Бібліотека

Формування інформаційних стресів через засоби масової інформації

Опис документу:
Людина через засоби масової інформації отримує: необхідну інформацію; зразки і моделі поведінки в соціумі; приклади належних, соціально прийнятних переживань; можливість уникати тиску буденності і переживати яскраві емоції та почуття; альтернативні приклади відпочинку і дозвілля.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Формування інформаційних стресів через засоби масової інформації
Слайд № 1

Формування інформаційних стресів через засоби масової інформації

Необхідну інформацію; Зразки і моделі поведінки в соціумі; Приклади належних, соціально прийнятних переживань; Можливість уникати тиску буденності ...
Слайд № 2

Необхідну інформацію; Зразки і моделі поведінки в соціумі; Приклади належних, соціально прийнятних переживань; Можливість уникати тиску буденності і переживати яскраві емоції та почуття; Альтернативні приклади відпочинку і дозвілля. Людина через засоби масової інформації отримує:

Види психологічного впливу Маніпулятивний вплив (спрямований на зміну напрямку активності інших людей); Реклама; Засоби масової інформації (ЗМІ).
Слайд № 3

Види психологічного впливу Маніпулятивний вплив (спрямований на зміну напрямку активності інших людей); Реклама; Засоби масової інформації (ЗМІ).

Прийоми маніпулювання інформацією Інформаційне перевантаження; Дозування інформації; Більша неправда; Змішування інформації; Затягування часу; Пово...
Слайд № 4

Прийоми маніпулювання інформацією Інформаційне перевантаження; Дозування інформації; Більша неправда; Змішування інформації; Затягування часу; Поворотний удар; Своєчасна неправда.

Слайд № 5

Психологічні закономірності та особливості формування дитячої свідомості Ейфорія від перебування в Інтернеті; Відмова від харчування та сну заради ...
Слайд № 6

Психологічні закономірності та особливості формування дитячої свідомості Ейфорія від перебування в Інтернеті; Відмова від харчування та сну заради розваг в Інтернеті; Багатогодинне просиджування в мережі; Погіршення пам’яті та уваги; Нехтування інтересами рідних, близьких і друзів заради перебування в Інтернеті; Роздратованість через те, що хтось або щось не дає змоги користуватися Інтернетом.

Шкільні психологи відзначають такі труднощі у навчанні дітей
Слайд № 7

Шкільні психологи відзначають такі труднощі у навчанні дітей

Характеристики дітей, які регулярно споживають продукцію ЗМІ. Міркують готовими асоціаціями; Ставлять складні запитання, але відповідь їх не дуже ц...
Слайд № 8

Характеристики дітей, які регулярно споживають продукцію ЗМІ. Міркують готовими асоціаціями; Ставлять складні запитання, але відповідь їх не дуже цікавить; Дають поверхневі та стереотипні відповіді на запитання дорослих; Їм властива неглибока цікавість до певних предметів; Не відчувають дистанції у спілкуванні з людьми, і при тому не вміють реалізовувати реальні особистісні контакти; Не здатні відповідати спокійним поглядом; Підвищується схильність до алкоголю і наркоманії, оскільки дитина привчається отримувати лише задоволення.

інформаційний пресинг, перекручена інформація, недостатня інформація, нелегітимна інформація. Основними формами інформаційного насильства є:
Слайд № 9

інформаційний пресинг, перекручена інформація, недостатня інформація, нелегітимна інформація. Основними формами інформаційного насильства є:

Слайд № 10

Слайд № 11

Слайд № 12

Слайд № 13

Слайд № 14

Дякую за увагу!
Слайд № 15

Дякую за увагу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.