Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Дослідження самореалізації в навчальному середовищі

Психологія

Для кого: Дорослі

02.03.2021

216

6

0

Опис документу:
Кожна людина має потребу у самореалізації, однак не всі усвідомлюють ї ї значення. Представлено в презентації основні аспекти самореалізації та дослідження її в навчальному середовищі серед здобувачів освіти старших класів
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Самореалізація Підготувала: Практичний психолог Я.О. Кузьменко
Слайд № 1

Самореалізація Підготувала: Практичний психолог Я.О. Кузьменко

Самореалізація – це здатність людини пізнати себе і здійснити своє покликання. Кожна людина має потребу у самореалізації, однак не всі усвідомлюють...
Слайд № 2

Самореалізація – це здатність людини пізнати себе і здійснити своє покликання. Кожна людина має потребу у самореалізації, однак не всі усвідомлюють ї ї значення. Автор теорії потреб А. Маслоу вважав, що люди часто відмовляються від можливостей самореалізації й тому не такі щасливі, якими могли б бути, адже якість нашого життя безпосередньо пов'язана із задоволенням вищих потреб, у тому числі й потреби у самореалізації.

Мистецтво самореалізації – це здатність усвідомити і реалізувати свій особистий потенціал, спроможність жити динамічно і натхненно, рости, розвиват...
Слайд № 3

Мистецтво самореалізації – це здатність усвідомити і реалізувати свій особистий потенціал, спроможність жити динамічно і натхненно, рости, розвиватись, удосконалюватися, рухатись уперед, ставити перед собою амбітні цілі й досягати їх, долаючи перепони, знаходячи оптимальні рішення для себе й оточення.

Стратегія самореалізації має п'ять складових:  Самопізнання і самооцінка. Самовизначення. Саморегуляція. Самоосвіта. Самовиховання. 
Слайд № 4

Стратегія самореалізації має п'ять складових:  Самопізнання і самооцінка. Самовизначення. Саморегуляція. Самоосвіта. Самовиховання. 

Практичним психологом було проведено діагностичне дослідження стосовно двох складових самореалізації: Самооцінка (9 – 11 класи); Самовизначення (11...
Слайд № 5

Практичним психологом було проведено діагностичне дослідження стосовно двох складових самореалізації: Самооцінка (9 – 11 класи); Самовизначення (11клас).

Самооцінка Самооці́нка, елемент самосвідомості, що характеризується емоційно насиченими оцінками самого себе як особи, власних здібностей, етичних ...
Слайд № 6

Самооцінка Самооці́нка, елемент самосвідомості, що характеризується емоційно насиченими оцінками самого себе як особи, власних здібностей, етичних якостей і вчинків; важливий регулятор поведінки. Самооцінка визначає взаємини людини з її оточенням, її критичність, вимогливість до себе, відношення до успіхів і невдач. Тим самим самооцінка впливає на ефективність діяльності людини і розвиток її особи.

Самооцінка здобувачів освіти 9 – 11 класів
Слайд № 7

Самооцінка здобувачів освіти 9 – 11 класів

Самовизначення Кожна людина прагне знайти себе, обрати правильний шлях та здобути корисну професію, за допомогою якої можна розкрити свій потенціал...
Слайд № 8

Самовизначення Кожна людина прагне знайти себе, обрати правильний шлях та здобути корисну професію, за допомогою якої можна розкрити свій потенціал. Саме в період юнацького віку з’являється проблема життєвого і професійного самовизначення, яка є і буде актуальною. Юнацький вік – це етап онтогенезу психіки, впродовж якого, відбуваються глибинні зміни особистості. В цей період, зазвичай, не тільки з’являються нові інтереси, прагнення, але й відмирають, втрачаються чи суттєво видозмінюються старі.

Самовизначення
Слайд № 9

Самовизначення

Слайд № 10

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.