"Дозволь собі бути щасливим" Психологічний тренінг для вчителів до дня учителя.Розробка

Опис документу:
Розкрити глибину розуміння поняття щастя кожного учасника, засвоїти це поняття, дізнаємося побільше один про одного ,і просто поспілкуватися. Анкетуванням дізнатися чи щаслива ви людина. Розробляти навички рефлексії та позитивних емоцій

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Шановні вчителі! Промайнув ще один рік і ми традиційно в золоту пору осені зібралися на нашому святі. Зібралися щоб відійти від буднів, задуматися хто ми, для чого ми, порадіти за наші успіхи, згадати колег, і по справжньому відчути що ми щасливі. Тож я бажаю вам здоров’я міцного і бути по справжньому щасливими людьми. А ще хочеться дуже побажати дружності, взаємо порозуміння і бути одним чудовим колективом, без заздрощіві і злості, без нарікань і перебільшень, бути просто людьми, людьми з великої букви, щоб про нас говорили – оце справжній колектив!

А сьогодні, в переддень свята давайте трішки попрацюємо колективно.

Подумайте і скажіть: Як часто протягом дня ми згадуємо про щастя?( Відповіли)

Тоді друге запитання: Як часто ми дозволяємо собі бути щасливими?( Замислилися)

Про щастя слід не мріяти, щасливими треба бути! І нехай весь світ почекає!

І тому тема нашого тренінгу звучить так : « Дозволь собі бути щасливим !»

Сьогодні ми разом постараємося розкрити глибину розуміння поняття щастя кожного учасника, засвоїти це поняття, дізнаємося побільше один про одного ,і просто поспілкуємося.

А спілкуватися будемо за правилами

Очікування : попрошу кожного написати свої очікування і приклеїти на ручку нашої корзини надії.

Тест( без результатів)

Що означає бути щасливим?

Душевний стан, притаманний людині, —

Це сонячне світло, любов і тепло,

Натхнення й терпіння — всіх благ джерело.

Це посмішка вранці близької людини,

Це гомін птахів у саду на калині,

Це сонячне світло в долонях дитини

І те, що живу я у рідній країні.

Це тато і мама, дідусь і бабуся,

Це те, що я з друзями в школі учуся.

Живу на землі та плекаю надію,

Щоб бути щасливим — така моя мрія.

Пропоную вам поринути у світ щасливих спогадів( Слайди)

То, що таке щастя? Впевнена, що кожен з нас хоча б раз у житті ставив собі це питання, намагався визначити для себе поняття щастя. І для кожного щастя — це щось своє. Щось таке, що ти відчуваєш постійно, а нестачу цього відчуваєш особливо різко й боляче.

 

У книжці «Алхімік» Пауло Коельо є епізод, яким можна проілюструвати одне з розумінь щастя:

«В одній країні правив цар-мудрець, і всі з’їжджалися до нього за порадою: як стати щасливим. Один юнак теж приїхав за такою порадою. Проте цар, замість того, щоб відкрити хлопцю рецепт щастя, сказав: «Набери в ложку соняшникової олії й обійди з цією ложкою всі палати мого замку, не проливши ані краплі». Коли юнак повернувся, цар спитав: «Чи сподобались тобі картини в моїй галереї? Чи зацікавили тебе книги в бібліотеці? Які в тебе враження від перських килимів, грецьких ваз, дивовижних квітів і водоспадів?» Проте юнак не помітив нічого, бо стежив за своєю ложкою олії. Тоді цар наказав йому знову пройти всюди з ложкою олії і розповісти про все, що захопить його. Юнак знову обійшов замок і був вражений витворами мистецтва і дарами природи, проте він розлив олію. Так ось, щастя — це бачити всю красу навколишнього світу (природи, мистецтва, людської душі) і не забувати про свою «ложку олії».

Давайте налаштуємося на вільну атмосферу в колективі і доброзичливе ставлення один до одного.

У кожного в дитинстві була улюблена іграшка. А чи памятаєте ви її? От по черзі і розкажіть колегам про неї, про те які почуття викликає вона, коли ви її згадуєте?

Іграшка мого дитинства…..

Мені зараз…років, і коли я її згадую то……

Так як тема нашого заняття ЩАСТЯ, то я пропоную виконати мозковий штурм ЩАСТЯ –ЦЕ……., обєднавшись у 3 команди ВІРА, НАДІЯ, ЛЮБОВ, а потім презентуєте свої відповіді. Записуються думки кожного.

А чому для нас щастя це?

Від чого залежить щастя?

Якою має бути щаслива людина?

Інформаційне повідомлення «Що таке щастя?»

На запитання, що таке щастя, намагалися відповісти історики, письменники й філософи, залишивши нам перлини своїх геніальних думок. «Прагнення до щастя — це прагнення прагнень», — писав Л. Фейєрбах.

 

Існують формули щастя, а саме:

1. Найщасливіша та людина, яка потрібна всім.

2. Щастя — у праці.

3. Щастя — коли ти маєш багато грошей.

4. Щастя в коханні.

