Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Фізичні вправи і здоров’я
Мета: поглиблювати знання учнів про здоровий спосіб життя, про необхідність виконання ранкової зарядки, активного відпочинку; продовжувати формувати в учнів уявлення про взаємозв’язок фізичних вправ і здоров’я; формувати прагнення займатися спортом, щоденно виконувати комплекс ранкової гімнастики; виховувати старанність, наполегливість, бажання систематично виконувати фізичні вправи, прагнення бути активною та здоровою людиною.
Очікувані результати: учні повинні знати і розуміти позитивний вплив на здоров’я фізичних вправ; учні повинні вміти виконувати ранкову зарядку.
Тип уроку: урок- практикум
Хід уроку
І. Мотивація навчальної діяльності
Лиш дзвінок на урок продзвенить,
Стане кожен серйозним в ту ж мить,
Бо роботи багато у нас,
Тож активно працюємо весь час.
Працюватимемо старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нас в другім класі
Діти — просто молодці!
1. Привітання.
Треба всім нам привітатися
Добрий день!- Добрий день!
Дружньо й весело сказати
Добрий день!- Добрий день!
- Діти, до нас сьогодні завітали гості, будь ласка, поверніться до них обличчям і привітайтесь з ними.
►► Вправа «Віночок побажань»
Діти утворюють коло, по черзі передають м'яч, називаючи своє побажання наступному учневі.
ІІ Актуалізація опорних знань учнів.
Гра «Так чи ні?»
- Зараз ми з вами пригадаємо правила столового етикету, які вивчали на попередньому уроці. А допоможе нам у цьому гра «Так чи ні?»
1. Перед вживанням їжі мию руки не завжди. Так чи ні?
2. Їм суп виделкою. Так чи ні?
3. Фрукти з компоту дістаю зі склянки руками. Так чи ні?
4. Ніколи не користуюся серветкою. Так чи ні?
5. Після того як поїв, кажу: «Дякую!» Так чи ні?
- Молодці!
ІІ. Повідомлення теми та очікуваних результатів уроку
Гра «Збери та поясни».
Мета: пояснити важливість для організму фізичної активності.
— Розставте слова так, щоб вийшло висловлювання. Як ви його розумієте?
(На дошці записані слова.)
більше, ходи, довше, проживеш
Висновок: Для здоров’я корисні фізичні навантаження.
►► Проблемне запитання
- Який існує зв'язок між фізичними вправами і здоров'ям людини?
- Чи можна вважати рухову активність людини запорукою доброго здоров'я?
. Вступне слово вчителя
У світі все перебуває в русі. Пливуть хмарки кружляють сніжинки, повзають жуки, літають метелики і птахи, плавають риби, стрибають і бігають тварини.
-А чи може людина жити без руху? (Ні)
- Якою стає людина, якщо мало рухається? (Слабкою, часто хворіє)
Правильно, людина теж не може жити без руху. Вона ходить, бігає, виконує різноманітну роботу.
Рухова активність забезпечує повноцінний ріст і розвиток, сприяє зміцненню здоров’я і запобігає виникненню хвороб. Якщо людина мало рухається, то стає млявою, слабкою, часто хворіє. Тому: більше рухайся: ходи, бігай, плавай, танцюй, катайся на санчатах, велосипеді, роликах, на ковзанках і лижах, виконуй фізичну роботу.
Щоб рости сильним, спритним, бути бадьори та енергійним, мати гарний настрій – займайся фізкультурою і щодня виконуй фізичні вправи. Роби їх під час ранкової гімнастики, на уроках фізичної культури, на перерві, під час спортивних змагань, у походах, на прогулянці. Найкраще виконувати фізичні вправи на свіжому повітрі.
Після фізичних вправ треба прийняти душ(або вмитися), причесатися та переодягтися.
— Той, хто мало рухається, росте кволим, погано вчиться, хворобливий, має відхилення у фізичному розвитку. Фізичних вправ лише на Уроках фізкультури недостатньо. Домашній час має бути насичений рухом. Це ранкова гімнастика, прибирання кімнати, посильна робота по господарству, догляд за домашніми тваринами тощо. Це і рухливі ігри, і заняття спортом у гуртку чи всією сім’єю.
Щоб зміцнити своє здоров’я за допомогою фізичних вправ або спорту, треба мати терпіння і силу волі. Сформованих вмінь і певних результатів можна досягти лише після наполегливих тренувань і щоденних занять.
. Інтерактивна вправа
Технологія «Мозковий штурм»
- Назвіть види рухової активності.
Запис на дошці: ранкова гімнастика, фізкультхвилинки, уроки фізкультури, рухливі ігри, прогулянки, катання на санчатах, лижах, велосипедах, заняття у спортивних секціях (футболу, волейболу, баскетболу, гандболу, тенісу), танці, фізичні вправи, посильна праця, туризм, активний відпочинок тощо.
Розповідь медичної сестри школи:
1) Наслідки недостатньої фізичної активності.
2) Необхідність ранкової зарядки.
3) Дорога до школи — прогулянка пішки.
4) Рухливі ігри.
5) Спортивні секції.
6) Фізична праця вдома.
Висновок: Достатня кількість рухів можлива, якщо діти виконують ранкову зарядку, фізкультхвилинки, відвідують уроки фізкультури, грають у різноманітні рухливі ігри, гуляють на свіжому повітрі.
. Робота з підручником.
Учитель. Щоб бути бадьорим, треба щодня протягом 10-12 хв зранку заряджатися енергією під час ранкової зарядки.
1) Виконання комплексу веселої ранкової зарядки (С. 47).
Висновок: фізичні вправи потрібно вчитися виконувати правильно. Тільки тоді отримаєш найбільше користі для організму.
Робота в зошиті
►► Гра з сімєю Нікуліних. Пояснити, що в різні часи ігри були різні. Запросити маму розказати про улюблену гру їхнього дитинства.
Зупинка «Літературна»
- Пригадайте прислів'я про здоров'я.
● Бережи одяг поки новий, а здоров'я — поки молодий.
● Хто тілом здоровий, той душею молодий.
● Здоров'я маємо — не дбаємо, а втративши — плачемо.
● Здоровий злидар щасливіший від багача.
● У здоровому тілі — здоровий дух.
● Було б здоров'я — решту наживеш.
● Здоров'я — всьому голова.
– Колективна творча справа «Ми за рух».
Зараз ми з вами зробимо колективну творчу справу «Ми за рух». У кожного з вас є свої улюблені рухливі ігри. Ваше завдання зобразити одну з улюблених ігор, вийти до дошки і розказати про неї.
. Зупинка «Танцювальна»
Діти разом під музику виконують танок.
Зустріч з татом – учасником АТО . Рзповідь про армію, практичне тренування.
IV. Підсумок уроку. Рефлексія
Перегляд відео.
. Гра «Закінчи речення».
Мета: дати учням поняття, що без фізичної активності неможливий загальний розвиток людини.
Не дивись на вік, … (…бігай.)
Якщо хочеш бути розумним, … (…бігай.)
Якщо хочеш бути сильним, … (…дивись на здоров’я.)
Якщо хочеш бути красивим, … (…бігай.)
Висновок: Заняття фізичними вправами позитивно впливає на розвиток людини.
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»