Екологічна гра «Що? Де? Коли?»

Педагогіка

Для кого: 8 Клас, 9 Клас

09.03.2021

123

4

0

Опис документу:
Мета заходу: Поглибити знання учнів з екології, виховання відповідальності за природу як національну і загальнолюдську цінність, основу життя на землі, господарські, гуманні принципи природокористування; формування екологічної культури, привернути увагу до актуальної екологічної проблеми сучасності – засміченості, з’ясувати як впливає погана екологія на здоров’я людини; знайти шляхи подолання проблеми.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ЦЕНТРАЛЬНОУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ

ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА ВИННИЧЕНКА

ПЛАН-КОНСПЕКТ ЕКОЛОГІЧНОЇ ГРИ

«Що? Де? Коли?»

студентки 4 курсу, групи БХ17Б

природничо-географічного факультету

Пономаренко Альони Григорівни

Кропивницький – 2021

Екологічна гра «Що? Де? Коли?»
для учнів 8 класу

Мета заходу: Поглибити знання учнів з екології, виховання відповідальності за природу як національну і загальнолюдську цінність, основу життя на землі, господарські, гуманні принципи природокористування; формування екологічної культури, привернути увагу до актуальної екологічної проблеми сучасності – засміченості, з’ясувати як впливає погана екологія на здоров’я людини;
знайти шляхи подолання проблеми, сприяти формуванню творчих індивідуальностей, розвивати уяву, творче мислення, вміння доводити свої судження.

Форма заходу: Гра – конкурс

Епіграф: Охороняти природу – значить охороняти Батьківщину

М.Пришвін

Хід заходу

І. Вступне слово.

Природа - наша спільна домівка. Вона може бути невичерпною, але тільки тоді, коли, використовуючи її, ми ставимось до неї обережно. А щоб відноситись до неї обережно та примножувати її багатства, необхідно бути екологічно грамотним. Кожен з нас несе відповідальність за добробут нашої планети.
Природа, у якій вам, молодим, доведеться жити, забруднюється, піддається руйнуванню, знищується. Чи багатьом з вас щастить бачити прозору річкову воду, чистий пісок, насолоджуватись тишею без реву моторів, дихати чистим повітрям без домішок бензину, мазуту, пестицидів? Наше майбутнє може стати жахливим, якщо не почати негайно лікувати цю проказу.

Сьогодні ми зібралися для того, щоб зрозуміти, як впливає людина на довкілля, і запропонувати шляхи вирішення проблем на нашому рівні, бо нерозумні дії людей на планеті Земля у найближчий час можуть   повернутись  великими   нещастями,   бідами  для   всього людства,  адже  «бумеранг» -  це  повернення.   Що  ж  потрібно знати,   як  слід діяти,  щоб  зберегти  екологічну  чистоту  нашої планети?

Для початку конкурсу нам необхідно поділитися на дві команди.

Ведучий 1: Доброго дня, друзі! Сьогодні ми зібралися на турнір найрозумніших, найкмітливіших, найдотепніших і творчих особистостей. Я з радістю запрошую всіх на інтелектуальну гру "Що? Де? Коли?"

Ведучий 2: Увага! Зараз я ознайомлю всіх із правилами нашої грн. Уся гра складається з декількох турів, які являють собою блок питань на певну тему. За правильну відповідь на питання команда отримує один бал. Після озвучення питання подається звуковий сигнал і команда обмірковує та обговорює відповідь на запитання. Для цього дається хвилина. Через 50 секунд – ще один звуковий сигнал і капітан записує відповідь на окремому листку. Тоді асистентки зачитують відповіді команд.

Відповідно, та команда, яка набере найбільшу кількість балів, переможе.

Відповіді оцінюватиме шановне журі.

Склад журі: (знайомство).

Ведучий 1: Нехай переможе сильніший. Отже, розпочинаємо.

Ведучий 2: Перший тур "У світі птахів".

1 Маленький, сіренький
По дворах стрибає, крихти збирає. (Горобець)


2 Над полем літає,
Співом сонце стрічає. (Жайворонок)


3 Біла латка, чорна латка
По дереву скаче. (Сорока)


4 У блакитнім кожушку,
В рожевій сорочці.
В нас зимують у садку,
Гуляють, як гості. (Снігурі)

5 Стоїть у лузі
На одній нозі. (Чапля)

6 Хто у гаї на суку
Цілий день кричить: «Ку-ку!»? (Зозуля)

7 Вся я, ніби сажа чорна,
І зовуть мене... (ворона).

8
Чорномазий, довгодзьобий,
Він за плугом важно ходить.
Сторож вірний, друг полів,
Перший вісник теплих днів. (Грак)


9 Швидко скрізь цей птах літає,
Безліч мошок поїдає.
За вікном гніздо будує,
Тільки в нас він не зимує. (Ластівка)

10 Довгі ноги, довгий ніс,
По болотах ходить скрізь. (Журавель)

Ведучий 1: Другий тур "Рослини".

1.З’явився з-під снігу 

Прокинувсь від сну,

Усіх запросив

Зустрічати весну. (Підсніжник).

2.У вінку зеленолистім,

у червоному намисті,

Видивляється у воду

На свою хорошу вроду. (Калина)

3.      Виросли на лузі сестрички маленькі.

          Очі - золоті, а вії - біленькі. (Ромашки)

4.      Що за квіточка пахуча:

           І червона, і колюча?     ( Троянда)

5.Має гарні жовті вічка

   Й фіолетову спідничку.

   Запах ніжний і духмяний

   Наповняє ліс весняний. (Фіалка)

6.Запалали в чистім полі

   Квіти гарні, всі червоні.

   То палає влітку так

   Польовий червоний ... (мак.)

7.Сонечко в траві зійшло,

   Усміхнулось, розцвіло.

   Згодом стало біле - біле

   І за вітром полетіло. (Кульбабка)

8. Ми у лісі проживаєм,

   Дзвоном сонце зустрічаєм.

   Маєм гарні сині очки,

   Називаємось ...( дзвіночки).

9. Яка квітка повертається за сонцем? (Соняшник)

10. Не оса, а жало має,

   Не вогонь, а обпікає.

   Коли йдете в ліс гуляти,

   Обминіть її, малята.    (Кропива).

Ведучий 2: Третій тур "Історина хвилинк"

1. Первоцвіт, що у Давній Греції вважався квіткою загиблих, а в Давньому Римі служив символом перемоги. (Нарцис)

2. Первоцвіт, назву якого з грецької мови можна перекласти як «молочна квітка». (Пролісок)

3. Рослина, 10%-ва настоянка коренів і трави якої рекомендується медиками до застосування в разі неврастенії, безсоння та інших нервових захворювань. (Півонія)

4. Найбільше природне місце існування нарциса вузьколистого на території України. («Доліна нарцисів» — урочище Кіреш, околиці м. Хуст)

5. Країна, учені якої вперше з'ясували, шо алкалоїди нарциса перспективні для лікування деяких форм лейкемії. (Японія)

6. Рослина, квіти якої «засинають», коли змінюється погода. (Сон-трава, або сон великий)

7. «Альпійська фіалка». (Цикламен Кузнєцова)

8. Рослина— символ молодості, весни, життєвої сили. (Барвінок)

9. Рослина, що, за давньогрецькою легендою, виросла з крові убитого Адоніса. (Горицвіт весняний)

10. Як називали війну між Йорками і Ланкастерами? (Війна Червоної та Білої троянд)

На цьому гра завершується. Жюрі підраховує результати, оголошує переможців.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.