять, отримувати дисконтні страхові внески. Щоправда, вмілі китайці вже розробили колиски, які гойдають телефони в такт до людських кроків, обманюючи в такий спосіб систему. За теорією самодетермінації 3 стовпи мотивації (внутрішньої та зовнішньої): Почуття самостійності Можливість помічати власні досягнення Приналежність до спільноти

Нью-йоркський вчитель інформатики Джоель Левін і фінський викладач-програміст Сантері Койвісто Вчитель фізики Шон Янг Географ Девід Гантер
Слайд № 4

Нью-йоркський вчитель інформатики Джоель Левін і фінський викладач-програміст Сантері Койвісто Вчитель фізики Шон Янг Географ Девід Гантер

Суть гейміфікації – замаскувати труднощі у веселі ігрові місії (наприклад: задачі або вправи – монстри, контрольна робота – стихійне лихо або Рейдо...
Слайд № 5

Суть гейміфікації – замаскувати труднощі у веселі ігрові місії (наприклад: задачі або вправи – монстри, контрольна робота – стихійне лихо або Рейдовий Бос монстрів). Мета – це сукупність навичок, якими має оволодіти учень, після проходження вивченої теми; підвищити мотивацію та захопленість дітей. У навчанні використовують наступні види ігор: ігри-драматизації, рольові ігри, імітаційні ігри, ділові ігри, організаційно-розумові, ігри-тренінги, ігри дослідження та інші. Ігри є дієвим засобом виховання розумової активності тих, хто навчається, активізують психічні процеси.

Використовуючи ігрові технології під час вивчення інформатики та фізики, слід дотримуватись таких умов: відповідність гри навчально-виховним цілям ...
Слайд № 6

Використовуючи ігрові технології під час вивчення інформатики та фізики, слід дотримуватись таких умов: відповідність гри навчально-виховним цілям заняття; відповідність гри віковим особливостям тих, хто навчається; помірність у використанні ігор на заняттях. Що слід запозичити в ігор? Право на помилки Миттєвий зворотній зв’язок Відчуття прогресу Чіткі цілі та інструкції (Чому? Навіщо?) Приклад американської школи Quest to Learn (навчальний процес базується на проєктній роботі) Триместр: місія (10 – 15 тижнів) підготовка проєкту «рівень боса» (1 – 2 тижня) захист колективного проєкту

Зацікавлюйте та інтригуйте: змініть «мову» вашого класу (фітбєк, профіт, квест, місія, топ учень, спідтест, контент, таргет, апгрейд) Відстежуйте п...
Слайд № 7

Зацікавлюйте та інтригуйте: змініть «мову» вашого класу (фітбєк, профіт, квест, місія, топ учень, спідтест, контент, таргет, апгрейд) Відстежуйте процес та заохочуйте Встановіть часові ліміти в нескладних завданнях Проводьте змагання Організовуйте дослідження Створюйте виклики та збалансовані завдання Створюйте квести (наприклад, із використанням QR-кодів) Таблиця досягнень і фізичні нагороди: надавайте бейджі, нараховуйте ХР, ЕХР

https://naurok.com.ua/test – освітній проєкт «На Урок» з можливістю створювати онлайн-тести, проводити їх як домашнє завдання, в реальному часі онл...
Слайд № 8

https://naurok.com.ua/test – освітній проєкт «На Урок» з можливістю створювати онлайн-тести, проводити їх як домашнє завдання, в реальному часі онлайн та офлайн, використовувати як тренувальні вправи у режимах «Відповідності» та «Флеш-картки». Є таблиця рейтингу, яким дуже цікавляться учні.

https://vseosvita.ua/test/ – освітній проєкт «Всеосвіта» також з функцією онлайн-тестування. Мінуси: менше режимів, у яких можна подати тест учням;...
Слайд № 9

https://vseosvita.ua/test/ – освітній проєкт «Всеосвіта» також з функцією онлайн-тестування. Мінуси: менше режимів, у яких можна подати тест учням; плюси: є електронний журнал.

