Досвід роботи вчителя початкових класів

Опис документу:
Досвід роботи вчителя початкових класів по використанню інтерактианих технологій у своїй роботі

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Загальні відомості Дата народження Освіта Посада: Місце роботи Стаж роботи: Категорія: Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т.Г.Шев...
Слайд № 2

Загальні відомості Дата народження Освіта Посада: Місце роботи Стаж роботи: Категорія: Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т.Г.Шевченка за спеціальністю «Початкове навчання” (2009р) Сумський обласний інститут педагогічної освіти за спеціальністю “Управліннія навчальним закладом”(2011р) учитель початкових класів Грем’яцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Новгород-Сіверського району, Чернігівської області 22роки спеціаліст вищої категорії 19 січня 1975 року

Очно-дістанційні курси підвищення кваліфікації для вчителів початкових класів та вихователів ГПД (2018р.) Дистанційні курси “Освітні інтернет ресур...
Слайд № 3

Очно-дістанційні курси підвищення кваліфікації для вчителів початкових класів та вихователів ГПД (2018р.) Дистанційні курси “Освітні інтернет ресурси для вчителів початкових класів щодо запровадження здорового способу життя” (2018р.) Вебінари від освітнього проекту “На урок” про “Інтерактивні технології в освіті” (2018р.) Інтернет-марафон від дистанційної Академії ВГ “Основа” про «Навчання у сучасній українській школі» (2018р.) Вебінар освітніх проектів від «Всеосвіта» про «Психологічні особливості учнів» (2017р.)

  Хто стоїть на місці , той відстає. А хто не хоче відставати, мусить рухатись вперед, і не зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище. У ц...
Слайд № 4

  Хто стоїть на місці , той відстає. А хто не хоче відставати, мусить рухатись вперед, і не зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище. У цьому і полягає основна місія сучасного вчителя. Давня мудрість

Використання інтерактивних технологій у навчанні молодших школярів шляхом залучення їх до самостійного творчого здобуття знань
Слайд № 5

Використання інтерактивних технологій у навчанні молодших школярів шляхом залучення їх до самостійного творчого здобуття знань

Індивідуальні завдання (картки, схеми) Робота в парах, групах Інтерактивні ігри Творчі завдання Дискусія Нестандартні форми уроків Урок-гра Урок-ка...
Слайд № 6

Індивідуальні завдання (картки, схеми) Робота в парах, групах Інтерактивні ігри Творчі завдання Дискусія Нестандартні форми уроків Урок-гра Урок-казка Урок-подорож Урок-КВК

Проведення «Дуелі» Навчаючи учусь Карусель Займи позицію Робота в парах, групах Складання асоціативного куща
Слайд № 7

Проведення «Дуелі» Навчаючи учусь Карусель Займи позицію Робота в парах, групах Складання асоціативного куща

Слайд № 8

Слайд № 9

Складання «Асоціативного куща»
Слайд № 10

Складання «Асоціативного куща»

Слайд № 11

«Карусель «
Слайд № 12

«Карусель «

Мікрофон
Слайд № 13

Мікрофон

« Мозковий штурм «
Слайд № 14

« Мозковий штурм «

Навчаючи учусь
Слайд № 15

Навчаючи учусь

Дні відкритих дверей. Показові уроки. Показові виховні заходи. Участь у акціях. Участь у конкурсах. Проведення свят, змагань, конкурсів.
Слайд № 16

Дні відкритих дверей. Показові уроки. Показові виховні заходи. Участь у акціях. Участь у конкурсах. Проведення свят, змагань, конкурсів.

Слайд № 17

Урок літературного читання “ В гостях у казкових героїв” Урок начання грамоти “ Звук [м], позначення його буквою ем.”
Слайд № 18

Урок літературного читання “ В гостях у казкових героїв” Урок начання грамоти “ Звук [м], позначення його буквою ем.”

Свято “В Україні осінь, осінь золотая”
Слайд № 19

Свято “В Україні осінь, осінь золотая”

КВК «Я люблю свою Україну» КВК «Я люблю свою Україну»
Слайд № 20

КВК «Я люблю свою Україну» КВК «Я люблю свою Україну»

Слайд № 21

До Дня українського козацтва кожного року в нашій школі проходить посвята учнів 1 класу у козачата, проводимо виховні години “Козацькому роду нема ...
Слайд № 22

До Дня українського козацтва кожного року в нашій школі проходить посвята учнів 1 класу у козачата, проводимо виховні години “Козацькому роду нема переводу”, змагання “Козаки й козачки”

Новорічний карнавал
Слайд № 23

Новорічний карнавал

Слайд № 24

Слайд № 25

“Казка в гості кличе всіх” Підготовча група дитячого садка “Сонечко” на уроці математики в 1 класі.
Слайд № 26

“Казка в гості кличе всіх” Підготовча група дитячого садка “Сонечко” на уроці математики в 1 класі.

