Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Загальні відомості Дата народження Освіта Посада: Місце роботи Стаж роботи: Категорія: Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т.Г.Шевченка за спеціальністю «Початкове навчання” (2009р) Сумський обласний інститут педагогічної освіти за спеціальністю “Управліннія навчальним закладом”(2011р) учитель початкових класів Грем’яцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Новгород-Сіверського району, Чернігівської області 22роки спеціаліст вищої категорії 19 січня 1975 року
Очно-дістанційні курси підвищення кваліфікації для вчителів початкових класів та вихователів ГПД (2018р.) Дистанційні курси “Освітні інтернет ресурси для вчителів початкових класів щодо запровадження здорового способу життя” (2018р.) Вебінари від освітнього проекту “На урок” про “Інтерактивні технології в освіті” (2018р.) Інтернет-марафон від дистанційної Академії ВГ “Основа” про «Навчання у сучасній українській школі» (2018р.) Вебінар освітніх проектів від «Всеосвіта» про «Психологічні особливості учнів» (2017р.)
Хто стоїть на місці , той відстає. А хто не хоче відставати, мусить рухатись вперед, і не зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище. У цьому і полягає основна місія сучасного вчителя. Давня мудрість
Використання інтерактивних технологій у навчанні молодших школярів шляхом залучення їх до самостійного творчого здобуття знань
Індивідуальні завдання (картки, схеми) Робота в парах, групах Інтерактивні ігри Творчі завдання Дискусія Нестандартні форми уроків Урок-гра Урок-казка Урок-подорож Урок-КВК
Проведення «Дуелі» Навчаючи учусь Карусель Займи позицію Робота в парах, групах Складання асоціативного куща
Складання «Асоціативного куща»
«Карусель «
Мікрофон
« Мозковий штурм «
Навчаючи учусь
Дні відкритих дверей. Показові уроки. Показові виховні заходи. Участь у акціях. Участь у конкурсах. Проведення свят, змагань, конкурсів.
Урок літературного читання “ В гостях у казкових героїв” Урок начання грамоти “ Звук [м], позначення його буквою ем.”
Свято “В Україні осінь, осінь золотая”
КВК «Я люблю свою Україну» КВК «Я люблю свою Україну»
До Дня українського козацтва кожного року в нашій школі проходить посвята учнів 1 класу у козачата, проводимо виховні години “Козацькому роду нема переводу”, змагання “Козаки й козачки”
Новорічний карнавал
“Казка в гості кличе всіх” Підготовча група дитячого садка “Сонечко” на уроці математики в 1 класі.
Бесіди Батьківські збори Поради Індивідуальні консультації Дні відкритих дверей Показові уроки Відвідування учнів вдома
Проведення показових уроків Проведення показових виховних годин Участь у МО Проведення дня відкритих дверей Виступи на педрадах Проведення Мастер-класів
Доповідь на тему: ”Методико-психологічний супровід роботи з обдарованими дітьми” (2017р.)
Доповідь “Національно-патріотичне виховання учнів початкових класів” Майстер-клас “Казка- це диво, сповнене краси”
Проведення тренінгу “Я свідомий патріот- майбутнє України” Майстер-клас “Подарунок для мами”
8 2 10 9 р о в л Дитячі конкурси - 18 Мої конкурси - 11 Р –районного рівня О- обласного рівня В- всеукраїнського рівня Л- лауреати
10 9 11 11 р о в л Дитячі конкурси - 31 Мої конкурси - 10 Р –районного рівня О- обласного рівня В- всеукраїнського рівня Л- лауреати
2 4 4 6 р о в л Дитячі конкурси - 6 Мої конкурси - 10 Р –районного рівня О- обласного рівня В- всеукраїнського рівня Л- лауреати
Мої публікації На сайтах в мережі інтернет: “На урок” “Всеосвіта” “Копілка уроків” “Компеду” “Відеоуроки” “Супер урок” Учительський журнал он-лайн Освітній портал “Урок” У видавництвах: “СВС Сіті Медіа” Журнал”Жирафа Рафа” ВГ Основа Журнал “Вихователю ГПД для роботи” Журнал “Початкове навчання та виховання”
Інноваційний метод Шести Капелюхів Мислення Едварда де Боно Учні 1. Діти володіють знаннями та вміннями, необхідними для виконання завдання. Вчитель 1. Заздалегідь пояснює символічну роль кольорових Капелюхів. 2. За кілька днів до уроку дає учням завдання опрацювати дану тему в додатковій літературі. 2. Учні класу об’єднуються в шість груп по 4-5 чоловік. 3. Кожна група обирає собі колір Капелюхів. 4. Група отримує завдання. 3. Пропонує об’єднатися в шість груп і вибрати колір Капелюхів. 4. Слідкує, щоб кольори груп не повторювались. 5. Роздає завдання для кожної з груп. 6. Пояснює, яке завдання будуть виконувати капелюхи за кольором . 5. Учні міркують над завданням у групі 10-15 хвилин. 6. Обговорюють питання у групі (побудова відповіді, визначення того, хто робитиме доповідь). 7. Стежить за часом. 8. Під час роботи груп обходить їх, запропонувавши допомогу. 9. Пропонує групам подати результати роботи. 7. По черзі кожна група зачитує завдання і дає відповідь. 10. Коментує роботу груп з точки зору її навчальних результатів та питань організації процедури групової роботи.
elengurin.blogspot.ru
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»