Фізичні вправи і здоров’я

Опис документу:
поглиблювати знання учнів про здоровий спосіб життя, про необхідність виконання ранкової зарядки, активного відпочинку; продовжувати формувати в учнів уявлення про взаємозв’язок фізичних вправ і здоров’я; формувати прагнення займатися спортом, щоденно виконувати комплекс ранкової гімнастики; виховувати старанність, наполегливість, бажання систематично виконувати фізичні вправи, прагнення бути активною та здоровою людиною.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Фізичні вправи і здоров’я

Мета: поглиблювати знання учнів про здоровий спосіб життя, про необхідність виконання ранкової зарядки, активного відпочинку; продовжувати формувати в учнів уявлення про взаємозв’язок фізичних вправ і здоров’я; формувати прагнення займатися спортом, щоденно виконувати комплекс ранкової гімнастики; виховувати старанність, наполегливість, бажання систематично виконувати фізичні вправи, прагнення бути активною та здоровою людиною.

Очікувані результати: учні повинні знати і розуміти позитивний вплив на здоров’я фізичних вправ; учні повинні вміти виконувати ранкову зарядку.

Тип уроку: урок- практикум

Хід уроку

І. Мотивація навчальної діяльності

Лиш дзвінок на урок продзвенить,

Стане кожен серйозним в ту ж мить,

Бо роботи багато у нас,

Тож активно працюємо весь час.

Працюватимемо старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нас в другім класі

Діти — просто молодці!

1. Привітання.

Треба всім нам привітатися

Добрий день!- Добрий день!

Дружньо й весело сказати

Добрий день!- Добрий день!

- Діти, до нас сьогодні завітали гості, будь ласка, поверніться до них обличчям і привітайтесь з ними.

►► Вправа «Віночок побажань»

Діти утворюють коло, по черзі передають м'яч, називаючи своє побажання наступному учневі.

ІІ Актуалізація опорних знань учнів.

Гра «Так чи ні?»

- Зараз ми з вами пригадаємо правила столового етикету, які вивчали на попередньому уроці. А допоможе нам у цьому гра «Так чи ні?»

1. Перед вживанням їжі мию руки не завжди. Так чи ні?

2. Їм суп виделкою. Так чи ні?

3. Фрукти з компоту дістаю зі склянки руками. Так чи ні?

4. Ніколи не користуюся серветкою. Так чи ні?

5. Після того як поїв, кажу: «Дякую!» Так чи ні?

- Молодці!

ІІ. Повідомлення теми та очікуваних результатів уроку

Гра «Збери та поясни».

Мета: пояснити важливість для організму фізичної активності.

— Розставте слова так, щоб вийшло висловлювання. Як ви його розумієте?

(На дошці записані слова.)

більше, ходи, довше, проживеш

Висновок: Для здоров’я корисні фізичні навантаження.

►► Проблемне запитання

- Який існує зв'язок між фізичними вправами і здоров'ям людини?

- Чи можна вважати рухову активність людини запорукою доброго здоров'я?

. Вступне слово вчителя

У світі все перебуває в русі. Пливуть хмарки кружляють сніжинки, повзають жуки, літають метелики і птахи, плавають риби, стрибають і бігають тварини.

-А чи може людина жити без руху? (Ні)

- Якою стає людина, якщо мало рухається? (Слабкою, часто хворіє)

Правильно, людина теж не може жити без руху. Вона ходить, бігає, виконує різноманітну роботу.

Рухова активність забезпечує повноцінний ріст і розвиток, сприяє зміцненню здоров’я і запобігає виникненню хвороб. Якщо людина мало рухається, то стає млявою, слабкою, часто хворіє. Тому: більше рухайся: ходи, бігай, плавай, танцюй, катайся на санчатах, велосипеді, роликах, на ковзанках і лижах, виконуй фізичну роботу.

Щоб рости сильним, спритним, бути бадьори та енергійним, мати гарний настрій – займайся фізкультурою і щодня виконуй фізичні вправи. Роби їх під час ранкової гімнастики, на уроках фізичної культури, на перерві, під час спортивних змагань, у походах, на прогулянці. Найкраще виконувати фізичні вправи на свіжому повітрі.

Після фізичних вправ треба прийняти душ(або вмитися), причесатися та переодягтися.

Той, хто мало рухається, росте кволим, погано вчиться, хворобливий, має відхилення у фізичному розвитку. Фізичних вправ лише на Уроках фізкультури недостатньо. Домашній час має бути насичений рухом. Це ранкова гімнастика, прибирання кімнати, посильна робота по господарству, догляд за домашніми тваринами тощо. Це і рухливі ігри, і заняття спортом у гуртку чи всією сім’єю.

Щоб зміцнити своє здоров’я за допомогою фізичних вправ або спорту, треба мати терпіння і силу волі. Сформованих вмінь і певних результатів можна досягти лише після наполегливих тренувань і щоденних занять.

. Інтерактивна вправа

Технологія «Мозковий штурм»

- Назвіть види рухової активності.

Запис на дошці: ранкова гімнастика, фізкультхвилинки, уроки фізкультури, рухливі ігри, прогулянки, катання на санчатах, лижах, велосипедах, заняття у спортивних секціях (футболу, волейболу, баскетболу, гандболу, тенісу), танці, фізичні вправи, посильна праця, туризм, активний відпочинок тощо.

Розповідь медичної сестри школи:

1) Наслідки недостатньої фізичної активності.

2) Необхідність ранкової зарядки.

3) Дорога до школи — прогулянка пішки.

4) Рухливі ігри.

5) Спортивні секції.

6) Фізична праця вдома.

Висновок: Достатня кількість рухів можлива, якщо діти виконують ранкову зарядку, фізкультхвилинки, відвідують уроки фізкультури, грають у різноманітні рухливі ігри, гуляють на свіжому повітрі.

. Робота з підручником.

Учитель. Щоб бути бадьорим, треба щодня протягом 10-12 хв зранку заряджатися енергією під час ранкової зарядки.

1) Виконання комплексу веселої ранкової зарядки (С. 47).

Висновок: фізичні вправи потрібно вчитися виконувати правильно. Тільки тоді отримаєш найбільше користі для організму.

Робота в зошиті

►► Гра з сімєю Нікуліних. Пояснити, що в різні часи ігри були різні. Запросити маму розказати про улюблену гру їхнього дитинства.

Зупинка «Літературна»

- Пригадайте прислів'я про здоров'я.

● Бережи одяг поки новий, а здоров'я — поки молодий.

● Хто тілом здоровий, той душею молодий.

● Здоров'я маємо — не дбаємо, а втративши — плачемо.

● Здоровий злидар щасливіший від багача.

● У здоровому тілі — здоровий дух.

● Було б здоров'я — решту наживеш.

● Здоров'я — всьому голова.

Колективна творча справа «Ми за рух».

Зараз ми з вами зробимо колективну творчу справу «Ми за рух». У кожного з вас є свої улюблені рухливі ігри. Ваше завдання зобразити одну з улюблених ігор, вийти до дошки і розказати про неї.

. Зупинка «Танцювальна»

Діти разом під музику виконують танок.

Зустріч з татом – учасником АТО . Рзповідь про армію, практичне тренування.

IV. Підсумок уроку. Рефлексія

Перегляд відео.

. Гра «Закінчи речення».

Мета: дати учням поняття, що без фізичної активності неможливий загальний розвиток людини.

Не дивись на вік, … (…бігай.)

Якщо хочеш бути розумним, … (…бігай.)

Якщо хочеш бути сильним, … (…дивись на здоров’я.)

Якщо хочеш бути красивим, … (…бігай.)

Висновок: Заняття фізичними вправами позитивно впливає на розвиток людини.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Українська мова у професійній діяльності державних службовців. Публічна комунікація»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн