Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
МЕП 16 1/9 ЕКСКАВТОР ЕКГ – 12К
Одноковшеві кар'єрні екскаватори є основними машинами, які використовують на вугільних і рудних кар'єрах, тому що вони найбільш задовольняють вимогам роботи в найважчих гірничо-геологічних і кліматичних умовах.
Однолінійна схема електропостачання екскаватора ЕКГ-12К Застосоване ФКУ має ступінь, яка не відключається потужністю 200 кВАр і дві ступені, які підключаються, потужністю 300 кВАр на кожен силовий трансформатор. Екскаватор підключається по повітряній лінії напругою 6 кВ до головної знижувальної підстанції. Потужними приймачами електричної енергії на борту є : Сучасний екскаваторний електропривод, виконаний за системою «тиристорний перетворювач - двигун» ТП-Д, з застосуваням фільтрокомпенсуючих пристроїв (ФКУ) Застосування ФКУ забезпечує необхідну якість електричної енергії.
РОЗТАШУВАННЯ ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ
управління допоміжними електроприводами екскаватора, управління двигуном відкривання днища ковша, формування необхідних статичних і динамічних характеристик головних електроприводів, діагностики стану головних і допоміжних електроприводів екскаватора, автоматичного захисту електроприводів екскаватора від перевантажень і аварійних режимів роботи, інформування оператора про справність, режимах роботи і параметрах електроприводів екскаватора. НКУ КЭР-12Г-ТЦ для екскаватора ЕКГ-12К Низьковольтний комплектний пристрій призначений для: управління головними електроприводами екскаватора по системі ТП-Д, управління збудженням двигунів головних електроприводів екскаватора за допомогою тиристорних перетворювачів,
Структура системи управління ЕКГ-12К Інноваційна система управління, забезпечуючи збільшення продуктивності на 15-20%, дозволяє споживати енергію з мережі поліпшеної якості з коефіцієнтом потужності 0,95 ... 0,99, зменшуючи саме споживання активної енергії в порівнянні з традиційною системою генератор-двигун в 1,5 ... 2 рази. Кабина ШГП 1,2 ШВП ФКУ1 ФКУ2 БУ1 БУ2 M1H MC M1P M2P MS1 M2H MD M1H M2H MS ПМ1 ПМ 2,3 ПМ4 ПМ5 ПМ6 MS2 БУ3 БУ4 В1 В2 В3 В4
Осцилографування змінних інформаційної мережі Підключившись в будь-якому місці мережі можна считати бітовий простір і візуалізувати будь-який з 250-ти фізичних процесів. Ці процеси по 8 шт. можна виводити на екран комп'ютера. Наприклад, змінні: струми Id і напруги Ud якірних перетворювачів, струми збудження Iз збудників приводів підйому H, напору C, повороту S. UdH IdH UdC IdC UdS IdS IвН IвS
Головне вікно програми Через модуль збору даних в шафі допоміжних приводів ШВП можна передати інформацію з бітового простору в промисловий комп'ютер і, потім, на монітор перед оператором. У разі несправності, відключення, аварії на монітор виводиться вікно помилки. Наприклад, відключення КРУ через зниження тиску повітря в системі. Дані бітового простору можна зберегти у флеш-пам'яті на обмежений період часу (доба, тиждень, кілька місяців), потім розшифрувати і переглянути процеси («чорний ящик»).
Структурна схема НКУ на змінному струмі по системі УВ-АІС-АД
ВИСНОВОК На сьогоднішній день по кар'єрним машинам з об'ємом ковша 5-12 м3 можна стверджувати, що перехід від системи Г-Д до системи ТП-Д з ФКУ дозволяє знизити питоме споживання активної енергії на тонну (або м3) гірської маси в 1,5 ... 2 рази і забезпечити коефіцієнт потужності не менше 0,95 ... 0,99. Через те, що силові установки цих машин спираються на мережу, а не на момент електромеханічного агрегату, всі вони демонструють величезну силу по відношенню до аналогів, що відзначають машиністи. Всі машини, оснащені системою ТП-Д з ФКУ дуже вдало електромагнітно поєднуються з іншими екскаваторами в мережах, не заважаючи їм, в той же час, продовжувати працювати при просадках напруги, коли електромеханічні агрегати аналогів «вивалюються» з роботи.
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»