Мета: закріпити знання дітей про цифри від 1 до 5, називати цифри, розміщені хаотично, рахувати в прямому та зворотному напрямі; встановлювати співвідношення між суміжними числами, називати сусідів числа. Пригадати геометричні фігури (круг) та його характерні ознаки. Закріпити знання кольорів, уміння працювати з ігровими схемами.
Розвивати мислення, пам'ять, увагу, дрібну моторику рук.
Завдання.
1.З яких геометричних фігур складається математична гусінь?
2.Зі скількох фрагментів складається математична гусінь?
3.Викласти кольорові круги відповідно до цифрової позначки. Порівняти роботи. Чим відрізняються? Що подібне у всіх роботах?
4.Розфарбувати математичну гусінь відповідно до цифрових позначок.
5.Домалювати фрагменти, яких не вистачає. Назвати, що домалювали та скільки.
6.Назвати сусідів кожного числа.
7.Сказати, чим подобається математична гусінь.