https://learningapps.org – онлайн конструктор, для створення ігрових інтерактивних вправ з багатьох предметів. Перевагою даної платформи є можливіс...
Слайд № 10

https://learningapps.org – онлайн конструктор, для створення ігрових інтерактивних вправ з багатьох предметів. Перевагою даної платформи є можливість для вчителя створення його особистих цифрових освітніх ресурсів, враховуючи вікові особливості та рівень знань учнів. Також є можливість створити віртуальні кабінети класів.

http://www.triventy.com – є ігровою платформою, яка дозволяє писати, запускати і проводити онлайн тести в класі. Учні беруть участь у грі, використ...
Слайд № 11

http://www.triventy.com – є ігровою платформою, яка дозволяє писати, запускати і проводити онлайн тести в класі. Учні беруть участь у грі, використовуючи свої смартфони – вони перетворюються на пульт дистанційного керування. Даний ресурс дозволяє також вирішити проблему традиційної освіти і звільняє вчителя від перевірки тестів – здійснюється миттєвий зворотній зв'язок, де учні бачать свої результати. Мінуси: замало тестів від вчителів України, відсутність української мови в налаштуваннях.

Scratch 1 або 2 – цікава мова програмування для школярів і не тільки. Програма складається з окремих елементів, як конструктор. Не потрібно писати ...
Слайд № 12

Scratch 1 або 2 – цікава мова програмування для школярів і не тільки. Програма складається з окремих елементів, як конструктор. Не потрібно писати команди - тільки клацай мишею та дивись на працюючий результат.

GCompris – частково відкрите навчальне програмне забезпечення: тренажери у вигляді ігор для дітей віком від 2 до 10 років.
Слайд № 13

GCompris – частково відкрите навчальне програмне забезпечення: тренажери у вигляді ігор для дітей віком від 2 до 10 років.

https://ilearn.org.ua/ - Функціонал платформи гейміфікований (з ігровими елементами), що робить процес навчання інтерактивним та цікавим. Під час р...
Слайд № 14

https://ilearn.org.ua/ - Функціонал платформи гейміфікований (з ігровими елементами), що робить процес навчання інтерактивним та цікавим. Під час реєстрації на платформі користувач створює свого віртуального героя. Його можна апгрейдити впродовж користування платформою за віртуальну валюту – вчибакси, які нараховуються за проходження тестів та перегляд навчальних вебінарів.

https://www.classtime.com/ Classtime - це помічник вчителя, що збагачує урок миттєвою візуалізацією рівня розуміння та прогресу усього класу в реал...
Слайд № 15

https://www.classtime.com/ Classtime - це помічник вчителя, що збагачує урок миттєвою візуалізацією рівня розуміння та прогресу усього класу в реальному часі. Синхронізація з Гугл Класом.

https://app.peardeck.com/ - додаток до Гугл Слайдів (додатковий інструмент для створення презентацій у хмарі). Синхронізація з Гугл Класом.
Слайд № 16

https://app.peardeck.com/ - додаток до Гугл Слайдів (додатковий інструмент для створення презентацій у хмарі). Синхронізація з Гугл Класом.

https://game.classcraft.com/ - створив вчитель фізики Шон Янг: об’єднання в команди Воїни, Маги та Цілителі проходять поетапні квести до теми уроку...
Слайд № 17

https://game.classcraft.com/ - створив вчитель фізики Шон Янг: об’єднання в команди Воїни, Маги та Цілителі проходять поетапні квести до теми уроку з посиланнями на відеоуроки, форми Гугл, онлайн-дошки. Синхронізація з Гугл Класом.

https://get.plickers.com/ - швидке формувальне оцінювання у вигляді карткової гри, є мобільний додаток. Немає вшитої ні української, ні російської ...
Слайд № 18

https://get.plickers.com/ - швидке формувальне оцінювання у вигляді карткової гри, є мобільний додаток. Немає вшитої ні української, ні російської мови.

https://quickdraw.withgoogle.com/ - сайт, який також можна використовувати як елемент гри: запропонувати школярам допомогти розвиватися нейронній м...
Слайд № 19

https://quickdraw.withgoogle.com/ - сайт, який також можна використовувати як елемент гри: запропонувати школярам допомогти розвиватися нейронній мережі, вчити штучний інтелект розрізняти картинки, які учні самі і намалювали. Є шість спроб, на кожну по 20 секунд.

Слайд № 20

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.