5. Щастя в подоланні себе, самовдосконаленні.

6. Щастя — у дітях.

7. Якщо хочеш бути щасливим — будь ним.

  Щастя — це відчуття цілковитого задоволення життям, глибокого вдоволення і безмежної радості, які може відчути будь-хто.

 Фахівці стверджують, що добрі справи позитивно впливають на наше здоров’я. З’ясувалося, що стан людини, котра охоплена добротою, організм сприймає як позитивний стрес і виробляє величезну кількість захисних речовин. Тому по-справжньому добрі люди набагато рідше хворіють. До того ж, у стані «пориву доброти» виробляють гормони, що активізують розумову діяльність і збуджують творчий потенціал.

Ви сиділи, ви трудились, вже й голівоньки втомились

1 2 3 4 5 – можна ними похитать

А тоді аж по цукерці можна пальчиками взять

Розмотали, в рот поклали і гарненько пожували

1 2 3 4 5 – можна вже її ковтать

Проковтнули, посміхнулись й до сусіда повернулись і сусіду посміхнулись.

Вправа « Фортеця»

Запишіть будь – ласка все те на чому базується ваше життя

 

Сядьте зручно. Розслабтесь. Зробіть кілька глибоких вдихів і видихів. Викличте у спогадах той день, коли ви почувалися абсолютно щасливими. Спробуйте пережити цей стан щастя. А в чому він виражається особисто для вас? У відсутності тривог, сумнівів? У відчутті удачі, подоланні всіх перешкод? В усвідомленні власної унікальності, неповторності, впевненості у собі? У впевненості в любові й дружбі близьких?

 

Спробуйте визначити свій рівень щастя сьогодні. Що вам заважає насолодитися щастям на всі 100 %? Ви тривожитеся про майбутнє? Вас тривожить щось у минулому? Ви порівнюєте себе з кимось? Ви відчуваєте, що вас хтось несправедливо скривдив? Ви хочете помститися комусь? Ви відчуваєте, що все марно й безнадійно?

 

Складіть перелік усього того, за що ви можете бути вдячні богові в цю мить. Простежте, аби до вашого переліку було включено все, що варте подяки: сонячний день, ваше здоров’я, здоров’я членів родини, несподівана радість, цікавий епізод з життя, житло, їжа, краса, любов, мир. Не впадайте в сумніви, , іронію. Ви фіксуєте факт, що у вашому житті чимало досить позитивних моментів.

 

Зафіксуйте в собі стан волі, внутрішньої незалежності від тривог, сумнівів у собі, страхів, сліпого підкорення, звички до товариства, змагальної боротьби, упадання перед авторитетами і заздрості до інших людей. Усвідомте, що щастя — це те, що є, а не гонитва за майбутніми досягненнями.

Що ви можете сказати після цієї вправи?

Які відчуття у вас виникли?

Нам з вами потрібно створити свою ФОРМУЛУ ЩАСТЯ, створити колаж( Вислови, малюнки)

Кожна група презентує свій колаж

Що ж робить людину щасливою ( Слайд)

Результат тесту ( озвучити)

Скажіть мені будь ласка чи справдилися ваші очікування, підійдіть до кошика і перекладіть свої стікери в кошик .

Сьогодні ми шукали відповіді на запитання про щастя, способи його здобути

Що корисного ви дізналися?

Які завдання було важко виконувати?

Що б ви хотіли побажати один одномУ7

А підтвердженням нехай будуть такі слова ( 18 слайд)

Наприкінці хотілося б лише додати: я — щаслива людина. І ви теж. Ми з вами красиві, здорові, розумні, добрі люди. Ми маємо свою мету, до якої прямуємо. І кожен несе в своєму серці мрію…

 

Ти щасливий тому, що...

1. Сьогодні вранці прокинувся здоровим, отже, ти щасливіший за 1 млн людей на цій планеті, які не доживуть до наступного тижня.

2. Ти ніколи не переживав війну, самотність, ув’язнення, агонію катування або голод — ти щасливіший, ніж 500 млн осіб у цьому світі.

3. Ти можеш піти до церкви без страху й загрози бути ув’язнення або смерті, отже, ти щасливіший, ніж 300 млн осіб у світі.

4. У твоєму холодильнику є їжа, ти одягнений, маєш дах над головою і постіль — ти багатший за 75 % людей, які цього позбавлені.

5. Якщо ти читаєш це, то ти не належиш до тих 2 млрд, які не вміють читати.

6. Ти можеш щодня бачити, чути й обіймати своїх рідних, а хтось такої можливості не має.

 

Якщо подивитися на світ і на свої проблеми з такої точки зору, стає зрозумілим, що ми — щасливі люди, просто не завжди вміємо помічати й цінувати щастя, яке в нас є.

 

Тому сьогоднішню нашу зустріч мені хотілося б завершити словами славетного поета, легендарного витязя української літератури Василя Симоненка:

Як мені даровано багато,

Скільки в мене щастя, чорт візьми!

На землі сміятись і страждати,

Жити і любить поміж людьми!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
6
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!