Бесіди Батьківські збори Поради Індивідуальні консультації Дні відкритих дверей Показові уроки Відвідування учнів вдома
Слайд № 27

Бесіди Батьківські збори Поради Індивідуальні консультації Дні відкритих дверей Показові уроки Відвідування учнів вдома

Проведення показових уроків Проведення показових виховних годин Участь у МО Проведення дня відкритих дверей Виступи на педрадах Проведення Мастер-к...
Слайд № 28

Проведення показових уроків Проведення показових виховних годин Участь у МО Проведення дня відкритих дверей Виступи на педрадах Проведення Мастер-класів

Слайд № 29

Доповідь на тему: ”Методико-психологічний супровід роботи з обдарованими дітьми” (2017р.)
Слайд № 30

Доповідь на тему: ”Методико-психологічний супровід роботи з обдарованими дітьми” (2017р.)

Доповідь “Національно-патріотичне виховання учнів початкових класів” Майстер-клас “Казка- це диво, сповнене краси”
Слайд № 31

Доповідь “Національно-патріотичне виховання учнів початкових класів” Майстер-клас “Казка- це диво, сповнене краси”

Проведення тренінгу “Я свідомий патріот- майбутнє України” Майстер-клас “Подарунок для мами”
Слайд № 32

Проведення тренінгу “Я свідомий патріот- майбутнє України” Майстер-клас “Подарунок для мами”

Слайд № 33

8 2 10 9 р о в л Дитячі конкурси - 18 Мої конкурси - 11 Р –районного рівня О- обласного рівня В- всеукраїнського рівня Л- лауреати
Слайд № 34

8 2 10 9 р о в л Дитячі конкурси - 18 Мої конкурси - 11 Р –районного рівня О- обласного рівня В- всеукраїнського рівня Л- лауреати

10 9 11 11 р о в л Дитячі конкурси - 31 Мої конкурси - 10 Р –районного рівня О- обласного рівня В- всеукраїнського рівня Л- лауреати
Слайд № 35

10 9 11 11 р о в л Дитячі конкурси - 31 Мої конкурси - 10 Р –районного рівня О- обласного рівня В- всеукраїнського рівня Л- лауреати

2 4 4 6 р о в л Дитячі конкурси - 6 Мої конкурси - 10 Р –районного рівня О- обласного рівня В- всеукраїнського рівня Л- лауреати
Слайд № 36

2 4 4 6 р о в л Дитячі конкурси - 6 Мої конкурси - 10 Р –районного рівня О- обласного рівня В- всеукраїнського рівня Л- лауреати

Слайд № 37

Мої публікації На сайтах в мережі інтернет: “На урок” “Всеосвіта” “Копілка уроків” “Компеду” “Відеоуроки” “Супер урок” Учительський журнал он-лайн ...
Слайд № 38

Мої публікації На сайтах в мережі інтернет: “На урок” “Всеосвіта” “Копілка уроків” “Компеду” “Відеоуроки” “Супер урок” Учительський журнал он-лайн Освітній портал “Урок” У видавництвах: “СВС Сіті Медіа” Журнал”Жирафа Рафа” ВГ Основа Журнал “Вихователю ГПД для роботи” Журнал “Початкове навчання та виховання”

Слайд № 39

Слайд № 40

Інноваційний метод Шести Капелюхів Мислення Едварда де Боно Учні 1.      Діти  володіють знаннями та вміннями, необхідними для виконання завдання. ...
Слайд № 41

Інноваційний метод Шести Капелюхів Мислення Едварда де Боно Учні 1.      Діти  володіють знаннями та вміннями, необхідними для виконання завдання.     Вчитель 1.      Заздалегідь пояснює символічну роль кольорових Капелюхів. 2.      За кілька днів до уроку дає учням завдання опрацювати дану тему в додатковій літературі. 2.      Учні класу об’єднуються в шість груп по 4-5 чоловік. 3.      Кожна група обирає собі колір Капелюхів. 4.      Група отримує завдання.   3.      Пропонує об’єднатися в шість груп і вибрати колір Капелюхів. 4.      Слідкує, щоб кольори груп не повторювались. 5.      Роздає завдання для кожної з груп. 6.      Пояснює, яке завдання будуть виконувати капелюхи за кольором . 5.      Учні міркують над завданням у групі 10-15 хвилин. 6.      Обговорюють питання у групі (побудова відповіді, визначення того, хто робитиме доповідь). 7.      Стежить за часом. 8.      Під час роботи груп обходить їх, запропонувавши допомогу. 9.      Пропонує групам подати результати роботи. 7.      По черзі кожна група зачитує завдання і дає відповідь. 10.  Коментує роботу груп з точки зору її навчальних результатів та питань організації процедури групової роботи.

Слайд № 42

elengurin.blogspot.ru
Слайд № 43

elengurin.blogspot.ru

Слайд № 44

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
4
міс.
2
3
дн.
0
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!