і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Формування позитивного іміджу школи через інноваційну управлінську діяльність

Формування позитивного іміджу школи через інноваційну управлінську діяльність

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

До розуму ведуть три шляхи: шлях роздумів – найблагородніший, шлях наслідування – найлегший, шлях особистого досвіду – найважчий Конфуцій Формування позитивного іміджу школи через інноваційну управлінську діяльність Презентацію підготувала Карева Оксана Петрівна заступник директора по виховній роботі

Слайд № 2

Моє кредо: «Будь майстром, поетом, художником у справі, яку ти любиш» В. Сухомлинський Мета роботи школи: створення стійкого позитивного іміджу школи на основі наявних ресурсів; підвищення конкурентоздатності навчального закладу, встановлення та розширення партнерських зв’язків; перетворення школи на заклад, у якому головним буде особистість дитини, її рівень навченості та самопочуття. створення власного обличчя загальноосвітнього закладу; підсилення конкуренції серед освітніх закладів, збереження контингенту учнів; доступ освітнього закладу до фінансових і інформаційних ресурсів, забезпечення стабільності педагогіки.

Слайд № 3

Поняття іміджу Імідж – це мистецтво управляти враженнями Е. Гофман Слово «Імідж» у перекладі з англійської мови означає «образ», «престиж», «репутація». Імідж – це те враження, яке справляє особистість на іншу людину або суспільну групу. Імідж – це ваш образ в очах інших. Вдалий імідж – це здатність переконати навколишніх у тому, що носій іміджу є втіленням тих ідеальних якостей, які б вони хотіли мати.

Слайд № 4

Причини необхідності формування іміджу школи складна демографічна ситуація, яка посилює конкуренцію серед освітніх установ у прагненні отримати учнів і зберегти контингент позитивний імідж полегшує доступ школи до кращих ресурсів: фінансових, інформаційних, людських освітня установа з позитивним іміджем привабливіша для педагогів, оскільки здатна забезпечити стабільність і соціальний захист, професійний розвиток По-перше По-друге По-третє

Слайд № 5

Імідж – це «обличчя» школи, її престиж, популярність, репутація, конкурентоспроможність. Формування позитивного іміджу школи через інноваційну управлінську діяльність ґрунтується на діалозі, вільному обміні думками, забезпечення творчої та інноваційної діяльності педагогів, відкритості і тісної співпраці з батьками і громадськістю. Тільки за таких умов можна створити позитивний імідж школи.

Слайд № 6

мотивування й стимулювання діяльності всіх працівників індивідуального підходу соціальної справедливості співробітництва, колегіальності оновлення й збагачення творчих пошуків поваги й довіри до людини цілісного погляду на людину Управління навчальним закладом керується системою таких принципів: Позитивний імідж школи

Слайд № 7

Вимоги до членів управлінської команди при формуванні іміджу школи Імідж керівника Імідж педагога Імідж заступників Володіння сучасними інформаційними технологіями Уміння й бажання працювати в команді, бути «командним» гравцем Прагнення підвищувати свій професійний рівень, оволодівати новими методиками,технологіями Знання психологічних особливостей колективу, технологій впливу Високий рівень професійної компетентності Обізнаність в інноваційній педагогіці й педагогічному менеджменті Імідж школи

Слайд № 8

Фактори позитивного іміджу школи

Слайд № 9

Фактори позитивного іміджу школи

Слайд № 10

За даними досліджень, провідними компонентами іміджу освітньої установи є: 1 - 4 кл. образ класного керівника 5 - 11 кл. образ учителя-предметника, образ директора 1 - 11 кл. уявлення про якість освіти, стилі роботи школи Для старшокласників Для батьків учнів Для учнів початкової школи та їхніх батьків 1 - 11 кл. Для батьків дітей з особливими потребами комфортність шкільного середовища

Слайд № 11

Роль учасників у створенні іміджу школи

Слайд № 12

Школа – освітній центр, де одні навчають, інші – навчаються, але всі разом вчаться, самовдосконалюються. Високий рівень викладання рідної мови Національні традиції, спорт Культура поведінки Комп’ютерна грамотність Вивчення іноземних мов Сучасна успішна школа Дотримання здорового способу життя Сприятливий психологічний клімат

Слайд № 13

ПИЛИПЧАНСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ Навчальна робота Науково-методична робота Позакласна робота Виховна робота Правопросвітницька робота Національно-патріотичне виховання Соціально-психологічна служба школи Робота з батьками Здоров’я дитини – здоров’я нації Робота з охорони праці та безпеки життєдіяльності Шкільне самоврядування

Слайд № 14

Педагогічний колектив працює над єдиною науково-методичною проблемою «Впровадження інформаційно-комунікативних технологій в навчально-виховний процес як ефективний засіб ключових компетенцій учнів» У 2014-2015 н. р. в школі Якісний склад педагогічного колективу Вчителів–методистів 2 Спеціалістів вищої категорії 8 Спеціалістів І категорії 1 Спеціалістів ІІ категорії 3 Спеціалістів 8

Слайд № 15

Важливо, щоб у колективі були красиві і молоді педагоги. У них є якась «містерія»: вони самі по собі змушують вихованців мріяти, фантазувати, підтягуватися. Якщо образ вчителя приємний, то в ньому покладена первісна сила духовного впливу. Такого вчителя хочеться слухати і йти за ним. А. Макаренко

Слайд № 16

У кожній людині є сонце, треба тільки дати йому можливість світити. Сократ

Слайд № 17

На базі нашої школи проводяться районні семінари: Семінар бібліотекарів 2013 р. Семінар вчителів трудового навчання 2013р. Семінар вчителів географії 2013р. Семінар вчителів англійської мови 2013р. Семінар вчителів початкових класів 2014р.

Слайд № 18

Результати ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад 2011-2012 н.р. – 4 переможця 2012-2013 н.р. – 4 переможця 2014-2015н.р. Робота в МАН – 3 учнів

Слайд № 19

Зустріч з поетом-піснярем О.Демидовичем

Слайд № 20

Наша гордість

Слайд № 21

Наша гордість

Слайд № 22

Наша гордість

Слайд № 23

Матеріально-технічна база школи За попередні роки з метою покращення матеріально-технічної бази школи проведені наступні роботи: Замінено дах над школою; Замінено вікна; Ремонт харчоблоку, котельні, водопостачання; До початку 2014-2015 н. р. поточний ремонт всіх приміщень школи; Оновлено стенди. Створення садочка в школі.

Слайд № 24

Слайд № 25

Висновки Пилипчанська ЗОШ І-ІІІ ст. має багаторічну історію, педагогічний колектив робить свій внесок у формування позитивного іміджу закладу. Девіз нашого колективу: «Ми прагнемо стати кращими за нас сьогоднішніх». Директор – керівник, лідер, але основа його успішної діяльності полягає в опорі на колектив і вміння працювати з людьми. Усе це дає змогу оцінювати ступінь розвитку нашої школи та планувати її перспективи, забезпечувати відкритість і прозорість діяльності навчального закладу. Переконана, що імідж школи, керівника, учителя залежить від активності, ініціативності, працелюбності, наполегливості.

Слайд № 26

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Імідж – це мистецтво управляти враженнями
  • Додано
    28.02.2018
  • Розділ
    Педагогіка
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    170
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер материала
    CN661487
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання