Цей дидактичний матеріал є подальшим етапом в ознайомленні дітей старшого дошкільного, молодшого шкільного віку та дітей з ООП із сучасними українськими монетами. Початок див. тут. Його особливість полягає в тому, що він перетворює абстрактне поняття числа та грошової суми на конкретне та зрозуміле завдяки візуальній підтримці Нумікону.
Шляхом поєднання вартості монет із відповідними формами Нумікону, діти легко визначають загальну суму. Замість того, щоб лічити окремі монети або їх номінали, діти можуть оперувати візуальними блоками, де додавання вартості монет стає об'єднанням знайомих форм Нумікону. Це значно спрощує процес, навіть коли додавання ще не автоматизоване, і є особливо корисним для дітей із труднощами в абстрактній лічбі та для дітей з ООП, оскільки зменшує когнітивне навантаження та підвищує мотивацію.
Роблячи процес порівняння інтуїтивно зрозумілим, матеріал також допомагає порівнювати кількість та вартість, дозволяючи дітям розрізняти, коли більша кількість монет не означає більшу суму.
Опановані концепції лічби та порівняння в межах другого десятка легко переносяться на роботу зі справжніми монетами, де форми Нумікону стають внутрішнім візуальним орієнтиром для структуризації знань про числа та грошові суми. #Гроші